Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Pc 3600 Ron
Last Updated: Nov 21 2015 13:41, Started by
xeleron
, Apr 04 2015 17:47
·
0
#38
Posted 15 April 2015 - 09:10
Importatorii și-au externalizat serviciile de garanție și post garanție.
|
#39
Posted 15 April 2015 - 09:28
Cam asa ceva. Am impresia ca sunt aia de la ABD Computers, ca au aceeasi adresa si au magazin in partea din fata a cladirii in care e si euro service center.
|
#40
Posted 17 April 2015 - 00:59
Revin:dupa ce m-am chinuit inca 10.000 de ani sa pornesc pcul am filmat comportamentul placii.Va rog sa scuzati respiratia de bivol,e de la tigari.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/GMLCWswQAig?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/GKLJ-iFXJgY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#41
Posted 18 April 2015 - 20:16
In general placile video de genul,16x .30/256,384,512 biti,se monteaza pe ATX-uri cu slot 16x 3.0 si sursa de la 550W in sus din clasa ,,silver" sau ,,gold"...in cazul tau, ca sa pastrezi calificativul ,,PC Games" ar trebui inlocuita placa mama,ceva de genul MSI B85-G41 sau similar...la ce placa mama ai acum ar merge R7 260X...
|
#43
Posted 29 April 2015 - 14:23
Update:Dupa telefoane emailuri si sunat de-ampulea cererea de retur a fost refuzata fiindca am depasit cele 14 zile calendaristice.Momentan placa se afla in garantie,insa mi-e groaza de acest model.Dupa ce m-am mai documentat,modelul este un dezastru,nu va recomand
http://www.newegg.co...N82E16814125490 Din ce citesc la baietii aia,comportamentul este exact acelasi pe care il raportam si eu(si l-am pus in video).Flickering si artefacte masive. |
#44
Posted 29 April 2015 - 15:17
PS: ai putea sa depui o plangere pe undeva. presupun ca tu ai inceput comunicarea cu ei si ai dorit sa returnezi placa inainte de cele 14 zile nu?
|
#45
Posted 29 April 2015 - 15:22
Eh,treaba a fost mai complicata putin fiindca ei sunau pe cel care a facut comanda care era habarnist,eu am acceptat conditiile lor.Acum astept sa o repare doar sa ma vad odata scapat de treaba asta.
|
#46
Posted 29 April 2015 - 17:32
probabil o vor schimba. chestiile astea de pc se repara cam greu sau deloc.
|
|
#47
Posted 29 April 2015 - 17:38
Tare mi-e sa nu cumva sa imi trimita alt boltar,citind pe newegg/amazon un procent urias de placi vin direct defecte sau nu traiesc mai mult de 1 an,foarte prost modelul,nu recomand in ciuda aparentelor „medalii” primite.Mi se pare cu atat mai prost cu cat este varianta OC,care se presupune ca se testeaza mai riguros pentru a observa daca placa functioneaza la asa frecvente.
|
#48
Posted 06 May 2015 - 16:58
Mi-a raspuns service-ul si ceea ce ziceati mai sus s-a adeverit,la ei nu se manifesta defectul aparent si imi trimit placa inapoi,pe banii mei!Parca vad ca vine tot defecta...
|
#50
Posted 06 May 2015 - 17:13
Nu stiu deocamdata dar cert e ca transportul inapoi il platesc eu.Sunt foarte nervos momentan,le-am scris si pe forum si celor de la ESC eure center,daca placa video vine inapoi tot defecta pe banii mei caut ceva legislatie si ma adresez OPC.Le-am scris si lor si le-am dat linkurile youtube atasate si pe forum dar aparent ei considera placa ca fiind functionala.Le-am solicitat sa imi ataseze poze cu comportamentul placii in testele lor,deocamdata astept.
|
#51
Posted 09 May 2015 - 22:43
Eh,dupa 10 ore de testat windows configuratii si driveri am ajuns la concluzia ca placa a venit exact asa cum era,si anume defecta.Acum,doresc sa formulez o plangere catre ANPC pentru rea vointa din partea serviceului/mediadot.Am la mana filmari,poze,toate emailurile din care rezulta conversatiile atat cu mediadot cat si cu serviceul insa nu stiu impotrica caruia sa ma indrept.Mentionez ca nu doresc sa retrimit placa in service intrucat serviceul imi da defect nereclamat caz in care din nou platesc ambele drumuri facute de placa video catre mediadot/esc.Ce ma sfatuiti sa fac?Va multumesc.
|
|
#52
Posted 10 May 2015 - 09:21
Eu am fost in punctul lor de preluare produse pt service, n-am plecat de acolo pana nu s-a rezolvat, chit ca am stat vreo ora langa ei si i-am vizitat si de doua ori, pentru ca dupa revenirea produsului de la furnizor (de fapt nici nu cred ca l-au trimis la furnizor), reusisera sa-i rupa plasticul si l-au lipit ciobaneste cu super glue, treceam peste partea asta daca era macar functional, dar nu reparasera nimic la el, dimpotriva.
Avand in vedere ca nu esti din Bucuresti, singura solutie ramane ANPC-ul. Intri pe site-ul lor si lasi o sesizare acolo, atasezi si fisierele pe care le consideri relevante. Edited by gumball3000, 10 May 2015 - 09:22. |
#53
Posted 10 May 2015 - 09:54
Pe mine cu garantia la memoriile postate mai sus m-au rezolvat in 10 zile prin stornare. Au preferat sa-mi returneze contravaloarea de 317 lei dacat sa le inlocuiasca, cu toate ca aveau in stoc exact acelasi model dar la 334 lei.
Placa ai avut-o trimisa la euro service ? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users