Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
taxa recuperata .rog ajutor informatii
Last Updated: Apr 25 2015 17:27, Started by
viks
, Apr 25 2015 11:31
·
0
#1
Posted 25 April 2015 - 11:31
va salut
am un Opel in propietate din 2008 unic propietar in RO pe carte. [masina e din 2004 ,am adus-o eu din DE] in 2009 am reusit sa-I recuperez taxa de prima inmatriculare cum era la vremea aia daca o vand ,noul propietar trebuie sa-I plateasca noua taxa ? ce alte variante de a o vinde mai am ? multumiri |
#2
Posted 25 April 2015 - 11:36
Quote daca o vand ,noul propietar trebuie sa-I plateasca noua taxa ? Quote ce alte variante de a o vinde mai am ? |
#3
Posted 25 April 2015 - 11:38
sa-l lasi sa mearga pe actele existente! daca vrei ceva bani pe ea...
ca sa transcrii dreptul de proprietate pe noul proprietar trebuie s-o dai degeaba Edited by Nero-d, 25 April 2015 - 11:39. |
#4
Posted 25 April 2015 - 11:39
Doar ca nu e o idee prea buna: http://forum.softped...lele-neplaceri/
|
#5
Posted 25 April 2015 - 11:51
Buna
imi spuneti si mie va rog ce rol are aceasta taxa? Daca este ilegala de ce mai exista? De ce ea creste cu cat masina este mai noua, in loc sa fie invers? Multumesc |
#6
Posted 25 April 2015 - 11:54
Quote imi spuneti si mie va rog ce rol are aceasta taxa? Quote
După cum se observă, actul normativ își propune prin instituirea timbrului de mediu pentru autovehicule in funcție de gradul de poluare, să descurajeze folosirea autovehiculelor vechi si poluante care influențează în mod negativ evoluția factorilor de mediu. Quote
4. Impactul asupra mediului Din sumele colectate cu titlu de timbru de mediu pentru autovehicule se finanțează proiecte și programe pentru protecția mediului, în baza Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 105/2006, cu modificările și completările ulterioare după cum urmează: a) reducerea impactului asupra atmosferei, apei și solului, inclusiv monitorizarea calității aerului; b) reducerea nivelului de zgomot; c) gestionarea deșeurilor, inclusiv a deșeurilor periculoase; d) protecția resurselor de apă, sisteme integrate de alimentare cu apă, stații de tratare, canalizare și stații de epurare; e) gospodărirea integrată a zonei costiere; f) conservarea biodiversității și administrarea ariilor naturale protejate; g) împădurirea terenurilor degradate, reconstrucția ecologică și gospodărirea durabilă a pădurilor; h) educația și conștientizarea publicului privind protecția mediului; i) creșterea producției de energie din surse regenerabile; j) renaturarea terenurilor scoase din patrimoniul natural; k) refacerea siturilor contaminate istoric, cu excepția celor reglementate prin legi speciale; l) înlocuirea acoperișurilor din azbest; m) monitorizări, studii și cercetări îp domeniul protecției mediului, pădurilor și privind sarcini derivate din acorduri internaționale, directive europene sau alte reglementari naționale sau internaționale precum și cercetare-dezvoltare în domeniul schimbărilor climatice; n) lucrări pentru elaborarea hărților de risc pentru j bazine sau subbazine hidrografice; o) închiderea iazurilor de decantare din sectorul minier; p) lucrări destinate prevenirii, înlăturării și/sau diminuării efectelor produse de fenomenele meteorologice periculoase la lucrările de gospodărire a apelor aferente obiectivelor din domeniul public al statului, precum și pentru refacerea unor obiective importante de infrastructură rutieră și feroviară, grav afectate de alunecări de teren care pot conduce la obturarea scurgerii cursurilor de apă; q) instalarea sistemelor de încălzire care utilizează energie regenerabilă, inclusiv înlocuirea sau completarea sistemelor clasice de încălzire; r) Programul național de îmbunătățire a calității mediului prin realizarea de spații verzi în localități; s) Programul de stimulare a înnoirii Parcului auto național; t) Programul de stimulare a înnoirii Parcului național de tractoare și mașini agricole autopropulsate; u) Programul de realizare a pistelor pentru bicicliști; v) Programul de dezvoltare și optimizare a Rețelei j Naționale de Monitorizare a Calității Aerului. La stabilirea termenului de intrare în vigoare s-a avut în vedere faptul că, implementarea acestui mod de calcul al timbrului presupune schimbarea și implementărea la nivelul Agenția Națională de Administrare Fiscală a aplicației informatice. Edited by gumball3000, 25 April 2015 - 12:01. |
#7
Posted 25 April 2015 - 11:55
#8
Posted 25 April 2015 - 11:55
Quote Doar ca nu e o idee prea buna: http://forum.softped...lele-neplaceri/ ar mai fi varianta s-o inscrie pe bulgaria |
#9
Posted 25 April 2015 - 11:59
Actuala taxa nu e ilegala. Chiar saptamana trecuta s-a pronuntat curtea europeana de justitie ca taxa e legala.
|
#10
Posted 25 April 2015 - 12:22
|
#11
Posted 25 April 2015 - 12:27
#13
Posted 25 April 2015 - 12:42
Ilegala sau nu, discriminatorie sau nu, deocamdată este obligatorie iar de câte ori am auzit că taxa asta, sub toate denumirile purtate din 2007 până acum, este ilegală, am ajuns să cred că nu vom mai scăpa de ea niciodată.
Cine a platit-o o dată și și-a recuperat-o dar nu a vândut încă mașina a făcut o foarte mare greșală, acum fiind în imposibilitatea de a mai valorifica acea mașină altfel decât la rabla sau a o da fără să perfecteze actele. Aceasta din urma este o variantă extrem de riscantă, pentru că dacă ajunge la vreun samsar îi pierzi urma și ai mari șanse să plătești amenzi și impozite multă vreme de aici înainte. |
#14
Posted 25 April 2015 - 12:43
buneam, on 25 aprilie 2015 - 12:22, said: ba este ilegala si discriminatorie Da. Da. Evident. Sa vezi cum e sa platesti "dreptul" legal, de a circula, cu putin peste 100% din valoarea de catalog a masinii si dupa sa vii cu comentarii. MembruAnonim, on 25 aprilie 2015 - 12:42, said:
Cine a platit-o o dată și și-a recuperat-o dar nu a vĂąndut Ăźncă mașina a făcut o foarte mare greșală, acum fiind Ăźn imposibilitatea de a mai valorifica acea mașină altfel decĂąt la rabla sau a o da fără să perfecteze actele. Aceasta din urma este o variantă extrem de riscantă, pentru că dacă ajunge la vreun samsar Ăźi pierzi urma și ai mari șanse să plătești amenzi și impozite multă vreme de aici Ăźnainte. Ceea ce este foarte bine. Edited by Super Chief, 25 April 2015 - 12:45. |
#15
Posted 25 April 2015 - 12:56
Ca idee...sã afle tãt tãntãlãul...
Unde în uia se mai plãtește. Și la ce valoare? Mersik |
|
#16
Posted 25 April 2015 - 13:12
MembruAnonim, on 25 aprilie 2015 - 12:42, said:
Ilegala sau nu, discriminatorie sau nu, deocamdată este obligatorie iar de câte ori am auzit că taxa asta, sub toate denumirile purtate din 2007 până acum, este ilegală, am ajuns să cred că nu vom mai scăpa de ea niciodată. Cine a platit-o o dată și și-a recuperat-o dar nu a vândut încă mașina a făcut o foarte mare greșală, acum fiind în imposibilitatea de a mai valorifica acea mașină altfel decât la rabla sau a o da fără să perfecteze actele. Aceasta din urma este o variantă extrem de riscantă, pentru că dacă ajunge la vreun samsar îi pierzi urma și ai mari șanse să plătești amenzi și impozite multă vreme de aici înainte. chiar daca nu s-a recuperat, va trebui sa se plateasca inca o data taxa la revanzare. sarac.lipit, on 25 aprilie 2015 - 12:56, said:
Ca idee...sã afle tãt tãntãlãul... Unde în uia se mai plãtește. Și la ce valoare? Mersik http://www.acea.be/u...erview_2015.pdf sunt tari in care taxarea e uriasa, de exemplu danemarca, unde masina e chiar un lux. http://www.xmel.com/denmark14.html The 180% on top of a basic car price Sales and registration: 106,960 DKK ($18,583 USD) Ownership tax: 44,562 DKK ($7742 USD) Insurance tax: 8412 DKK ($1461 USD) Fuel tax at 15,000 km/year of 15 km/liter: 50,989 DKK ($8,857 USD) |
#17
Posted 25 April 2015 - 13:21
Well.. 8 lei la 2000 e kk maka
Well.. 8 parai la 2000 e kk maka Pe an???? |
#18
Posted 25 April 2015 - 13:33
nu e 8 parai e mii de parai virgula nu separa zecimalele.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users