Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Plasa de umbrire peste gard de pl...

O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...
 Programe TV cu altfel de sporturi

Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...
 Ați prins vremurile cand 120 Volț...

Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu
 Politist mutilat de caine in curt...

Trotineta- cat rezista?

Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart
 

Smucituri motor 1.9 tdi 96kw BLT

- - - - -
  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#1
NxRolix

NxRolix

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 181
  • Înscris: 25.09.2007
Am o probelma la un seat ibiza FR din 2008 motor 1.9 tdi 96kw BLT.
Intre 1700-2100 turatii daca lasi pedala de aceleratie si apoi iarasi apesi ( la viteza constanta )  are 2-3 smucituri.
Daca acelerezi mai tare nu face asa. numai daca apesi pedala cat sa fie constant viteza.
Asta se intampla in orice viteza.  dar numai intre turatia 1700-2100.
Sau daca schimbi viteza si ajungi in turatia 1700-2100 tot asa.
Motorul in rest trage foarte bine.

Am curatat EGR, clapeta de aceleratie, toata galeria de admisie, si cu ocazia ast am curatat si toate conductele inclusiv intercooler.
Problema tot apare.  Sa fie clapeta de aceleratie defecta ?
M-am uitat am dat jos furtunu de la clapeta si cand opresti motorul se inchide si se deschide... din cate am vazut pe net asa se intampla la oprire.

Am uitat sa specific ca masina avea blow off montat , l-am demontat fara sa programez ceva. nu stiu sigur dar dupa cum am vazut pe net la montaj nu se programeaza nimica. deci nici la demontare nui nevoie.
Nu stiu daca masina facea asa si cu blow off pentru ca nu am mers cu ea prea mult numai testat rapid la acelerare.  Dar ma gandesc ca tot asa facea.

Astept pareri.
Multumesc .

#2
Wess

Wess

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 539
  • Înscris: 06.03.2015

View PostNxRolix, on 19 aprilie 2015 - 09:50, said:

1700-2100 turatii

Asta e rezltatul a doua trasaturi tipic romanesti si anume:

- ne cumparam masini scumpe cu toate ca nu avem dupa ce bea apa

- dupa ce am dat toti banii pe masina inclusiv cei care i-am scos de la banca incercam sa mergem tot timpul subturat, la consum ca trebuie sa economisim si pe urma ne plangem pe forum ca bani de mecanic nu avem ca s-a stricat "limuzina".

Edited by Wess, 19 April 2015 - 10:10.


#3
sezibland

sezibland

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 449
  • Înscris: 27.03.2015
posibilitate : fixarea motorului, verifica tampoanele, poate fi o turatie de rezonanta si motorul sa trepideze si sa dea smucituri datorita tampoanelor de fixare defecte. Nu bag mana in foc ca e asa ..dar verifica ca nu costa bani.

#4
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,924
  • Înscris: 06.04.2007

View PostWess, on 19 aprilie 2015 - 10:08, said:

.....................................
O cata filosofie...
Iti dau tractoru meu (1.9 tdi 90cp) sa vad ce faci in tr III la 1700-1800 rpm daca trebuie sa accelerezi usor, schimbi tr II sa sara in ~2700 rpm si o turezi pana in 3500 rpm , sau accelerezi usor pana treci de 2000 rpm?

#5
Wess

Wess

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 539
  • Înscris: 06.03.2015

View PostOctavian___, on 19 aprilie 2015 - 10:23, said:

O cata filosofie...
Iti dau tractoru meu (1.9 tdi 90cp) sa vad ce faci in tr III la 1700-1800 rpm daca trebuie sa accelerezi usor, schimbi tr II sa sara in ~2700 rpm si o turezi pana in 3500 rpm , sau accelerezi usor pana treci de 2000 rpm?
Ce legatura are cazanul tau cu bolidul cumparat pe banii bancii din topic?

Ma gandesc ca n-ai condus niciodata un diesel de ~130cp sa ai macar cea mai mica idee despre plaja de turatii unde lucreaza.

Edited by Wess, 19 April 2015 - 10:45.


#6
sezibland

sezibland

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 449
  • Înscris: 27.03.2015
scoate-o din viteaza si tureaz-o pe loc . Spune-mi daca mai trepideaza motorul la turatia specificata de tine.

#7
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
N-are nimic troaca, asa functioneaza cutia cu motorul respectiv.

#8
wld-ro

wld-ro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,084
  • Înscris: 04.09.2013
Salut,
Vii de pe benzina si acum ai trecut prima oara la diesel ? Si nu ma refer la orice diesel, se stie (ca salam) ca TDI-urile in special sunt ma zgomotoase si mai putin rafinate decat alte diesel-uri. Eu am tot 1.9 TDI doar ca modelul de 105 cai de pe Golf 5, insa avem aceleasi turatii pentru cuplu si putere, doar ca tu ai mai mult cuplu/putere. Probabil ca daca stau sa sesizez, si eu pot auzi acele trepidatii in plaja pe care o expui tu, dar nu e neaparat ceva rau. Ma gandesc ca fiind mai puternica, la turatia aia ai cea mai accentuata frana de motor, cand o lasi sa curga, in viteza, poate din cauza asta simti ca te smuceste. E ca si cum ai pleca de pe loc cu tr 1 accelerezi usor pana pe la 2000-2200 rpm, apoi iti piciorul de pe acceleratie si masina se smuceste putin ca intra in frana de motor. Totusi imi vine greu sa cred ca simti aceleasi smucituri in a 6-a cu cele din 1,2.

#9
trident

trident

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,185
  • Înscris: 15.01.2006
@Wess
Esti complet offtopic. Oare tu esti din aia cu Logan mpi luat de nou doar sa nu dea bani pe o nemteasca cu km?

#10
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
E un troll daca nu v-ati dat seama deja :)

#11
ady_77

ady_77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,126
  • Înscris: 05.02.2009

View PostWess, on 19 aprilie 2015 - 10:08, said:

Asta e rezltatul a doua trasaturi tipic romanesti si anume:

- ne cumparam masini scumpe cu toate ca nu avem dupa ce bea apa

- dupa ce am dat toti banii pe masina inclusiv cei care i-am scos de la banca incercam sa mergem tot timpul subturat, la consum ca trebuie sa economisim si pe urma ne plangem pe forum ca bani de mecanic nu avem ca s-a stricat "limuzina".

Esti beat,mergi la somn!

#12
NxRolix

NxRolix

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 181
  • Înscris: 25.09.2007

View PostWess, on 19 aprilie 2015 - 10:08, said:

Asta e rezltatul a doua trasaturi tipic romanesti si anume:

- ne cumparam masini scumpe cu toate ca nu avem dupa ce bea apa

- dupa ce am dat toti banii pe masina inclusiv cei care i-am scos de la banca incercam sa mergem tot timpul subturat, la consum ca trebuie sa economisim si pe urma ne plangem pe forum ca bani de mecanic nu avem ca s-a stricat "limuzina".

de data asta nu ai nimerit.  1. masina ii luata cu bani fara banca. 2. nu cred ca  in viteza 1-2-3 merita turata masina mai ales cand treci un sat cu 50-60km/h  2000 de ture e ok. sau tu treci prin sat cu a 2 turat la 4000?   vorind aicea de de mers constant , nu la aceleratie . unde iti dau dreptate ca trebe turat masina.
si fi sigur ca nu fac economii la combustibil mergand subturat.   am sesizat aceasta problema si vreau so remediez. indiferent ca cineva face economie la combustibile sau nu masina nu ar trebui sa se comporte asa.
nu stiu ce te bagi tu in seama cu asemenea raspunsuri deplasate.



View Postsezibland, on 19 aprilie 2015 - 10:19, said:

posibilitate : fixarea motorului, verifica tampoanele, poate fi o turatie de rezonanta si motorul sa trepideze si sa dea smucituri datorita tampoanelor de fixare defecte. Nu bag mana in foc ca e asa ..dar verifica ca nu costa bani.

o sa verific mersi, dar eu cred ca vine de la motor de undeva pentru ca smuciturile sunt destul de tari si parca s-ar ineca motoru.. cum nu primeste combustibil sau aer.

View Postsezibland, on 19 aprilie 2015 - 10:46, said:

scoate-o din viteaza si tureaz-o pe loc . Spune-mi daca mai trepideaza motorul la turatia specificata de tine.

mersi . pe loc nu face asa. dar si greu de verificat am stat 2 min turand in marja de 1700-2100 dar nu facea...

Edited by NxRolix, 19 April 2015 - 11:21.


#13
Wess

Wess

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 539
  • Înscris: 06.03.2015

View Posttrident, on 19 aprilie 2015 - 11:04, said:

.

View PostMembruAnonim, on 19 aprilie 2015 - 11:05, said:

.

View Postady_77, on 19 aprilie 2015 - 11:12, said:

.

Inca 3 in aceasi situatie...



@initiator, incearca sa mergi o perioada mai turat sau scoate-o pe autostrada si da-i in gura sa vezi ca in cateva zile nu mai ai probleme.

Edited by Wess, 19 April 2015 - 11:31.


#14
NxRolix

NxRolix

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 181
  • Înscris: 25.09.2007

View Postwld-ro, on 19 aprilie 2015 - 10:58, said:

Salut,
Vii de pe benzina si acum ai trecut prima oara la diesel ? Si nu ma refer la orice diesel, se stie (ca salam) ca TDI-urile in special sunt ma zgomotoase si mai putin rafinate decat alte diesel-uri. Eu am tot 1.9 TDI doar ca modelul de 105 cai de pe Golf 5, insa avem aceleasi turatii pentru cuplu si putere, doar ca tu ai mai mult cuplu/putere. Probabil ca daca stau sa sesizez, si eu pot auzi acele trepidatii in plaja pe care o expui tu, dar nu e neaparat ceva rau. Ma gandesc ca fiind mai puternica, la turatia aia ai cea mai accentuata frana de motor, cand o lasi sa curga, in viteza, poate din cauza asta simti ca te smuceste. E ca si cum ai pleca de pe loc cu tr 1 accelerezi usor pana pe la 2000-2200 rpm, apoi iti piciorul de pe acceleratie si masina se smuceste putin ca intra in frana de motor. Totusi imi vine greu sa cred ca simti aceleasi smucituri in a 6-a cu cele din 1,2.
Salut,

nu vin de pe benzina, am avut mai multe diesel uri si mai multe 1.9 tdi uri.   smuciturile sunt destul de puternice ca si cum s-ar ineca sau s-ar opri motorul pentru 0.1 secunde.  problema exista nu e normal.
normal ca in treptele inferioare le simiti mult mai bine. ca motorul are putere sa transmita puterea mult mai bine.  si de unde simti in treptele 1234 mai bine decat in 56.

eu cred ca vine de le clapeta de aceleratie dar astept si alte pareri.

View PostWess, on 19 aprilie 2015 - 11:30, said:

Inca 3 in aceasi situatie...



@initiator, incearca sa mergi o perioada mai turat sau scoate-o pe autostrada si da-i in gura sa vezi ca in cateva zile nu mai ai probleme.

incercat.  am curatat tot si am facut resetare la clapeta de aceleratiie ( scos bateria lasat 10min , pus contact 5 min  ( im timpul asta clapeta de aceleratie face beeep continu si parca se si regleaza ceva in el. si pornit 5 min in relantii , si pe urma la drum turat in toate turatiile.    chiar la maxim.  pe autostrada..

numai nu stiu daca beeep ul este normal sa-l faca ,  poate este stricat ceva la partea electrica.

nu stiu cum as putea testa clapeta daca lucreaza cum trebe.

#15
ady_77

ady_77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,126
  • Înscris: 05.02.2009

View PostWess, on 19 aprilie 2015 - 11:30, said:

Inca 3 in aceasi situatie...



@initiator, incearca sa mergi o perioada mai turat sau scoate-o pe autostrada si da-i in gura sa vezi ca in cateva zile nu mai ai probleme.
Credeam ca il indrumi catre un test in prima faza.Test care-i spunea ca are o problema la modulul de pe pedala de acceleratie(defect comun la vag).Dart tu vii cu povesti romanesti si presupuneri...Repet,baga-te la somn...

#16
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View PostNxRolix, on 19 aprilie 2015 - 09:50, said:

Am o probelma la un seat ibiza FR din 2008 motor 1.9 tdi 96kw BLT.
Intre 1700-2100 turatii daca lasi pedala de aceleratie si apoi iarasi apesi ( la viteza constanta )  are 2-3 smucituri.

Am curatat EGR, clapeta de aceleratie, toata galeria de admisie, si cu ocazia ast am curatat si toate conductele inclusiv intercooler.
Problema tot apare.  Sa fie clapeta de aceleratie defecta ?
M-am uitat am dat jos furtunu de la clapeta si cand opresti motorul se inchide si se deschide... din cate am vazut pe net asa se intampla la oprire.

1. motorul tau nu are clapeta de acceleratie, doar benzinarele au asa ceva si se folosesc de ea pentru limitarea admisiei cu aer pentru un amestec corect. Dieselurile nu au admisia limitata de clapeta.Ceea ce ai curatat tu este clapeta de admisie care are rolul de a inchide admisia si sugruma motorul la oprirea motorului pentru evitarea trepidatiilor la oprire. Pe scurt, clapeta aia n-are niciun rol in timpul functionarii motorului. Se comporta exact cum ai descris tu. Nu exista adaptare la ea, la benzinare se face adaptaea clapetei

2. BOV-ul ala (blow off) a fost o mare prostie facuta de cel care ti-a vandut masina. Dieselurile nu numai ca nu au nevoie de asa ceva, dar ele sunt si o cauza sigura de a avea probleme la motor. Daca ai avut prostia aia montata probabil motorul a mers in multe momente cu deficit de aer. Ai verificat starea geometriei variabile de la turbina? Intra pe forumul marcii si vei gasi o procedura de testare a geometriei fara s-o demontezi si fara sa apelezi la mecanic

3. Tie iti bipaia ceva in bord, ai leduri aprinse? Fa si tu o minima scanare dupa care cere ajutor pe forumuri

4. Se poate ca un injector sa nu functioneze cum trebuie, supapa EGR sau a turbinei sa fie perforata/imbacsita, debitmetru dus pe un anumit interval, un senzor de turatie lenes intr-un anumit interval, etc. Cam tot ce ai pe masina se poate sa fie vinovat, sau se poate sa fie doar o impresie de-a ta...

#17
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,039
  • Înscris: 26.04.2007
ambreiajul dus ?
testeaza cu ea decuplata daca mai face asa (pe loc adica).

Edited by Mihai_3, 19 April 2015 - 12:23.


#18
NxRolix

NxRolix

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 181
  • Înscris: 25.09.2007

View Postvalitudor, on 19 aprilie 2015 - 12:16, said:

1. motorul tau nu are clapeta de acceleratie, doar benzinarele au asa ceva si se folosesc de ea pentru limitarea admisiei cu aer pentru un amestec corect. Dieselurile nu au admisia limitata de clapeta.Ceea ce ai curatat tu este clapeta de admisie care are rolul de a inchide admisia si sugruma motorul la oprirea motorului pentru evitarea trepidatiilor la oprire. Pe scurt, clapeta aia n-are niciun rol in timpul functionarii motorului. Se comporta exact cum ai descris tu. Nu exista adaptare la ea, la benzinare se face adaptaea clapetei

2. BOV-ul ala (blow off) a fost o mare prostie facuta de cel care ti-a vandut masina. Dieselurile nu numai ca nu au nevoie de asa ceva, dar ele sunt si o cauza sigura de a avea probleme la motor. Daca ai avut prostia aia montata probabil motorul a mers in multe momente cu deficit de aer. Ai verificat starea geometriei variabile de la turbina? Intra pe forumul marcii si vei gasi o procedura de testare a geometriei fara s-o demontezi si fara sa apelezi la mecanic

3. Tie iti bipaia ceva in bord, ai leduri aprinse? Fa si tu o minima scanare dupa care cere ajutor pe forumuri

4. Se poate ca un injector sa nu functioneze cum trebuie, supapa EGR sau a turbinei sa fie perforata/imbacsita, debitmetru dus pe un anumit interval, un senzor de turatie lenes intr-un anumit interval, etc. Cam tot ce ai pe masina se poate sa fie vinovat, sau se poate sa fie doar o impresie de-a ta...


mersi

cu 2. sunt de acord. dar nu am ce face asa o fost.
3. o sa incerc sa fac o scanare cu vag.com desi am una de mai demult  atasez poza.  imi apare eroare la clapeta de admisie cum zici tu.

https://www.dropbox....114803.jpg?dl=0

nu apare nimica in bord.

Edited by NxRolix, 19 April 2015 - 12:29.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate