Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Monitorizare conexiune internet
Last Updated: Mar 27 2015 10:19, Started by
Seteh
, Mar 26 2015 09:37
·
0
#1
Posted 26 March 2015 - 09:37
Salut,
As avea nevoie , daca exista asa ceva, de un soft de monitorizare a conexiunii. Dar as dori ceva mai sofisticat decat un simplu ping sau alte programe pe care le gasesc pe Google la cautare . Nici nu stiu de fapt cum sa caut exact. Problema este urmatoarea. Cei de la RDS mi-au tras in casa fibra si mi-au montat un ONT la un abonament fiberlink 1000 . Fata de vechea retea cu UTP de pe casa scarii acum am viteza mai mica ( 900 inainte vs 800-850 acum ) , in teste viteza fluctueaza , arata ca un fierastrau si nu o linie dreapta ca pana acum si in jocurile online valoarea pingului mi-a crescut cu 5-10 unitati ( in WOT aveam intre 50 si 60 si acum am 65-70 ) dar mai nasol decat ca mi-a crescut cu aceasta valoare( care este insesizabila pentru mine) este ca , aleatoriu la cate 5 minute sau 20 de minute am cam jumatate de minut ping de 300 daca nu se si intrerupe . De cand a fost schimbata reteaua , azi se fac 7 zile , deja am dat 4 restarturi la ONT pentru ca nu imi mergea internetul deloc . Eu banuiesc in principiu ONT-ul care este vechi si refacut ( se vede ca a fost in service ca scrie pe el) si despre care am citit pe net ca intradevar ar avea probleme cu inghetarea( blocarea , nu stiu cum se spune in romana) si trebuie restartat . Din pacate nu ma inteleg cu cei de la RDS pentru schimbarea lui , ei sustin ca este in parametrii . Ca idee as dori sa stiu daca exista un program care monitorizeze la conexiune mai multe valori si sa am si un istoric. Sunt constient ca am slabe sanse sa ii scot pe cei de la RDS din ale lor , dar cine stie cum ma hotarasc sa ii reclam pe la OPC si sa am ceva la mana si eu. |
#2
Posted 26 March 2015 - 10:08
Deci problema e simpla. Ai un contract valabil pe care il platesti. Asa ca providerul e obligat sa remedieze defectiunea ,daca exista vreuna si daca e in gradina lor.
Nu-ti convine , te muti la alt provider la care nui ai "dinti de fierastrau" In alta ordine de idei ...tu chiar ai impresia ca te baga cineva in seama cu softurile luate de pe net cand tu nici macar nu stii ce vrei ? Poti sa pui orice program de monitorizare. Ala e valabil doar pentru tine ,sa te uiti pe el cand te plictisesti . Nu-l ia nimeni in considerare . |
#3
Posted 26 March 2015 - 10:12
#4
Posted 26 March 2015 - 10:35
Eu incerc sa inteleg ce ziceti voi si vad ca luati cumva apararea celor de la rds. Ce nu inteleg este de ce trebuie sa luam a buna tot ce zice unul sau altul de la o companie la care eu dau bani ?
Adica eu nu pot sa ma apar sau sa cer niste servicii corecte? Daca ei zic ca este bine dar eu platesc niste bani si nu pot sa ma joc ceva online inseamna ca asa si este ? Voi renuntati si va spuneti in sinea voastra ca "daca asa zice ala inseamna ca asa e bine" ? Nu prea inteleg mentalitatea asta . Cum nu inteleg ca nu inteleg cei de rds sau voi ca inainte de montarea fibrei si ONT-ului imi mergea mai bine . Nu la maxim 1000 si nici latency-ul nu era la 1 , dar erau mult mai bine decat acum. Eu atat doresc de la ei , sa revina macar la valorile initiale si speram sa fiu ajutat de cineva care se pricepe. Nu sa fiu trimis la plimbare . Din pacate in Romania nu se vor schimba prea multe cu mentalitatea asta ... Ca idee dupa ce mi-au montat ONT-ul nu mi-a mers IPTV-ul vreo 3 zile. Am facut vreo 3 sesizari , am primit cateva echipe de reparatori si nu s-a rezolvat nimic. O tineau una si buna ca s-a stricat STB-ul de la IPTV si trebuie schimbat dar nu au pe stoc. Eu si nepricepandu-ma le-am spus ca nu are cum sa se strice si ca sa faca setarile bine de la ei. Nici nu ma bagau in seama . Pana nu le-am trimis mail sa vina sa isi ia echipamentele ca ma dezabonez de la cablu si net nu a rezolvat nimeni nimic . A doua zi era IPTV-ul functional . Deci cineva stia sa faca niste setari cum trebuie. Cam asa trebuie sa stea lucrurile ? Sa ii ameninti ca sa faca ceva ce ar trebui sa faca normal ei pe banul tau ? Edited by Seteh, 26 March 2015 - 10:38. |
#5
Posted 26 March 2015 - 10:47
Uita-te pe contractul incheiat cu ei si citeste-l bine. Daca tu dovedesti ca ei incalca ceva punct din contract, atunci ei o sa rezolve problema respectiva.
Nici un provider nu garanteaza ca o sa ai X ping in nu stiu ce joc sau ca o sa ai 1000Mbps viteza daca ai pachetul respectiv(daca esti atent o sa vezi ca scrie peste tot ca poti avea o viteza de pana la 1000Mbps, dar nu GARANTAT 1000Mbps). Si da, de multe ori in Romania doar cu amenintari rezolvi ceva. |
#6
Posted 26 March 2015 - 10:51
Am incercat sa explic o situatie intr-un limbaj mai comun ca sa poti intelege cum stau lucrurile.
Nu te baga nimeni in seama cu softul de monitorizare ! Altfel privita problema ar fi cam asa , suni la tehnic ,vine echipa de depanare ,cu ei de fata faci testele si le arati de ce esti nemultumit si ii pui sa rezolve problema. Te sfatuiesc ca inainte de asta sa consulti in amanunt contractul semnat , inclusiv cu toate paragrafele alea scrise marunt . Asta ca sa stii daca poti face reclamtie intemeiata ulterior . Tu pui problema pe forum de parca cei de aici ar trebui sa inceapa o revolutie contra RDS-ului ca nu ai tu ping bun. Da,asta e Romania ,pana sa te abonezi la o firma ca asta in promisiuni curge lapte si miere , pana te prinde cu contractul. Dupa aia , esti la mana lor.Asta trebuia sa stii inainte de semnare..Nimic nu e gratis pe lumea asta . Personal asta e unul din motivele pentru care nu ma abonez la asemenea firme si prefer firmele mici de cartier care ofera acelesi servicii la preturi poate putin mai mici dar carora le pasa intr-adevar de clienti . La aia se simte daca un client e nemultumit si nu-si prea permit asta in conditiile unei concurente mari. |
#7
Posted 26 March 2015 - 10:56
Verifica cablul PC-ONT eventual schimba-l. Daca e ok, scrie o sesizare in digi.care, poti atasa si poze, speedtest pe rcs-rds de ex.
|
#8
Posted 26 March 2015 - 11:06
Daca vrei sa-ti garanteze viteza aia, faci contract cu viteza garantata. Si platesti. Da chiar ca platesti...
|
#9
Posted 26 March 2015 - 11:16
ndor, on 26 martie 2015 - 10:51, said:
Am incercat sa explic o situatie intr-un limbaj mai comun ca sa poti intelege cum stau lucrurile. Nu te baga nimeni in seama cu softul de monitorizare ! Altfel privita problema ar fi cam asa , suni la tehnic ,vine echipa de depanare ,cu ei de fata faci testele si le arati de ce esti nemultumit si ii pui sa rezolve problema. Te sfatuiesc ca inainte de asta sa consulti in amanunt contractul semnat , inclusiv cu toate paragrafele alea scrise marunt . Asta ca sa stii daca poti face reclamtie intemeiata ulterior . Tu pui problema pe forum de parca cei de aici ar trebui sa inceapa o revolutie contra RDS-ului ca nu ai tu ping bun. Contractul l-am citit , nu am cum sa ma leg de el pentru ca nu am gasit in tot internetul asta chestia asta din contract "astfel incat retelele de comunicatii electronice operate sa functioneze in parametrii stabiliti prin actele normative care reglementeaza aceasta activitate " . Si conform a ce zici tu , si daca le-as gasi nu am cum sa le demonstrez nimic ca nu ma baga in seama. Asta cu tehnicul la mine acasa am incercat-o deja . Dar ca sa fac reclamatie ulterioara la ANPC nu trebuie sa le dau si o dovada de exemplu ? Adica sa zicem ca as fi cioban si nu stiu sa apas pe butoane si se blocheaza ONT-ul si sun la ei si ei zic sa apas un buton si eu nu vreau ca mi-e ca ma curenteaza asa ca ei trimit o echipa care mi-ar da un restart dar asta s-ar intampla aproape zilnic si eu as fi fara internet cateva ore pe zi , eu nu am cum/nu pot/nu am voie sa le demonstrez asta ???? Si , oameni buni , poate nu am fost eu destul de coerent dar nu vreau "viteza aia" ! Ca nu viteza ar fi problema aici ci calitatea conexiuni. Ca degeaba as avea si 1000 daca la 2 sau la 20 de minute se opreste pentru 2 secunde. Si am vazut ca nici in contractele cu viteza garantata nu se specifica de latency sau packet loss . Cu ce ma ajuta o viteza garantata sa deschid o pagina mai repede de 10 secunde sau sa joc cursiv un joc? Ca la ei pare simplu. Te intreaba daca s-a deschis pagina de net si tu zici ca da asa ca totul e in parametri . Edited by Seteh, 26 March 2015 - 11:32. |
#10
Posted 26 March 2015 - 11:19
Treci la UPS ...eu cu astia am avut rar probleme, iar cand am avut le-au rezolvat rapid
|
|
#11
Posted 26 March 2015 - 12:53
Si tu ai facut testul de viteza in timp de jucai, sau in timp ce te uitait pe youtube, etc.
Download Speed: 919273 kbps (114909.1 KB/sec transfer rate) Upload Speed: 103360 kbps (12920 KB/sec transfer rate) |
#12
Posted 27 March 2015 - 02:55
Danubian, on 26 martie 2015 - 11:19, said: Treci la UPS ...eu cu astia am avut rar probleme, iar cand am avut le-au rezolvat rapid ndor, on 26 martie 2015 - 10:51, said:
Da,asta e Romania ,pana sa te abonezi la o firma ca asta in promisiuni curge lapte si miere , pana te prinde cu contractul. Dupa aia , esti la mana lor.Asta trebuia sa stii inainte de semnare.. |
#13
Posted 27 March 2015 - 07:30
@seteh,
Vezi daca nu cumva fibra optica este indoita pe undeva, nu se poate face unghi ascutit cu ea. Poate cand s-a pozat fibra, a fost asezata gresit sau ai deplasat-o din greseala. Am mai pomenit, am patit-o si eu cand a umblat un angajat rcs-rds in cutia de pe casa scarii (locuiesc in bloc), aveam viteza mica, cu sincope. Problema a fost rezolvata in urma unei sesizari, alt angajat a aranjat cum trebuie fibra optica, avea o bucla stransa, ca un viraj in ac de par -cum spun soferii. Am asistat la interventie si mi s-a explicat. Am testat apoi conexiunea si totul a fost ok. |
#14
Posted 27 March 2015 - 09:40
De ce credeți că RCS&RDS nu dă clienților dreptul să vadă starea conexiunii pe fibră optică din ONT? De ce credeți că este interzis accesul la log-uri pe ONT?
Oare nu pentru a acoperi calitatea proastă a serviciului oferit? Edited by internetmax, 27 March 2015 - 09:57. |
#15
Posted 27 March 2015 - 10:19
Pentru ca rar intalnesti client care sa stie ce inseamna aia si daca stie asa din auzite nu ar face decat sa ii streseze inutil pe cei de la RDS ca vrea el cine stie ce valoare.
E mai bine la ADSL Telekom ca vezi pe fata ca ai o linie proasta sau buna si nu da drumu la teava decat daca plusezi ceva bani aiurea. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users