Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Încetare contract Digi - se ajunge la instanță?

- - - - -
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,113
  • Înscris: 04.02.2011
Problema se pune în felul următor: Digi are probleme grave cu funcționarea serviciilor mobile și, în ciuda sesizărilor, aceste probleme nu se rezolvă. Aparent nici notificarea de denunțare anticipată a contractului pe motive tehnice nu o bagă în seamă.
Fiind vorba de abonament business, se poate ca singura șansă să fie instanța? Nu de alta, dar restul de servicii (fixe) sunt ok, doar mobilele sunt cu "zile negre". Dacă se ajunge în instanță, care sunt pașii și legile ce trebuie invocate?

Edited by benis, 18 April 2015 - 07:15.


#2
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,847
  • Înscris: 25.01.2007
realizezi ca vei ramane si fara restul de servicii de la rds, cel putin pana cand instanta iti va da dreptate, da?

#3
parintily

parintily

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,569
  • Înscris: 08.01.2007
Se stie de mult ca partea de telefonie mobila si, implicit, datele mobile sunt problematice la RDS. Daca tu ti-ai pus baza doar in ele .....

#4
Nero-d

Nero-d

    je m'en fiche/pohui

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,138
  • Înscris: 30.01.2004
rezilierea contractului se face doar conform clauzelor inscrise in contract si cu care tu ai fost de acord
nu exista alta cale legala
reziliezi contractul, platesti sumele datorate conform contractului si gata

in instanta n-ai sanse
e nevoie de o expertiza care sa ateste o anumita calitate a serviciilor, nu te crede nimeni pe cuvant!
exista o procedura pentru masurarea parametrilor de calitate
reciteste contractul pe care l-ai semnat.
http://www.rcs-rds.r...i_editia4r9.pdf

se ajunge in instanta doar daca unul dintre contractanti nu respecta clauzele contractului si doar dupa mediere

Edited by Nero-d, 18 April 2015 - 08:17.


#5
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013
Cat de frecvent apar aceste "zile negre"?
Am trecut si eu in decembrie la un abonament Digi mobil Optim 2 cu date nelimitate incluse (la viteza maxima pentru primii 3 GB). Am fost si eu revoltat de faptul ca uneori viteza scade pana la 0 chiar in conditiile in care am semnal puternic sau ca nu reusesc sa vizualizez un e-mail, ori sa deschid macar pagina de la Google intr-un web browser timp de o ora.
Apoi m-am gandit cat de putin platesc ca sa am sansa de a naviga pe Internet fara riscul de a plati tarife suplimentare. Personal am probleme de conectare, sa zicem, in 25% din cazuri. In rest conexiunea este suficient de stabila ca sa ma multumeasca.
Deoarece uneori chiar am nevoie de Net, utilizez o optiune de date si pe abonamentul Vodafone, dar utilizez datele in Vodafone numai in perioadele in care sunt probleme cu Digi.
In acest fel am Internet tot timpul, iar riscul de a depasi traficul inclus pe abonamentul Vodafone (pentru care as plati niste tarife enorme) este minim.
Din aceste motive sunt multumit de ceea ce imi ofera Digi cu 2 Euro cu TVA/ luna.
Poti proceda si tu la fel ca mine (apeland la un alt operator doar atunci cand este nevoie) si atunci vei transforma abonamentul Digi intr-un avantaj.
Presupun ca nici tu nu platesti un abonament mare la Digi, mai ales daca folosesti de la ei Internetul pe mobil. Iar daca folosesti Internetul mobil, atunci si pentru aceasta ar exista solutii mai ieftine de backup la alti operatori. Combinand abonamentul Digi cu un abonament la alt operator vei plati mai putin decat pentru un abonament deschis la unul dintre marii operatori si vei avea netul asigurat...

Edited by _-_, 18 April 2015 - 08:10.


#6
Dares

Dares

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,920
  • Înscris: 04.07.2010

 _-_, on 18 aprilie 2015 - 08:08, said:

Personal am probleme de conectare, sa zicem, in 25% din cazuri. In rest conexiunea este suficient de stabila ca sa ma multumeasca.
Totusi, ca sa te declari multumit cu un astfel de serviciu, oricat ar costa el, trebuie sa ai nervii extrem de tari. :)

#7
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,113
  • Înscris: 04.02.2011

 Dares, on 18 aprilie 2015 - 10:19, said:


Totusi, ca sa te declari multumit cu un astfel de serviciu, oricat ar costa el, trebuie sa ai nervii extrem de tari. :)
Sau să nu plăteşti deloc. Zicea un coleg cum de mă bazez pe ei.. Simplu, am de 7 ani Digi, mergea ok, problemele au apărut recent.

Nu e nimic, am să promovez o pagină de FB în care explic ce şi cum, să le iasă banii luaţi de la mine pe nas.

#8
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005
La mine problema este pe partea de voce. Au inceput iarasi network busy.  Digi Helper m-a incurajat sa pun sesizare in digicare dar acestea raman fara raspuns. Am depus nu am primit inca raspuns desi au trecut mai mult de 6 luni. Si nici nu au ce sa raspunda decat ca se incearca o rezolvare. Incep sa ma gandesc serios sa plec din retea - poate cand o sa rteaca cei doi ani ca nu am chef sa stau sa depun plangeri la tot felul de institutii ca sa pot rezilia. Bine, sunt relaxat si pt ca mai am un orange pe care ma pot baza ca daca era dupa digi...

#9
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,113
  • Înscris: 04.02.2011
Acesta ar fi un subiect bun pentru a vedea pe cei care au firme cum au rezolvat cu mârlanii ăştia. Sincer, nu mă aşteptam să ajung aici.

#10
Annoying

Annoying

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,859
  • Înscris: 03.05.2014

 benis, on 22 aprilie 2015 - 00:02, said:

  cei care au firme cum au rezolvat
Au angajat un avocat. 😊

#11
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,113
  • Înscris: 04.02.2011
Am apelat la ANCOM.

#12
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,113
  • Înscris: 04.02.2011

 _-_, on 18 aprilie 2015 - 08:08, said:



Nene, eu nu am timp de improvizații din astea, dacă trebuie oricum să folosesc serviciile altui operator, de ce pana mea să mai folosesc și Digi? Cu ieșitul mai ieftin e bullshit, la Vodafone am net nelimitat cu 6 euro pe prepay care merge bine, de ce să mai dau bani la Digi unde oricum nu am 4G, oricum nu am mai mult de 5Gb. Digi vinde blana ursului din pădure.
25% din timp probleme? Păi cum ar fi 25% din timp să nu ai apă curentă sau curent electric sau 25% din timp să fie defectă mașina? Cum ar fi să lucrezi în vânzări și 25% din timp să nu poți lucra? Ok, dacă ești șomer sau pensionar, Digi e ok.

#13
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013
Smartphone Dual-SIM cu 1) abonament Vodafone care include trafic limitat si tarife enorme pentru traficul suplimentar + 2) abonament Digi mobil cu trafic de Internet nelimitat la 2 Euro cu TVA/luna (mai sunt si 200 de minute nationale lunar).
Cel putin mie imi convine aceasta varianta, in sensul ca o consider satisfacatoare. Am pe smartphone Internet pe mobil in permanenta. Utilizez datele de la Vodafone, doar cand nu ma pot conecta prin Digi si cel putin pana acum (din luna decembrie 2014) nu am mai avut costuri suplimentare pe Vodafone. Deci datorita abonamentului Digi am platit mai putin la Vodafone. Este drept ca atunci cand nu functioneaza datele pe Digi evit pe cat posibil sa utilizez datele de la Vodafone, deci pana la urma tot pe Digi ma bazez in principal si nu-mi convine cand nu am Internet. Dar este cel mai bun compromis pe care puteam sa-l fac. La tine, desigur ca este alta situatie si iti inteleg punctul de vedere.

#14
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,113
  • Înscris: 04.02.2011
Având în vedere că am contactat ANCOM, s-a gândit să mă sune reprezentantul lor şi mi-a spus că se interesează să vadă ce poate face, nu promite nimic. Jalnic au ajuns, în ultimul an s-au dus pe copcă. Dacă serviciile fixe sunt impecabile şi acum, cele mobile nu merită deranjul. Şi baiul cel mai mare e că  nu mai ai cu cine discuta, dacă acum un an erau prompţi, acuma chiar sunt surzi la problemele clienţilor. Au ajuns de la cei mai buni la coada clasamentului la capitolul relaţii cu clienţii, parcă ar fi o firmă în insolvenţă, nu alta, debandadă totală.


#15
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,113
  • Înscris: 04.02.2011
Apropo, sunt şi proşti grămadă pentru că dacă vrei să păstrezi numărul pe cartelă trebuie să te portezi la alt operator.

#16
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002
se pare ca inca nu intelegi expresia: "cat dai atata face"
calitatea se plateste scump dintotdeauna

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate