Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Probleme cu Ford Focus 2
Last Updated: Mar 11 2015 14:59, Started by
Myssys
, Mar 05 2015 15:35
·
0
#1
Posted 05 March 2015 - 15:35
Buna ziua.
Dupa cum sustine titlu am citeva probleme cu masina mea. Am cumparat-o cam pripit in Dec. 2013 din CT de la un dealer fara sa fiu constient de cateva probleme. 1-martorul airbag pasager, se stinge dupa pornirea motorului dar se aprinde dupa 5 sec. si sta apris in permanenta. 2-nu am curent la nici una din prizele de 12V. Pentru punctul 1 am inspectat vizual masina dar nu vad nimic stricat. Pentru punctul 2 nu sunt sigur care-i siguranta prizei. Va multumesc anticipat. |
#2
Posted 05 March 2015 - 15:50
1. Ai martor care indica faptul ca cineva nu are centura pusa? Poate s-a stricat vreunul din senzorii din scaune care detecteaza [rezenta persoanei pe scaun.
2. Siguranta F27, 15 amperi. Verifica si tu pe net, ca e simplu. |
#3
Posted 05 March 2015 - 16:00
sunt doua modele de panouri de sigurante pentru ff2
mai bine intri pe clubford.ro/forum, gasesti toate info |
#4
Posted 05 March 2015 - 16:06
fsp2015, on 05 martie 2015 - 15:50, said:
1. Ai martor care indica faptul ca cineva nu are centura pusa? Poate s-a stricat vreunul din senzorii din scaune care detecteaza [rezenta persoanei pe scaun. 2. Siguranta F27, 15 amperi. Verifica si tu pe net, ca e simplu. Cum pot sa stiu daca senzorul respectiv functioneaza? Spre exeplu martorul respectiv apare in bord si cand sunt singur in masina, iar daca nu-mi pun centura la peste 30Km/H incepe o avertizare sonora la care nu se opreste pana nu-mi pun centura. Pe tester nu apare nimic. P.S. masina a fost lovita frontal, nu stiu cat de tare sau daca au declansat airbag-urile. Edited by Myssys, 05 March 2015 - 16:13. |
#5
Posted 05 March 2015 - 16:23
Myssys, on 05 martie 2015 - 15:35, said:
martorul airbag pasager, se stinge dupa pornirea motorului dar se aprinde dupa 5 sec. si sta apris in permanenta. Vezi ca in mod sigur exista entuziasti ai marcii care au acces la asemenea interfete de diagnoza. |
#7
Posted 05 March 2015 - 19:14
E martorul airbag sau martorul centura? Piuitul ala e normal sa-l auzi daca nu ti-ai pus centura, pt ca tu in capul inchizatorului ai un contact "normally closed" . Ai nevoie sa-ti pui centura pt a intrerupe circuitul.
De curiozitate, pune o poza cu inchizatoarele de la centurile fata. Sa se vada burduful ala de sub capul inchizatorului. |
#8
Posted 05 March 2015 - 21:36
Lowrider, on 05 martie 2015 - 19:14, said:
E martorul airbag sau martorul centura? Piuitul ala e normal sa-l auzi daca nu ti-ai pus centura, pt ca tu in capul inchizatorului ai un contact "normally closed" . Ai nevoie sa-ti pui centura pt a intrerupe circuitul. De curiozitate, pune o poza cu inchizatoarele de la centurile fata. Sa se vada burduful ala de sub capul inchizatorului. Este martorul airbag, de culoare galbena in bord. Voi incerca sa pun poza solicitata in weekend. |
#9
Posted 05 March 2015 - 23:00
Poti sa te uiti singur de fapt, sa vezi daca a avut accident major sau nu (accident major = suficient de puternic incat i-au sarit airbag-urile si cine ti-a vandut-o nu ti-a spus).
Daca inchizatoarele arata asa, e ok si probabil problema ta e doar una de contacte: airbag ok.jpg 72.96K 87 downloads inchizator ok.jpg 129.68K 87 downloads Daca inchizatoarele nu mai sunt la inaltimea la care sunt cele din prima poza si burduful e adunat sub capul inchizatorului, atunci masina a avut accident. Pretensionarea de la inchizatoare declanseaza in tandem cu airbagurile, in caz de impact suficient de puternic incat sa le activeze . Daca te uiti in poza de mai jos, o sa vezi ca inchizatoarele au ramas "trase" in urma declansarii capsei pirotehnice si sunt aproape ascunse dupa sezutul scaunului. Sper sa nu fie si cazul tau. airbag sarit.jpg 70.37K 93 downloads LE: inchizator = chestia aia neagra cu buton rosu in care bagi limba centurii Edited by Lowrider, 05 March 2015 - 23:02. |
#10
Posted 06 March 2015 - 00:43
Poze destul de dure.
Trebuie sa verific daca geamurile / parbrizu corespund cu anu de fabricatie al masini, ca sa ma linistesc putin. |
|
#11
Posted 06 March 2015 - 01:04
De ce dure? Primele 2 poze sunt cu inchizatoare ok, neexplodate. In ultima, cat timp nu e sange pe acolo inseamna ca centurile si-au facut treaba bine
|
#12
Posted 07 March 2015 - 18:54
Din pacate pentru mine, parbrizul este schimbat si inchizatoarele pentru centura sunt ambele folosite in urma unui impact.
|
#13
Posted 07 March 2015 - 19:49
Imi pare rau, speram sa nu fie cazul. Ziceai ca ai luat masina de la dealer, du-te la el si vezi ce poti rezolva, desi am o banuiala ca o sa te trimita la plimbare in clasicul stil romanesc. Eventual contacteaza un avocat si vezi ce cai de actiune iti prezinta. Asta in cazul in care vrei sa faci ceva, dar cu cat trece mai mult timp cu atat va fi mai greu sa demonstrezi ca nu tu ai facut accident, iar de vandut nu stiu cat de usor o s-o dai... doar s-o ia un alt cascat (scuze, dar masina nu se cumpara in pripa)
|
#14
Posted 07 March 2015 - 20:50
Ai perfecta dreptate.
Din pacate nu intentionez s-o vind. In alte aspecte masina e buna. In cel mai fericit caz pot obtine o restituire din pretul masini ( cred, nu stiu ). |
#15
Posted 07 March 2015 - 21:19
Problema pe care o mai am este, cum pot afla ce airbag-uri au explodat la impact si daca au fost inlocuite.
In ideea ca in partea pasagerului nu se vede nimic la bord ( ruptura ). |
|
#16
Posted 08 March 2015 - 19:16
Myssys, on 07 martie 2015 - 21:19, said:
Problema pe care o mai am este, cum pot afla ce airbag-uri au explodat la impact si daca au fost inlocuite. In ideea ca in partea pasagerului nu se vede nimic la bord ( ruptura ). Mergi cu masina la un service autorizat/reprezentanta Ford! Edited by xmanyacs77, 08 March 2015 - 19:16. |
#17
Posted 11 March 2015 - 14:59
Myssys, on 07 martie 2015 - 21:19, said:
Problema pe care o mai am este, cum pot afla ce airbag-uri au explodat la impact si daca au fost inlocuite. In ideea ca in partea pasagerului nu se vede nimic la bord ( ruptura ). Iti dai jos calculatoru de airbaguri si il duci la reparat, apoi o sa se vada exact de un electrician care airbaguri mai sunt la loc si care nu. Atentie ca in clipa de fata cu martoru de airbag pornit , in caz de accident n-o sa-ti mai sara airbagurile, tocmai de acee trebuie dus calculatorul la reparat. Te costa ~200 lei . Bafta. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users