Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Functii recursive
#1
Posted 14 April 2015 - 18:53
Profesoara mea de informatica spune ca n-am voie sa folosesc instructiunea for intr-o functie recursiva. Unde scrie asta ? De unde stie ea ? De ce nu am voie ?
|
#2
Posted 14 April 2015 - 18:54
Pentru ca for este o functie iterativa
Edited by MarianG, 14 April 2015 - 18:55. |
#3
Posted 14 April 2015 - 18:59
Stiu. Pai si ce are de-a face ? Daca folosesc o functiei iterativa in interiorul unei functii recursive asta o va face functie iterativa ? Eu prin functie recursiva inteleg o functie care se apeleaza pe sine insasi sau exista un apel indirect catre ea care formeaza o autoapelare.
Edited by George02, 14 April 2015 - 18:59. |
#4
Posted 14 April 2015 - 19:08
George02, on 14 aprilie 2015 - 18:53, said:
Profesoara mea de informatica spune ca n-am voie sa folosesc instructiunea for intr-o functie recursiva. Unde scrie asta ? De unde stie ea ? De ce nu am voie ? Are problema structuri de date izomorfe? Daca nu, spune-i profei Edited by OriginalCopy, 14 April 2015 - 19:09. |
#5
Posted 14 April 2015 - 19:15
George02, on 14 aprilie 2015 - 18:59, said:
Stiu. Pai si ce are de-a face ? Daca folosesc o functiei iterativa in interiorul unei functii recursive asta o va face functie iterativa ? Eu prin functie recursiva inteleg o functie care se apeleaza pe sine insasi sau exista un apel indirect catre ea care formeaza o autoapelare. |
#6
Posted 14 April 2015 - 19:42
George02, on 14 aprilie 2015 - 18:53, said: Profesoara mea de informatica spune ca n-am voie sa folosesc instructiunea for intr-o functie recursiva. Unde scrie asta ? George02, on 14 aprilie 2015 - 18:53, said: De unde stie ea ? George02, on 14 aprilie 2015 - 18:53, said: De ce nu am voie ? |
#7
Posted 14 April 2015 - 20:30
void funct(unsigned int parametru){ if (parametru!=0){ for (int i=0; i<=parametru; i++) cout << i << ' '; cout << '\n'; funct(parametru-1); } };Se afiseaza ceva de genu (pentru parametru = 3): 0 1 2 3 0 1 2 0 1 Unde e problema? Probabil, vorba colegilor, mai mult cu scop didactic. Poti folosi orice (aproape orice) structura/functie intr-o functie recursiva. Singura cerinta este ca acea structura/functie sa nu te bage intr-o bucla infinita. Functia recursiva se comporta ca o functia obisnuita. By the way, este impropriu spus ca for, while sunt structuri... Rog colegii să mă corecteze, dar când vorbim de structuri vorbim de structuri de date (și anume liste, cozi, stive, etc.) sau de structuri de date precum conceptul de clasa. Și totuși în liceu se folosesc termenii precum structuri decizionale.... De ce? Edited by Rhesus, 14 April 2015 - 20:41. |
#8
Posted 14 April 2015 - 21:45
Pentru ca in Romania putina lume a auzit de constructii lexicale
Edited by MarianG, 14 April 2015 - 21:45. |
#9
Posted 14 April 2015 - 22:44
MarianG, on 14 aprilie 2015 - 21:45, said:
Pentru ca in Romania putina lume a auzit de constructii lexicale Tu vorbești serios ? Puțină lume ? Eu cred că dacă deja ai diploma de 10 clase, e de la sine înțeles faptul că ai habar de construcții lexicale..... Nu sunt de acord să folosești cuvântul structură, mai ales că acest concept reprezintă altceva (în cazul nostru, într-un limbaj de programare). Și ca o realitate, am fost întrebat de un elev de liceu, începător: Dacă prin struct/class/union modelez structural o entitate din viața reală, atunci if/for/while de ce sunt structuri?.............. Nu era mai bine dacă le-ar (ne-ar) fi zis în liceu că while/if/... nu sunt structuri (decizionale, repetitive) ....?? Sunt două mâncăruri de pește complet diferite, dar pe care le denumesc identic. Edited by Rhesus, 14 April 2015 - 22:51. |
#10
Posted 14 April 2015 - 23:40
Ba da, dar aici interivine acel ceva care te face profesor si nu doar om care preda o materie.
|
|
#11
Posted 15 April 2015 - 00:23
OriginalCopy, on 14 aprilie 2015 - 19:08, said:
date izomorfe? MarianG, on 14 aprilie 2015 - 21:45, said:
Pentru ca in Romania putina lume a auzit de constructii lexicale Rhesus, on 14 aprilie 2015 - 22:44, said:
Tu vorbești serios ? Puțină lume ? Eu cred că dacă deja ai diploma de 10 clase, e de la sine înțeles faptul că ai habar de construcții lexicale..... Rhesus, on 14 aprilie 2015 - 22:44, said:
Nu sunt de acord să folosești cuvântul structură, mai ales că acest concept reprezintă altceva (în cazul nostru, într-un limbaj de programare). Și ca o realitate, am fost întrebat de un elev de liceu, începător: Dacă prin struct/class/union modelez structural o entitate din viața reală, atunci if/for/while de ce sunt structuri?.............. Nu era mai bine dacă le-ar (ne-ar) fi zis în liceu că while/if/... nu sunt structuri (decizionale, repetitive) ....?? Sunt două mâncăruri de pește complet diferite, dar pe care le denumesc identic. |
#12
Posted 15 April 2015 - 07:36
#13
Posted 15 April 2015 - 09:42
OriginalCopy, on 15 aprilie 2015 - 07:36, said:
De ce crezi că aș face asta? Simți că "date izomorfe" te jignește, nu îți face onoare, sau ce? [ https://i.imgur.com/1Nl2ICx.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#14
Posted 15 April 2015 - 11:56
OriginalCopy, on 14 aprilie 2015 - 19:08, said: Daca nu, spune-i profei Cum spunea si _Smiley_, profesoara urmareste un scop didactic; de aceea se impune o abordare anume (ca si in cazul celebrului factorial - care de multe ori este primul contact cu recursivitatea). Ar trebui sa fie evident, dar na... Edited by TS030, 15 April 2015 - 11:58. |
#15
Posted 15 April 2015 - 20:20
MrReason, on 15 aprilie 2015 - 09:42, said:
Ie grele vad... Uite aici: http://journals.camb...244640216120c97 Sau pe google: http://lmgtfy.com/?q...ism recursivity Si nu, nu cred ca elevii sunt niste prosti care trebuie protejati de cunoastere si competenta, din contra, ideea asta de a-i proteja le face rau. Vezi prostii de la BAC care au devenit prosti din cauza sistemului, nu pentru ca ar fi incapabili. TS030, on 15 aprilie 2015 - 11:56, said:
Sa indemni elevii sa gandeasca asemenea lucruri... Cum spunea si _Smiley_, profesoara urmareste un scop didactic; de aceea se impune o abordare anume (ca si in cazul celebrului factorial - care de multe ori este primul contact cu recursivitatea). Ar trebui sa fie evident, dar na... Indemn elevii sa vada lucrurile asa cum sunt. Abordarea asta de inghesuire fortata a algoritmilor recursivi care proceseaza date neizomorfe le dauneaza elevilor, ii face sa creada ca mai intai au existat algoritmii recursivi, apoi au aparut arborii, grafurile, ori nu e asa. Mai bine iti dezvolti intuitia fata de recursivitate cand ai un arbore binari si faci diferite strategii (recursive) de iterare a lui: pentru ca vezi cu claritate, pe de o parte datele, pe de alta parte procesul (step over / into in debugging). Asa se intelege recursivitatea - cu un singur exercitiu, btw - nu cu enspe mii de chinuri din cauza problemelor sintetice care mai mult il frustreaza si il indeparteaza pe elev de dorinta de cunoastere. Edited by OriginalCopy, 15 April 2015 - 20:15. |
|
#16
Posted 15 April 2015 - 20:52
OriginalCopy, on 15 aprilie 2015 - 20:20, said:
Pai daca te ghidezi dupa prosti... Uite aici: http://journals.camb...244640216120c97 Sau pe google: http://lmgtfy.com/?q...ism recursivity Mai mult decat atat, e gresit sa-mi dai exemple de pe google de aiurea. Nu bombardezi incepatorii cu termeni precum izomorfism, ca sa invete ce e aia recursivitate. Termenul asta il gasesti doar in cartile excesiv de teoretice, cu inclinatii spre matematica. In carti serioase, inclusiv de algoritmi, de nume ca Drozdek sau Sedgewick nu dai peste nici o varianta a termenului isomorphism. Tu esti liber sa te crezi mai destept ca aia, daca asa ai tu chef... |
#17
Posted 15 April 2015 - 21:24
#18
Posted 15 April 2015 - 21:32
cd9, on 15 aprilie 2015 - 21:24, said:
Mie mi se pare ok genul ăsta de abordare. Te obișnuiește de mic să fii profesionist. La urmă, 70% din cei ce pun întrebări pe forum au gânduri serioase cu programarea. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users