Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 

Boxe Pasive + Amplif. (2.0) - PLS HELP

- - - - -
  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#1
4foto

4foto

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 459
  • Înscris: 16.07.2007
Salut,

Am nevoie de ajutorul vostru cu niste sfaturi referitoare la un sistem 2.0 Boxe podea + amplificator pentru o camera de 17mp.
Sunt super incepator in treaba asta si am doar 1000 de lei pentru achizitie de SH.

Din cate am vazut pe anunturi ai putea cumpara cate ceva in banii astia. Acuma, ideea e sa nu arunc 1000 de lei pe fereastra.
EX http://olx.ro/oferta...html#ff3b7e17ea

Ce marca/ model ati recomanda?
As vrea sa le folosesc atat pentru filme cat si pt muzica, atat pe TV cat si pe calculator.

De asemenea, daca stie cineva pe cineva :) din Bucuresti care vinde asa ceva, unde se poate merge, vedea, proba.


Multumesc mult!

#2
constant7

constant7

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,638
  • Înscris: 01.03.2015
Vrei boxe+ amp sau boxe active? Ce putere? In banii astia poti sa-ti cumperi o pereche de boxe active 2.0 Microlab Solo 7C, de exemplu, noi, nu SH si-ti mai raman si bani.

#3
4foto

4foto

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 459
  • Înscris: 16.07.2007

View Postconstant7, on 04 martie 2015 - 13:05, said:

Vrei boxe+ amp sau boxe active? Ce putere? In banii astia poti sa-ti cumperi o pereche de boxe active 2.0 Microlab Solo 7C, de exemplu, noi, nu SH si-ti mai raman si bani.

boxe Pasive podea + amp