Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
pompa benzina
Last Updated: Apr 04 2015 15:36, Started by
megaenergy94
, Mar 29 2015 21:37
·
0
#1
Posted 29 March 2015 - 21:37
Salut , am o problema la masina mea Chevrolet Lacetti ..problema eeste de felul urmator : Pornesc masina merge totul normal cate o data nu se mai accelerează motorul in treapta 1 mai mult de 3500 rpm si se plafoneaza parca nu as mai avea benzina , in treapta a 2 si a3 nu trage mai mult de 3000 rpm si se plafoneaza ...parca se îneacă ...daca încerc sa o accelerez pe liber cand se întâmplă toate astea nu se accelerează mai mult de 4000rpm si se aude in continuu in timpul acestei probleme pompa de benzina se aude ca si cand pui contactul fara sa pornesti motorul parca nu decupleaza . Daca o las un anumit timp isi revine si totul este normal trage normal se accelerează normal ...dar nu se aude nici pompa de benzina când totul este normal . Acum am o întrebare pompa de benzina are un releu care o comanda cand sa se oprească ? Precizez ca masina are 37000 km la bord . Daca ma puteri ajuta cu vreun sfat sau indicatie toate sunt bine venite .multumesc
|
#5
Posted 29 March 2015 - 21:57
ai mers cu rezervorul gol cu ea? i-ai dat si blana cu rezervorul gol? doar asa se poate arde pompa. In principiu mergi la un tester si masoara daca iti baga presiunea care trebuie in rampa injectoare.
|
#6
Posted 29 March 2015 - 21:58
vezi si tu ce benzina ai in rezervor, poate miroase a apa , .... schimbi filtrul, golesti reservorul si poate ai noroc ca nu ti-a afectat inca pompa.
|
#7
Posted 29 March 2015 - 22:04
Blana nu i'am dat cu rezervoru gol ,iar cu ea nu am mers cu rezervorul gol , bagam benzina intotdeuna de minim 1 milion iar cand ajungea pe rosu bagam din nou ...precizez ca motorul nu trepideaza cand se întâmplă asta ...merge normal doar ca nu se accelerează . Filtru de benzina nu l'am schimbat de 12000 km am unul nou maine o sa il schimb .
|
#8
Posted 29 March 2015 - 22:12
pai schimba filtru si daca nu se rezolva, mergi la un service dar BUN, ca risti sa schimbi ca mine o gramada din cauza "meseriasului"
|
#9
Posted 30 March 2015 - 04:58
Asa este, daca nu se rezolva cu schimbatul sitei, fuga cu masina la un service bun!
Acolo pe tester se vad si alte cauze ascunse. Edited by xmanyacs77, 30 March 2015 - 04:59. |
#10
Posted 30 March 2015 - 06:23
yup suna ca o opturare de traiect de combustibil si pentru mine
|
|
#11
Posted 30 March 2015 - 07:56
#12
Posted 30 March 2015 - 14:19
da, suna cam aiurea exprimarea, hai sa reiau, Am plecat din militari cu 25 litri in rezervor , m-am dus la otopeni, am venit pe centura apoi pe autostrada i-am dat forja, cand am ajuns in Pitesti s-a aprins becul ca nu mai e combustibil. La o zi dupa a inceput calvarul, aveam simptomele descrise mai sus. Toti dadeau cu presupusul. Am schimbat pompa cu una sh, era dusa si aia, facea la fel. Am luat noua si cand s-a montat "desteptul" care a montat-o a rupt stutul de la tur, murea pe valea oltului de mama focului motorul. Evindet ca n-am banuit pompa ca doar pusesem noua. M-am dus la alt specialist si a inceput sa schimbe injectoare, delcou, rampa etc. Dupa mult timp mi-am dat seama eu ca de la pompa se trag toate. Am pus a 4-a pompa si merge perfect. Sunt patit, de asta zic ca o masurare in rampa injectoare elimina orice suspiciune legata de buna functionare a pompei. In manual sau pe net scrie exact ce presiune ce trebuie sa fie. Eu am rezolvat cam tot la masini in urma sfaturilor adunate de pe net si forumuri ca cu mecanicii nostrii mor langa masina. Am inteles ca pompele isi fac racirea in combustibil, de asta e recomandat sa fie macar jumatate umplut. Daca mergi pe rosu constant sau o apuca damblaua sa cedeze cand e aproape gol rezervorul exista ristul arderii pompei ( de fapt se duc dintii aia de la rotoare, si nu mai asigura presiunea care trebuie spre rampa, injectoare). Daca tu consideri ca vb la bascalie...o sa ramana fix parerea ta.
Edited by xkos, 30 March 2015 - 14:23. |
#13
Posted 30 March 2015 - 14:27
dupa ce termini treaba cu pompa de benzina , eu zic sa o treci pe GPL...
|
#14
Posted 31 March 2015 - 07:39
xkos, on 30 martie 2015 - 14:19, said:
Daca tu consideri ca vb la bascalie...o sa ramana fix parerea ta. Nu este vorba despre nici o bascalie.Doar ma mir de faptul ca tu reusesti sa mergi cu rezervorul gol. Eu stiu ca rezervorul gol reprezinta pana de benzina,asa ca nici un fel de pompa nu va putea functiona.Si din momentul cand nu mai este carburant in rezervor,nu mai functioneaza nici pompa,deci n-are cum sa se defecteze. Ansamblul pompei de benzina se afla aproape in cel mai jos punct al rezervorului,asa ca iarasi nu e cazul de functiune defectuoasa a acestuia. De asemenea probabilitatea de infundare a pompei este foarte foarte scazuta (am ramas noi tributari timpurilor cand la Dacie se infunda mereu sita de la carburator) chiar daca carburantii din Romania NU SUNT de calitatea care trebuie. Asa ca eu cred ca tu ai fost doar ghinionist cu cele patru pompe. ps. Cele de m ai sus sunt valabile pentru carburantul alimentat de la pompa,care se presupune ca are o anumita calitate. |
#15
Posted 31 March 2015 - 17:56
Salut . Dupa cum am spus ca o sa fac , am schimbat filtru de benzina si totul se pare ca a revenit la normal ...la prima cheie parca tot se mai auzea pompa sa mearga si ea o data cu motorul si se auzea putin cam tare dar dupa cateva minute si dupa cateva opri si porniri totul a revenit la normal. Nu pot descrie cat de infundat era filtrul de benzina cel vechi .Am desfacut filtrul de la conducte si m-am gandit ca o sa iasa benzina usor din el am scos benzina din el cu compresorul de aer . A fost foarte foarte imbibat cu mult nisip sau mizerie nu pot spune exact ce a fost si pe...nu puteai sa sufli prin el .
Am ajuns la concluzia ca benzina de la petrom este pe proasta calitate .Filtrul vechi nu avea decat 12000 km si sa se infunde asa de rau nu credeam asa ceva pana in zi de astazi doar din cauza benzinei.Dupa cum am spus si mai sus dupa ce am schimbat filtrul totul a revenit la normal si vreau sa v-a multumesc mult pentru sfaturile voastre . |
|
#17
Posted 31 March 2015 - 20:19
#18
Posted 31 March 2015 - 20:27
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users