Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum reactivez Google Maps?

Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!
 La multi ani de Sfantul Gheorghe&...

Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...
 Outlook e muta pe Android

Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.

Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...

Tastatura si mouse cu baterie int...
 AC Gree duce la palpait de becuri

Sfat / recomandare construire aco...

Cablu analog vs digital

Ce valoare stabiliti la RSSI la u...
 

Deutz D7206

- - - - -
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1
lobenita

lobenita

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 25.01.2008
Salutare. Ma numesc Radum sunt din Mehedinti.
Sunt noul posesor al unui deutz 7206. Am probleme la ridicare: ridica doar turand motorul, ridica incet, dar ridica indiferent de greutate si ramane ridicat fara sa coboare. deci problema este ca nu ridica la relanti chiar daca nu am greutate pe tiranti fara sa accelerez.
Servodirectia merge fara probleme. Sub pompa centrala, pe iesire, am un distribuitor cu 2 iesiri care are o supapa in interior. Aceasta supapa am scos-om am verificat pastila din cap care are un arculet, pare sa functioneze corect;nu are niciun colier sau garnitura de plastic sau cauciuc pe piston...
Acum intrebare: ar trebui sa existe o sita pe traseul pompa-monobloc? Pe acest traseu am doar tevi fara filtre. Poate exista in monobloc?
Daca cineva are idee va rog sa ma ajutati. Mentionez ca uleiul in monobloc este nou si este h45 parca, adica hidraulic.
Am incercat sa iau manualul de intretinere de pe siteul lor dar inca nu am primit nimic pe mail.
Daca cineva ma poate ajuta cu un manual de intretinere si reparatii...?
A 2-a problema este ca gazeaza rau pe eputator, nu scoate ulei pe el, porneste bine, trage bine,nu imi dau seama daca consuma ulei pt ca nu am reusit sa ar decat 20 de ari ieri si s-a stricat vremea. Probabil setul motor trebuie schimbat sau doar segmentii? Exista ceva secrete la schimbarea setului sau a segmentilor fata de un motor clasic diesel ? (fata de U650 de exemplu) Poate exista inele de diferite grosimi pentru cilindri?
Astept indicatii si pareri!
Va multumesc.

#2
validoe

validoe

    CUT TH3 5H1T!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,090
  • Înscris: 01.12.2006
Acum cativa ani am avut si eu un Deutz, alt model dar poate te ajuta. In partea din spate pe langa racordul pt basculare remorca avea un robinet mic pe care daca il inchideam nu mai cobora utilajul nici la actionarea manetei nici in timp (oprit)
Despre ridicarea incet si doar turat eu zic ca e pompa daca zici ca nu ai deloc filtre care sa se fi infundat. Incearca sa ii reglezi presiunea mai mare la care deschide returul ( e in distribuitor un arc cu un surub daca imi amintesc eu bine). Daca nu se schimba nimic seminificativ, schimba pompa hidraulica

Edited by validoe, 06 March 2015 - 08:15.


#3
IdI1

IdI1

    ?????!!!!!!????

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,598
  • Înscris: 01.12.2007
o sa descoperi unde este filtrul hidraulic in manual
http://en.calameo.co...0282fb678f7495c

http://www.agriavis....fahr-d7206.html

http://www.deutz-pas...D-06/D7206.html

#4
lobenita

lobenita

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 25.01.2008

View Postvalidoe, on 06 martie 2015 - 08:14, said:

Acum cativa ani am avut si eu un Deutz,  schimba pompa hidraulica
O sa verific robinetul dar coboara rapid cand actionez. arcul acela l-am intins putin...acelasi rezultat.
Ce nu am specificat este ca nu ridica sacadat, cu intreruperi, ridica normal, fara zgomote, doar ca turat si foarte incet.
Multumesc pentru raspuns
Si o alta intrebare: va indica temperatura uleiului ? Bordul functioneaza dar am doar ceas pentru ore-turometru si becuri, dar nu stiu daca se supraincalzeste motorul, el fiind pe aer !? Adica, cum pot verifica temperatura motorului?
Probabil o sa gasesc in manual, dar nu srtrica o parere din experienta

View PostIdI1, on 06 martie 2015 - 09:02, said:

o sa descoperi unde este filtrul hidraulic in manual
http://en.calameo.co...0282fb678f7495c
Asta cautam dar nu gaseam decat contra cost.
Multumesc!!!!!!!!

Edited by lobenita, 06 March 2015 - 09:46.


#5
IdI1

IdI1

    ?????!!!!!!????

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,598
  • Înscris: 01.12.2007
nu poti verifice temperatura la ulei decat daca montezi un senzor pentru temperatura ulei cu ceasul aferent ( se gasesc pe siteuri de tuning auto ). Daca ii pui uleiul potrivit, schimb de filtre si ulei la timp, cureti fantele de la turbina si cilndrii motorului nu ai probleme cu el sa se incinga. Cel mai bine fantetele le cureti cu aer comprimat de doua trei ori pe an, dar este bine sa verifici fantele la turbina de cate ori treci prin puf de palamida sau alta planta asemanatoare ( trestie) si inainte sa pleci  la treaba inspectezi vizual.

Edited by IdI1, 06 March 2015 - 10:13.


#6
validoe

validoe

    CUT TH3 5H1T!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,090
  • Înscris: 01.12.2006
Cum spunea si IdI1 nu ai probleme cu temperatura uleiului daca uleiul e de calitate. In indicatorul pt becuri e unul care ar trebui sa se aprinda in caz de supraincalzire, eu personal in 4 ani cat am avut tractorul nu l-am vazut niciodata aprins. Omul care l-a cumparat de la mine a avut o problema in sensul asta, l-a lasat sa mearga cu o motopompa si a plecat de langa el, i s-a rupt cureaua de la turbina si a mers asa ceva timp pana sa observe si tot nu s-a intamplat nimic grav cu motorul

Racirea e pe aer iar chiulasa e fara garnitura, individual pe fiecare cilindru, (cum era la Oltcit). Segmenti gasesti la piese auto (comanda) , vezi sa nu incerce sa iti vanda si o garnitura de chiulasa cum au vrut sa imi vanda mie :)  Sunt eventual niste inele de hartie care se pot pune dar nu da bani pe ele

Eu personal regret ca am vandut Deutz-ul, foarte reusit si solid era, acum caut sa dau tractorul mare si sa iau un Deutz de 25-40 cai ca nu mai lucrez suprafete mari
Despre gaze, ai fost cu pompa de injectie si cu injectoarele la verificat? La modelul meu injectoarele erau aceleasi cu cele de ARO sau de Mercedes un model vechi, accesibile ca pret, asta daca nu vrei sa dai bani pe ''originale''

#7
lobenita

lobenita

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 25.01.2008

View Postvalidoe, on 06 martie 2015 - 12:25, said:

Cum spunea si IdI1 nu ai probleme cu temperatura uleiului daca uleiul e de calitate. Racirea e pe aer iar chiulasa e fara garnitura, individual pe fiecare cilindru, (cum era la Oltcit). Segmenti gasesti la piese auto (comanda) , vezi sa nu incerce sa iti vanda si o garnitura de chiulasa cum au vrut sa imi vanda mie Posted Image  Sunt eventual niste inele de hartie care se pot pune dar nu da bani pe ele
Multumesc pentru pont

#8
IdI1

IdI1

    ?????!!!!!!????

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,598
  • Înscris: 01.12.2007
Referitor la cureaua de antrenare eu am fulie dubla ( doua curele ) si in mod normal nu prea are ce se intampla daca se rupe una. Martorul de la incarcarea bateriei este pentru mine indicatorul daca s-ar intampla ceva cu ambele curele. Eu am  Same nu Deutz, dar tot cu racire pe aer

#9
lobenita

lobenita

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 25.01.2008
Revin cu o intrebare: stie cineva un magazin de piese de tractoare in Germania? Eu ma aflu acum pentru 3 zile in Danemarca, la granita cu Germania si ma gandesc sa caut un set motor de schimb pentru tractor. In Danemarca am vazut ieri reprezentanta Deutz in orasul Hojer dar nu am avut timp sa ma opresc, insa cred ca sunt scumpe piesele la reprezentanta...
O sa trec luni pe acolo sa vad ce zic la reprezentanta.
Daca aveti idee de parcuri de tractoare second (piese) prin Germania sau Danemarca...
Sau cauciucuri....
Orice legat de tractoare...
Astept increzator Posted Image

#10
IdI1

IdI1

    ?????!!!!!!????

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,598
  • Înscris: 01.12.2007
http://www.bepcoparts.com

Sa nu ai asteptari sa gasesti la reprezentanta piese de schimb pentru el.
Daca or sa  te bage in sema trebuie sa le zici seriile sasiu/motor

#11
lobenita

lobenita

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 25.01.2008
Au fost draguti cei de la reprezentanta dar aveau preturi foarte mari, era inclusa si manopera...nu merita.
Acum,,,,alta rugaminte.
De 2 ori in decurs de o saptamana s-a auzit un zgomot ciudat la motor. Dupa un mecanic se pare ca este bataie de bolt la pistonul 3, iar dupa altul ar fi garnitura de chiulasa slaba sau impuscata. Intradevar este afumat fagurele intre pistonul 2 si 3, iar zgomotul poate fi ca o iesire de compresie (nu stiu cum sa ma exprim mai bine). Ciudat ca acest zgomot a aparut cand am mers cu tractorul in gol, pe asfalt, dupa 3 km de mers la 1700-1800 turatii. In brazda, la arat si la dat azot nu mi-a aparut aceasta problema. Dupa ce am oprit motorul, l-am pornit imediat, zgomotul a aparut dupa 5 secunde si doar dupa ce l-am turat si a ramas persistent inca 2-3 minute pana l-am oprit. Dupa o pauza de 10-15 min am plecat la arat si nu a mai aparut acest zgomot pana acum. Ce ma deranjeaza este faptul ca atunci cand vreau sa mai cer parerea altui mecanic nu mai bate!
Motorul da gaze pe epurator, ulei nu consuma. Am schimbat uleiul (nu stiu ce era in el) cu aral turboral 15w40 si se pare ca nu mai scoate gaze asa mult dar inca scoate. Porneste f bine , trage bine...
Unul din mecanici (cel care zice ca este boltul) zice sa desgacem pistonul 3 sa vedem daca este scapata siguranta de la bolt si poate ca asta a zgariat cilindrul si de aici gazele in epurator. Este o ipoteza de luat in calcul?
Ma gandesc sa incerc varianta pentru ca oricum trebuie sa schimb garnitura de chiulasa si am inteles ca se demonteaza doar chiulasa si se scoate cilindrul iar pistonul ramane prins pe arbore. Zice ca am nevoie de 2 inele la cilindru si garnitura de chiluasa. Asa este? Va rog sa ma luminati si pe mine. Exista mai multe tipuri de garnituri?
Din ce am mai auzit este posibil sa se potriveasca segmenti sau alte componente de la motorul aro brasov? (Segmenti am cateva randuri si de cote diferite daca nu ma insel - trebuie sa caut prin pod la bunicul. Sunt bine pastrati.)
O carte de reparatii a motorului F4L 912 unde pot gasi (pe net cand vreau sa downloadez imi intra la download un anumit program).

Am gasit in alt topic manual de reparatii pentru motor F4L 912. Il postez si aici, poate mai au si altii nevoie.
Astept sa fiu luminat..Posted Image
Sper sa gasesc si ce tip de diuze am in acest manual...o sa-l studiez dupa ce postez.

Attached Files



#12
validoe

validoe

    CUT TH3 5H1T!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,090
  • Înscris: 01.12.2006
Am demontat chiulasa de la un cilindru de F4L812 acum cativa ani tocmai pt ca ''pufaia'' pana se incingea motorul. Intre chiulasa si cilindru nu e nici o garnitura, se pot pune niste inele de hartie daca e cazul, le faci si singur, au rol mai mult de distantor. Doar curata bine canalul unde se imbina cere 2 piese si fa o incercare ca nu e mult de munca. Daca persista problema mergi spre supape, bolt etc

#13
lobenita

lobenita

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 25.01.2008
Ok. Multumesc.
Dar cum inchide etans daca nu exista garnitura? Cum imi dau seama daca este nevoie de distantier? Se poate face din clingherit, sau este prea gros?
Mai sus spuneai  ca se potrivesc diuzele de aro la modelul tau. Ce model era (acesta pe care l-ai desfacut F4L812)? Maine daca ploua o sa desfac injectorul 2 pentru ca daca slabesc conducta schimba foarte putin mersul motorului si o sa vad si ce tip de diuza are. De aro mai am 4 injectoare si o diuza noi...poate se potrivesc.

#14
validoe

validoe

    CUT TH3 5H1T!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,090
  • Înscris: 01.12.2006
Etansarea era direct metal pe metal. Daca imi amintesc eu bine asa erau Oltcit-urile. La motorul F4L812 se potriveau duzele de ARO, oricum ar trebui tarate si injectoarele cu ocazia asta. ''bataia'' aia la motor poate fi si din cauza asta, tine mana pe conducte cu motorul porniti, pe rand, ca se simte daca un injector deschide diferit de celelalte

#15
lobenita

lobenita

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 25.01.2008
Ok. O sa le tarez pe toate maine pt ca ploua si tractorul someaza. Am aparat de tarat, asa ca trebuie doar pofta de lucru. Cred ca o sa desfac si cilindrul sa verific. Am inteles ca am si 2 inele de cauciuc la cilindru; trebuiesc schimbate obligatoriu daca scot cilindrul? Daca scot cilindrul pistonul ramane prins pe arbore - pot sa introduc apoi pistonul cu usurinta de jos in sus pe cilindru? Banuiesc ca are deschidere mai mare cilindrul in partea de jos pentru a facilita intrarea segmentilor mai usor.

#16
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
la tractorul same (care e f asemanator ca si conceptie cu deutz) exista o garnitura subtire din cupru/alama intre chiulase si cilindrii ar trebui sa  existe si la deutz

Edited by pimi, 07 April 2015 - 07:50.


#17
skystars

skystars

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 266
  • Înscris: 13.03.2008

View Postlobenita, on 05 aprilie 2015 - 10:15, said:

......................
O carte de reparatii a motorului F4L 912 unde pot gasi (pe net cand vreau sa downloadez imi intra la download un anumit program).

Am gasit in alt topic manual de reparatii pentru motor F4L 912. Il postez si aici, poate mai au si altii nevoie.
Astept sa fiu luminat..Posted Image
Sper sa gasesc si ce tip de diuze am in acest manual...o sa-l studiez dupa ce postez.
Deutz F3_4_6L912_913_instructions manual

http://forum.softped...0#entry13948632

Deutz D6806_D7206_Instructions

https://www.sendspace.com/file/fm6vf8

#18
lobenita

lobenita

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 25.01.2008
Multumesc skystar!
S-a incalzit afara si acum am de lucru la albine deocamdata...
Am dat jos 2 injectoare sa le verific. Ambele deschid la 175, cum este normal, dar nu pulverizeaza foarte fin. Insa pierd presiunea pana la 100-120 in 10-15 sec si curg putin. De altfel, la pornire scoate un puf mare de fum negru, dar in turatie nu scoate fum . Aparat de tarat am dar injectoarele astea nu au surub de reglaj, se pare ca se mai pune o saiba pentru a mari presiunea. Dar daca ale mele deschit la 175 si mai pun o saiba nu inseamna ca vor deschide la o presiune mai mare si o sa bata injectorul? Poate nu mai curg dar fortez pompa??? O sa vad dupa sarbatori. Apropos, diuzele sunt Bosh si nu vreau sa schimb decat cu ceva de calitate apropiata de acestea sau chiar bosh, Stiti ceva diuze la fel de bune? Eu am DLLA 149s394. Am vazut ca U650 are 150s720. Oare se pot pune de U650? Se pare ca diferenta este de unghi de pulverizare 149 la mine si 150 la U650. Nu cred ca este o problema unghiul, insa nu stiu ce inseamna 394 si 720.
Referitor la motor, din ce am vazut in manualul de reparatii si pe youtube, se pare ca validoe are dreptate...nu exista garnitura. Ramane de verificat si aspectul acesta ...
Va urez Paste fericit alaturi de cei dragi !

Edited by lobenita, 09 April 2015 - 23:43.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate