Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Problema Development Aplicatie Android
Last Updated: May 30 2015 14:47, Started by
mitzu2250
, Apr 01 2015 23:30
·
0
#1
Posted 01 April 2015 - 23:30
Salut,
Nu am gasit o rubrica specifica asa ca voi posta aici. Am inceput sa lucrez la licenta, trebuie sa fac un joculet in Android. Problema mea e ca nu am mai lucrat pana acum in Android, e destul de usor parearea mea, incerc sa ma adaptez. Am urmatoarele probleme: Am facut aplicatia care contine urmatoarele activities : Meniu, Level Select si 9 Activitati cu levele. 1. Rulez aplicatia prin USB Debugging. Pe tableta cu 4.2.2 imi afiseara backgroundul setat in XML. Pe telefon cu 4.4.2 (S4) nu imi seteaza backgroundul. 2. Rulez aplicatia si merg din Meniu > Level Select > Back > Level Select merge. Cand incerc combinatia Meniu > Level Select > Level 1 > Back > Back > Level Select, aplicatia se inchide. (Combinatia Meniu > Level Select > Level 1 > Back > Level 2 > Back > Level x > Back merge. Daca ma intorc pe Meniu si dau Level Select, pica. Banuiala mea este ca nu stiu eu ceva despre cum functioneaza activitatile si de aceea cand mai deschide un Level Select pica. Sper ca ma poate ajuta cineva. Multumesc anticipat. Imi pare rau daca am postat gresit aici, mutati in sectiunea corespunzatoare daca se poate. |
#2
Posted 02 April 2015 - 09:42
Ai logat. Acolo sunt erorile, pune aici stack trace-ul.
Sa faci o activitate pt fiecare nivel nu e deloc bine, in ce consta un nivel? |
#3
Posted 02 April 2015 - 15:19
Ce vad ciudat in logcat :
- dupa ce dau 2 x back pana in meniul principat : I/Choreographer﹕ Skipped 30 frames! The application may be doing too much work on its main thread. - cand incerc sa intru iar pe Level Select : 04-02 16:15:17.710 12626-12626/mitzu.licenta E/dalvikvm-heap﹕ Out of memory on a 4896016-byte allocation. 04-02 16:15:17.720 12626-12626/mitzu.licenta I/dalvikvm﹕ [ 04-02 16:15:17.730 12626:12626 D/skia ] --- decoder->decode returned false 04-02 16:15:17.730 12626-12626/mitzu.licenta D/AndroidRuntime﹕ Shutting down VM 04-02 16:15:17.730 12626-12626/mitzu.licenta W/dalvikvm﹕ threadid=1: thread exiting with uncaught exception (group=0x40b6b930) 04-02 16:15:17.810 12626-12626/mitzu.licenta E/AndroidRuntime﹕ FATAL EXCEPTION: main java.lang.OutOfMemoryError at android.graphics.BitmapFactory.nativeDecodeAsset(Native Method) at android.graphics.BitmapFactory.decodeStream(BitmapFactory.java:502) at android.graphics.BitmapFactory.decodeResourceStream(BitmapFactory.java:355) at android.graphics.drawable.Drawable.createFromResourceStream(Drawable.java:785) at android.content.res.Resources.loadDrawable(Resources.java:1965) at android.content.res.TypedArray.getDrawable(TypedArray.java:601) at android.view.View.<init>(View.java:3330) at android.widget.TextView.<init>(TextView.java:583) at android.widget.Button.<init>(Button.java:107) at android.support.v7.internal.widget.TintButton.<init>(TintButton.java:46) at android.support.v7.internal.widget.TintButton.<init>(TintButton.java:42) at android.support.v7.app.ActionBarActivityDelegateBase.createView(ActionBarActivityDelegateBase.java:802) at android.support.v7.app.ActionBarActivity.onCreateView(ActionBarActivity.java:548) at android.view.LayoutInflater.createViewFromTag(LayoutInflater.java:676) at android.view.LayoutInflater.rInflate(LayoutInflater.java:746) at android.view.LayoutInflater.rInflate(LayoutInflater.java:749) at android.view.LayoutInflater.rInflate(LayoutInflater.java:749) at android.view.LayoutInflater.rInflate(LayoutInflater.java:749) at android.view.LayoutInflater.inflate(LayoutInflater.java:489) at android.view.LayoutInflater.inflate(LayoutInflater.java:396) at android.view.LayoutInflater.inflate(LayoutInflater.java:352) at android.support.v7.app.ActionBarActivityDelegateBase.setContentView(ActionBarActivityDelegateBase.java:240) at android.support.v7.app.ActionBarActivity.setContentView(ActionBarActivity.java:102) at mitzu.licenta.LvlSelect.onCreate(LvlSelect.java:21) at android.app.Activity.performCreate(Activity.java:5104) at android.app.Instrumentation.callActivityOnCreate(Instrumentation.java:1080) at android.app.ActivityThread.performLaunchActivity(ActivityThread.java:2144) at android.app.ActivityThread.handleLaunchActivity(ActivityThread.java:2230) at android.app.ActivityThread.access$600(ActivityThread.java:141) at android.app.ActivityThread$H.handleMessage(ActivityThread.java:1234) at android.os.Handler.dispatchMessage(Handler.java:99) at android.os.Looper.loop(Looper.java:137) at android.app.ActivityThread.main(ActivityThread.java:5041) at java.lang.reflect.Method.invokeNative(Native Method) at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:511) at com.android.internal.os.ZygoteInit$MethodAndArgsCaller.run(ZygoteInit.java:817) at com.android.internal.os.ZygoteInit.main(ZygoteInit.java:584) at dalvik.system.NativeStart.main(Native Method) Legat de activitati, nu am avut alta idee, din cate am inteles, pot sa fac cu fragmente dar cred ca e acelsi lucru. Jocul este de timpul Hidden Object Game, nu au legatura nivelele unele cu altele. |
#4
Posted 02 April 2015 - 15:27
"Out of memory on a 4896016-byte allocation."
Incearca sa nu pui imagini mari ca background, daca ai o culoare principala de fundal sa o pui din cod (ca background in xml) si peste ea sa construiesti layout-ul din elemente distincte, pe cat posibil. Multe se pot face din xml sau din cod, in loc sa folosesti imagini mari, exact ca la html/css. |
#5
Posted 02 April 2015 - 15:58
Imaginile au rezolutia de 1080 x 1920. Se pot considera mari ?
Le-am facut la jumate, din cate vad merge ok pana acum. Credeam ca daca am imagini mari, normal, o sa se vada mai bine. Pe telefon tot nu imi apare backgroundul si cand apas pe primul buton (sa ajung la Level Select) primesc urmatoarele : (android 5.0.1 a intrat de dimineata) 04-02 16:57:40.296 23734-23734/mitzu.licenta E/Zygote﹕ MountEmulatedStorage() 04-02 16:57:40.296 23734-23734/mitzu.licenta E/Zygote﹕ v2 04-02 16:57:40.367 23734-23734/mitzu.licenta E/SELinux﹕ [DEBUG] get_category: variable seinfo: default sensitivity: NULL, cateogry: NULL 04-02 16:58:02.989 23734-23734/mitzu.licenta E/AndroidRuntime﹕ FATAL EXCEPTION: main Process: mitzu.licenta, PID: 23734 java.lang.IllegalStateException: Could not find a method new_game(View) in the activity class android.view.ContextThemeWrapper for onclick handler on view class android.widget.Button with id 'button' at android.view.View$1.onclick(View.java:4240) at android.view.View.performClick(View.java:5197) at android.view.View$PerformClick.run(View.java:20926) at android.os.Handler.handleCallback(Handler.java:739) at android.os.Handler.dispatchMessage(Handler.java:95) at android.os.Looper.loop(Looper.java:145) at android.app.ActivityThread.main(ActivityThread.java:5944) at java.lang.reflect.Method.invoke(Native Method) at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:372) at com.android.internal.os.ZygoteInit$MethodAndArgsCaller.run(ZygoteInit.java:1389) at com.android.internal.os.ZygoteInit.main(ZygoteInit.java:1184) Caused by: java.lang.NoSuchMethodException: new_game [class android.view.View] at java.lang.Class.getMethod(Class.java:665) at android.view.View$1.onclick(View.java:4233) at android.view.View.performClick(View.java:5197) at android.view.View$PerformClick.run(View.java:20926) at android.os.Handler.handleCallback(Handler.java:739) at android.os.Handler.dispatchMessage(Handler.java:95) at android.os.Looper.loop(Looper.java:145) at android.app.ActivityThread.main(ActivityThread.java:5944) at java.lang.reflect.Method.invoke(Native Method) at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:372) at com.android.internal.os.ZygoteInit$MethodAndArgsCaller.run(ZygoteInit.java:1389) at com.android.internal.os.ZygoteInit.main(ZygoteInit.java:1184) Pe mine ma bate ideea ca pe tableta merge si pe telefon nu, desi stiu ca sunt alte versiuni ale sistemului dar ... chiar sa conteze asa de mult, ma gandesc ca aplicatiile proiectate pe sisteme 'vechi' ar trebui sa fie suportate de versiunile noi de OS. Edited by mitzu2250, 02 April 2015 - 15:59. |
#6
Posted 02 April 2015 - 16:00
Daca ai 1-2GB de memorie pe device nu inseamna ca te si lasa sa o folosesti pe toata la aplicatia ta. Da, sunt mari. Pe un device cu mai putina memorie iti poate crapa.
Logcat-ul e destul de explicit: "java.lang.IllegalStateException: Could not find a method new_game(View) in the activity class android.view.ContextThemeWrapper for onclick handler on view class android.widget.Button with id 'button'" = ai folosit "new_game" aiurea |
#7
Posted 02 April 2015 - 16:14
Multumesc pentru raspuns.
O sa ma documentez mai mult cu apelarea functiilor si daca nu imi iese revin aici. Ideea este ca acelasi cod merge pe tableta 4.2.2 dar nu merge pe telefon 5.0. Functia new_game este apelata la on_click pe butonul New Game din meniul principal si porneste activitatea Level Select. DIn eroare eu inteleg ca el incearca sa gaseasca new_game in clasa android.view.ContextThemeWrapper in loc sa o caute in clasa Main (din fisierul Main.java asociat meniului). |
#8
Posted 02 April 2015 - 19:03
Sincer, fara bucata de cod respectiva e cam greu sa imi dau seama ce nu faci bine.
|
#9
Posted 03 April 2015 - 01:34
Am rezolvat intre timp. Multumesc pentru ajutor.
Daca o sa mai am intrebari pe parcursul dezvoltarii o sa revin aici. |
#10
Posted 24 May 2015 - 22:03
Salut. Am reusit sa implementez majoritatea functionalitatilor.
Revin cu o intrebare. Imi poate spune cineva cum pot implementa aparitia unui pop-ul ? Pana acum am folosit doar tranzitiile intre activitati si nu am gasit o modalitate de a afisa o informatie pe o parte din ecran. Scopul lui este : la finalul jocului sa arate punctajul obtinut si cateva butoane. |
|
#11
Posted 25 May 2015 - 07:24
Poti folosi AlertDialog:
http://developer.and...tml#AlertDialog Pe aceeasi pagina ai mai jos si cum poti folosi un layout custom. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users