Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Ajutor, nu pornește motorul.
Last Updated: May 25 2015 22:38, Started by
macknikolas
, Mar 28 2015 17:57
·
0
#1
Posted 28 March 2015 - 17:57
Ma adresez celor ce cunosc ..... va rog.
Am o alfa romeo 156, benzinara din 2000, 16 valve si expun urmatoarea problema: Cand veneam de la munca mi sa aprins martorul motor in bord (check engine) si am oprit masina (sau se oprise singura pana sa dau la cheie), e greu sa imi fi dat seama pentru ca masina rula (normal, fara sunete sau altceva) iar martorul l.am vazut imediat si m.am grabit sa opresc motorul (fara sa imi mai dau seama daca nu cumva se oprise singur). Cand dau sa o pornesc, sa plec mai departe, nu mai vrea . Deci benzina are(am alimentat cu putin timp inainte), baterie are (se aprind farurile, casetofon, aer). Când dau la cheie se invarte doar alternatorul (impreuna cu cureaua sa).Dar motorul nu vrea sa o ia, cureaua de distributie nu se invarte. Vreau opiniile dumneavoastră (am mai primit câteva) dar ce e mult,nu strica. |
#2
Posted 28 March 2015 - 18:07
Esti sigur ca nu se invarte cureaua de distributie cand incerci sa pornesti?
Daca nu se invarte cureaua de distributie inseamna ca e rupta ceea ce poate insemna deteriorari importante in motor. |
#4
Posted 28 March 2015 - 18:13
Daca cureaua de distributie nu se invarteste, e rupta sigur. Asta presupune cel putin cateva supape indoite, sau poate chiar ax came rupt.
|
#5
Posted 28 March 2015 - 18:18
zici ca cand dai la cheie se invarte doar "alternatorul" ...poate vrei sa zici electromotorul !
Edited by sezibland, 28 March 2015 - 18:20. |
#6
Posted 28 March 2015 - 18:19
"cureaua de distributie nu se invarte"
Nu inteleg , la alfa e la vedere ca la combinele CP12 ? Nu este sub un scut ? Daca spui ca se vede si nu se invirte e grav dar totusi spun sa consulti un mecanic iar pina atunci nu-i mai da la automat deloc . |
#7
Posted 28 March 2015 - 19:26
xilo, on 28 martie 2015 - 18:19, said:
"cureaua de distributie nu se invarte" Nu inteleg , la alfa e la vedere ca la combinele CP12 ? Nu este sub un scut ? Daca spui ca se vede si nu se invirte e grav dar totusi spun sa consulti un mecanic iar pina atunci nu-i mai da la automat deloc . Am poze pt cine vrea sa vada. Daca aveti watapp da.mi nr vostru. sezibland, on 28 martie 2015 - 18:18, said:
zici ca cand dai la cheie se invarte doar "alternatorul" ...poate vrei sa zici electromotorul ! eu zic ca e alternatorul, e cel de la vedere. campary, on 28 martie 2015 - 18:13, said:
Daca cureaua de distributie nu se invarteste, e rupta sigur. Asta presupune cel putin cateva supape indoite, sau poate chiar ax came rupt. Dar daca e rupta, dc se vede.....asta nu prea înțeleg. Dacă era rupta (la viteza care se face) nu ar trebui sa fie sarita, eu stiu , sa se vada rupta. |
#8
Posted 28 March 2015 - 19:29
Poate fi foarte grav sau foarte simplu. In mod normal pleci de la "are benzina, are scanteie?"
In functie de astea dezvolti diagnosticul. Deci, pune poze aici. Esti sigur ca la ce te uiti e cureaua de distributie si ca nu se invarte? Nu poti sa filmezi? Asa...e greu. Edited by xtremdriving, 28 March 2015 - 19:30. |
#9
Posted 28 March 2015 - 19:48
Daca cureaua de distributie exista si este asezata pe fuliile de la axele cu came, arborele cotit si intinzator nu este rupta iar tu cand actionezi demarorul nu se invarte, separat mai ai o curea ptr accesori, alternator, pompa servo si AC daca ai, aceste se invart cand actionezi demarorul?
Explica ce se invarte si ce nu, electromotorul, esti sigura ca invarte motorul, ptr ca daca ai cureaua de la distributie rupta, motorul este blocat de supapele deschise iar tu cand dai sa pornesti pistoanele ajung si lovesc in supapele deschise care nu mai sunt actionate de axxele cu came. |
#10
Posted 28 March 2015 - 19:59
romulus69ro, on 28 martie 2015 - 19:48, said:
Daca cureaua de distributie exista si este asezata pe fuliile de la axele cu came, arborele cotit si intinzator nu este rupta iar tu cand actionezi demarorul nu se invarte, separat mai ai o curea ptr accesori, alternator, pompa servo si AC daca ai, aceste se invart cand actionezi demarorul? Explica ce se invarte si ce nu, electromotorul, esti sigura ca invarte motorul, ptr ca daca ai cureaua de la distributie rupta, motorul este blocat de supapele deschise iar tu cand dai sa pornesti pistoanele ajung si lovesc in supapele deschise care nu mai sunt actionate de axxele cu came. Asa....cureaua aia pt accesorii se invarte. Dar motorul nimic. Nu da semne nici ca vrea sa porneasca. xtremdriving, on 28 martie 2015 - 19:29, said:
Poate fi foarte grav sau foarte simplu. In mod normal pleci de la "are benzina, are scanteie?" In functie de astea dezvolti diagnosticul. Deci, pune poze aici. Esti sigur ca la ce te uiti e cureaua de distributie si ca nu se invarte? Nu poti sa filmezi? Asa...e greu. Zimi cum se pun poze |
|
#11
Posted 28 March 2015 - 20:18
Iti dau un sfat, decat sa te apuci sa-l repari mai bine cauti unul SH cu acelasi cod motor ca al tau si il inlocuiesti , uite aici o varianta.
http://www.pieseauto...1761674196.html |
#12
Posted 28 March 2015 - 20:24
Tu esti sigur ca cea ce nu se-nvarte cand dai la automat e cureaua de distributie? Daca da, ori e rupta, daca tragi de ea, iese, ori slabita. sau doar au zburat dintii de pe ea si vibrochenul se-nvarte singur. Cand ai schimbat-o ultima data?
|
#13
Posted 28 March 2015 - 20:46
rumegus, on 28 martie 2015 - 20:24, said:
Tu esti sigur ca cea ce nu se-nvarte cand dai la automat e cureaua de distributie? Daca da, ori e rupta, daca tragi de ea, iese, ori slabita. sau doar au zburat dintii de pe ea si vibrochenul se-nvarte singur. Cand ai schimbat-o ultima data? E schimbată recent (3-6 luni) Doar asa sa fie, sa i se fi rupt dintii la curea Pt ca am tras de ea și nu iese , nici slăbită nu e. Daca ar fi asa, care sunt daunele? Edited by macknikolas, 28 March 2015 - 20:47. |
#15
Posted 28 March 2015 - 21:14
Daca zici c-a fost schimbata acum 3-6 luni, ai schimbat tot kitul, nu doar cureaua, ar trebui sa ai garantie la lucrare, du-o la service-ul care ti-a facut lucrarea. Pagubele ar putea fi mari, cu supape rupte/strambate, uneori cedeaza si axul cu came, un diagnostic exact nu se poate da pe forum, doar in service, dupa ce se demonteaza capacul, daca acolo-i ok, dupa ce se schimba cureaua, se masoara compresia, apoi, daca-i cazul, jos chiuloasa, supape....
|
|
#16
Posted 29 March 2015 - 02:45
1.8 Twin-Spark ?
Nasol moment. Solutia e simpla --- alt motor. E din seria "asa face toate". Alfa asta 156 e unul din motivele pentru care iubesc masinile germane asa de mult. Inca am cosmare cu alea 3 luni in care am fost nefericitul posesor al unui exemplar. Nu te lua de baietii aia la service care ti-au schimbat cureaua ca n-au nici o vina. Cureaua s-a rupt din cauza intinzatorului. ( e super cunoscuta problema ). Ai valve indoite. |
#17
Posted 29 March 2015 - 10:19
De unde ai scos c-ar fi 1.8 Twin-Spark cu cureaua rupta?
|
#18
Posted 29 March 2015 - 11:13
https://imagizer.ima.../673/WtcBKK.jpg
https://imagizer.ima.../908/cgXk28.jpg https://imagizer.ima.../538/3mlI38.jpg https://imagizer.ima.../905/H4FmD4.jpg https://imagizer.ima.../540/c5NQla.jpg De cureaua asta ziceam ca se invarte(ultima poza). Acum nici ea nu o mai ia, se aprinde și martorul de la baterie si falfaie lumina în bord.... e pe duca, de tot ( Edited by macknikolas, 29 March 2015 - 11:21. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users