Martor avarie motor aprins 2.0 TDI 140 cp
Last Updated: Mar 06 2015 20:35, Started by
Benderbut
, Mar 03 2015 17:45
·
0
#1
Posted 03 March 2015 - 17:45
Salutari, am o problema cu un VW Sharan cu motor 2.0 TDI 140 cp , eram pe autostrada cu remorca si s-a aprins martorul avarie motor iar motorul se tura greu, de abia mergeam cu a doua , tremura motorul . Am facut o poza cu telefonul la eroare .
Motorul si-a revenit, il puteam accelera mai mult si am schimbat in vitezele mai mari dar eroarea a persistat. Acum dupa doua zile de la isprava cand pornesc motorul se simnte un tremurat ...iar cand accelerez fin se aude un trancanit la inceput. Attached FilesEdited by Benderbut, 03 March 2015 - 17:52. |
#2
Posted 03 March 2015 - 17:51
prietene roaga-te la Dumnezeu sa nu fie turbina sau un injector.
Edited by joseph_lacroix, 03 March 2015 - 18:14. |
#4
Posted 03 March 2015 - 17:59
Daca cel care a condus masina cu remorca nu a turat-o cum trebuie, e posibil sa fie turbina? Pentru ca eu mergeam in fata lui si imi dadeam seama ca nu o tura cum trebuie ....ramanea mereu in urma mai ales cand trebuia sa urce.
Edited by Benderbut, 03 March 2015 - 18:00. |
#5
Posted 03 March 2015 - 18:02
Este turbina, insa s-ar putea sa ai noroc sa fie doar EGR-ul. Mai pot fi si: sonda lambda, debitmetru, catalizator. La km aia era de asteptat sa pice una din astea.
|
#6
Posted 03 March 2015 - 18:03
turbina o suspectez si eu. initiator sa revii cu informatii dupa o vizita prin service.
|
#7
Posted 03 March 2015 - 18:07
Yukoto, on 03 martie 2015 - 18:02, said:
Este turbina, insa s-ar putea sa ai noroc sa fie doar EGR-ul. Mai pot fi si: sonda lambda, debitmetru, catalizator. La km aia era de asteptat sa pice una din astea. Maine va fi dusa la service sa o puna pe tester, oare va arata eroarea intrun mod mai detaliat ? Edited by Benderbut, 03 March 2015 - 18:13. |
#8
Posted 03 March 2015 - 18:14
are filtru de particule? sau e cu Adblue?
E in limp mode? mai maege cu ea sau a tras pe dreapta. In orice caz , urgent cu ea la service, in functie de cat e de norocos, din cate stiu eu fara 1000 Ron nu scapa. Edited by joseph_lacroix, 03 March 2015 - 18:16. |
#9
Posted 03 March 2015 - 18:16
joseph_lacroix, on 03 martie 2015 - 18:14, said:
are filtru de particule? sau e cu Adblue? In limp mode a mers vreo 3 km cat sa ajunga la o benzinarie si sa scape de autostrada. De atunci se aprinde martorul dar nu mai este in limp mode. Se simnte doar un tremurat dupa ce o porneste ,adica are niste fluctuatii cand este in idle dar apoi isi revine . Edited by Benderbut, 03 March 2015 - 18:23. |
#10
Posted 03 March 2015 - 18:23
Deci masina e din 2006-2008.
Daca e asa, sa lase prostiile si sa se duca la un service sa il ciuruiasca DPF-ul din cate scria pe site-uri din afara a fost proiectat gresit si nu evacueaza fumul destul de repede ceea ce duce de multe ori la pb cu turbina. Gaurestel lasa imbecilitati gen daca a fost pus din fabrica atunci trebuie sa fie. Oricum daca aveti timp cititi forumurile dedicate vag din afara, o sa vedeti multe chestii. Aici pe forum o sa apara fani care o sa iti spuna ca nu are nimic masina si ca este un VW iar astea nu se strica. PS daca e turbina reconditioneazo si vinde masina. Edited by joseph_lacroix, 03 March 2015 - 18:32. |
|
#11
Posted 03 March 2015 - 18:44
joseph_lacroix, on 03 martie 2015 - 18:23, said:
Deci masina e din 2006-2008. Daca e asa, sa lase prostiile si sa se duca la un service sa il ciuruiasca DPF-ul din cate scria pe site-uri din afara a fost proiectat gresit si nu evacueaza fumul destul de repede ceea ce duce de multe ori la pb cu turbina. Gaurestel lasa imbecilitati gen daca a fost pus din fabrica atunci trebuie sa fie. Oricum daca aveti timp cititi forumurile dedicate vag din afara, o sa vedeti multe chestii. Aici pe forum o sa apara fani care o sa iti spuna ca nu are nimic masina si ca este un VW iar astea nu se strica. PS daca e turbina reconditioneazo si vinde masina. De acord cu tine, insa poate sa o vanda si fara sa o reconditioneze in caz ca e turbina. Merge la service, sterge erorile din bord, si nu circula cu ea, sau poate circula mergand pana in 100, ca sa nu se mai aprinda martorul. Edited by Yukoto, 03 March 2015 - 18:45. |
#12
Posted 03 March 2015 - 22:54
daca ai alimentat de curand mai e si varianta motorina proasta. Va disparea in curand. Incearca sa mergi extraurban un pic. Stiu n persoane care au patit asta
|
#13
Posted 03 March 2015 - 23:34
Diagnoza! Degeaba isi dau toti cu parerea fara o diagnoza... In loc de turbina poate fi doar N75-ul, in loc de injector poate fi doar o mufa de PD cu papucii slabiti. ETC...
|
#14
Posted 04 March 2015 - 08:20
ce diagnoza? o cafea bauta dimineata si apoi repede la o ghicitoare cu cana ....
|
#15
Posted 06 March 2015 - 17:23
La diagnoza a aparut ca trebuie schimbat egr-ul , adica avea probleme doar la partea electrica ca in rest a fost curatat bine. A costat 950 de lei schimbarea lui.
|
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users