Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 

Bucureºti - cel mai congestionat trafic din Europa

- - - - -
  • Please log in to reply
74 replies to this topic

#1
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,135
  • Înscris: 22.05.2003
Bucureºtiul, oraºul cu cel mai congestionat trafic din Europa

Quote

În cazul orașelor din Europa, Bucureștiul se situeazã pe primul loc în 2014 în condițiile în care o cãlãtorie de 30 de minute prin capitala României dureazã cu 41% mai mult decât atunci când traficul are valori normale și cu 89% mai mult dimineața când traficul rutier atinge valori maxime. La nivel global, Bucureștiul se claseazã pe poziția a opta în topul orașelor cu cel mai congestionat trafic.

Varșovia (40%) și Roma (38%) se situeazã, de asemenea, pe podiumul orașelor cu cel mai congestionat trafic din Europa, devansând Londra (37%) și Marsilia (36%), potrivit acestui studiu anual alcãtuit pe baza datelor utilizatorilor de sisteme de navigație prin GPS TomTom, care a vândut peste 75 de milioane de astfel de aparate la nivel mondial.

La nivel mondial, Istanbulul este orașul cu cel mai congestionat trafic, o cãlãtorie în capitala Turciei dureazã cu 59% mai mult decât atunci când traficul are valori normale și cu 109% când traficul rutier atinge valori maxime. Urmeazã Mexico City (55%), Rio de Janeiro (51%) și Moscova (50%).

La elaborarea studiului pe 2014, Tom Tom a inclus în indexul sãu 218 de orașe din 36 de țãri. De asemenea, aceasta este penrtu prima datã când TomTom a inclus în Traffic Index informații despre China, România, Arabia Sauditã și Singapore.

Sursa

Cine ar fi crezut? :o

Emigrati sau... degenerati!

#2
pv7722

pv7722

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,885
  • Înscris: 12.07.2014
La cate masini sunt in Bucuresti nu e de mirare.

Edited by pv7722, 01 April 2015 - 14:49.


#3
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,135
  • Înscris: 22.05.2003
Problema nu e atat nr de masini, cat viteza medie de deplasare!

Din pacate nu se are un plan de rezolvare al situatiei, iar ideea de a deveni toti biciclisti sau pietoni nu e de luat in calcul.

Ca peste tot, metodele vor fi de natura punitiva: impozite si tot felul de taxe pe masini. Mai multe si mai mari!

#4
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
Acum fara suparare , dar transportul in comun ar trebui reevaluat si sa suplineasca  deplasarile cu auto propriu ,. Metroul ar putea fi o solutie .daca s-ar extinde si la acea ultima magistrala acum in lucru .

Edited by gingisKHAN2015, 01 April 2015 - 14:55.


#5
potae

potae

    Sorosist frumos si liber

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,429
  • Înscris: 20.08.2013
http://en.wikipedia....ngestion_charge

Sa traga pe ei ca are lumea bani din moment ce n-ai loc de masini :)

#6
mmcornel

mmcornel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 406
  • Înscris: 02.11.2009
ce noroc pe noi ca nu suntem in europa. mai avem mult pana sa ajungem acolo, daca vom ajunge vreodata.

#7
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007

View PostAdm, on 01 aprilie 2015 - 14:51, said:

Problema nu e atat nr de masini, cat viteza medie de deplasare!

Din pacate nu se are un plan de rezolvare al situatiei, iar ideea de a deveni toti biciclisti sau pietoni nu e de luat in calcul.

Ca peste tot, metodele vor fi de natura punitiva: impozite si tot felul de taxe pe masini. Mai multe si mai mari!

La...probleme,ar mai trebuii adaugat si respectarea regulilor de circulatie.In toate intersectiile se gaseste un smecher ,care sa treaca pe linia de tramvai sau contrasens sa fie el primul..ca e grabit...

#8
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,135
  • Înscris: 22.05.2003
Potae, congestion charge ne trebuie noua?
Pai noi nu avem o amarata de Centura!

#9
lil debul

lil debul

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,662
  • Înscris: 29.09.2005
La citi tarani sint in Bucuresti nu ma mai mira nimic  . Tarani  , provinciali emigranti din toate judetele veniti cu o diploma in papornita si cu o mare foame in glanda, corporatisti sau zugravi cu cele mai dubioase accente.  Voi pt. cine credeti ca s-au facut atitea cartiere pe linga Bucuresti  , pt. Nativi in conditiile in care natalitatea e pe minus  ? Daca ii dai pe toti afara se face instantaneu loc  , bucurestenii nu cred ca aveau nevoie de migratia asta.

#10
NelsonMandravela

NelsonMandravela

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,567
  • Înscris: 10.01.2012
Mi se pare ca suntem obligati sa incercam ideea aplicata in Paris: o zi numerele pare, a doua zi cele impare. Exceptie de la regula doar cei care transporta 3 persoane.
Nu cred ca se poate transport gratuit, dar daca o parte din impozitele auto merg spre subventionarea transportului in comun, calatoriile ar putea fi mai ieftine.

#11
pv7722

pv7722

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,885
  • Înscris: 12.07.2014

View PostAdm, on 01 aprilie 2015 - 14:51, said:

Problema nu e atat nr de masini, cat viteza medie de deplasare!

Din pacate nu se are un plan de rezolvare al situatiei, iar ideea de a deveni toti biciclisti sau pietoni nu e de luat in calcul.

Ca peste tot, metodele vor fi de natura punitiva: impozite si tot felul de taxe pe masini. Mai multe si mai mari!
pai din ce cauza e viteza medie de deplasare mica? inainte de revolutie cand erau mai putin masini, cred ca viteza de deplasare era mai mare

#12
e_bulu

e_bulu

    parabulum

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,352
  • Înscris: 29.12.2009

View Postgcom61, on 01 aprilie 2015 - 14:59, said:

La...probleme,ar mai trebuii adaugat si respectarea regulilor de circulatie.In toate intersectiile se gaseste un smecher ,care sa treaca pe linia de tramvai sau contrasens sa fie el primul..ca e grabit...
Confirm... in haita... numere cu CJ si AB.

View Postlil debul, on 01 aprilie 2015 - 15:04, said:

La citi tarani sint in Bucuresti nu ma mai mira nimic  . Tarani  , provinciali emigranti din toate judetele veniti cu o diploma in papornita si cu o mare foame in glanda, corporatisti sau zugravi cu cele mai dubioase accente.  Voi pt. cine credeti ca s-au facut atitea cartiere pe linga Bucuresti  , pt. Nativi in conditiile in care natalitatea e pe minus  ? Daca ii dai pe toti afara se face instantaneu loc  , bucurestenii nu cred ca aveau nevoie de migratia asta.
N-ai specificat ca-s agresivi taranii aia.

#13
pv7722

pv7722

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,885
  • Înscris: 12.07.2014

View PostNelsonMandela, on 01 aprilie 2015 - 15:08, said:

Mi se pare ca suntem obligati sa incercam ideea aplicata in Paris: o zi numerele pare, a doua zi cele impare. Exceptie de la regula doar cei care transporta 3 persoane.
Nu cred ca se poate transport gratuit, dar daca o parte din impozitele auto merg spre subventionarea transportului in comun, calatoriile ar putea fi mai ieftine.
Aceasta masura a fost exceptionala si doar in zilele cu poluare foarte mare: s-a aplicat prin anii 80 / 90 parca o data, o zi doua anu trecut si acu recent iar.

#14
wattu

wattu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,782
  • Înscris: 30.03.2014
Sa faca un transport public de nota 10 cu benzi separate si se va reduce traficul.

#15
johnsmith07

johnsmith07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 621
  • Înscris: 24.10.2014
mai bine la tara, decat in capitala!

#16
wattu

wattu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,782
  • Înscris: 30.03.2014
Eu nu am inteles expresia:
cu 41% mai mult decât atunci când traficul are valori normale și cu 89% mai mult dimineața când traficul rutier atinge valori maxime
Mai mult raportat la ce ?

#17
RCmake

RCmake

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,300
  • Înscris: 08.10.2011

View Poste_bulu, on 01 aprilie 2015 - 15:08, said:

Confirm... in haita... numere cu CJ si AB.

N-ai specificat ca-s agresivi taranii aia.
Cei mai agresivi si indisciplinati la nivel national mi se par cei din Bucuresti. Bineinteles, mai sunt cazuri si in rest, dar in Bucuresti e legea junglei...

#18
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,569
  • Înscris: 15.06.2004
Problema e ca in marile orase din europa , nu mai zic de capitale, exista cel putin o sosea de centura ( de obicei 2 la 5-10 km distanta intre ele ) care e in categoria autostrada.
De obicei cu minim 3 benzi pe sens.
Daca vrei sa ajungi dintr-o parte in alta a orasului e mai rentabil sa o iei pe centura.

La noi in loc de centura se fac pasaje prin mijlocul orasului.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate