Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Un apel umanitar mai special
#1
Posted 20 April 2015 - 08:52
Astăzi nu voi cere ajutorul pentru un om în suferință, nici pentru un animal sau mediu. Voi cere pentru un tramvai. Tramvaiul 5 din Iași. Primăria a decis ca linia de tramvai dintre Podu Roș și Podul de Piatră să fie dezafectată. În locul ei ar urma să se construiască un bulevard.
Acest bulevard ar urma să descongestioneze (cică!) traficul în zonă. Eu nu știu faci tu așa ceva, băgând și mai multe mașini și descurajând transportul electric. Transport care este ecologic și foarte rapid. Mai ales în acea zonă, unde tramvaiul este separat de mașini. Linia ar urma să fie distrusă peste aproximativ o lună. Trebuie să facem ceva cu mult mai repede. Încă nu m-am gândit la ce, dar e obligația noastră. Nu sunt șofer, dar empatizez cu ei. Însă în această situație țin cu tramvaiul. Tramvai care trebui să rămână acolo. Nu știu încă ce formă de protest voi aplica. Dar voi posta acest mesaj peste tot pe unde voi avea ocazia (grupuri de Facebook, forum-uri etc). Trebuie făcut ceva, pentru că tramvaiul NU trebuie să moară. Cu mașina faci din Podul de Piatră Până în Podu Roș 15 minute (dacă e aglomerație). Cu tramvaiul 5 (cinci) minute. |
#2
Posted 20 April 2015 - 09:00
La primarie/urbanistica. Luat de gat primul ieșit în cale și explicat cum sta treaba.
Greva,revoluție, etc. Ah, am uitat ca România suferă grav de sindromul mi se rupe ))) |
#3
Posted 20 April 2015 - 09:00
Da la mesterul Nechita fusasi ? Ca el ii cheia si lacata , carmaciul si fiul poporului !
|
#4
Posted 20 April 2015 - 09:01
Avea clienti multi tramvaiul? Locuiesc multi in acea zona?
|
#5
Posted 20 April 2015 - 09:11
Evident că avea și încă are. Nu la fel de mulți ca în zonele centrale, dar suficient de mulți cât să renteze.
|
#6
Posted 20 April 2015 - 09:14
Tramvaiul 5 leaga o zona fosta industriala de o zona considerata mai mult "cartier dormitor" (Dacia + Alexandru).
Sunt din Iasi, sunt sofer si ocazional folosesc transportul in comun. Transportul in comun, in Iasi e dezastru, parcul auto este vechi si ultimele achizitii tot vechituri au fost. Sunt foarte dezamagit de conditiile din mijloacele de transport si de regimul (frecventa) de functionare a acestora. Cu toate astea nu ma pot pronunta impotriva sau in acordul acestui plan de eliminare a unei retele de tramvai din Iasi. Pentru o mai buna discutie pun o poza cu zona pentru care se propune desfiintarea liniei de tramvai existente. Attached FilesEdited by Ciubex, 20 April 2015 - 09:35. |
#7
Posted 20 April 2015 - 09:17
Scoatem Zona Industrială din context și lăsăm doar Podu Roș - Podu de Piatră. Crede-mă, ar fi un dezastru. Tu ca șofer nu vezi, dar noi ca pietoni vedem.
|
#8
Posted 20 April 2015 - 09:34
Nu putem izola numai portiunea dintre Podul Ros si Podul de Piatra. Pentru ca daca e sa o facem, atunci, distanta fiind scurta, o poti strabate usor pe jos in 10 minute.
Eu lucrez in zona si frecvent merg pe jos pana-n Podul Ros. Dar, repet nu agreez desfiintarea acestei portiuni, dar nu sunt convins nici de utilitatea ei. Exista traseu de autobuz pe aceeasi portiune, traseul 19. Trebuie sa privim si ansamblul problemei, de ce se vrea desfiintarea acelui traseu? Ce aduce ca imbunatatire si ce strica? Asta ar trebui sa se discute. Din punctul meu de vedere, pentru ca nu stiu motivul real, probabil este adus in discutie traficul din Podul Ros. Se presupune ca desfiintarea unui traseu precum acesta ar duce la decongestionarea traficului prin acea intersectie. Ori eu nu sunt convins de acest lucru. Daca insa se aduce in discutie costurile reparatiei, modernizarii acestei portiunui atunci e alta treaba si as fi pentru modernizarea acesteia si nu pentru desfiintare, chiar daca nu ar mai fi folosita pentru o perioada, cu siguranta insa isi va gasi un folos intr-un viitor apropiat sau indepartat. Din punctul meu de vedere, e foarte usor sa strici (desfiintezi) decat sa faci ceva. Reiau, trebuie sa fie o dezbatere legata de utilitatea acestei portiuni, a modificarii traseului si altele ce implica aceasta situatie. Attached FilesEdited by Ciubex, 20 April 2015 - 09:47. |
#9
Posted 20 April 2015 - 09:56
"Tramvaiul 5 leaga o zona fosta industriala de o zona considerata mai mult "cartier dormitor" (Dacia + Alexandru)"
Acesta e motivul ! un gibon din zona s-a ajuns si acum e deranjat de tramvai , masinarie ce transporta 'multimea" in conceptia celor care au uitat de unde au plecat si cind dau cu capul de pragul de sus e prea tirziu . Vezi ca excrocii astia deobicei iau in calcul si diverse manifestari, plingeri etc , de multe ori numai televiziunea face minuni in astfel de cazuri . Edited by xilo, 20 April 2015 - 09:57. |
#10
Posted 20 April 2015 - 10:12
Eu ințeleg că șoferii s-ar bucura ca tramvaiul să dispară și să intre ei acolo. Dar nu aceasta e soluția. Tramvaiul transportă o sută de oameni și NU poluează. Câți oameni poate transporta o mașină și cât poulează?
Ciubex, on 20 aprilie 2015 - 09:34, said:
Nu putem izola numai portiunea dintre Podul Ros si Podul de Piatra. Pentru ca daca e sa o facem, atunci, distanta fiind scurta, o poti strabate usor pe jos in 10 minute. Eu lucrez in zona si frecvent merg pe jos pana-n Podul Ros. Dar, repet nu agreez desfiintarea acestei portiuni, dar nu sunt convins nici de utilitatea ei. Exista traseu de autobuz pe aceeasi portiune, traseul 19. Trebuie sa privim si ansamblul problemei, de ce se vrea desfiintarea acelui traseu? Ce aduce ca imbunatatire si ce strica? Asta ar trebui sa se discute. Din punctul meu de vedere, pentru ca nu stiu motivul real, probabil este adus in discutie traficul din Podul Ros. Se presupune ca desfiintarea unui traseu precum acesta ar duce la decongestionarea traficului prin acea intersectie. Ori eu nu sunt convins de acest lucru. Daca insa se aduce in discutie costurile reparatiei, modernizarii acestei portiunui atunci e alta treaba si as fi pentru modernizarea acesteia si nu pentru desfiintare, chiar daca nu ar mai fi folosita pentru o perioada, cu siguranta insa isi va gasi un folos intr-un viitor apropiat sau indepartat. Din punctul meu de vedere, e foarte usor sa strici (desfiintezi) decat sa faci ceva. Reiau, trebuie sa fie o dezbatere legata de utilitatea acestei portiuni, a modificarii traseului si altele ce implica aceasta situatie. Linia își va găsi utilitate odată cu modernizarea completă a râului Bahlui. Plus, că odată cu redeschiderea liniei de pe CUG putem reactiva traseele Canta-CUG și Dacia-CUG. Edited by miki07, 20 April 2015 - 10:14. |
|
#11
Posted 20 April 2015 - 10:25
In general soferii s-ar bucura sa dispara orice linie de tramvai, dar nu asta-i problema.
Problema apare pentru soferii ce fac tranzitul prin Podul Ros dinspre zona centrala (str. Palat + str. Sf. Lazar) spre CUG (Nicolina). Pe aceasta directie traseul tramvaiului 5 este fix perpendicular. Odata cu darea in folosire a traseelor de tramvai dinspre CUG (Nicolina) spre centru ar insemna ca ocazional tramvaiele celor doua trasee sa se intersecteze, poate s-ar incurca vatmanii intre ei. Actualmente, tramvaiele de pe traseul 5 nu au prioritate de trecere prin intersectie si trec cand li se ofera posibilitatea sau e liber, asadar, din punctul meu de vedere nu incurca circulatia. Sentimental, chiar daca sunt sofer, sunt fan tramvaie si trenuri dar hai sa incercam sa privim pragmatic situatia. Eliminearea acestui traseu si transformarea portiunii in sens unic in directia Podul de Piatra - Podul Ros, ar elibera actuala Soseaua Nationala dar cam atat. Daca s-ar realiza o traversare subterana intre acest tronson si splai Bahlui mal drept, atunci hai sa spunem ca ar fi utila o asemenea modificare. Insa ma indoiesc ca acesta-i motivul. miki07, nu este prevazuta actualmente legatura intre portiunea de pe splai Bahlui stang (traseul 5) si linia dinspre CUG. Inainte a existat un traseu dinspre Dacia spre CUG, era trasul 10, dar acum nu cred ca va mai fi o asemenea legatura din cauza desfiintarii CUG-ului. Inclusiv pe podul de deasupra fostului Bazar, legaturile dintre traseul de pe Nicolae Iorga si cele dinspre Nicolina nu au mai fost facute, s-au scos liniile. Attached FilesEdited by Ciubex, 20 April 2015 - 10:35. |
#12
Posted 20 April 2015 - 10:40
miki07, on 20 aprilie 2015 - 09:11, said:
dar suficient de mulți cât să renteze. Ciubex, on 20 aprilie 2015 - 09:14, said:
Tramvaiul 5 leaga o zona fosta industriala de o zona considerata mai mult "cartier dormitor" (Dacia + Alexandru). Ciubex, on 20 aprilie 2015 - 10:25, said:
Soseaua Nationala Chiar ma gandeam ca ar fi un lucru foarte bun sa se faca sens unic pe acolo pe unde este linie de tramvai acum. Edited by NoJoke, 20 April 2015 - 10:40. |
#13
Posted 20 April 2015 - 10:44
Nu sunt contabil la RATP, dar și ei sunt nemulțumiți că se scoate linia.
Edited by miki07, 20 April 2015 - 10:52. |
#14
Posted 20 April 2015 - 10:45
miki07, on 20 aprilie 2015 - 10:44, said:
Nu sunt contabil la RATP, dar și eu sunt nemulțumiți că se scoate linia. eventual o linie speciala care sa lege cartierul alexandru de gheorghe asachi Edited by NoJoke, 20 April 2015 - 10:47. |
#15
Posted 20 April 2015 - 10:52
De ce să punem autobuz, când putem lăsa tramvaiul. Să facem aglomerația și mai mare în Podu Ros?
|
|
#16
Posted 20 April 2015 - 11:05
#17
Posted 20 April 2015 - 11:12
linia pe care am desenat-o mai sus ar fi foarte buna pentru studentii care stau in alexandru si merg la asachi (sansele sa renteze ar fi mari)
cat despre cei care au de lucru in zona fostelor uzine se poate pastra un autobuz miki07, on 20 aprilie 2015 - 10:52, said:
Să facem aglomerația și mai mare în Podu Ros? Edited by NoJoke, 20 April 2015 - 11:09. |
#18
Posted 20 April 2015 - 11:18
Linia aia nu avea doar utiltatea de duce călători în zona industrială. Era folosită și pentru/retragere, intrare pe traseu. Plus legătura cu CUG.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users