Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Plasa de umbrire peste gard de pl...

O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...
 Programe TV cu altfel de sporturi

Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...
 Ați prins vremurile cand 120 Volț...

Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu
 Politist mutilat de caine in curt...

Trotineta- cat rezista?

Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart
 

Achizitie masina SH - 5000 E

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1
andreidnc

andreidnc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 941
  • Înscris: 21.01.2009
Buna ziua,

As dori sa-mi recomandati o masina second, hatchback, benzina, aproximativ 100 cai putere. Mentionez ca masina va fi utilizata mai mult urban, in familie mai existand o alta masina. Ca si modele, eu m-am oprit la: Ford Focus, Kia Rio, Kia Cee'd, Toyota Auris (oricare dintre aceste modele imi place, dar n-am condus nici unul dintre ele). Mi-ar face cu ochiul si  un Peugeot, dar din cate stiu, francezii sunt mai buni la motoare diesel (prefer clar benzina). Masina sa nu depaseasca 7 ani vechime. Motor aspirat de maxim 1,6.

Multumesc anticipat

Edited by andreidnc, 25 April 2015 - 06:05.


#2
rzvrazvan

rzvrazvan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 24.07.2007
Benzina - clar japoneza

#3
xplozia

xplozia

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 02.02.2005
Gandeste-te si la revanzare. Cum romanu, 99% vrea nemtoaica, vezi çe alegi. Dintre cele enumerate de tine, ti-as recomada Ford-ul pentru ca sigur il vinzi mai repede, altfel risti sa te prinda 1 an sau mai mult, cu ea la vanzare.

#4
sourcer*****

sourcer*****

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 92
  • Înscris: 12.08.2004
Din experienta mea te rog chiar te implor ca inainte sa iei o decizie sa suni la anunturi si sa te duci sa vezi masinile sa stai in ele sa dai si o tura daca se poate (incearca sa faci sa se poata). E foarte important.. bine in cazul in care vrei sa o tii.. dar ar fi bine sa te gandesti ca o sa o tii o perioada, chiar daca nu vrei cu vanzarea nu-i chiar usor.. asa ca vezi cum te simti in ele cum au comenzile etc. chiar daca stii ca te duci sa pierzi vremea oricum vanzatorul e interesul lui sa te suporte.

xplozia - tu ai nemtoaica? Posted Image

Edited by sourcer*****, 25 April 2015 - 09:54.


#5
alionte

alionte

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 977
  • Înscris: 23.06.2005
Eu as alege Toyota.... Sa nu fie tamponata si sa nu aiba probleme tehnice cumva.

#6
andreidnc

andreidnc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 941
  • Înscris: 21.01.2009
Nu ma gandesc la revanzare, m-ar interesa ce parere ai de Ford Focus ca si masina (performante, consum etc). Referitor la Toyota Auris, este un model care-mi place ca si design, in rest nu stiu nimic de ea.

#7
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,135
  • Înscris: 08.12.2008
Daca masina va fi folosita mai mult in oras, in conditiile in care presupun ca a doua nasina e de clasa medie (pentru ca acum vrei una compacta), nu crezi ca ar fi mai ok o masina de clasa mica intr-o stare mai buna si mai putin rulata decat una compacta, gen Focus? Eu ma gandeam sa-ti recomand o Fiesta sau o Toyota Yaris.

#8
Ritter

Ritter

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 113
  • Înscris: 02.12.2006
eterna discutie...., du-te frate si ia-ti ce masina iti place pentru ca oricum aia vei face in final, nu mai astepta atatea "validari" din partea unor straini

#9
andreidnc

andreidnc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 941
  • Înscris: 21.01.2009
Calin, masina de care vorbeam, pe care o detin impreuna cu nevasta, este una de clasa foarte mica, mai exact un Hyundai I 10. Asa ca, se impune clar o masina dintr-o clasa superioara.

#10
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,008
  • Înscris: 29.06.2011
Asta cu ganditul la revanzare mi se par cea mai aiurea chestie. Pai masina o cumperi pentru tine sau pentru urmatorul proprietar ?
Vezi Peugeot 308, au motoare destul de reusit si pe benzina, chiar un 1.4 vti de 92cp, un motor destul de economic in oras.
Nu lua de la samsari, cauta direct proprietar mai ales pe forumurile monomarca. Si Focus-ul mi se pare o masina destul de reusita, a fost prima mea optiune. Eu am luat un 307 deoarece starea tehnica era foarte buna comparativ cu ce am gasit in aceeasi bani la alte marci. Singura chestie care nu imi place la Peugeot 307/308 este ca sunt cam joase, cel putin spoilerul , trebuie sa ai grija la borduri, dar cred ca marea majoritate a compactelor au "problema" asta.

Exemplu:
http://www.peugeotcl...na-GPL-omologat

#11
xplozia

xplozia

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 02.02.2005

View PostCGDBZ, on 26 aprilie 2015 - 07:10, said:

Asta cu ganditul la revanzare mi se par cea mai aiurea chestie. Pai masina o cumperi pentru tine sau pentru urmatorul proprietar ?
Vezi Peugeot 308, au motoare destul de reusit si pe benzina, chiar un 1.4 vti de 92cp, un motor destul de economic in oras.
Nu lua de la samsari, cauta direct proprietar mai ales pe forumurile monomarca. Si Focus-ul mi se pare o masina destul de reusita, a fost prima mea optiune. Eu am luat un 307 deoarece starea tehnica era foarte buna comparativ cu ce am gasit in aceeasi bani la alte marci. Singura chestie care nu imi place la Peugeot 307/308 este ca sunt cam joase, cel putin spoilerul , trebuie sa ai grija la borduri, dar cred ca marea majoritate a compactelor au "problema" asta.

Exemplu:
http://www.peugeotcl...na-GPL-omologat

De acord, nu o iei pentru urmatorul, dar sa vezi ce frustrant este sa stai cu masina 1 an pe toate site-urile si sa nu sune nimeni, sau sa mergi cu ea in targ si la a ta, pentru ca se numeste renault/peugeot/orice_alt_ceva, nu se uita nimeni, chiar daca are istoric service si este cu 6-7 ani mai noua decat o nemtoaica de 15 ani, iar romanu se duce si cumpara nemtoaica.  La un momentdat tot va trebui sa o vanda si ar trebui luat in calcul si acest aspect.

#12
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,008
  • Înscris: 29.06.2011
Romanu care gandeste ca tine, pentru urmatorul. Din acest motiv am gasit eu un 307 in stare tehnica perfecta findca majoritatea alergau dupa "cazane" nemtesti deoarece asta aduce samsarul. Tot asa un amic si-a cumparat un Megane, Megane care dupa 5 ani l-a dat la dealer si si-a luat un Fluence nou.
Masina nu este o investitie.

#13
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,135
  • Înscris: 08.12.2008
Este foarte simplu daca nu gasesti cumparator la un pret corect: nu o vinzi. Simplu. Cel putin asta e parerea mea. O pastrezi sau o lasi la vanzare pana gasesti pe unul interesat. Eu anul trecut am vrut sa vand Beetle-ul. Mi-au iesi pe el 4000 de euro in conditiile in care chiar am avut grija de masina si merge f bine. Evident ca nu am vandut-o. Si nici nu o mai vand. nu are rost sa vand atat de ieftin o masina buna. O pastrez doi, trei ani, o dau parintilor si vor face un buy back ceva ca oricum tata are o Astra G din 2002. Cu tot cu Beetle vor ajunge pe la 6-7000 de euro.
Intrebare pentru initiator: nu te-ai gandit sa incerci la un dealer, sa dai si Hyundai-ul avans + cei 5000 de euro si sa-ti iei ceva pe la 7000? Incearca la ceva gen WeltAuto sau Tiriac AutoRulate, dar vezi sa nu fi fost masina unei companii. Cauta una care le-a fost data ca avans pentru o masina noua. Sau poti incerca asta si pe forumurile monomarca. Esti multumit de Hyundai? Daca da, cred ca poti sa gasesti un i30 sau o Kia C'eed pe la 6-7000 de euro in stare foarte buna si intretinuta. Si-a luat luna trecut cineva de aici o Toyota Auris cu vreo 50000 de km la aprox. 6000 de euro si e foarte multumit de masina. Eu cred ca ai putea sa iesi mai castigat asa.

#14
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Prietene, nu ca as avea ceva strict cu tine, mai intru pe forum foarte rar, si dau mereu de tine recomand orice vine din Asia, altceva nu ai in vocabular? nu exista si alte masini inafara de mazda/toyota/suzuki/si coreenele de Kia si hyundai? pe bune? ti-ai luat un colt si acum esti fan inrait, cu toate ca tu cu gura ta ai recunoscut ca are unele probleme, lipsa confort, piese sh dezmembrair yoc, si fiabilittate nu te poti pronunta ca ai de aiba 15 -20 000km.

Si apropo, partea a 2a, nu toti accepta o buburuza de masina, sunt persoane care mai fac drumuri de 1500-2000km in vacante, nu doar prin oras de la supermarket la bloc si odata pe saptamana la tara, asa ca te rog termina cu recomandarile de buburuze, gen yaris.

Edited by Deenman, 30 April 2015 - 08:34.


#15
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,135
  • Înscris: 08.12.2008
De fiecare data am incercat sa recomand ce am crezut eu ca ar fi ok. Si se vede ca intri rar pe-aici, pentru ca nu sunt setat doar pe japoneze si coreene cum crezi tu. Cand a fost cazul am recomandat si 206, si Golf, si Fiesta. Ca sa mai spun ca initial am vrut sa-mi iau Ford Fiesta. Dar ma asteptam sa sti asta, daca tot zici ca dai peste mine oriunde. Motivul pentru care i-am recomandat buy-back la Hyundai in primul rand, este unul cat se poate de simplu: avand un Hyundai e posibil ca cei de la care cumpara sa fie mai maleabili. De-aia i-am recomandat si TiriacAuto Rulate, pentru ca de Tiriac Auto apartine si Hyundai Romania.
Apoi, bine la 5000 de euro poate sa aleaga si Golf 5 de prin 2005 cu peste 150000 de km, si Passa din 2001-2002t cu peste 200000 de km, si Clasa C din 2000 cu peste 300000 de km... si Clio de prin 2007-2008 sub 100000 de km. La acest nivel de pret, ce crezi tu ca ar conta mai mult, dotari, clasa, lux, imagine... sau o masina mai simpla, mai noua, mai ingrijita si mai putin rulata? Cand dai 5000 de euro pe ea si dupa 3-4000 de km incepe sa-ti faca figuri ti se cam taie de masini mai mari si mai dotate. Daca vei merge in vest, adica in lumea civilizata, vei vedea ca sunt foarte multi care pleaca in concedii cu ragalii" de 60-70 CP. Doar romanul poate sa strambe din nas la masini gen Logan de 1.2 75 CP sau o Fabia de 1.0 60 CP sau un 107 de 68 CP ca au motoare prea slabe. Neamtul care are conditii muuult mai bune de trafic, inclusiv autostrazi, ca sa nu mai spunem ca fac masini de peste 100 de ani si vand de la 7-8000 de euro si 60 CP pana la sute de mii de euro si peste 500 CP, nu prea are problema asta. Doar romanii o au.

#16
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
O masina nu inseamna doar motor si cai putere, pot sa ma deplasez bine mersi si cu un Logan de 75 CP, subliniam in special confortul, scaune, insonorizare, pozitie la volan, eu nu ii recomand nimic de la VW, pt mine Vw inseamna automat masina diesel de alergat, nu de fatait in oras. De ce vin multe masini break/diesel/ mari din olanda/danemarca? pt ca ei merg la camping cu rulota, si o trag dupa ei, lasa ca stiu ca se vinde logan bine in Germania si fac naveta cu ele, dar aici nu vorbim de masini de servici, vorbim de masina personale, in care primeaza confortul, sunt persoane pt care conteaza doar nr de km si atat, e o balanta intre toate aspectele negative si pozitive.

spre exemplu eu mi-as cumpara masina asiatica, dar n-as circula cu ea fara sa am casco.

#17
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,135
  • Înscris: 08.12.2008
Pana acum nu am intalnit un posesor de masina asiatica suparat ca nu mai are bani de mancare pentru ca a trebuit sa-si repare masina. Oare toti cei care au masina asiatica au si Casco? Nu cred. Iar asta inseamna ca le place sa traiasca periculos, nu? Un coleg de munca si-a lovit Toyota Corolla destul de nasol. Defapt a facut accident si a fost vina lui si nici nu a avut Casco. Si uite ca si-a reparat masina. Burta o are la fel de mare. :D

View PostDeenman, on 30 aprilie 2015 - 15:17, said:

pt mine VW inseamna automat masina diesel de alergat, nu de fatait in oras.

Deci inseamna ca Up!, Polo sau Golf pe benzina nu isi au rostul pentru tine. In cazul asta nu cred ca mai are rost sa mai despicam firul in 4. E parerea ta, ti-o respect, desi nu sunt de acord cu tine. Bafta!

Edited by LauCalin, 30 April 2015 - 16:48.


#18
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Nu iau in considerare up, polo, golf pt ca in 3000 euro spre ex, le cumperi vechi, peste 10 ani vechime, si asta e nasol ai alte optiuni de la firme ok, gen ford/citroen/dar si de la asiatice, in schimb pe la 5000 euro nu gasesti polo/golf de generatie noua, eventual eu i-as recomanda utilizatorului o fiesta cat mai noua (2010-2011) benzina. In plus nu recomand masinile de generatie noua pe benzina VAG cu motor 1.2/1.4 tsi din motive lesne de inteles.

Nu s-a zis nimic de necesitatea unei cutii automate, ca atunci schimbam datele problemei.

Succes.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate