Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
CSM Ledshop - vorbe pe nas și pierdere de vreme și bani
Last Updated: Oct 23 2015 14:29, Started by
benis
, Mar 01 2015 20:31
·
0
#1
Posted 01 March 2015 - 20:31
Pe această cale doresc să avertizez colegii de forum să nu achiziționeze alarme de la partenerul Emag CSM Ledshop.
1. am comandat alarmă și mi-a venit închidere simplă, nici vorbă de alarma din poză 2. am sunat și mi s-a promis înlocuirea 3. evident că nu a venit înlocuirea 4. am pus gioarsa înapoi și aștept banii. 5. stau ca prostul cu mașina desfăcută din cauza unor nenorociți de comercianți. Nu pierdeți timpul cu firma asta. |
#2
Posted 01 March 2015 - 20:43
Unde ai facut sesizarea: la aia sau la emag?
Daca a fost facuta la emag, trebuia sa iti dea un numar de inregistrare a sesizarii, dar, sa stii ca dureaza ceva timp. Va veni un curier sa ridice produsul, Apoi pana ajunge, pana se verifica, pana se face storno, se comanda apoi produsul bun si pana se preda din nou la curier si ajunge la tine... Si mie mi-a fost incurcata o comanda, la un laptop, si durat cam o luna de zile pana s-a remediat situatia (bine, prinsesem si perioada sarbatorilor de iarna, perioada in care au fost multe zile libere... in care probabil ca si personal redus etc). Deci rabadre, fara tutun! PS.1. Unde e poza? PS.2. Sa inteleg ca nu esti din Bucuresti? Ca altfel ai fi putut face personal, la ei la magazine, retur, in cele 30 de zile, si ar fi mers mult mai repede (in 2-3 zile ai fi avut banii inapoi in cont). PS.3. Ce treaba are nasul aici... ? |
#4
Posted 01 March 2015 - 22:28
Păi am sunat la emag și ei mi-au dat numărul de la firmă. Am sunat la firmă și mi-a zis tipul la mișto că-mi trimite produsul comandat. A vorbit pe nas, l-am simțit imediat, nu și-a notat nimic, dar am zis că na, aștept 2 zile, ce o fi o fi.
am comandat asta http://www.emag.ro/a...5/pd/DFLDQBBBM/ și a venit.. Acuma, eu înțeleg că se mai întâmplă greșeli, dar în general firmele binevoiesc să le remedieze. Sunt curios când îmi intră banii. Attached Files |
#6
Posted 30 March 2015 - 20:30
Astepti banii de la emag sau firma aia?
Eu de la emag am asteptat aprox 60 de zile dupa bani, nesimtiti... |
#7
Posted 23 October 2015 - 10:33
Buna Ziua,
Numele meu este Cosmin Tiriplica, managerul firmei CSM LEDSHOP SRL Intamplator am dat peste acest topic. Am vazut cele mentionate de dumneavoastra si m-am apucat sa le verific. In primul rand doresc sa va instiintez ca a fost intr-adevar o greseala si ca ne pare foarte rau de intamplarea dumneavoastra. Nu acesta este modul nostru de a rezolva problemele, ci din contra chiar punem accent pe servicii de calitate. Alarmele cu inchiderile au cutii aproape identice, iar acestea nu dispun de cod de bare pentru a putea fii scanate, probabil de aici a plecat produsul gresit. Problema care ma nemultumeste e cea a tonului pe care angajatul nostru a avut-o in discutia telefonica. Asa ceva nu accept, si din cauza aceasta am schimbat oamenii in firma. Pentru noi parerea clientului este foarte importanta. Referitor la transfer, noi am primit coletul in data de 02.03.2015 iar transferul a fost facut in data de 30.03.2015. Banuiesc ca cel tarziu in data de 31, dupa amiaza ati avut banii in cont. Termenul de retur al banilor era de 30 de zile. Intre timp am redus si acest timp la 14 zile. Inca o data imi pare rau pentru cele intamplate si va asigur ca este o intamplare si nu un comportament obisnuit. Cosmin . |
#8
Posted 23 October 2015 - 10:57
Sper ca acesta să fie un semn că măcar se încearcă a se îmbunătăți serviciile. Așa este, s-au virat banii în sub 30 de zile pănă la urmă.
|
#9
Posted 23 October 2015 - 11:03
Eu sunt la randul meu client, si sunt adeptul serviciilor corecte in online. Am prins incredere in online si la randul meu vreau sa ofer incredere in cumparaturile online. Investim foarte mult in imaginea firmei si nu e rentabil pentru noi pentru un produs sa ne stricam imaginea.
Daca cititi pe pagina noastra de facebook, chiar indrumam clientii sa isi afle drepturile lor de cumparatori, avem doua posturi in ultimele luni prin care ii incurajam cu astfel de articole https://www.facebook...ED24.ro?fref=ts Va multumesc pentru intelegere. |
#10
Posted 23 October 2015 - 14:29
Exista totusi si in Romania minuni...! Mai rar, dar se poate!
Oricum felicitari! |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users