Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
rezistenta la debitmetru
Last Updated: May 10 2015 07:48, Started by
hajliparli
, Apr 24 2015 19:30
·
0
#1
Posted 24 April 2015 - 19:30
buna ziua
am citit pe undeva ca la debitmetru daca se pune o rezistenta de 5Kohm in serie cu rezistenta debitmetrului de aer ecu simte o temperatura joasa si alimenteaza motorul cu mai multa motorina de unde reiese un cuplu mai mare al masinii...masina mea e un Audi a3 8p din 2005 2.0tdi de 140cp pe net cautand am aflat pinout de la debitmetru si se spunea ca este pe pinii 2 si 4 insa problema mea este ca la debitmetrul meu am 5 fire si pe pinii 2 si 4 am masurat 11.50Kohm...care sunt pinii cu rezistenta la debitmetrul meu?am masurat pe pinii 2 si 3 o valoare de 4.5Kohm da faza e ca...chiar daca incalzesc putin debitmetrul acea valoare nici nu creste nici nu scade si normal ar trebui sa varieze la temperatura...care sunt pinii cu rezistenta pentru debitmetrul meu?eu am scos debitmetrul de la loc si in interior este facut ca sa poti pune o rezistenta da acolo nu este nicio rezistenta variabila este doar locul...este posibil ca debitmetrul meu sa fie pregatit cu asa ceva? multumesc |
#3
Posted 24 April 2015 - 19:48
ok si eu in acel loc ar trebui sai pun o rezistenta de 5k ca sa imi mareasca cuplul sau?...locul acela are ca pini 1 si 3
|
#4
Posted 24 April 2015 - 19:51
Altii nu stiu ce sa mai faca sa scada consumul si tu nu stii cum sa-l maresti... Degeaba bagi combustibil daca nu bagi si aer (oxigen)
LE: Cand e frig, de ex. iarna, ai cuplu mai mare, ai simtit tu asta? Edited by alexx1402, 24 April 2015 - 19:55. |
#5
Posted 24 April 2015 - 20:14
da am simtito...da as vreao si pe timp de vara
aer ma gandesc ca baga turbo destul... |
#6
Posted 24 April 2015 - 20:20
#7
Posted 24 April 2015 - 20:49
ok si cuplu nu creste deloc?...asta se vindea pe ebay la 100€ pe la inceput si o rezistenta valora 30bani...dece so chinuit cu ele daca nu mareste cuplu nimic?....diferenta dintre asta e ca un potentiometru de 5k ii vreo 2 lei la noi in sm iar o remapare e 300€....e ceva diferentaa...intradevar ca si diferenta de cuplu se simte da si la buzunar se simte la cum se canstiga in ro....
|
#8
Posted 24 April 2015 - 21:00
auzi, dar de un condensator nu e loc acolo, in debitmetru? poate-l pacaleste si condenseaza aerul, si creste nu numai cuplul ci si puterea.
|
#9
Posted 24 April 2015 - 21:16
odata cu cuplu nu creste si puterea si e o intrebare la care se asteapta raspunsuri normale...daca nu citeam si eu si aflam ca la unii lea crescut din chestia asta cuplul cu 30nm nu ziceam nimic
|
#10
Posted 24 April 2015 - 21:35
Sa zicem ca o sa obtii 30Nm in plus, la ce te ajuta practic?
|
|
#11
Posted 24 April 2015 - 21:42
in depariri?...o sa te simti mai bine cand simtica masina te baga cu un mm mai mult in scaun...etc cel putinla mine sunt valabile nu spun ca la toata lumea
|
#14
Posted 24 April 2015 - 22:29
La ce platforma tehnica este sub A3, mai mult de 300Nm sunt letali, o masina mai instalbila la banii ei nu gasesti.
Sfatul meu: las-o asa cum este si vinde-o si cumpara un hot hatch adevarat si nu un tractor ce se vrea economic. Te uiti la RS3 daca vrei tot Audi, sau la alta masina, fie un Megane RS fie o asiatica sport. Edited by connectorxp, 24 April 2015 - 22:29. |
#15
Posted 24 April 2015 - 22:33
Audi nu era un brand premium? Cum naiba sa "pacalesti" un ECU cu o amarata de rezistenta? Atat de incapabili au fost inginerii respectivi incat nu s-au gandit sa masoare rezistenta la "rece" si sa se "prinda" cand nu este in parametrii normali? Ce draci de tolerante folosesc?!
Edited by dexterash, 24 April 2015 - 22:36. |
|
#16
Posted 24 April 2015 - 22:37
Sa pui, musai, rezistor de calitate, cu pelicula metalica. Sa vezi atunci depasiri in forta, le dai fum si alora cu motoare de 200+ hp. )
Edited by wasteyard, 24 April 2015 - 22:38. |
#18
Posted 25 April 2015 - 07:43
stie cineva pinoutul la debitmetrul de pe a3 8p?este cu 5 fire debitmetrul dar sunt folosite doar 4 al5lea nu e folosit nu duce nimic la ecu...daca are cineva o schema rog sa o posteze multumesc
la folosirea acestei rezistente sa facut si teste si de acolo sa vazut cresterea deoarece acea rezistenta sau termistor la rece are o valoare care il pune pe ecu sa i se dea motorina mai multa de unde reiese acel cuplu daca nu stiti sa raspundeti va rog sa nu raspundeti am nevoie de raspunsuri dupa care ma pot lua nu dupa cai verzi pe pereti |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users