Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...
 Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne
 Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 

Teapa/Lipsa de profesionalism mobila Naturlich

- - - - -
  • Please log in to reply
50 replies to this topic

#1
ioana-dg11

ioana-dg11

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 03.03.2015
Buna,

As vrea sa impartasesc experienta mea cu Naturlich: am comandat mobila de bucatarie in 23 Ianuarie 2015, bineinteles dupa dimensiunile si dorintele personale, am platit foarte multi bani si am intalnit o lipsa crasa de respect, erori de masuratoare, nerespectarea termenului de livrare, nerespectarea orelor la care trebuiau sa soseasca domnii de la montaj si replici de la seful de magazin de tipul: "eu nu fac mobila in garaj".

Eu credeam ca sunt firma serioasa si ca respecta clientul, asa ca am mers la magazinul din ambient Cluj si am cerut initial o oferat de pret. Mobila mi-a fost facuta dupa dorintele personale, am stabilit pretul si o ora la care sa vina sa mi se ia masuratorile. Totul bine frumos, am platit un avans, mi s-au luat masuratorile si am asteptat... oo... oo... Au trecut 3 saptamani cat mi s-a promis ca se va face livrarea si nimic. Am vobit cu seful de magazin si i-a solicitat sa respecte termenul pentru livrare insa mi s-a raspuns ca mobila inca nu e gata si nu va veni decat peste o saptamana; a ajuns in 4 saptamani si jumtate cu blatul de dimensiuni necorespunzatoare. M-au sunat sa imi spuna ca imi vor trimite un blat de alte dimensiuni, insa ar fi trebuit sa mai astept 3 saptamani!!! Posted Image M-am enervat si am cerut banii inapoi, chiar am spus ca nu mai doresc mobila. S-au speriat putin si au venit sa merg sa imi aleg alt blat, cu promisiunea ca in 2 zile se va face montajul. In nici un caz nu a fost asa, azi e 3 Martie sunt inca cu mobila nemontata, in cutii. Acum cand le spun ca nu le mai vreau mobila, imi spun ca e "comanda speciala si nu se poate face retur". Le-am facut reclamatie la opc, dar nu stiu care va fi deznodamantul.

Daca vreti respect, nu cumparati de la naturlich ca nu imi respecta termenul, ora stabilita pentru montaj si se prefac ca ploua cand nu au raspuns. Posted Image

Sa aveti succes si grija la comenzi pentru mobila cu cine colaborati!

#2
veman

veman

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,390
  • Înscris: 15.07.2009
Astept(am) poze la cutii, dar si poza / scanare dupa plangerea la OPC.
Altfel, va ramane doar o postare din partea concurentei.

#3
9victor

9victor

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,061
  • Înscris: 31.03.2012

View Postveman, on 03 martie 2015 - 16:34, said:

Astept(am) poze la cutii, dar si poza / scanare dupa plangerea la OPC.
Altfel, va ramane doar o postare din partea concurentei.
am citit de 3 ori ultimul rand al Ioanei ! ...mie unu' imi "miroase" a "concurenta" !

Edited by 9victor, 03 March 2015 - 16:44.


#4
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
e la prima postare si nu cred ca stie exact regula ,si regulamentul . Poate nu -i totusi concurenta ,sa avem putintica rabdare ,zic !

#5
ccf_cristi

ccf_cristi

    Asa si?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,492
  • Înscris: 13.10.2010
Rabdare?!...imediat ce a pomenit veman de poze/dovezi a dat logout.

#6
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
Pai or fi sunat aia la usa cu blatul al nou ,Cristi draga .Posted Image

#7
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005
Ar trebui introdus in regulament ca primul post sa nu fie unul negativ la adresa cuiva.

#8
veman

veman

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,390
  • Înscris: 15.07.2009
N-am treaba cu mobila & alte chestii din domeniu, dar am tot vazut postari de genul asta despre constructii si mobila.

Raman la 50-50% si doar niste dovezi vor schimba procentele, altfel voi ajunge la 100% convingere ca este din partea concurentei sau cine stie... din partea cuiva caruia nu i-a convenit pretul, oferta, etc.

Moderatorii ar trebui sa intervina...

#9
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,826
  • Înscris: 18.12.2007
veman, ai dat raport? Sigur moderatorii nu au timp sa citeasca fiecare post de pe fiecare thread deschis :)

#10
9victor

9victor

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,061
  • Înscris: 31.03.2012

View Postveman, on 03 martie 2015 - 17:04, said:

...Moderatorii ar trebui sa intervina...
Eventual, unul care are firma de mobila ! ...Posted Image

#11
superm

superm

    The difference is...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,761
  • Înscris: 30.07.2008
... sunt satul de "am dat bani multi" si "nerespectarea termenului de livrare, nerespectarea orelor Posted Image la care trebuiau sa soseasca domnii de la montaj" . La unele produse nu se foloseste plastilina si niciodata nu vor fi pereti perfect drepti,unghiuri drepte si podea perfecta . Majoritatea oamenilor lucreaza si ei cu clienti ,termene si clauze dar cand le vine randul sa comande ceva vor perfectiunea intruchipata si o sluga in casa .Ete , cateodata nu este asa ... la produsele cu folosinta indelungata trebuie sa mai faci si compromisuri :un distantator colo , o placa dincolo , 2-3 zile montaj , o zgarietura care se remediaza ...Posted Image  Orice se poate discuta si intelege de ambele parti , chiar daca dai bani si ala din fata ta e tot OM Posted Image si in general asta e meseria lui si vrea sa iasa bine sa mai vina si alti clienti ...

* cazurile "speciale" care mai dau si fug nu intra in discutie ... nu stiu exact ce e cu firma asta dar totusi nu e un capat de tara ca nu vine la orele stabilite

* nu stiu cum sa fi dat multi bani ca par destul de jos ca preturi si la preturile alea trebuie sa plateasca si angajatii si multe altele ... deci preturi mici ,salarii mici , servicii "mici" - dupa buget coane fanica

Edited by superm, 03 March 2015 - 17:16.


#12
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
Un miiicut semn de intrebare ar ridica oarecum ,da nu-s sigur , afirmatia ca firma respectiva sa nu aiba personal cat de  cat in stare sa masoare macar cu ruleta ! Dar ..in fine ,om mai vede ce se intampla in continuare .

#13
katti

katti

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,021
  • Înscris: 16.09.2008
Si eu am patit cu ei, astia cam au dificultati in a respecta termenul promis. Nu s-a lasat cu scandal, am fost intelegator, n-a fost o urgenta. Pana la urma au livrat si am fost multumit, asta conteaza.

#14
kimi_ro

kimi_ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 819
  • Înscris: 14.04.2007

View Postsuperm, on 03 martie 2015 - 17:13, said:

... sunt satul de "am dat bani multi" si "nerespectarea termenului de livrare, nerespectarea orelor Posted Image la care trebuiau sa soseasca domnii de la montaj" . La unele produse nu se foloseste plastilina si niciodata nu vor fi pereti perfect drepti,unghiuri drepte si podea perfecta . Majoritatea oamenilor lucreaza si ei cu clienti ,termene si clauze dar cand le vine randul sa comande ceva vor perfectiunea intruchipata si o sluga in casa .Ete , cateodata nu este asa ... la produsele cu folosinta indelungata trebuie sa mai faci si compromisuri :un distantator colo , o placa dincolo , 2-3 zile montaj , o zgarietura care se remediaza ...Posted Image  Orice se poate discuta si intelege de ambele parti , chiar daca dai bani si ala din fata ta e tot OM Posted Image si in general asta e meseria lui si vrea sa iasa bine sa mai vina si alti clienti ...

* cazurile "speciale" care mai dau si fug nu intra in discutie ... nu stiu exact ce e cu firma asta dar totusi nu e un capat de tara ca nu vine la orele stabilite

* nu stiu cum sa fi dat multi bani ca par destul de jos ca preturi si la preturile alea trebuie sa plateasca si angajatii si multe altele ... deci preturi mici ,salarii mici , servicii "mici" - dupa buget coane fanica

Vorbesti prostii! Cum adica nu e o problema ca furnizorul nu respecta ora de livrare stabilita? Normal ca e o problema!!
Ce e prostia asta ca unii clienti vor sluga in casa? Nu, prietene, nu vor sluga, vor sa li se furnizeze serviciul/ produsul pentru care au platit, la timp si caltivativ!
O zgarietura care se remediaza? Faci misto? Clar esti un astfel de furnizor care face scandal daca clientul "indrazneste" sa ii atraga atentia cand greseste! Prietene, lasa-te de meserie!!

Edited by kimi_ro, 03 March 2015 - 17:30.


#15
joseph_lacroix

joseph_lacroix

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,299
  • Înscris: 17.09.2013
nu stiu cum sunteti voi dar eu prin natura serviciului calatoresc f mult , si de cele mai multe ori ajung dupa ora 19 acasa, programarea mesterilor pentru mine este f importanta si mai ales vreau sa fie respectata, de ex, cand am terminat casa , am luat o saptamana concediu, in care au fost programati toti mesterii, am fost de am luat electrocasnicile si mobila, nu imi permit saiau liber in fiecare saptamana cate, 1-2 zile  ca sa imi vina un dorel.

PS nu accept zgarieturi, lovituri si alte rahaturi la lucruri noi, daca nu este in stare sa monteze sau sa faca un lucru fara sa il deterioreze atunci sa se lase de meserie si sa faca altceva. Toate neajunsurile trebuiesc platite, iar eu nu platesc niciodata pana nu arata perfect.

Edited by joseph_lacroix, 03 March 2015 - 17:44.


#16
wasteyard

wasteyard

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,049
  • Înscris: 14.11.2012
Ce-mi plac mie furnizorii care ma "respecta" cu "merge si asa"...
Daca ii "respect" si eu cu penalizari la plata sau refuz comanda pentru neindeplinirea intocmai a clauzelor contractuale pe care le-am convenit de comun acord, merge?

#17
superm

superm

    The difference is...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,761
  • Înscris: 30.07.2008

View Postkimi_ro, on 03 martie 2015 - 17:30, said:

Vorbesti prostii! Cum adica nu e o problema ca furnizorul nu respecta ora de livrare stabilita? Normal ca e o problema!!
Ce e prostia asta ca unii clienti vor sluga in casa? Nu, prietene, nu vor sluga, vor sa li se furnizeze serviciul/ produsul pentru care au platit, la timp si caltivativ!
O zgarietura care se remediaza? Faci misto? Clar esti un astfel de furnizor care face scandal daca clientul "indrazneste" sa ii atraga atentia cand greseste! Prietene, lasa-te de meserie!!


Imi cer scuze de data asta ... am vazut tarziu ce mobila vand cei criticati de initiatorul discutiei . Nu este in zona mea de actiune si deci posibil sa nu cunoscut clientul tinta Posted Image si asteptarile lui referitoare la timp si calitate .

Sfatul cu lasatul de meserie nu ma deranjeaza atata timp cat stiu ce ,cum,cat si cui "furnizez" mobilier ...

#18
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 29.12.2007

View Postsuperm, on 03 martie 2015 - 17:13, said:

... sunt satul de "am dat bani multi" si "nerespectarea termenului de livrare, nerespectarea orelor Posted Image la care trebuiau sa soseasca domnii de la montaj" . La unele produse nu se foloseste plastilina si niciodata nu vor fi pereti perfect drepti,unghiuri drepte si podea perfecta . Majoritatea oamenilor lucreaza si ei cu clienti ,termene si clauze dar cand le vine randul sa comande ceva vor perfectiunea intruchipata si o sluga in casa .Ete , cateodata nu este asa ... la produsele cu folosinta indelungata trebuie sa mai faci si compromisuri :un distantator colo , o placa dincolo , 2-3 zile montaj , o zgarietura care se remediaza ...Posted Image  Orice se poate discuta si intelege de ambele parti , chiar daca dai bani si ala din fata ta e tot OM Posted Image si in general asta e meseria lui si vrea sa iasa bine sa mai vina si alti clienti ...

* cazurile "speciale" care mai dau si fug nu intra in discutie ... nu stiu exact ce e cu firma asta dar totusi nu e un capat de tara ca nu vine la orele stabilite

* nu stiu cum sa fi dat multi bani ca par destul de jos ca preturi si la preturile alea trebuie sa plateasca si angajatii si multe altele ... deci preturi mici ,salarii mici , servicii "mici" - dupa buget coane fanica

Ma, tu te auzi ce zici? Sau oi fi vreun Dorel?
ca firma, daca nu-ti convine pretul pitei-nu faci. Esti liber sa exporti in Martinica! Dar, daca omul plateste, ii faci cum iti cere. Nu esti in stare sa-i satisfaci dorinta, ii dai banii inapoi! E asa de simplu...

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate