[Cum] Inlocuiesc un laptop la eMag?
Last Updated: Mar 03 2015 17:35, Started by
PS2RO
, Mar 03 2015 03:37
·
0
#1
Posted 03 March 2015 - 03:37
Pe scurt, ca ma prinde 4 dimineata si is plin de draci. Am comandat joi, pe 26 februarie un laptop Asus X555LN, la oferta. L-am primit vineri, dar nu am avut timp sa il desfac pana seara, iar cand l-am desfacut am constatat ca touchpadul sta ridicat in coltul din dreapta sus si trancane daca il apas in zona aia. Pana acum n-am zis nimic, treaca de la mine. Azi, vrand sa ascult niste muzica, am constatat cu stupoare ca nu functioneaza mifa jack 3,5. Orice as baga in ea, se comporta ca si cum nu as fi introdus niciun cablu. Am probat 4 perechi de casti, 2 boxe mici zi un sistem 2.1. Vreau sa ma duc in showroom la Iasi ca sa imi INLOCUIASCA PE LOC laptopul. Mentionez ca am dat comanda online si am achitat cu un card de cumparaturi, in 6 rate. Ma puteti ajuta cu un sfat, va rog? Mi se pare aberant sa stau dupa ei sa trimita in garantie un produs DOA.
|
#2
Posted 03 March 2015 - 03:56
S-ar putea sa iti bage pe gat faptul ca touchpadul sta cum sta din cauza ta,sustinand ca i-ai bagat o bucata si iti refuza garantia.
|
#3
Posted 03 March 2015 - 04:00
S-ar putea sa le bag si eu pe gat alte chestii. Repet, nici n-am apucat sa ma bucur de laptop, apoi sa-l mai si pocnesc\arunc\strivesc\calc,etc.
|
#4
Posted 03 March 2015 - 04:24
Te cred,sunt intr-o situatie similara cu un asus x542C insa de la Altex.Laptopul a fost 3 saptamani la service si bulangii aia sustin ca au inlocuit placa de baza si alea alea dar a venit inapoi exact cu aceleasi defecte.Le-am explicat telefonic ca in orice soft de monitorizare BCLK este peste specificatiile intel si suspectez ca asta este cauza blocarilor insa n-am avut cu cine,ala de la service era vai de p*la lui.
|
#5
Posted 03 March 2015 - 06:04
Il poti returna in termen de 14 sau 30 (la achizitii online)de zile fara explicatii.
|
#6
Posted 03 March 2015 - 06:11
Il poti returna in conditii impecabile,la el e cu nabadai partea cu touchpadul si alea alea.Este o greseala majora ca nu a deschis coletul pe loc fiindca ei pot foarte usor sa spuna ca l-a defectat el,n-ar fi primii si nici ultimii.
|
#7
Posted 03 March 2015 - 06:24
Poți să încerci să le explici că așa l-ai primit. De obicei, cei de la emag sunt corecți în ceea ce privește garanția.
Legat de mufa jack, cred că e combo, așa cum e la mai toate laptopurile noi, și nu funcționează tot timpul cu jack normal. |
#8
Posted 03 March 2015 - 06:28
Jackul combo nu este o problema,toate specificatiile respecta "inelele" pentru canalul stanga si dreapta,doar microfonul e mai dubios.
|
#9
Posted 03 March 2015 - 06:40
PS2RO, on 03 martie 2015 - 03:37, said:
Vreau sa ma duc in showroom la Iasi ca sa imi INLOCUIASCA PE LOC laptopul. Edited by andreic, 03 March 2015 - 06:45. |
#10
Posted 03 March 2015 - 07:30
xeleron, on 03 martie 2015 - 06:28, said:
Jackul combo nu este o problema,toate specificatiile respecta "inelele" pentru canalul stanga si dreapta,doar microfonul e mai dubios. De multe ori inelul 3 intră în scurt și de aici problemele. așa e și la laptopul meu. Unele jack-uri merg, altele nu, deși, cel puțin teoretic, respectă același standard. |
|
#11
Posted 03 March 2015 - 07:44
Castile standard fara microfon nu au 3 inele.El a spus ca a incercat si sisteme audio.
|
#13
Posted 03 March 2015 - 08:47
Nu merge nimic, orice mufa de 3,5" am bagat nu reactioneaza. Hai ca acum beau o cafea si plec inspre ei, postez cand revin.
|
#15
Posted 03 March 2015 - 09:03
Problema pare ca l-am platit cu cardul si nu inteleg de ce...
Cica n-au cum sa-mi dea banii si pana face storn dureaza....cel putin asa a zis tipul cu care am vorbit azi noapte la telefon. Ramane sa merg la ei si postez indata ce revin..... |
|
#16
Posted 03 March 2015 - 09:15
Am platit si eu cu cardul (idem, rate). Produsul a fost returnat a 2-a zi, mi-au fost dati banii cash, bani cu care am procurat un produs similar (si OK) tot de la ei, la cateva zile distanta. Asa ca sunt povesti ce ti-a spus respectivul asta noapte.
P.S. Ratele vin de plata la primul produs (cel returnat). Edited by cristi0304, 03 March 2015 - 09:17. |
#17
Posted 03 March 2015 - 09:19
Ce card de cumparaturi?
Am fost si am platit si eu ceva cu cardul de cumparaturi iar cand am ajuns la livrari aparent nu-l mai aveau pe stoc (desi in sistemul lor zicea ca-l au). Ma rog, lasand la o parte penibilitatea m-am intors la casierie, am bagat cardul inapoi in POS, a tastat tanti aia acolo si tranzactia a fost anulata. Aparent CEB suporta asta. Banuiesc ca merge pana la emiterea primei rate sau ceva de genul deci nu vad de ce nu ai incerca si tu asta. Acum ceva ani in urma am returnat un produs platit tot cu CEB si pur si simplu mi-au zis: cash pe loc sau stornare pe card in o luna. Probabil nu avea CEB atunci procedeul de anulare. Ideea este sa ajungi la casierie ca ele stiu cel mai bine cum se procedeaza. Edited by remus007, 03 March 2015 - 09:21. |
#18
Posted 03 March 2015 - 09:26
E vorba de cardul de cumparaturi Star BT al mamei mele, cu care am platit online.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users