Programare RAR
Last Updated: Mar 08 2015 21:56, Started by
PIonut24
, Mar 02 2015 11:30
·
0
#1
Posted 02 March 2015 - 11:30
Salut,
Am programare la RAR pentru autentificare (cumparare masina).. Ma primeste cu becurile dreapta fata arse ? Faza scurta aavea soclul topit si la cealalta nu m-am uitat, dar si acolo e ars becul. Am presupus ca e un scurt pe partea aia.. Ma poate respinge de la autenticitate pentru asta ? Multumesc. |
#2
Posted 02 March 2015 - 11:44
Mergi la risc.
Poate verifica si starea tehnica si ai sanse. E chiar asa greu sa te duci cu reparatiile facute ? |
#3
Posted 02 March 2015 - 11:54
eu m-am dus cu reparati facute si mi-a gasit serii false !!! http://problemecujus...se-la-ford.html
|
#4
Posted 02 March 2015 - 11:56
Daca au si service in locatia aleasa pentru RAR iti pot monta becurile.
Pentru RAR te pun sa aprinzi farurile si ti se face poza, s-ar putea sa te respinga daca nu-ti functioneaza. Suna si intreaba, sau daca esti cu masina trage o fuga pana acolo. Chiar si ziua trebuie sa circuli cu becurile aprinse si politia te poate opri sa te sanctioneze/ sau sa primesti avetizment. In cel mai bun caz, ce am patit a fost sa ma traga pe dreapta si sa ma puna sa schimb un bec, ceea ce am si facut deoarece aveam la mine becuri de schimb. Nu e asa de scump. Edit: daca ai soclu topit s-ar putea sa coste mai mult decat o simpla schimbare de becuri, dar e mai sigur. Edited by master_oz, 02 March 2015 - 11:58. |
#5
Posted 02 March 2015 - 12:09
La autentificare nu-ti controleaza masina, doar seriille, daca ai ITP-ul valabil, dar daca ai probleme vizibile (parbriz, lampi sparte, urme de accident, etc), normal ca te resping.
|
#6
Posted 02 March 2015 - 12:16
- daca masina era inmatriculata prima oara in Romania, ar fi fost cotnrolate franele, farurile, noxele etc.
- daca masina a fost deja inmatriculata in Romania, intri la stand, deschizi capota, verifica seria de motor si sasiu, apoi pleci cu ea si astepti o ora in sala actele. Asta e tot; nu se uita nimeni la farurile tale, atata timp cat ITP e valabil. |
#7
Posted 02 March 2015 - 12:16
si la autentificare iti verifica masina,noxe,frane,etc..am fost eu,nu spun din auzite..ia si fa reparatiile ca iti da revenire si e naspa..
|
#8
Posted 02 March 2015 - 12:29
Esti singurul superverificat. Sau poate masina a fost adusa de afara, caz in care intradevar se verifica tot, ca la ITP.
|
#9
Posted 02 March 2015 - 12:30
#10
Posted 02 March 2015 - 12:36
andu2006, on 02 martie 2015 - 11:44, said:
Mergi la risc. Poate verifica si starea tehnica si ai sanse. E chiar asa greu sa te duci cu reparatiile facute ? aazz, on 02 martie 2015 - 11:54, said:
eu m-am dus cu reparati facute si mi-a gasit serii false !!! http://problemecujus...se-la-ford.html De lucrul asta imi e si mie putin teama... master_oz, on 02 martie 2015 - 11:56, said:
Daca au si service in locatia aleasa pentru RAR iti pot monta becurile. Pentru RAR te pun sa aprinzi farurile si ti se face poza, s-ar putea sa te respinga daca nu-ti functioneaza. Suna si intreaba, sau daca esti cu masina trage o fuga pana acolo. Chiar si ziua trebuie sa circuli cu becurile aprinse si politia te poate opri sa te sanctioneze/ sau sa primesti avetizment. In cel mai bun caz, ce am patit a fost sa ma traga pe dreapta si sa ma puna sa schimb un bec, ceea ce am si facut deoarece aveam la mine becuri de schimb. Nu e asa de scump. Edit: daca ai soclu topit s-ar putea sa coste mai mult decat o simpla schimbare de becuri, dar e mai sigur. Multumesc. rumegus, on 02 martie 2015 - 12:09, said:
La autentificare nu-ti controleaza masina, doar seriille, daca ai ITP-ul valabil, dar daca ai probleme vizibile (parbriz, lampi sparte, urme de accident, etc), normal ca te resping. Adm, on 02 martie 2015 - 12:16, said:
- daca masina era inmatriculata prima oara in Romania, ar fi fost cotnrolate franele, farurile, noxele etc. - daca masina a fost deja inmatriculata in Romania, intri la stand, deschizi capota, verifica seria de motor si sasiu, apoi pleci cu ea si astepti o ora in sala actele. Asta e tot; nu se uita nimeni la farurile tale, atata timp cat ITP e valabil. Perfect, multumesc frumos.. A fost deja inmatriculata. anuciky, on 02 martie 2015 - 12:16, said:
si la autentificare iti verifica masina,noxe,frane,etc..am fost eu,nu spun din auzite..ia si fa reparatiile ca iti da revenire si e naspa.. Firar... o sa ma apuc. Multumesc. rumegus, on 02 martie 2015 - 12:29, said:
Esti singurul superverificat. Sau poate masina a fost adusa de afara, caz in care intradevar se verifica tot, ca la ITP. |
|
#11
Posted 02 March 2015 - 12:47
nu se verifica. dar asta nu inseamna ca daca e ceva in neregula, nu pot sa te lase si fara acte. rar e organism de control, daca esti in neregula, indiferent ca esti pe strada sau in hala lor...
|
#12
Posted 02 March 2015 - 13:22
AM o intrebare.
La Opel corsa, e posibil ca fiecare parte a iluminarii sa fie pe o siguranta diferita ? Adica dreapta sa aiba o siguranta si stanga alta.. sau sa ma gandesc deja la un scurt ? pentru ca si faza scurta si pozitiile s-au ars simultan.. nu stiu inca la faza lunga. |
#13
Posted 02 March 2015 - 13:43
In Suceava..masina a fost inmatriculata in Romania inainte sa o trec pe mine..m-a verificat ca si cum as fi adus una din strainatate..poate la noi in Suceava sunt mai smecheri )
|
#14
Posted 02 March 2015 - 13:43
Toate masinile au sigurante separate pt fiecare, pe fiecare parte. Ce-o tot tii cu scurtul ala? Daca s-a topit soclul, n-a fost de la scurt, ci de la contact imperfect. Ca ulterior a iesit papucul din plasticul topit si s-a atins de masa, e alta treaba.
|
#15
Posted 02 March 2015 - 13:48
rumegus, on 02 martie 2015 - 13:43, said:
Toate masinile au sigurante separate pt fiecare, pe fiecare parte. Ce-o tot tii cu scurtul ala? Daca s-a topit soclul, n-a fost de la scurt, ci de la contact imperfect. Ca ulterior a iesit papucul din plasticul topit si s-a atins de masa, e alta treaba. mersi |
|
#16
Posted 02 March 2015 - 14:04
Simultan, sau doar crezi, ca nu-i totuna? Daca s-au ars simultan, probabil ai circulat cu borna de la baterie nestransa, si luminile aprinse, dar in cazul asta s-ar mai fi prajit si alti consumatori. Pe spate merg pozitiile? Cand scoti contactul si lasi pozitiile pe stationare (din semnalizator), se aprind? Posibil sa fie si-o buba la blocul de lumini(comutator), dar daca tu nu verifici nimic, doar iti dai cu presupusul, greu de ghicit unde-i buba.
|
#17
Posted 02 March 2015 - 14:45
#18
Posted 02 March 2015 - 15:10
rumegus, on 02 martie 2015 - 14:04, said:
Simultan, sau doar crezi, ca nu-i totuna? Daca s-au ars simultan, probabil ai circulat cu borna de la baterie nestransa, si luminile aprinse, dar in cazul asta s-ar mai fi prajit si alti consumatori. Pe spate merg pozitiile? Cand scoti contactul si lasi pozitiile pe stationare (din semnalizator), se aprind? Posibil sa fie si-o buba la blocul de lumini(comutator), dar daca tu nu verifici nimic, doar iti dai cu presupusul, greu de ghicit unde-i buba. Pe spate, mergeau, chiar si pe stanga fata. Da, se aprind fara cel din dreapta. Nu stiu ce sa verific ... de asta nu o fac.. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users