Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Noul Civic Type-R
Last Updated: Mar 07 2015 15:10, Started by
flaviuf
, Mar 03 2015 11:46
·
0
#1
Posted 03 March 2015 - 11:46
Ieri s-a lansat oficial noul Civic Type-R. Pentru prima data se foloseste combinatia VTEC+Turbo, masina ajungand la 306 Cp..dezamagirea in randul fanilor vine in special din diferentele fata de conceptul prezentat anul trecut.
http://www.autoexpre...etails-revealed http://www.topgear.c...veal-2015-03-02 Voi ce parere aveti? |
#3
Posted 03 March 2015 - 12:15
300cp /400 nm + tractiune fata =
Oricum, o sa prinda bine la pustii corditi. |
#4
Posted 03 March 2015 - 12:56
Pacat de faptul ca are tractiune, ce-o fi fost in capul lor cu tractiune pe cuplul/ caii aia nu inteleg, nici nu pune jos cum trebuie ce poate.
|
#5
Posted 03 March 2015 - 12:59
RealThing, on 03 martie 2015 - 12:56, said:
Pacat de faptul ca are tractiune, ce-o fi fost in capul lor cu tractiune pe cuplul/ caii aia nu inteleg, nici nu pune jos cum trebuie ce poate. Edited by flaviuf, 03 March 2015 - 12:59. |
#6
Posted 03 March 2015 - 13:03
La un moment dat m-am dat cu un FR care avea 180 cp si 320 Nm (sper ca n-am gresit), daca incercai sa pleci in forta facea ca toti dracii. Mai aveam unul cu o Cupra dusa in vreo 250 cai, din nou aceeasi problema. Da, ideal ar fi fost un 4x4, da' nah...
|
#7
Posted 03 March 2015 - 13:12
#9
Posted 03 March 2015 - 13:39
sanderoalex, on 03 martie 2015 - 13:22, said:
noul rs are tractiune integrala. |
#10
Posted 03 March 2015 - 13:47
andreic, on 03 martie 2015 - 13:12, said:
Macar poate circula si iarna Mai fain era 4x4 cu diferentiale. Cuplu mare si putere mare plus turbo pe rotile directionale e combinatia cea mai proasta posibila. Un Saab 9-5 2.3t cu 260cp si peste 300nm (imi e lene sa caut cat are) detinut de o ruda era problematic iarna pe gheata si zapada in curbe ceva mai stranse, intodeauna trebuia sa fie foarte atent sa nu calce acceleratia in curba. Cel mai stresant era cand curba era la urcare. Chiar si la o atingere grijulie a acceleratiei masina nu mai asculta de volan, se ducea drept. Apoi si vara era stresanta dar dpdv financiar: halea cauciucurile fata pe paine, cam la 15.000km trebuia sa le schimbe. Nici nu vreau sa ma gandesc cum o sa fie asta. La Focus RS au incercat o solutie de compromis dar ff scumpa, un diferential super destept. Totusi era de asteptat varianta tractiunii fata din moment ce ei nu au experienta celei spate (integrale nici atat) si nici masina n-a fost proiectata pentru spate sau integrala. Nici nu puteau alege alta solutie din moment ce motorul e transversal. Mai fain era numai cu tractiune spate. Tractiune spate si masina scurta e un deliciu si f usor de controlat. Edited by Friskey, 03 March 2015 - 13:54. |
|
#11
Posted 03 March 2015 - 14:29
#13
Posted 03 March 2015 - 15:06
Pacat ca nu au pastrat spatele din concept car, arata demential si cred ca 25% din vanzari ar fi putut veni numai de acolo. Nici asta nu e rau dar parca nu se compara cu acel "devil'ish look". Oricum e o competitie serioasa pentru restul, si asa cum astra, leon, Megane se descurca cu 280 CP si cuplu tot acolo nu vad de ce nu poate Honda cu 20 cp in plus. Focus-ul RS de 300 si 350 cp au sistem foarte complicat pe puntea fata, dar cine spune ca nu au reusit si japonezii sa utilizeze ceva apropiat. Opel are hyperstrut si e oricum o imbunatatire serioasa fata de ce era inainte, H OPC nu putea face fata la 240 iar asta nou la 280 e ani lumina:).
Ca sa nu mai zic ca exista posibilitatea sa limitezi puterea pentru primele 2 trepte (mazda 3 mps spre exemplu), diferentiale de toate felurile, etc, a evoluat mult tehnologia. Un hot hatch de acum 15-20 de ani nu prea ar fi avut vreo sansa de a fi controlabil dar acuma nu cred ca se mai pune problema asa tare. Edited by t-balt, 03 March 2015 - 15:06. |
#14
Posted 03 March 2015 - 15:36
t-balt, on 03 martie 2015 - 15:06, said:
Un hot hatch de acum 15-20 de ani nu prea ar fi avut vreo sansa de a fi controlabil dar acuma nu cred ca se mai pune problema asa tare. Pai lasa-i ca ei au in posesie (un model oarecare de) Honda , stiu dansii despre ce e vorba aici observam concluziile , cat de proasta e , ca sunt prea multi cai putere. Cine are Honda cunoaste doar cat de prost e acest civic Romanisme ce sa zic... Edited by Proiectil, 03 March 2015 - 15:37. |
#15
Posted 03 March 2015 - 17:55
Acei 106 cp in plus se resimnt mai mult la viteze mari . La liniute iti dai seama ca o sa se lase cu scartait de roti.
|
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users