cumparare Logan :)
#1
Posted 04 March 2015 - 20:05
Cum am spus si la legis, o cunostinat vrea sa isi ia Logan. Folosit. ceva de prin 2007 - 2008 ( inteleg ca tot ce e dupa octombrie 2006 e euro 4).
La ce tepe ma pot astepta ( o sa merg cu el sa ma uit la masini)....? Unii spun taxa auto platita si nerecuperata, adeverinta anaf. Banuiesc ca nu e greu de falsificat - oricum il verific in cursul saptamanii. Alte tepe? Nu ma intereseaza decat cele legate de legi. La tepe de aspect / caroserie / felul in care a fost utilizata ma voi descurca... |
#2
Posted 04 March 2015 - 20:15
In primul rand, trebuie cumparat direct de la proprietarul din acte. Orice intermediar va genera probleme cu certificatul fiscal pe perioada detinerii masnii. Nici cumpararea direct de la proprietar nu este sigura 100% dar macar acolo poti negocia achitarea integrala abia la inmanarea fiscalului, ca sa ai din ce sa-i achiti amenzile si impozitele restante.
|
#3
Posted 04 March 2015 - 20:18
nu-ti da nimenea masina fara sa ii dai banul integral. Decat cand e in foame de bani (are vreo datorie ceva) si atuncea mai merge sa ii dai jumate de bani acum si restul dupa ce iti da fiscalul . Sa merga cu un mecanic de logane, altfel va luati teapa sigur.
|
#4
Posted 04 March 2015 - 20:19
Ok, deci nu se dau banii pana nu vad fiscalul care atesta ca nu are datorii. Hai, nu e nici un samsar care sa vanda niste ponturi de care sa ma feresc?
MembruAnonim, on 04 martie 2015 - 20:18, said:
nu-ti da nimenea masina fara sa ii dai banul integral. Decat cand e in foame de bani (are vreo datorie ceva) si atuncea mai merge sa ii dai jumate de bani acum si restul dupa ce iti da fiscalul . Sa merga cu un mecanic de logane, altfel va luati teapa sigur. |
#5
Posted 04 March 2015 - 20:26
mergi cu mecanic priceput in reparat logane
Mergi si la o statie de ITP sa vedeti seria de motor ca nu e la vedere si verifica ei articulatiile si franele. Ce gaseste defect sa scadeti din pretul de achizitie al masinii |
#6
Posted 04 March 2015 - 20:31
Nu articulatiile si franele sunt problema. Alea se simt imediat. Problemele legale ma intereseaza. Corect, de verificat seriile...
Va fi benzina, deci tepele cu vreo turbina reparata se exclud. verificare pe dedesubt sa nu fie indreptata dupa vreun accident. Genul asta de lucruri ascunse sunt periculoase. Oricum dus in service si urcat pe rampa... Dar chichite legale? Am retinut verificat serii, ca deh, e romania...verificat sa nu aiba amenzi. Altceva? Edited by xtremdriving, 04 March 2015 - 20:34. |
#7
Posted 04 March 2015 - 20:39
vezi masina sa nu fie dauna sau lovita si reparata prost. De aceea tot insist eu cu mecanic auto
Sau ptr caroserie te duci la un tinichigiu auto care iese el cu limba de tinichigiu si ciocanu si incepe sa o ciocane? Nu rade, am folosit un tinichigiu la alegerea unei masini si fix asa a facut ... Mi-a zis ce e incarcat cu chit, ce e putred , ce s-a inlocuit ... etc e cam greu ca daca masina e executata silit greu iti cam dai seama , sau daca omul are deja probleme cu vreun executor judecatoresc si i-a pus sechestru pe ea. Vedeti la fisc treaba asta daca omul va da fiscalul, altfel nu o puteti cumpara legal Alta teapa ar fi acte false cu serii de Mercedes la caroserie de nici nu va dati seama. Trebuie insistat sa mearga omul cu voi la identificare la RAR inainte sa ii dati banul Edited by MembruAnonim, 04 March 2015 - 20:42. |
#8
Posted 04 March 2015 - 20:40
Un sfat: daca omul te ia cu replici de combinator, evita-l
|
#9
Posted 04 March 2015 - 20:42
Intreaba de distributie, din 2008 ar fi trebuit inlocuita o data.Daca nu , e o cheltuiala in plus, ca nu e de joaca
Edited by sailor62, 04 March 2015 - 20:43. |
#10
Posted 04 March 2015 - 20:47
Stai linistit ca sunt multe tipuri de vanzatori. Nu doar cu limbaj de combinator. Stiu unul care are parul rar, se tunde scurt si se plange prin targ ca are leucemie si vinde masina pt bani de medicamente. Zici ca e cel mai prost, timid...nu da de banuit nimic... heh, nu mai poti avea incredere in nimeni in ziua de azi...
Nici asta nu tine. Cu actele e problema mea Se vede daca a fost chituita, cu distributia mai bine ochiometric ...ca ala poate spune orice, daca nu are carte de service, aleluia... Edited by xtremdriving, 04 March 2015 - 20:51. |
|
#11
Posted 04 March 2015 - 20:53
nu e trecuta distributia la cartea de service. Fii serios. Tocmai atuncea cu cartea service completata la zi risti teapa maxima!!! Se pot falsifica su stampile si semnaturi contra spaga. Nu e un punct de luat in seama la alegerea unei masini.
Niciodata mie reprezentanta nu mi-a completat ptr schimbat distributie si accesoriii kituri complete + manopera lor Ca mi-au dat facturi fiscale si certificate de garantii e cu totul altceva Vezi cu distributia daca are pete de ulei pe la pompa de apa si pui mana jos de tot la fulie, unde se vede si o parte din cureaua de distributie, daca e ulei e clar ... te asteapta celebrul pinion Sinterom + simeringul de distributie de schimbat Te mai uiti si cu roata dreapta data jos si vezi in spatele motorului la baia de ulei daca nu cumva ai scurgeri de ulei (toate astea sunt tipic logan). se mai dau unii gen cadru militar si cica nu au facut km cu masina (dar ce sa vezi, masina are kilometrajul scos ... si nu mai indica viteza pe vitezometru si nr de km pe afisaj. Mare atentie) Edited by MembruAnonim, 04 March 2015 - 20:57. |
#12
Posted 04 March 2015 - 20:54
sunt unii samsari care fac urmatoarea treaba:
Iti spun ca-ti dau fiscalu peste o zi doua, faceti contractu de v-c, ii dai banu si peste vreo 2 zile cand mergi dupa fiscal iti spune ca nu poate sa-ti dea fiscalul pentru ca are datorii, si sa-i mai dai niste sutici ca sa-si plateasca datoriile ca altfel nu poti inmatricula masina - Deci fara fiscal nu dai banutu Vezi ca fiscalul are termen de valabilitate (o luna parca), deci daca este de luna trecuta e expirat. De asemenea daca iei masina pe 29.03 fiscalul o sa expire pe 01.04 Vezi sa fie vanzatorul proprietarul din acte - fara intermediari Daca zice ca are taxa platita sa-ti dea chitanta de la anaf (si eventual adev. ca nu-i recuperata) - daca zice ca e luata in leasing (foarte probabil) si nu are chitanta, nu ii dai niciun ban pana nu iti aduce certificat de la anaf ca e platita taxa si nerecuperata Sa verifici sa se deschida masina si "la cheie" nu doar la telecomanda *Am fost odata sa cumpar un Fiat Albea si vanzatorul facea pe prostul cu mine ca nu stie ce-i aia adeverinta, dar taxa e platita 100%, eu incercam sa-i explic care-i treaba si el facea pe prostu cu mine. Pana la urma m-am urcat in masina doar ca s-o "testez" pe niste piatra cubica , ca oricum era varza masina - ploua in ea - tot plafonul era patat **Alta data am fost sa cumpar un Fiat Punto (motor 1.4 benzina vreo 90+ cai - misto rau masina dpmdv), am testat-o, imi cam placea. In anunt zicea ca are jenti de aliaj si de tabla, poza era cu jantele de aliaj in porbagaj. Cand ii zic la vanzator (care era un adevarat domn ca si comportament) de jante imi zice ca le-a vandut separat dar imi aduce el altele din Germania peste 1 luna cand merge pe acolo - deci sa verifici ca are toate dotarile/optionalele din anunt Edited by Mar-zZz, 04 March 2015 - 21:03. |
#13
Posted 04 March 2015 - 20:58
Ok si ce fac cu ea, ca numai proprietarul o poate recupera, nu? E egala cu zero vrajeala aia cu "nerecuperata"
Mar-zZz, on 04 martie 2015 - 20:54, said:
- Deci fara fiscal nu dai banutu Daca are taxa platita, nu mai platesc taxa de inmatriculare? Edited by xtremdriving, 04 March 2015 - 20:59. |
#14
Posted 04 March 2015 - 20:59
oricum, pariez ca nu va dati seama de tot 1000%. Stiu pe cineva care si-a vandut Megane diesel si Logan benzina, dar omul a facut teste pe motoarele alea cu uleiuri neconforme gen camion si diverse amestecuri de uleiuri intre ele + aditivi. Nu mai zic de bietul motor de logan 1,4 supus la teste grele cu uleiuri C3 + aditiv MoS2 sau ceratec , cum il taia pe el capul, sau ulei divinol(ulei reciclat destul de ieftin) in megane diesel
Edited by MembruAnonim, 04 March 2015 - 21:02. |
#15
Posted 04 March 2015 - 21:03
|
#16
Posted 04 March 2015 - 21:06
mai vezi si cum e la interior, uita-te si la presuri si la volan, maciuca schimbatorului de viteza , iti dai seama de km masinii si cum a fost intretinuta.
Ocoleste masinile spalate bec peste tot si parfumate si motor bec (de zici ca abia a iesit pe poarta dealerului Dacia noua) Edited by MembruAnonim, 04 March 2015 - 21:07. |
#17
Posted 04 March 2015 - 21:09
Daca poti, si ai de unde, fa o tura cu o masina (acelasi model, aceeasi motorizare) ca sa vezi cum se simte una in toate mintile ei
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users