Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mufa TV

PPC Energy

Chefi de la Antena 1 s-au intors ...

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u
 Recomandare rulouri exterioare us...

Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...
 Unde gasesc borcane mari 5 - litr...

sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5
 Probleme cu instalator Casa verde

Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior
 

My Account vs ce afiseaza telefonul.

- - - - -
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,702
  • Înscris: 25.11.2014
Am si eu o mica problema. Am reactivat optiunea Extra Voce M, iar in My Account zice ca am 1000 MB, dar cand apezel *123*2# imi arata doar 200.
Ieri, inainte de reactivare imi arata pe teleofn 11 mb, iar pe site-ul Telekom imi arata ca am 811. Pana la urma care afiseaza corect?

Attached Files


Edited by Serafim606, 26 March 2015 - 14:41.


#2
tigerheart

tigerheart

    Savage Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,876
  • Înscris: 07.08.2008
Ai vorbit si cu baietii de la Telekom?

#3
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,702
  • Înscris: 25.11.2014

View Posttigerheart, on 26 martie 2015 - 14:45, said:

Ai vorbit si cu baietii de la Telekom?

Nu.

La detaliile optiunii, pe site scrie ca ofera doar 200 de mb, exact asa cum imi afiseaza si mie pe telefon. Totusi de ce in My Account apar 1000? Sa fie vreo eroare la site sau ceva de genul?

Attached Files



#4
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,023
  • Înscris: 24.02.2006
sa nu suni sa-i intrebi, ca poate-ti explica si atunci topicul asta nu-si mai are rostul.

#5
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,702
  • Înscris: 25.11.2014
Ce-i cu figurile astea pe voi?

Poate mai sunt oameni cu aceeasi problema. De asta am deschis topic.

#6
tigerheart

tigerheart

    Savage Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,876
  • Înscris: 07.08.2008
Eu te inteleg... dar poti de exemplu si sa suni la ei, vezi care e problema si apoi poti scrie aici ce s-a rezolvat, pentru cei care poate vor mai pati asa. :) E probabil sa fie o simpla eroare in sistemul lor si cu o sesizare la ei ar trebui sa se rezolve problema.

#7
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,702
  • Înscris: 25.11.2014
Pai mai astept pana maine. Si maine sunt hotarat sa ii sun si sa expun aici ce-mi va spune operatorul pentru a se lamuri si altii.

Edited by Serafim606, 26 March 2015 - 20:58.


#8
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,023
  • Înscris: 24.02.2006
daca simti ca ajuta, putem deschide o petitie online in care sa semnam pentru sustinerea ta, sa capeti curaj sa-i suni pe cei pe care-i platesti.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate