Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Bielete antiruliu rupte
#1
Posted 01 April 2015 - 18:12
De multa vreme masina mea se comporta f urat la cele mai mici denivelari troncane urat de tot de ca si cand pe dedesubt e totu rupt.Am fost astazi la mechanic si mi-a zis ca am ambele bielete antiruliu rupte si ca trebuie sa le schimb.
Intrebarea mea la voi este urmatoarea: -daca le dau jos singur si merg o perioada fara ele pana imi cumpar altele noi,masina va troncani mai tare sau ba,sau va fi exact la fel simptomu??? va rog fara offtopic si multumesc, |
#2
Posted 01 April 2015 - 18:17
ghost_-, on 01 aprilie 2015 - 18:12, said:
De multa vreme masina mea se comporta f urat la cele mai mici denivelari troncane urat de tot de ca si cand pe dedesubt e totu rupt.Am fost astazi la mechanic si mi-a zis ca am ambele bielete antiruliu rupte si ca trebuie sa le schimb. Intrebarea mea la voi este urmatoarea: -daca le dau jos singur si merg o perioada fara ele pana imi cumpar altele noi,masina va troncani mai tare sau ba,sau va fi exact la fel simptomu??? va rog fara offtopic si multumesc, Sunt bielete, nu bara antiruliu. Ele fac parte dintr-un intreg ansamblu de piese acolo, nu te poti lipsi de ele. Nu stiu cum ai mers pana acum, iti darama toata directia. Edited by Topp, 01 April 2015 - 18:27. |
#3
Posted 01 April 2015 - 18:18
Bieleta antiruliu este o piesa care face parte din suspensia masinii. Ea ajuta la reducerea inclinarii in curbe sau pe drumuri cu denivelari. Conecteaza rotile opuse de pe aceeasi punte (stanga/dreapta), facand legatura dintre amortizor si bara stabilizatoare. Bara stabilizatoare, dupa cum ii spune si numele, este o bara din metal (de forme si structuri diferite) prinsa de regula in doua puncte de puntea mașinii sau de șasiu cu ajutorul a doua bucse de cauciuc. Scopul ei este de a conecta la capete cele doua bielete antiruliu (stanga si dreapta) de amortizor. Cu cat este mai dura bara stabilizatoare, cu atat este mai stabila masina, dar este si mai putin comfortabila la trecerea peste denivelari.
Bieleta antiruliu are doua mari functionalitati: Reduce inclinarea masinii. Regleaza balansul masinii Edited by Azm2011, 01 April 2015 - 18:19. |
#4
Posted 01 April 2015 - 18:18
Poate nu va mai troncani dar vei avea probleme de stabilitate.
Dar cum le aveai deja rupte comportamentul masinii nu se va schimba in afara faptului ca vor disparea zgomotele. |
#5
Posted 01 April 2015 - 18:26
Pai omul spune ca sunt rupte, nu ca ar avea nuca uzata.
Eu n-am auzit de bielete antiruliu rupte, mai ales simultan, pe ambele parti. Bieleta antiruliu este o bara din otel de cca 25 cm lungime, in functie de tipul masinii. Daca-s rupte, cum ruleaza masina, bre ?! Edited by Topp, 01 April 2015 - 18:33. |
#6
Posted 01 April 2015 - 18:29
E 50 de lei una si se poate schimba la orice vulcanizare (eu le schimb de obicei cand schimb rotile de sezon, asta daca e nevoie).
Altfel, da, poti merge fara dar daca tot le scoti pe alea vechi, da si tu 100 de lei pe 2 buc pune-le in locul lor. Sau mai mult daca vrei mai bune. |
#7
Posted 01 April 2015 - 18:30
50 ron poate o costa la bicicleta dar la masina costa cateva sute de ron bucata
mie mi s-a rupt o bieleta antiruliu la o masina veche, intr-o curba luata mai tare s-a auzit zdrang si s-a rupt, am fost si am schimbat-o masina merge si fara bielete antiruliu dar trebuie atentie mai mare in curbe pt. ca are compotament mai de barca pe valuri Edited by Kroghy, 01 April 2015 - 18:32. |
#8
Posted 01 April 2015 - 18:32
Topp, on 01 aprilie 2015 - 18:26, said:
Pai omul spune ca sunt rupte, nu ca ar avea nuca uzata. Eu n-am auzit de bielete antiruliu rupte, mai ales simultan, pe ambele parti. Bieleta antiruliu este o bara de cca 25 cm lungime, in functie de tipul masinii. Daca-s rupte, cum ruleaza masina, bre ?! Am vazut eu la Golf 4, nu intelegeam ce trancane in halul ala. Suportul acela care tine nuca era din plastic, plastic care s-a rupt. S-au schimbat cu unele metalice, rezolvat magaria. Nu era masina mea, eu o aveam "in grija" cat era amicul plecat in afara tarii, nu stiu unde a gasit si pus prastiile alea care s-au rupt. |
#9
Posted 01 April 2015 - 18:37
Cand spui ,,bieleta rupta'' se intelege tija rupta, nicidecum nuca uzata.
Poate ca initiatorul va reveni cu precizari. Oricum, trebuiesc inlocuite, nu mergi asa cu masina. |
#10
Posted 01 April 2015 - 18:39
Pai puii mei, nuca nu mai facea parte din corpul bieletei, aia nu-i ruptura?
|
|
#11
Posted 01 April 2015 - 18:42
RealThing, on 01 aprilie 2015 - 18:39, said:
Pai puii mei, nuca nu mai facea parte din corpul bieletei, aia nu-i ruptura? Doar ca nu bieleta e rupta, ci o parte componenta a ei. Bieleta, tija in sine, nu se uzeaza, doar nucile din partea superioara , inferioara. Chestie de exprimare, care te poate duce in eroare. Una e sa spui ca bieleta e rupta, alta e sa spui ca nucile ei sunt uzate. Chestie de localizare exacta a locului cu problema. ================= Daca spui ,,am un creion rupt'', ce ce intelegi prin asta ? Ca e lemnul, ca e varful ? Edited by Topp, 01 April 2015 - 18:50. |
#12
Posted 01 April 2015 - 18:53
#13
Posted 01 April 2015 - 18:59
Kroghy, on 01 aprilie 2015 - 18:30, said:
50 ron poate o costa la bicicleta dar la masina costa cateva sute de ron bucata mie mi s-a rupt o bieleta antiruliu la o masina veche, intr-o curba luata mai tare s-a auzit zdrang si s-a rupt, am fost si am schimbat-o masina merge si fara bielete antiruliu dar trebuie atentie mai mare in curbe pt. ca are compotament mai de barca pe valuri Edited by underb, 01 April 2015 - 19:00. |
#14
Posted 01 April 2015 - 19:11
Referitor la preturile pe care le cunoasteti, stimati colegi...initiatorul nici n-a pomenit despre ce masina e vorba.
A fost discret, nu ne-a spus ce masina are, doar ca asa i-a spus mechanicul. Despre ce discutam ?! Bielete Logan sau Mercedes ? underb, on 01 aprilie 2015 - 18:29, said:
E 50 de lei una si se poate schimba la orice vulcanizare (eu le schimb de obicei cand schimb rotile de sezon, asta daca e nevoie). Altfel, da, poti merge fara dar daca tot le scoti pe alea vechi, da si tu 100 de lei pe 2 buc pune-le in locul lor. Sau mai mult daca vrei mai bune. Aida-de! Edited by Topp, 01 April 2015 - 19:13. |
#15
Posted 01 April 2015 - 19:16
|
#16
Posted 01 April 2015 - 19:17
Te miri si tu ca olteanul la girafa. Imi cer scuze oltenilor, era dintr-un banc.
Topp, on 01 aprilie 2015 - 19:11, said:
Referitor la preturile pe care le cunoasteti, stimati colegi...initiatorul nici n-a pomenit despre ce masina e vorba. A fost discret, nu ne-a spus ce masina are, doar ca asa i-a spus mechanicul. Despre ce discutam ?! Bielete Logan sau Mercedes ? Bieletele se pot schimba la orice vulcanizare ?! Aida-de! |
#17
Posted 01 April 2015 - 19:19
Topp, on 01 aprilie 2015 - 19:11, said:
Referitor la preturile pe care le cunoasteti, stimati colegi...initiatorul nici n-a pomenit despre ce masina e vorba. A fost discret, nu ne-a spus ce masina are, doar ca asa i-a spus mechanicul. Despre ce discutam ?! Bielete Logan sau Mercedes ? Bieletele se pot schimba la orice vulcanizare ?! Aida-de! O sa fii surprins, mare diferenta de pret nu este. Doar daca sunt poleite cu aur sau batute cu diamante. Da, poate sa schimbe la orice vulcanizare o bieleta amarata. Cu putin efort se pot schimba pe loc, fara sa ridici masina pe cric si fara sa scoti roata. |
#18
Posted 01 April 2015 - 19:21
Stii ce-a zis olteanul cand a vazut prima data girafa?
Asa ceva nu exista, si a plecat mai departe. Da' ala era om simplu, nu-si dadea aere pe net. Edited by underb, 01 April 2015 - 19:26. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users