Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Renault Megane 3 15 - 110 cp vs 1.9 131 cp

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
paranoiaaaa

paranoiaaaa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 342
  • Înscris: 14.05.2012
Desi tocmai mi-am dat comanda bujii, capete de bara, bielete de directie, bielete antiruliu, toba intermediara, toba finala, toate filtrele, distributia, simering distributie, placute de frana , ulei, far stanga, proiector stanga, si probabil mai sunt pe factura, ma bate un gand sa schimba masina. Am vazut pe strada/parcare Renault Megane 3 (desi extrem de rar comparativ cu Megane 2). Desi am avut o gramada de masini in familie, recunosc ca la Renault nu ma pricep. Singura masina cat de cat apropiata de Renault a fost o Solenza. Pur si simplu modelul break arata sexy, e una din putinele modele la care imi place break-ul, chiar mai mult decat modelul sedanu sau hatchback. Ce ma frapeaza e ca nu gasesc suficiente informatii pe internet, nu am nici un cunoscut cu Megane 3, spre deosebire de 2. Nelamuririle mele ar fi:

1. De ce sunt asa putine
2. Stabilitatea
3. Fiabilitatea
4. Calitatea materialelor
5. Utilitatea si spatiul interior
6. Foarte important pentru o masina de drum lung, cum te simti in scaun
7. Preturi parti mecanice/elemente caroserie
8. Daca ajunge la punctul asta, care motor ati recomanda (din cele doua evident)
9. A fost masina de flota in strainatate? E posibil sa o gasesc cu 80 de mii, conduse de bunicute?

Intentionez sa cumpar o masina diesel deoarece se vehiculeaza o perioada in care voi face multe deplasari in afara localitatii. Clima, poate navi depinde de cati bani o sa dispun, abs, esp, senzori parcare. Bugetul este in constructie, pleaca de la 7000 euro, Il mai ajustez in functie de oportunitati/mai pot astepta. Vreau sa vad daca merita sa ma axez pe modelul asta, sau mai astept si cumpar ceva de la concurente dupa 2009.

P.S. Ñu vreau Ford Ka!

#2
MariusH21

MariusH21

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 359
  • Înscris: 01.04.2015
In Romania renumele firmei Renaul este destul de mic, plus ca in aceeasi bani poti cumpara un VW cu cativa km in plus care este mult superior(parerea mea). Iar intretinerea si pretul pieselor de schimb sunt mult mai mari.

#3
titacodita

titacodita

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 818
  • Înscris: 07.01.2009
Daca vrei musai Renault, la bugetul tau gasesti si Fluence.

#4
paranoiaaaa

paranoiaaaa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 342
  • Înscris: 14.05.2012
Imi place break-ul pentru ca arata fenomenal din punctul meu de vedere. Fluence fabricat in Turcia, cu aeratoare care nu se pot inchide pe centru, nop. Doar hatch si mai ales break-ul ma intereseaza.

#5
dorinpopa

dorinpopa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 752
  • Înscris: 13.06.2010

 MariusH21, on 17 aprilie 2015 - 22:56, said:

In Romania renumele firmei Renaul este destul de mic
Am vărsat cafeaua pe mine. LOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!

@paranoiaaa

Întâi de toate, nu mai există 1.9dci la Renault. Există 1.5dci și 2.0dci și uneori 1.6dci, având 110, 150 și 130cp, respectiv. 1.9 s-a scos la un moment dat din producție, parcă în 2010, dacă rețin corect.


1. De ce sunt asa putine
Nu sunt. Sunt mai puține decât Megane2, dar asta pentru că 2-ul a fost cumpărat într-o perioadă de boom economic. Plus, față de MK2, mașina e mai scumpă cu 2-3.000€ minim, în funcție de dotări.

2. Stabilitatea
Am testat varianta 1.5dci automată. Foarte stabilă în curbe și la viteză mare (150-170).

3. Fiabilitatea
N-aș putea să spun. Era nou adusă în România.

4. Calitatea materialelor
E plasticul ieftin al Renault, dar au mai lucrat la el, să nu mai pară așa de ieftin. Scaunele și volanul sunt mai bune decât MK2, parcă și bordul e un pic mai finuț. Dar e totuși o mașină ieftină, nu te aștepta la calitate excepțională.

5. Utilitatea si spatiul interior
Aici Renault excelează și vei găsi spatiu pentru tine și pentru bagaje, dar nu poți merge 4 oameni de 1.90 în ea. Noi am fost doi vlăjgani în față și fetele de 1.70m în spate și a fost ok, nu am stat înghesuiți.  

6. Foarte important pentru o masina de drum lung, cum te simti in scaun
Bine. Suport lombar, scaun decent (varianta piele+textil).

7. Preturi parti mecanice/elemente caroserie
Am avut Clio și apoi Laguna, mi s-au părut mereu rezonabili în domeniul ăsta. Sigur, e 300 lei măciulia de la schimbătorul de viteze sau 1.500 lei bara față, dar asta doar dacă le cumperi de la ei. La ambele nu am avut nici un fel de probleme mecanice în 6 ani, distribuția schimbată la timp, ștergătoare, becuri arse (3 în 6 ani, un xenon de pe față la Laguna și un bec de 5 lei pe spate la stopuri), alte consumabile.
Ce mi s-a întâmplat însă a fost să fiu nevoit să schimb jantele, că erau îndoite destul de serios de la primul an în care a condus soția, și au costat 200€ bucata, și oglinda stânga, pentru că fusese lovită și nu se mai dezgheța (parcă 200 lei geamul și circuitul de pe spatele lui).

8. Daca ajunge la punctul asta, care motor ati recomanda (din cele doua evident)
Dacă ești mai molcom, ia 1.5, deși nu e grozav în depășiri (eu treceam pe manual și făceam kickdown). Dacă vrei să mergi un pic mai tare, ai 2.0, dar atenție, modelul ăsta se aduce la noi pe comandă și majoritatea sunt aduse de afară, cu minim 150.000km (vezi discuția de pe "mașini cu km dați înapoi). E o mașină ușoară, la 2.0dci zboară, deci cauciucuri bune.

9. A fost masina de flota in strainatate? E posibil sa o gasesc cu 80 de mii, conduse de bunicute?
Nu. Bunicuțele nu conduc Megane. Știu că Renault are acces la baza de date din Europa și îți poate verifica mașina dacă are kilometri reali. Da, în țările francofone e mașină de flotă, dar versiunea 1.5.

În 7.000€ nu vei găsi ceva rezonabil în România. Ce poți face e să te uiți prin oraș după firmele care au așa ceva și să întrebi pe acolo dacă au ceva de dat la casat. Sau să te duci să ți-o aduci tu din Germania, Belgia sau Olanda, ca să fii sigur că nu este samsarită. Acum doi ani era parcă 95 lei verificarea tehnică la Serus.


10. Megane este o mașină ieftină (cel puțin varianta de bază), de aceea vei găsit foarte multe întreținute prost. Dacă intri pe forumul mărcii, te sperii de cât de calici și idioți sunt oamenii de acolo. Își pun faruri care nu se potrivesc, fac intervenții aiurea la partea electrică sau la computerul de bord, o repară în spatele blocului după tutoriale de pe net. Mașina te poate purta lejer 2-300.000km, cu condiția să o întreții corect și la timp. Adică nu sări reviziile anuale (5-800 lei), distribuția și reparațiile. Nu cumpăra versiunea de echipare cea mai ieftină.

11. Fluence e o glumă proastă, nu înțeleg de ce există, aveau deja un sedan ieftin (Clio), acum au mai făcut unul care e un pic mai lung și mai scump, dar foarte slab și mizerabil la interior. Arată ca un Megane care n-a avut noroc în viață.

12. Ce probleme vei mai avea:
- Greieri în bord. Se rezolvă fie cu o garnitură pusă central între parbriz și bord, fie cu suflat frunzele din sistemul de ventilație (care costă ~100 lei la 2-3 ani).
- Mici probleme electrice. Să nu mai răspundă geamurile electrice la comenzi, de pildă. La fel, se rezolvă ieftin.
- Să nu se mai închidă bine portbagajul, de la gropile luate. Aici n-au avut ce să îmi facă, rezolvam trântind o dată tare portbagajul și nu mai făcea așa 2-3 luni.
- Să nu poți să schimbi un bec (e un clip pe net cu "schimbatul unui bec la Megane durează jumătate de oră și trebuie să dai roata jos) și să te ia la mișto diverși idioți. O duci la service, îl cheamă ei pe băiatul ăla slab cu degetele lungi și mâna lui încape acolo unde trebuie și gata.

#6
paranoiaaaa

paranoiaaaa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 342
  • Înscris: 14.05.2012
@dorinpopa, multumesc pentru raspunsuri. E una din cele mai bune analize pe care le-am citit. Faza cu becul stiam ca era la Megane 2, am vazut la Fifht Gear. Am mai aflat astazi ca Renault a reusit sa impiedice vanzarea de elemente de caroserie aftermarket in Romania. Asta inseamna ca firmele din Ungaria, Cehia, Slovacia etc, nu au voie sa iti trimita, de unde rezulta un pret mult mai mare la achizitie. Oricum mai caut informatii inainte sa iau o decizie.

#7
dorinpopa

dorinpopa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 752
  • Înscris: 13.06.2010
Eu știam că e vorba de piese aftermarket substandard, în special din zona mecanică, dar se poate. Oricum, dacă te pricepi, poți lua de pe eBbay ce vrei tu.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate