Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...
 [UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay
 Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 

Noul Civic Type-R

- - - - -
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1
flaviuf

flaviuf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 867
  • Înscris: 05.09.2007
Ieri s-a lansat oficial noul Civic Type-R. Pentru prima data se foloseste combinatia VTEC+Turbo, masina ajungand la 306 Cp..dezamagirea in randul fanilor vine in special din diferentele fata de conceptul prezentat anul trecut.
http://www.autoexpre...etails-revealed
http://www.topgear.c...veal-2015-03-02
Voi ce parere aveti?

#2
potae

potae

    Sorosist frumos si liber

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,429
  • Înscris: 20.08.2013
Arata ca un fier de calcat hi-tech.

#3
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
300cp /400 nm + tractiune fata = :death: :death: :death:
Oricum, o sa prinda bine la pustii corditi.

#4
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Pacat de faptul ca are tractiune, ce-o fi fost in capul lor cu tractiune pe cuplul/ caii aia nu inteleg, nici nu pune jos cum trebuie ce poate.

#5
flaviuf

flaviuf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 867
  • Înscris: 05.09.2007

View PostRealThing, on 03 martie 2015 - 12:56, said:

Pacat de faptul ca are tractiune, ce-o fi fost in capul lor cu tractiune pe cuplul/ caii aia nu inteleg, nici nu pune jos cum trebuie ce poate.
Exista un precedent, Focus RS500 care avea 350 cp tot pe puntea fata. Mi-ar fi placut sa fie un 4x4 Posted Image

Edited by flaviuf, 03 March 2015 - 12:59.


#6
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
La un moment dat m-am dat cu un FR care avea 180 cp si 320 Nm (sper ca n-am gresit), daca incercai sa pleci in forta facea ca toti dracii. Mai aveam unul cu o Cupra dusa in vreo 250 cai, din nou aceeasi problema. Da, ideal ar fi fost un 4x4, da' nah...

#7
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,609
  • Înscris: 07.02.2003

View PostFriskey, on 03 martie 2015 - 12:15, said:

300cp /400 nm + tractiune fata = Posted Image Posted Image Posted Image
Macar poate circula si iarna :)
Mai fain era 4x4 cu diferentiale.

#8
sanderoalex

sanderoalex

    Nefumător înrăit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,653
  • Înscris: 26.03.2009
noul rs are tractiune integrala.

#9
flaviuf

flaviuf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 867
  • Înscris: 05.09.2007

View Postsanderoalex, on 03 martie 2015 - 13:22, said:

noul rs are tractiune integrala.
Da, eu ma refeream la asta: http://www.focusrs500.com/

#10
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013

View Postandreic, on 03 martie 2015 - 13:12, said:

Macar poate circula si iarna Posted Image
Mai fain era 4x4 cu diferentiale.
Iarna o sa fie JALE cu aia, o sa subvireze ceva de speriat. Comparatiile dintre tractiune spate vs tractiune fata pe timp de iarna sunt facute aiurea pentru ca intodeauna se compara masini cu tractiune fata cu motoare mici, de regula pana pe la 100 cp si cuplu pana in 150/max 200nm cu masini tractiune spate care majoritatea au mult mai multi cp si minim 300nm plus ca astea sunt de regula si supraalimentate fapt ce ajuta la ruperea aderentei pe gheata.
Cuplu mare si putere mare plus turbo pe rotile directionale e combinatia cea mai proasta posibila. Un Saab 9-5 2.3t cu 260cp si peste 300nm (imi e lene sa caut cat are) detinut de o ruda era problematic iarna pe gheata si zapada in curbe ceva mai stranse, intodeauna trebuia sa fie foarte atent sa nu calce acceleratia in curba. Cel mai stresant era cand curba era la urcare. Chiar si la o atingere grijulie a acceleratiei masina nu mai asculta de volan, se ducea drept. Apoi si vara era stresanta dar dpdv financiar: halea cauciucurile fata pe paine, cam la 15.000km trebuia sa le schimbe.
Nici nu vreau sa ma gandesc cum o sa fie asta. La Focus RS au incercat o solutie de compromis dar ff scumpa, un diferential super destept. Totusi era de asteptat varianta tractiunii fata din moment ce ei nu au experienta celei spate (integrale nici atat) si nici masina n-a fost proiectata pentru spate sau integrala. Nici nu puteau alege alta solutie din moment ce motorul e transversal.
Mai fain era numai cu tractiune spate. Tractiune spate si masina scurta e un deliciu si f usor de controlat.

Edited by Friskey, 03 March 2015 - 13:54.


#11
Proiectil

Proiectil

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,007
  • Înscris: 13.07.2014
Deci concluzia romanilor = foarte proasta. N-are aderenta domne , cei mai prosti astia de la Honda. Mai bine un Logan cu mai putini cai si Nm.

(stiti aia cu strugurii..)

#12
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Stimate domn, am o Honda in posesie, si mai mult decat sigur viitoarea masina tot Honda va fi. Asta nu ma impiedica sa critic ceea ce nu e ok sau se putea face mai bine la ele.

Multumim pentru participare. La revedere!

#13
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Pacat ca nu au pastrat spatele din concept car, arata demential si cred ca 25% din vanzari ar fi putut veni numai de acolo. Nici asta nu e rau dar parca nu se compara cu acel "devil'ish look". Oricum e o competitie serioasa pentru restul, si asa cum astra, leon, Megane se descurca cu 280 CP si cuplu tot acolo nu vad de ce nu poate Honda cu 20 cp in plus. Focus-ul RS de 300 si 350 cp au sistem foarte complicat pe puntea fata, dar cine spune ca nu au reusit si japonezii sa utilizeze ceva apropiat. Opel are hyperstrut si e oricum o imbunatatire serioasa fata de ce era inainte, H OPC nu putea face fata la 240 iar asta nou la 280 e ani lumina:).

Ca sa nu mai zic ca exista posibilitatea sa limitezi puterea pentru primele 2 trepte (mazda 3 mps spre exemplu), diferentiale de toate felurile, etc, a evoluat mult tehnologia.

Un hot hatch de acum 15-20 de ani nu prea ar fi avut vreo sansa de a fi controlabil dar acuma nu cred ca se mai pune problema asa tare.

Edited by t-balt, 03 March 2015 - 15:06.


#14
Proiectil

Proiectil

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,007
  • Înscris: 13.07.2014

View Postt-balt, on 03 martie 2015 - 15:06, said:

Un hot hatch de acum 15-20 de ani nu prea ar fi avut vreo sansa de a fi controlabil dar acuma nu cred ca se mai pune problema asa tare.

Pai lasa-i ca ei au in posesie (un model oarecare de) Honda , stiu dansii despre ce e vorba aici observam concluziile , cat de proasta e , ca sunt prea multi cai putere. Cine are Honda cunoaste doar cat de prost e acest civic :)

Romanisme ce sa zic...

Edited by Proiectil, 03 March 2015 - 15:37.


#15
Benderbut

Benderbut

    viking member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,722
  • Înscris: 11.12.2014
Acei 106 cp in plus se resimnt mai mult la viteze mari . La liniute iti dai seama ca o sa se lase cu scartait de roti.

#16
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Prea arata de cocalar!

#17
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Poti detalia..?

#18
WindyZ

WindyZ

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,451
  • Înscris: 15.08.2013
Frumos, da' nu prea...

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate