Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...
 

[Cum] Inlocuiesc un laptop la eMag?

- - - - -
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#1
PS2RO

PS2RO

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,694
  • Înscris: 18.08.2009
Pe scurt, ca ma prinde 4 dimineata si is plin de draci. Am comandat joi, pe 26 februarie un laptop Asus X555LN, la oferta. L-am primit vineri, dar nu am avut timp sa il desfac pana seara, iar cand l-am desfacut am constatat ca touchpadul sta ridicat in coltul din dreapta sus si trancane daca il apas in zona aia. Pana acum n-am zis nimic, treaca de la mine. Azi, vrand sa ascult niste muzica, am constatat cu stupoare ca nu functioneaza mifa jack 3,5. Orice as baga in ea, se comporta ca si cum nu as fi introdus niciun cablu. Am probat 4 perechi de casti, 2 boxe mici zi un sistem 2.1. Vreau sa ma duc in showroom la Iasi ca sa imi INLOCUIASCA PE LOC laptopul. Mentionez ca am dat comanda online si am achitat cu un card de cumparaturi, in 6 rate. Ma puteti ajuta cu un sfat, va rog? Mi se pare aberant sa stau dupa ei sa trimita in garantie un produs DOA.

#2
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,709
  • Înscris: 01.01.2008
S-ar putea sa iti bage pe gat faptul ca touchpadul sta cum sta din cauza ta,sustinand ca i-ai bagat o bucata si iti refuza garantia.

#3
PS2RO

PS2RO

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,694
  • Înscris: 18.08.2009
S-ar putea sa le bag si eu pe gat alte chestii. Repet, nici n-am apucat sa ma bucur de laptop, apoi sa-l mai si pocnesc\arunc\strivesc\calc,etc.

#4
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,709
  • Înscris: 01.01.2008
Te cred,sunt intr-o situatie similara cu un asus x542C insa de la Altex.Laptopul a fost 3 saptamani la service si bulangii aia sustin ca au inlocuit placa de baza si alea alea dar a venit inapoi exact cu aceleasi defecte.Le-am explicat telefonic ca in orice soft de monitorizare BCLK este peste specificatiile intel si suspectez ca asta este cauza blocarilor insa n-am avut cu cine,ala de la service era vai de p*la lui.

#5
bambucea76

bambucea76

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 14.02.2009
Il poti returna in termen de 14 sau 30 (la achizitii online)de zile fara explicatii.

#6
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,709
  • Înscris: 01.01.2008
Il poti returna in conditii impecabile,la el e cu nabadai partea cu touchpadul si alea alea.Este o greseala majora ca nu a deschis coletul pe loc fiindca ei pot foarte usor sa spuna ca l-a defectat el,n-ar fi primii si nici ultimii.

#7
ammazon

ammazon

    Active Member from Bucharest

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,551
  • Înscris: 08.10.2007
Poți să încerci să le explici că așa l-ai primit. De obicei, cei de la emag sunt corecți în ceea ce privește garanția.
Legat de mufa jack, cred că e combo, așa cum e la mai toate laptopurile noi, și nu funcționează tot timpul cu jack normal.

#8
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,709
  • Înscris: 01.01.2008
Jackul combo nu este o problema,toate specificatiile respecta "inelele" pentru canalul stanga si dreapta,doar microfonul e mai dubios.

#9
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,617
  • Înscris: 07.02.2003

 PS2RO, on 03 martie 2015 - 03:37, said:

Vreau sa ma duc in showroom la Iasi ca sa imi INLOCUIASCA PE LOC laptopul.
Nu merge asa, fa-i returnare / stornare si iei altul, asa nu trebuie sa justifici si nu stau aia sa testeze mufa etc... va ajunge la resigilate si altii isi vor batea capul cu el :P

Edited by andreic, 03 March 2015 - 06:45.


#10
ammazon

ammazon

    Active Member from Bucharest

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,551
  • Înscris: 08.10.2007

 xeleron, on 03 martie 2015 - 06:28, said:

Jackul combo nu este o problema,toate specificatiile respecta "inelele" pentru canalul stanga si dreapta,doar microfonul e mai dubios.

De multe ori inelul 3 intră în scurt și de aici problemele. așa e și la laptopul meu. Unele jack-uri merg, altele nu, deși, cel puțin teoretic, respectă același standard.

#11
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,709
  • Înscris: 01.01.2008
Castile standard fara microfon nu au 3 inele.El a spus ca a incercat si sisteme audio.

#12
ammazon

ammazon

    Active Member from Bucharest

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,551
  • Înscris: 08.10.2007
Am vrut să spun 3 contacte.

#13
PS2RO

PS2RO

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,694
  • Înscris: 18.08.2009
Nu merge nimic, orice mufa de 3,5" am bagat nu reactioneaza. Hai ca acum beau o cafea si plec inspre ei, postez cand revin.

#14
jeus

jeus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 146
  • Înscris: 04.01.2013
mergi cu el la showroom, ti-l vor schimba

#15
PS2RO

PS2RO

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,694
  • Înscris: 18.08.2009
Problema pare ca l-am platit cu cardul si nu inteleg de ce...

Cica n-au cum sa-mi dea banii si pana face storn dureaza....cel putin asa a zis tipul cu care am vorbit azi noapte la telefon. Ramane sa merg la ei si postez indata ce revin.....

#16
cristi0304

cristi0304

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,058
  • Înscris: 31.05.2010
Am platit si eu cu cardul (idem, rate). Produsul a fost returnat a 2-a zi, mi-au fost dati banii cash, bani cu care am procurat un produs similar (si OK) tot de la ei, la cateva zile distanta. Asa ca sunt povesti ce ti-a spus respectivul asta noapte.
P.S. Ratele vin de plata la primul produs (cel returnat).

Edited by cristi0304, 03 March 2015 - 09:17.


#17
remus007

remus007

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 174
  • Înscris: 29.03.2014
Ce card de cumparaturi?

Am fost si am platit si eu ceva cu cardul de cumparaturi iar cand am ajuns la livrari aparent nu-l mai aveau pe stoc (desi in sistemul lor zicea ca-l au). Ma rog, lasand la o parte penibilitatea m-am intors la casierie, am bagat cardul inapoi in POS, a tastat tanti aia acolo si tranzactia a fost anulata. Aparent CEB suporta asta. Banuiesc ca merge pana la emiterea primei rate sau ceva de genul deci nu vad de ce nu ai incerca si tu asta.

Acum ceva ani in urma am returnat un produs platit tot cu CEB si pur si simplu mi-au zis: cash pe loc sau stornare pe card in o luna. Probabil nu avea CEB atunci procedeul de anulare.

Ideea este sa ajungi la casierie ca ele stiu cel mai bine cum se procedeaza.

Edited by remus007, 03 March 2015 - 09:21.


#18
PS2RO

PS2RO

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,694
  • Înscris: 18.08.2009
E vorba de cardul de cumparaturi Star BT al mamei mele, cu care am platit online.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate