Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Problema jante aluminiu!
Last Updated: Apr 29 2015 19:01, Started by
Skritt34
, Apr 01 2015 21:59
·
0
#1
Posted 01 April 2015 - 21:59
Salut, de curand am achizitionat niste jante de aluminiu pentru masina mea, un Opel astra g.
Jantele au fost de pe un Renault Clio ( am pus poza ) si au gaura de centrare putin mai mare decat fuzeta de la masina mea. Exista vreun risc daca merg cu ele asa? Sau trebuie neeaparat inele de centrare? Jantele sunt r16 Attached FilesEdited by Skritt34, 01 April 2015 - 22:00. |
#2
Posted 01 April 2015 - 22:16
Normal ca trebuiesc inele de centrare. Verifica si ET-ul, trebuie sa fie identic sau foarte apropiat de valorile jantelor originale.
Edited by Lucian_M, 01 April 2015 - 22:24. |
#4
Posted 01 April 2015 - 22:25
Si cand tai prezoanele (nu e greu de rezolvat asta), te apuca plansul ca o ia roata pe langa tine...
|
#7
Posted 01 April 2015 - 22:54
daca sunt jante aftermarket gasesti inele de centrare.daca sunt originale reno, mai greu.
|
#8
Posted 01 April 2015 - 23:05
Lucian_M, on 01 aprilie 2015 - 22:25, said:
Si cand tai prezoanele (nu e greu de rezolvat asta), te apuca plansul ca o ia roata pe langa tine... Eu am inele din plastic ordinar si moale tip fagure. Pline sunt doar fata interioara si cea exterioara, mijlocul fiind perforat. Tot 4 prezoane. Am dat sanatos in niste gropi aparute peste noapte si nu s-a taiat nici un prezon. |
#9
Posted 01 April 2015 - 23:10
inelele de centrare sunt mai mult ptr cei cu prezoane ,daca ai piulite n-ai nevoie de ele.
|
#10
Posted 02 April 2015 - 06:47
|
#11
Posted 02 April 2015 - 07:38
#12
Posted 02 April 2015 - 08:03
Janta trebuie sa stea pe butucul daca tii la viata ta si a participantilor la trafic.Pe langa faptul ca se pot taia prezoanele roata janta nu se poate centra perfect si o sa ai bataie pe verticala.E suficient 2mm ca sa faca urat de la 80 in sus.
Cel mai bine e sa ai jante dintr-o bucata pentru ca te vei chinui mereu la montarea rotilor din cauza inelelor care se colmateaza. Daca tii neaparat la jantele alea obligatoriu inele iar daca nu gasesti de cumparat le faci la strung dar sa fie fest fest;chiar recomand sa le faci la strung. Ideal ar fi sa le dai un cordon de sudura in aluminiu pe partea din interior ca sa ramana definitiv pe janta si sa nu mai ai probleme la montaj. Te duci la un atelier de strungarie bazat care executa si sudura in aluminiu si te rezolva. |
#14
Posted 02 April 2015 - 08:24
geo123, on 02 aprilie 2015 - 08:03, said:
Janta trebuie sa stea pe butucul daca tii la viata ta si a participantilor la trafic.Pe langa faptul ca se pot taia prezoanele roata janta nu se poate centra perfect si o sa ai bataie pe verticala.E suficient 2mm ca sa faca urat de la 80 in sus. Cel mai bine e sa ai jante dintr-o bucata pentru ca te vei chinui mereu la montarea rotilor din cauza inelelor care se colmateaza. Daca tii neaparat la jantele alea obligatoriu inele iar daca nu gasesti de cumparat le faci la strung dar sa fie fest fest;chiar recomand sa le faci la strung. Ideal ar fi sa le dai un cordon de sudura in aluminiu pe partea din interior ca sa ramana definitiv pe janta si sa nu mai ai probleme la montaj. Te duci la un atelier de strungarie bazat care executa si sudura in aluminiu si te rezolva. Daca, printr-o minune se taie toate prezoanele acel inel de centrare o sa mai tina roata pe pozitie maxim 20-30 nanosecunde pe pozitie. Practic mai ai putin timp in care sa ruleze si distributia filmului vietii ce iti trece prin fata ochilor. Doi la mana, ca sa se taie prezoanele trebuie indeplinite cateva conditii, iar daca cea a suprastrangerii lor nu exista, aceasta problema o sa fie ultima de pe lista. 99,9% garantat. Legat de centraj, strangerea piulitelor/prezoanelor se face alternant si cate putin pana la fixarea finala. Dar presupun ca stiati asta. |
#15
Posted 02 April 2015 - 09:52
Gresit.
Prezoanele se taie atunci cand janta numai sta sprijinita pe gulerul butucului si toate socurile bat in acestea.Si unde mai pui ca sunt doar 4.Din partea mea poti sa o prinzi si intr-un singur prezon fara guler dar sper sa nu ma intalnesc cu tine pe drum. Oricum le-ai strange diametrul gaurii din janta pe unde trece prezonul este mai mare decat diametrul acestuia(metricul nu intra fest prin gaura) si janta nu se va alinia perfect la strangere si chiar daca s-ar intampla acest lucru de la socurile mai mari de pe drum poate fugi acei 1-2mm. Daca era asa cum sustii nu mai faceau constructorii guler la butuc si jante care sa intre fest pe acesta si nici inele de adaptare nu se mai comercializau. Dar dorel face cum crede el pentru ca le stie pe toate. Cred ca nici nu gandesti la ce forte si vibratii sunt supuse subansamblele alea iar Romania cu ei drumuri e testul suprem. Edited by geo123, 02 April 2015 - 09:53. |
|
#16
Posted 02 April 2015 - 10:03
Și câți știu asta dar îi doare undeva. Până îi vedem la tv la ora 5...
|
#17
Posted 02 April 2015 - 10:21
Adracului treaba! Oare vechile Dacii 1300, 1100, plus o gramada de alte Renault-uri, cum de puteau circula doar cu 3 prezoane, fara sa fie centrate pe butuc? Daca suprafata de fixare a prezonului/piulitei e conica, prezonul/piulita sunt pt acea janta, cu aceiasi conicitate, se centreaza la strangere, dar acel inel totusi, nu strica sa fie acolo.
|
#18
Posted 02 April 2015 - 17:41
geo123, on 02 aprilie 2015 - 09:52, said:
Gresit. Prezoanele se taie atunci cand janta numai sta sprijinita pe gulerul butucului si toate socurile bat in acestea.Si unde mai pui ca sunt doar 4.Din partea mea poti sa o prinzi si intr-un singur prezon fara guler dar sper sa nu ma intalnesc cu tine pe drum. Oricum le-ai strange diametrul gaurii din janta pe unde trece prezonul este mai mare decat diametrul acestuia(metricul nu intra fest prin gaura) si janta nu se va alinia perfect la strangere si chiar daca s-ar intampla acest lucru de la socurile mai mari de pe drum poate fugi acei 1-2mm. Daca era asa cum sustii nu mai faceau constructorii guler la butuc si jante care sa intre fest pe acesta si nici inele de adaptare nu se mai comercializau. Dar dorel face cum crede el pentru ca le stie pe toate. Cred ca nici nu gandesti la ce forte si vibratii sunt supuse subansamblele alea iar Romania cu ei drumuri e testul suprem. Gresit. Centrarea se face in conicitatea gaurii si a gulerului prezonului/ piulitei. Pana una alta ramai tu la vandutul de castraveti si lasa pe altii cu studii si experienta sa si le expuna. Da? PS. Una din facultatile terminate, pe bune, este cea de inginerie aerospatiala asa ca te oblig sa crezi ce iti spun. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users