Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Recuperare Alte Cheltuieli (Hotel...)
Last Updated: Mar 03 2015 10:51, Started by
deserto
, Mar 03 2015 00:23
·
0
#1
Posted 03 March 2015 - 00:23
Salut,
Stiti cumva daca imi pot recupera cheltuielile cu cazarea si transportul in urma unui accident la care nu eu am fost vinovat? Am pastrat toate chitantele. Am avut anul trecut un accident in Cehia si a trebuit sa remorchez masina pana intr-un service si sa o las acolo, iar eu mi-am luat o camera la un hotel ieftin si mi-am continuat drumul dupa doua zile cu primul autocar care l-am gasit. Dupa doua luni cand am fost sunat ca este gata masina, m-am suit iar in autocar Pana la urma s-au strans ceva cheltuieli (remorcare, cazare, autocar, taxi, feribot..) iar toate le-am facut din buzunarul propriu si am cerut si chitante de fiecare data. Sunt curios, voi mai vedea candva banii astia inapoi, care sa fie practica in cazul asta? Am trimis toate chitantele prin e-mail la compania de asigurari din Cehia (soferul vinovat fiind ceh) insa nu am primit nici o lamurire, doar un e-mail generat automat cum ca mesajul a ajuns la ei, acesta continea ce-i drept un numar de dosar cu care am mai incercat sa primesc informatii insa nu mi se raspunde la mesaje, nici la telefoane. Este si bariera lingvistica care ma frustreaza, apelandu-ma lor in limba engleza care se pare ca nu este atat de cunoscuta acolo. Am incercat sa vorbesc si cu cei de la Astra din Romania unde aveam RCA-ul facut insa nici acestia nu vor sa vorbeasca cu mine, imi spun ca-mi fac legatura cu biroul x si imi inchid telefonul. Nu intaleg, am atins eu un punct sensibil al companiilor de asigurari, indraznesc eu prea mult ca solicit asa ceva? Pentru reparatii nu am platit nimic din buzunarul meu, doar remorcarea, atat, si sunt 4 luni de cand am preluat-o din service, tot atunci am trimis si chitantele. Este cumva posibil sa trebuiasca sa mai astept pana se solutioneaza cazul, poate inca nu a ajuns la rand? Ati mai vazut asa ceva? |
#2
Posted 03 March 2015 - 01:18
Ai putea sa le scrii celor de aici http://ro-cz.com/?cat=119 si sa le ceri ajutorul un pic cu limba.
|
#3
Posted 03 March 2015 - 01:21
da, problema e ca daca nu-ti platesc, trebuie sa-i actionezi in justitie, adica sa platesti un avocat.
daca si in romania existau asigurari civilizate, atunci de recuperarea banului se ocupa asigurarea ta. |
#4
Posted 03 March 2015 - 02:17
Normal orice cheltuiala legata de accident ar trebui sa fie despagubita cu conditia ca si tu sa fi prompt in informarea lor. Cand vine vorba de despagubiri trebuie sa insisti foarte mult pe firma de asigurare. Daca in cateva zile nu ai primit raspuns mai trimite un email. Daca nici dupa alte 3-4 zile atunci suna!
|
#5
Posted 03 March 2015 - 09:57
Avand in vedere ca accidentul s-a petrecut in Cehia, procedura de despagubire trebuie sa respecte normele de acolo.
In Romania legea prevede ca despagubirea unor astfel de cheltuieli se face in instanta . E posibil ca si la ei sa fie la fel ! Solicita totusi niste informatii de la BAAR . |
#6
Posted 03 March 2015 - 10:51
daca nu ai casco la Astra chiar te astepti sa discute cu tine?
de fapt, ce ai vrea sa-ti spuna? "prinde cehul!" probabil.. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users