Soluții amiabile Digi business
Last Updated: Mar 02 2015 09:20, Started by
benis
, Mar 01 2015 21:39
·
0
#1
Posted 01 March 2015 - 21:39
Ar fi 4 numere afectate de problemele din rețeaua Digi, 3 de 2€, unul de 10, cele 3 le vreau scoase din uz, pe cel de 10 îl vreau de 2€. Chestia e că am 2 sesizări făcute pentru probleme la câteva luni distanță dar Digi nu a rezolvat mare lucru și nu mai am nervi de teste încontinuu, pentru că m-am săturat să nu mă găsească clienții și partenerii pentru că lor nu știu ce nu le merge (mi se rupe mie ce nu le merge, cert e că nu le-a mers luni de zile, am înghițit o vreme dar sunt deja sătul). Chestia e că primele 3 numere nici nu le vroiam prelungite, dar consultantul la vremea aia nu a găsit o soluție deși m-am tot rugat pentru asta. Așadar am vorbit cu reprezentantul meu comercial (altul acuma) referitor la treaba asta și m-a sfătuit să fac o sesizare scrisă. Am sunat la ei și am cerut o adresă de e-mail pentru treaba asta dar au zis că așa ceva se face prin sesizare. Acuma, am deschis o nouă sesizare, dar cum a trecut deja ceva vreme, tind să cred că indivizii mă duc cu zăhărelul. Cererea mea era amiabilă, nu am cerut despăgubiri pentru perioada de nefuncționalitate, nu vreau să renunț la toate serviciile lor (mai am fibră în 2 locații, merge bine).
Ar trebui să contactez deja un avocat să-i "scuture"? A mai avut cineva astfel de probleme cu ei pe business? Eu nu țin morțiș să ajung în instanță, dar dacă e cazul, o fac. Nu am chef să le mai dau degeaba 14€ lunar că se fac 200€ pănă la final și eu oricum nu mai folosesc numerele respective. Edited by benis, 01 March 2015 - 21:42. |
#3
Posted 01 March 2015 - 23:26
Succes in instanta, ca nu cred ca ai sanse sa o rezolvi amiabil, ei doar sub presiunea ANPC si a instantei se vor misca mai cu talent.
|
#4
Posted 01 March 2015 - 23:40
Sunt curios: ce afacere ai tu, de te-ai abonat la RDS (despre care se stie prea bine ca nu o duce prea bine cu semnalul)? Din punctul meu de vedere, RDS-ul e doar pt pers fizice si florarii de la coltul strazii, care-s fericiti cu ofertele de dumping de la Digi, nu pentru afaceristii care isi respecta clientii ori partenerii.
Edited by iZet, 01 March 2015 - 23:41. |
#5
Posted 02 March 2015 - 09:20
Nu are rost să o dăm în generalizări aici, pentru că nu ai chiar 100% dreptate. Digi m-a servit cu servicii fixe la un sfert de preţ faţă de concurenţă, cu stabilitate bună. Telefonia mobilă a funcţionat perfect de când a apărut, depăşind ca şi calitate restul reţelelor uneori chiar. Problemele au apărut din vară, strict pe telefonia mobilă.
Ţin să te contrazic un pic şi la capitolul adresabilitate, la început doar Digi oferea apeluri nelimitate, pentru mulţi colegi asta a reprezentat motivul principal pentru a trece la ei, pentru că aveau mult de apelat ca parte din profesie. Aparent, pe telefonia mobilă este nevoie de ceva experienţă, şi Cozmoteul făcuse exact la fel, aveau cea mai calitativă reţea (de aia am început să o folosesc, dădea clasă la Dialog/Connex), apoi au dat cu piciorul şi au făcut rahatul praf, acum serviciul lor e scump şi prost. OmulLLORT, on 01 martie 2015 - 22:57, said:
asa patesti daca mergi cu sacul la pomul laudat |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users