Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
De ce sa nu cumperi niciodata un Citroen din Romania? SD Prestige si serviciile after sales.
Last Updated: Jan 11 2021 13:42, Started by
mihailescucatalin
, Mar 03 2015 13:16
·
0
#1
Posted 03 March 2015 - 13:16
Sunt posesorul unui Citroen C5 Exclusive din 2009. Am deschis acest topic pentru a va ajuta in luarea unor decizii corecte in cazul achizitiei unei masini noi.
Trebuie mentionat ca Citroen Romania nu mai exista de vreo 2 ani, iar activitatea a fost preluata de Trust Motors.Intre timp dupa disparitia ATS ( care era singurul service cu oameni scoliti in Franta) , reteaua de service-uri autorizate a scazut constant, odata cu scaderea drastica a serviciilor. Pe scurt, masina mea este in service la SD prestige de pe data de 08.12.2014 (da, cititi bine, in ucrand se fac TREI LUNI), iar ca sa nu va pierd in explicatii complicate, doar o sa arat mai jos reclamatia facuta la Citroen Romania (Trust Motors) si raspunsurile primite. Cred ca este edificator. P.S. Specific ca o sa trimit link-ul acestui topic si catre partile implicate pentru a putea raspunde oficial. "Buna ziua, Am atasat scan cu fisa de receptie in service a masinii. Aveti acolo toate informatiile cerute. Pe scurt, pe data de 08.12.2014 am dus masina in service pe roti fiindca s-a aprins in bord semnul de incarcare defectuoasa a bateriei. Masina a fost preluata si verificata de un angajat si mi-a fost comunicat faptul ca trebuie schimbate cateva piese pe sistemul de accesorii: curea accesorii, rola intinzatoare, fulie alternator. Am fost de acord cu acest lucru. Precizez ca in acel moment motorul functiona corect si fara vreun zgomot sau bataie, lucru care ar fi aparut in acesta fisa de receptie. Fiindca nu am fost sunat mai bine de 2 saptamani, am facut-o eu ca sa verific daca masina a fost reparata. Mi-a fost comunicat ca trebuie sa mai faca ceva verificari si sa astept un raspuns. Dupa anul nou, am fost sunat si instiintat ca e posibil sa fie fie stricate si 2 injectoare??!!! In acel moment am primit si o masina de inlocuire. Iar saptamana trecuta pe 12.02.2015 am fost chemat la service si intrebat daca sunt de acord sa se desfaca tot motorul fiindca e posibil sa fie si cateva pistoane topite! Acest istoric al incidentului sunt convins ca este de neacceptat pentru un brand de o asemenea talie. Ca atare, cer Citroen Romania reprezentat prin Trust Motors investigarea si remedierea acestei situatii precum si verificarea service-ului autorizat SD Prestige. Mentionez ca acest lucru il voi cere si Registrului Auto Roman, precum si O.P.C." si schimbul de mailuri care nici pana la aceasta data nu are un raspuns final: "Stimate domnule Catalin Mihailescu, Am analizat sesizarea Dumneavoastra, din care intelegem ca ulterior remedierii incidentului sesizat, in speta zgomot curea accesorii, s-a constatat inclusiv o bataie in zona motorului. Vi s-a recomandat lasarea vehiculului in continuare in service in vederea continuarii investigatiilor. In vederea diminuarii disconfortului Dumneavoastra, desi acest lucru nu se impunea, concesionarul SD Prestige a decis sa va puna la dispozitie in mod gratuit un vehicul de inlocuire pe perioada stationarii in service. In acest moment, intelegem ca este necesara diagnosticarea motorului. In absenta unei diagnosticari care sa indice originea aparitiei incidentului sesizat, nu putem sa ne pronuntam cu privire la situatia data si nici nu putem imputa concesionarului timpul de diagnosticare, deoarece de regula, decizia de continuare a diagnosticarii aparitine proprietarului/utilizatorului vehiculului. Avand in vedere faptul ca solicitati un raspuns oficial, va rugam sa ne prezentati originalul comenzii de lucru primita de la SD Prestige. Termenul de raspuns este cel oficial conform legislatiei in vigoare, iar pentru o trasabilitate exacta a cazuisticii de relatie clientela, corespondenta cu Importatorul marcii in Romania se efectueaza exclusiv in scris. Iar la raspunsul de mai jos, nu am primit inca un reply inca din data de 19.02.2015!! "Am analizat sesizarea Dumneavoastra, din care intelegem ca ulterior remedierii incidentului sesizat, in speta zgomot curea accesorii, s-a constatat inclusiv o bataie in zona motorului." Sa inteleg ca sunt raspunzator de orice problema aparuta ULTERIOR remedierii cerute de mine in timp ce masina s-a aflat exclusiv in posesia celor de la SD Prestige? Poate de aceea mi-a fost repetat de nenumarate ori ca trebuie sa stau linistit fiindca service-ul are asigurare de malpraxis? Sa inteleg ca daca un tehnician a facut o greseala care a dus la aparitia acelei batai in zona motorului eu ar trebui sa platesc? "Vi s-a recomandat lasarea vehiculului in continuare in service in vederea continuarii investigatiilor." Asta am si facut deoarece nu aveam o alta optiune "In vederea diminuarii disconfortului Dumneavoastra, desi acest lucru nu se impunea, concesionarul SD Prestige a decis sa va puna la dispozitie in mod gratuit un vehicul de inlocuire pe perioada stationarii in service." In schimbul unui autoturism premium distrus, mi-a fost pus la dispozitie un autoturism din clasa economica cu limita de km si de timp. V-ati gandit oare cate deplasari necesare pe distante lungi am fost nevoit sa anulez sau de cate ori am apelat la alte mijloace de transport mult mai scumpe ? "In acest moment, intelegem ca este necesara diagnosticarea motorului." Daca vorbim de trasabilitate, nu pot fi de acord cu termeni precum "intelegem". Astept si eu de la service un act oficial prin care sa-mi fie explicat de ce este necesara diagnosticarea motorului precum si numarul de km la aceasta data. Va instiintez ca oricum o sa solicit si eu un astfel de act prin avocatul delegat si prin expertul tehnic judiciar. Am cerut deja si sprijinul Registrului Auto Roman, deoarece SD PRestige este un service acreditat de aceasta istitutie. "In absenta unei diagnosticari care sa indice originea aparitiei incidentului sesizat, nu putem sa ne pronuntam cu privire la situatia data si nici nu putem imputa concesionarului timpul de diagnosticare, deoarece de regula, decizia de continuare a diagnosticarii aparitine proprietarului/utilizatorului vehiculului." Repet, nu am nici o instiintare oficiala care sa-mi explice de ce trebuie facut acest lucru. si de ce nu a fost constatat la aducerea masinii in service pe Comanda de lucru. "Avand in vedere faptul ca solicitati un raspuns oficial, va rugam sa ne prezentati originalul comenzii de lucru primita de la SD Prestige." Cum as putea face acest lucru? Mentionez ca oricum nu pot lasa lasa originalul comenzii deoarece am nevoie de el ca proba in instanta. "Termenul de raspuns este cel oficial conform legislatiei in vigoare, iar pentru o trasabilitate exacta a cazuisticii de relatie clientela, corespondenta cu Importatorul marcii in Romania se efectueaza exclusiv in scris." Care este acest termen? In plus, doresc sa stiu daca exista vreo clauza de confidentialitate a acestui schimb de mail-uri, deoarece va anunt ca doresc sa fac cunoscut acest caz pe toate forumurile de specialitate precum si catre PSA Franta. In concluzie, daca doriti sa achizitionati o masina de care sa va puteti folosi, nu incercati CITROEN. # |
#2
Posted 03 March 2015 - 13:46
Iti spun eu ce s-a intamplat in realitate, @mihailescucatalin !
Masina ta a fost folosita in scop personal (pentru distractie, probabil) de mecanicii auto din acel service. Cel care a verificat-o te-a testat mai intai cand ti-a comunicat... mihailescucatalin, on 03 martie 2015 - 13:16, said: ...faptul ca trebuie schimbate cateva piese pe sistemul de accesorii: curea accesorii, rola intinzatoare, fulie alternator. Si a continuat sa iti spuna ca masina trebuie reparata cand de fapt este OK, a luat masina fara consimtamantul dvs. si s-a plimbat cu ea -motiv pentru care au si aparut acele defectiuni etc. Intr-un cuvant: HOTI ! |
#3
Posted 03 March 2015 - 13:55
E sigur vina sevice-ului. După ce au schimbat cureaua de accesorii, au verificat dacă încarcă bateria turând excesiv motorul, care probabil nu era încă suficient de cald. Ca urmare au apărut problemele respective.
|
#4
Posted 03 March 2015 - 13:58
Exista si posibilitatea sa fi umblat si la cureaua de la distributie si sa o si montat gresit, iar la pornire, sa se fi strambat ceva supape sau spart pistoane asa cum mentioneaza cei din service, Am vazut ca ti-au solicitat sa le dai originalul comenzi, ei nu au o copie, vor sa modifice originalul si sa mai scrie ceva pe el? Ai grija, mergi la OPC si nu-i lasa cu una cu doua, daca masina in momentul in care a fost preluata de ei, avea aprins doar becul de incarcare a acumulatorului, care putea fi in cel mai grav caz defectarea alternatorului. Bafta in ceea ce indreprinzi si multumum ptr atentionare.Grija mare posesori de Citroen.
|
#5
Posted 03 March 2015 - 13:58
la "internarea" masinii nu ti-a trecut numarul de km in fisa?verifica daca a fost rulata de cand e in service!
|
#6
Posted 03 March 2015 - 13:59
Ori ca s-au plimbat cu masina si au stricat-o, ori ca au stricat masina in timpul reparatiei din prostie -tot ei sunt vinovati
In fine, sa zicem ca au defectat ei masina in service in timpul reparatiei. Nu ar trebui sa repare gratis masina acum ? Sau macar sa iti ofere cel putin 50-70 % reducere la costul total al reparatiilor ? |
#7
Posted 03 March 2015 - 14:06
Am trimis o notificare si prin avocat la care astept raspuns de la ei. Totodata o sa depun zilele astea si o plangere penala pentru inselaciune si abuz de incredere la Parchet. Deocamdata nu am primit nici un raspuns oficial de la ei. Bineneteles ca nici numarul de km existenti. O sa va tin la curent. Ciudata este implicarea (de fapt neimplicarea) reprezentantului oficial Citroen Romania prin Trust Motors, care este si importatorul Peougeot. De fapt reprezentantul intregului grup PSA.
|
#8
Posted 03 March 2015 - 14:06
tom_1133, on 03 martie 2015 - 13:59, said:
cel putin 50-70 % reducere la costul total al reparatiilor ? Mai degraba sa repare pe gratis tot ce au stricat si sa-i ofere si un discount la reparatia solicitata initial, pentru a compensa neplacerile cauzate. |
#9
Posted 03 March 2015 - 14:09
clar plangere la OPC. Eventual ameninta-i ca chemi televiziuni si presa daca nu iti repara masina la loc pe garantie fara sa nu iti ceara tie nici un ban.
|
#10
Posted 03 March 2015 - 14:11
Astia sunt meseriasii din ziua de azi. Toata paguba trebuie suportata de service!
|
|
#11
Posted 03 March 2015 - 14:14
cat timp ti-ai dat acordul pentru acele operatiuni, nu prea ai ce face.
trebuia sa le ceri sa nu mai faca nimic dupa inlocuirea pieselor despre care ati discutat initial si sa te duci sa vezi ce se intampla cu masina ta, sa-ti explice cum e cu "bataia motorului" de care vorbeau ei, sa o auzi si tu. eventual sa mergi la alt service pentru o verificare. stiu, stiu, masina ta mergea perfect, nu avea nici o problema cand ai bagat-o in service. doar un bec aprins in bord si ceva probleme pe la distributie..... |
#12
Posted 03 March 2015 - 14:25
Smiley, mi-am dat acordul numai pentru schimbarea pieselor care erau legate de incarcarea bateriei. Si da, m-au chemat sa-mi arate acea bataie ulterioara ( adica dupa vreo luna jumatate), dar masina era deja netrasportabila, iar de zgomotele din motor nu sunt raspunzator!!. Si e totusi un motor de 2.7 HDI biturbo.
Nu v-am specificat ca am facut o reclamatie si la Registrul Roman Auto: "Reclamaţia dumneavoastră a fost înregistrată cu codul XXXXXX şi are anexat fişierul XXXXXXX_Comanda lucru si contract Citroen.zip (681596 Bytes). Conform prevederilor O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a reclamaţiilor, aprobată prin Legea 233/2002, răspunsul îl veţi primi în termen de 30 de zile de la data înregistrării reclamaţiei. Vă rugăm să vă notaţi codul reclamaţiei dumneavoastră" O sa va tin la curent si cu raspunsurile acestei institutii. Edited by mihailescucatalin, 03 March 2015 - 14:20. |
#13
Posted 03 March 2015 - 14:25
sigur inginerul auto de la servisul respectiv mana dreapta a directorului de acolo, sau inginerul de la poarta care face repartizarile la mecanici si programarile, posibil aia sa fie iesit cu masina ta. Mecanicul nu are autoritatea necesara sa scoata el masina de acolo si sa se plimbe cu ea in interes personal. Doar inginerii aia 2 pot. Iti spun fiindca stiu astea si vad zilnic la un service dacoserv ...
|
#14
Posted 03 March 2015 - 14:27
mihailescucatalin, on 03 martie 2015 - 14:06, said:
Am trimis o notificare si prin avocat la care astept raspuns de la ei. Totodata o sa depun zilele astea si o plangere penala pentru inselaciune si abuz de incredere la Parchet. Deocamdata nu am primit nici un raspuns oficial de la ei. Bineneteles ca nici numarul de km existenti. O sa va tin la curent. Ciudata este implicarea (de fapt neimplicarea) reprezentantului oficial Citroen Romania prin Trust Motors, care este si importatorul Peougeot. De fapt reprezentantul intregului grup PSA. P.S. Stiu parca ca este data o lege cu obligativitatea ca toate service-urile sa aibe montate camere video, soclicita inregistrarile si vezi cine si ce au facut cu masina, Toate service-urile auto sunt obligate sa asigure clientilor posibilitatea de a asista in direct sau printr-un sistem de supraveghere audio-video la activitatiile desfasurate in vederea repararii sau intretinerii masinilor acestora. Actul normativ cu nr.146, publicat in Monitorul Oficial din 19 martie 2013, a intrat in vigoare in septembrie anul curent. “Legea nr. 51/2013, publicata in Monitorul Oficial nr. 146, din 19 martie 2013, da posibilitatea proprietarilor de autovehicule sa asiste la lucrarile de reparatii efectuate in service-urile auto”. Sursa: http://www.icansee.r...e-camere-video/ Edited by romulus69ro, 03 March 2015 - 14:36. |
#15
Posted 03 March 2015 - 14:38
MembruAnonim, on 03 martie 2015 - 14:09, said:
clar plangere la OPC. Eventual ameninta-i ca chemi televiziuni si presa daca nu iti repara masina la loc pe garantie fara sa nu iti ceara tie nici un ban. Nu am de ce sa-i amenint. Urmez calea legala si da, binenteles o sa fac cazul cunoscut prin media. Intamplator lucrez de ani de zile cu astfel de entitati. _Smiley_, on 03 martie 2015 - 14:14, said:
cat timp ti-ai dat acordul pentru acele operatiuni, nu prea ai ce face. trebuia sa le ceri sa nu mai faca nimic dupa inlocuirea pieselor despre care ati discutat initial si sa te duci sa vezi ce se intampla cu masina ta, sa-ti explice cum e cu "bataia motorului" de care vorbeau ei, sa o auzi si tu. eventual sa mergi la alt service pentru o verificare. stiu, stiu, masina ta mergea perfect, nu avea nici o problema cand ai bagat-o in service. doar un bec aprins in bord si ceva probleme pe la distributie..... La acest tip de motor ( de fapt la toate motoarele), distributia nu este pe cureaua de accesorii. Cureaua de accesorii invarte doar alternatorul si posibil pompa de apa. mihaicozac, on 03 martie 2015 - 13:55, said:
E sigur vina sevice-ului. După ce au schimbat cureaua de accesorii, au verificat dacă încarcă bateria turând excesiv motorul, care probabil nu era încă suficient de cald. Ca urmare au apărut problemele respective. Si eu cred acelasi lucru. Mai ales ca in perioada respectiva temperaturile au scazut la peste -20 grade. |
|
#18
Posted 03 March 2015 - 14:58
Daca ai un smartphone, exista aplicatii care iti inregistreaza convorbirile, care ulterior pot fi stocate in telefon/laptop.
Nu stiu daca pot fi folosite ca proba la un proces, dar cred ca e mai bine sa le ai, decat sa nu le ai. Succes! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users