Probleme cu garantia unei tablete Serioux
Last Updated: Mar 10 2015 09:38, Started by
paso87
, Mar 04 2015 09:48
·
0
#1
Posted 04 March 2015 - 09:48
Salut,
Am cumparat de BF (in 2013) o tableta Serioux care s-a defectat intre timp. Nu mai incarca si nu mai functioneaza castile. Am trimis-o la garantie la PCGARAGE. Au trecut cele 15 zile si imi spun ca este la service la producator (nu-mi spune si unde anume). Ce pot face eu in cazul asta ? Termentul de 15 zile a expirat saptamana trecuta dar am zis ca poate o rezolva saptamana asta. Mi-au bagat si un motiv idiot ca n-are seria pe ea. Seria respectiva a fost scrisa pe o eticheta si in cateva zile de la cumparare s-a sters. Acum mie mi se pare aiurea ca sa stai sa cauti seria unei tablete pe o hartie din afara si sa nu aiba seria undeva pe placa HW sau prin SW. Ceva sugestii sa o scot la capat cu ei ? As prefera returnarea banilor avand in vedere ca produsul nu mai e disponibil. |
#3
Posted 04 March 2015 - 10:26
N-am verificat certificatul pentru ca nu am folosit-o eu. Cine a folosit-o, a dus-o la garantie.
Ciudat e ca la ei pe site imi apar 2 comenzi diferite, cu acelasi produs si aceeasi serie. Atunci am comandat 2 bucati in 2 comenzi diferite. |
#4
Posted 04 March 2015 - 10:33
e flux mare de produse in perioada asta a anului, poate tableta ta abia a ajuns pe masa tehnicianului. aduna zilele petrecute pe drum, zilele cat mai sta in service sa-i vina randul si asa ajungi la +15. nu e nimeni rauvoitor incat sa o tina doar pe a ta asa mult in service.
ai dreptul sa ceri negatie (restituirea banilor) pe motiv ca a depasit termenul legal. vorbeste cu magazinul, la randul lui va comunica service-ului. |
#5
Posted 04 March 2015 - 10:52
nu exista altceva dpdv legal dupa perioada de 15 zile cu exceptia faptului ca unitatea de service este obligata ca sa dea negatie.
directia OPC... |
#6
Posted 04 March 2015 - 10:58
Produsul s-a predat personal de catre cel care il utiliza la PCGarage. Pe site la ei spun ca se ofera un raspuns in 15 zile calendaristice si nu lucratoare.
Am zis ca nu e asa mare chestie si n-as vrea sa fac prea mare tam tam. E o tableta ieftina, nu-mi pasa foarte tare de ea dar pe mine ma deranjeaza modul in care trateaza problema. Si nu cred ca este problema mea ca au mai tinut-o ei inca o sapatamana in magazin. Este in dezavantajul lor si nu al meu. |
#7
Posted 04 March 2015 - 11:22
veman, on 04 martie 2015 - 10:52, said:
nu exista altceva dpdv legal dupa perioada de 15 zile cu exceptia faptului ca unitatea de service este obligata ca sa dea negatie... Daca sunt mitocani cei de la service atunci in cazul in care nu pot repara tableta pot sa-i anuleze garantia pe motiv de socuri mecanice sau contact cu apa. Asa procedeaza unele service-uri cand nu pot sau nu vor sa repare produsul. Edited by Hider141, 04 March 2015 - 11:23. |
#8
Posted 04 March 2015 - 11:29
da, bine ...am exclus manevrele.
exista cazuri in care produsele pot fi reparate, dar nu au componentele / piesele necesare in termen de 15 zile si atunci se da negatie. treaba ar trebui sa functioneze intr-un mod simplu si clar pentru toata lumea, urmarind pasii legali, dar... fiindca traim intr-o tara unde fiecare companie / firma are propriile strategii prin care sa fenteze legea, te poti astepta la orice. nu mai zic ca sunt cazuri in care tu platesti vreo 300-400 de lei pentru o bucata de hartie pe care scrie "garantie" si nici macar nu beneficiezi de asa ceva. Iti iei multi-teapa... preferinta personala : cumpar direct din China. Am avut surpriza ca vanzatorul sa-mi inapoieze si cei 80 de lei dupa ce i-am scanat chitanta de la posta pentru trimiterea inapoi in China a unui produs DOA. Depinde...de noroc, de cum te "invarti"... un alt aspect deranjant intalnit de mine la service-urile "mari" este felul in care manipuleaza produsele aduse in garantie : pun mainile cu grasime pe suprafetele lucioase, lipesc abtibild ce are adeziv care se curata cu greu de pe produs, arunca produsul, chiar fara a fi ambalat, in dulapuri sau rack-uri...cum naiba se numesc... nu le baga in niciun fel de punga sau barem sa puna niste despartitoare de carton... ma rog, poate ca sunt eu prea pretentios, dar cand am comentat, persoanele cu care am fost pe la garantii nu prea dadeau importanta la ceea ce ziceam, erau prea interesate de reparatia in sine. Edited by veman, 04 March 2015 - 11:35. |
#10
Posted 04 March 2015 - 11:45
usor de zis, dar datorita seriei lipsa de pe produs, ii da serviceul un sut de nu se vede.
el trebuie acum sa nu faca valuri, si sa se bazeze pe bunavointa vamnzatorului/serviceului. |
|
#11
Posted 04 March 2015 - 11:47
slai, on 04 martie 2015 - 11:45, said:
usor de zis, dar datorita seriei lipsa de pe produs, ii da serviceul un sut de nu se vede. el trebuie acum sa nu faca valuri, si sa se bazeze pe bunavointa vamnzatorului/serviceului. Cel mai tare ma enerveaza ca era o amarata de eticheta din hartie igienica ( ca mai buna in nici un caz nu era) pe care era un tus care s-a sters dand cu mana... Culmea e ca era lipit aleator pe spate si nu pe vreun colt cum sunt sigiliile de garantie... Edited by paso87, 04 March 2015 - 11:48. |
#12
Posted 04 March 2015 - 13:49
de la pc garage au trimis in maxim 24 ore catre service. zilnic vin si pleaca tablete intre service si magazinele la care lasa clientii produsele.
nu iti face probleme cu aticheta lipsa, mai mult ca sigur nu e un raspuns oficial ci doar o presupunere a magazinului. ti-am spus, e flux mare de produse, ai rabdare sau cere-ti banii. veman, on 04 martie 2015 - 11:29, said:
un alt aspect deranjant intalnit de mine la service-urile "mari" este felul in care manipuleaza produsele aduse in garantie : pun mainile cu grasime pe suprafetele lucioase, lipesc abtibild ce are adeziv care se curata cu greu de pe produs, arunca produsul, chiar fara a fi ambalat, in dulapuri sau rack-uri...cum naiba se numesc... nu le baga in niciun fel de punga sau barem sa puna niste despartitoare de carton... ma rog, poate ca sunt eu prea pretentios, dar cand am comentat, persoanele cu care am fost pe la garantii nu prea dadeau importanta la ceea ce ziceam, erau prea interesate de reparatia in sine. auzi nene, tu esti d-ala care lasa tableta la magazin doar intr-o punga de plastic? cutie completa cu toate cartoanele ai? ce aberezi de aruncat produsele fara sa fie ambalate? lar abtibildele se scot foarte usor, iar daca ramane lipicios poti da cu alcool si iese instant. se pun abtibilde ca sa nu iti incurce nimeni accesoriile, sa nu piarda produsul. Edited by rasistu, 04 March 2015 - 13:51. |
#13
Posted 10 March 2015 - 09:38
Problema a fost rezolvata astazi prin stornare. Destul de neplacuta situatia dar e bine ca s-a rezolvat si asa.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users