Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Distributie sarita de la punct

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1
bazucker2009

bazucker2009

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 09.06.2013
Detin un focus 1.6 16 v benzina din 2001,aseara am venit de la munca totul ok am parcat masina,am plecat in casa.Dimineata cand m-am dus la masina sa plec din nou la munca aceasta nu a mai vrut sa porneasca nici in ruptul capului.L-am chemat pe un unchi care e mecanic,a verificat-o,i-a pus testerul si nu a constata nicio eroare.In cele din urma a luat-o pe platforma la el la atelier,"a consultat-o' bine sin din cele din urma cand s-a uitat la distributie a gasit surubul de la intinzator slabit,iar distributia sarita de al punct.Mare mi-a fost mirarea sa aud asta stiind ca distributia fusese schimbata cu 5000 km in urma de un var de-al meu(fostul proprietar).Vazand asta si demontand chiuloasa a constatat 2 supape rupte pe evacuare,a verificat si pistoanele si acestea sunt ok,mi-a trimis chiuloasa la rectificat luni urmand sa o ia si sa termine de facut masina,mentionez ca toata distractia asta ma duce undeva la 500 ron.Multi imi spun afirmatii de genul "nu-l mai repara ca nu mai faci tu motor din ala du-te la dezmembrari si i-ati altu".Voi ce parere aveti chiar asa sa fie sa am mereu probleme cu acest motor din aceasta cauza?

#2
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Daca e verificat si refacut cu simt de raspundere atunci nu vor fi probleme. Un prim punct important este sa nu fie afectate pistoanele ca urmare a lovirii in supape. Urmatorul este sa fie verificate toate supapele, atat ca integritate majora cat si ca etanseitate pe scaune si la ghiduri. In final, un montaj corect, cu suruburi stranse la cuplu recomandat si cu pasta blocatoare acolo unde e necesara si nu ar trebui sa mai ai probleme.

#3
doru700

doru700

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,569
  • Înscris: 16.03.2010
salut,nu este problema asa mare ,o sa vezi ca o sa mearga mai bine ca inainte ,am montat multe chiulase care au fost foarte afectate  de supape strambe si a fost ok .

#4
bazucker2009

bazucker2009

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 09.06.2013

 bazucker2009, on 28 februarie 2015 - 08:01, said:

Detin un focus 1.6 16 v benzina din 2001,aseara am venit de la munca totul ok am parcat masina,am plecat in casa.Dimineata cand m-am dus la masina sa plec din nou la munca aceasta nu a mai vrut sa porneasca nici in ruptul capului.L-am chemat pe un unchi care e mecanic,a verificat-o,i-a pus testerul si nu a constata nicio eroare.In cele din urma a luat-o pe platforma la el la atelier,"a consultat-o' bine sin din cele din urma cand s-a uitat la distributie a gasit surubul de la intinzator slabit,iar distributia sarita de al punct.Mare mi-a fost mirarea sa aud asta stiind ca distributia fusese schimbata cu 5000 km in urma de un var de-al meu(fostul proprietar).Vazand asta si demontand chiuloasa a constatat 2 supape rupte pe evacuare,a verificat si pistoanele si acestea sunt ok,mi-a trimis chiuloasa la rectificat luni urmand sa o ia si sa termine de facut masina,mentionez ca toata distractia asta ma duce undeva la 500 ron.Multi imi spun afirmatii de genul "nu-l mai repara ca nu mai faci tu motor din ala du-te la dezmembrari si i-ati altu".Voi ce parere aveti chiar asa sa fie sa am mereu probleme cu acest motor din aceasta cauza?
Pistoanele nu sunt deloc afectate le-a verificat,iar chiuloasa urmeaza sa fie reconditionata inclusiv refacute scaunele supapelor.

 doru700, on 28 februarie 2015 - 08:14, said:

salut,nu este problema asa mare ,o sa vezi ca o sa mearga mai bine ca inainte ,am montat multe chiulase care au fost foarte afectate  de supape strambe si a fost ok .
Asa a zis si mecanicul,am avut noroc ca nu mi-a afectat pistoanele,dar dupa spusele lui la motoarele pe benzina mai rar se intampla sa fie afectate pistoanele de la treaba asta,mai ales avand in vedere ca motorul nu a fost pornit cu distribuita sarita,doar ce a invartit electromotorul cand am dat la automat.

#5
tidicristi

tidicristi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,276
  • Înscris: 06.08.2007
Daca tot rectifici scaunele la supape , inlocuieste si semeringurile de la supape .

#6
bazucker2009

bazucker2009

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 09.06.2013

 tidicristi, on 28 februarie 2015 - 08:30, said:

Daca tot rectifici scaunele la supape , inlocuieste si semeringurile de la supape .
Le-am inlocuit si pe acelea,deci practic in chiuloasa respectiva am inlocuit tot.

#7
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,544
  • Înscris: 07.02.2003

 bazucker2009, on 28 februarie 2015 - 08:01, said:

Multi imi spun afirmatii de genul "nu-l mai repara ca nu mai faci tu motor din ala du-te la dezmembrari si i-ati altu".Voi ce parere aveti chiar asa sa fie sa am mereu probleme cu acest motor din aceasta cauza?
Nu se pricep, merge ca inainte motorul, fii fara grija. Supape noi + rectificare = compresie cel putin la fel ca inainte.

 doru700, on 28 februarie 2015 - 08:14, said:

salut,nu este problema asa mare ,o sa vezi ca o sa mearga mai bine ca inainte ,am montat multe chiulase care au fost foarte afectate  de supape strambe si a fost ok .
Nu are de ce sa nu mearga bine. Un mecanic priceput va curata si evacuarea la asa o lucrare ca de aduna in timp si daca tot are acces e pacat sa nu curete si acolo.

Edited by andreic, 28 February 2015 - 08:39.


#8
bazucker2009

bazucker2009

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 09.06.2013

 andreic, on 28 februarie 2015 - 08:38, said:

Nu se pricep, merge ca inainte motorul, fii fara grija. Supape noi + rectificare = compresie cel putin la fel ca inainte.


Nu are de ce sa nu mearga bine. Un mecanic priceput va curata si evacuarea la asa o lucrare ca de aduna in timp si daca tot are acces e pacat sa nu curete si acolo.
Intr-adevar a curatat si admisia si evacuarea

#9
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,236
  • Înscris: 24.06.2006

 tidicristi, on 28 februarie 2015 - 08:30, said:

Daca tot rectifici scaunele la supape , inlocuieste si semeringurile de la supape .
ma uimeste cum se face mecanica la voi, chiulasa se trimite la rectificat demontata si se rectifica atat in plan cat si scaunul supapelor, de asemenea se pot trimite si supapele daca mecanicul nu are chef de invartit

in chitul de montaj ai toate garniturile chiulasei minus cea de chiulasa, inclusiv simeringurile supapelor

astea sunt common sense la o lucrare de genul asta, la voi nu?

#10
ammazon

ammazon

    Active Member from Bucharest

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,550
  • Înscris: 08.10.2007
O să meargă mai bine ca înnainte, stai liniștit. Oricum, ai fost norocos scăpând doar cu atât.
Trebuie însă să tragi o învățătură de aici și să nu mai lași mașina pe mâna "meșterilor de ocazie", mai ales la operațiuni importante care pot avea consecințe grave dacă nu sunt efectuate corespunzător.
Îți spun asta pentru că și eu sunt pățit. Am apelat la un "geniu" în mecanică să îmi schimbe amortizoarele pe față și era să mă răstorn cu mașina pe drum, pentru că tipul a considerat că nu e important să mai și strângă piulițele de la amortizoare și nici bieletele antirului. Probabil a crezut că e suficient să le pună pe poziție și atât.

#11
bazucker2009

bazucker2009

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 09.06.2013
Mai am totusi o nelamurire,cum si a dat mecanicul seama ca pistoanele nu sunt afectate demontand doar chiuloasa fara sa le dea jos?

#12
tidicristi

tidicristi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,276
  • Înscris: 06.08.2007
Daca nu ai avut "buba" asta in mers , ai avut noroc .Ai patit doar in momentul cind ai dat la automat , a vazut ce urme au lasat supapele pe piston , a verificat vizual , banuiesc ca a verificat cam ce joc au pistoanele in cilindru .

Cum au spus si colegii , stai fara grija , nu crapa asa usor un piston .

Edited by tidicristi, 28 February 2015 - 11:02.


#13
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,544
  • Înscris: 07.02.2003

 bazucker2009, on 28 februarie 2015 - 10:39, said:

Mai am totusi o nelamurire,cum si a dat mecanicul seama ca pistoanele nu sunt afectate demontand doar chiuloasa fara sa le dea jos?
Pai nu au ce sa pateasca. Ai compresie, merge.

 tidicristi, on 28 februarie 2015 - 10:53, said:

Daca nu ai avut "buba" asta in mers , ai avut noroc .Ai patit doar in momentul cind ai dat la automat , a vazut ce urme au lasat supapele pe cilindru
Eu am patit in mers curea rupta, dauna asemanatoare, 2 supape evacuare, simeringuri, rectificare si e ca nou, macar am si garnitura de chiulasa noua ca venea vremea schimbarii.

Edited by andreic, 28 February 2015 - 11:03.


#14
bazucker2009

bazucker2009

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 09.06.2013

 tidicristi, on 28 februarie 2015 - 10:53, said:

Daca nu ai avut "buba" asta in mers , ai avut noroc .Ai patit doar in momentul cind ai dat la automat , a vazut ce urme au lasat supapele pe cilindru , a verificat vizual , banuiesc ca a verificat cam ce joc au pistoanele in cilindru .

Cum au spus si colegii , stai fara grija , nu crapa asa usor un piston .
Pe piston era doar o urma mica unde a lovit supapa atat,am si o poza [img=http://s12.postimg.org/vo3uzem3t/IMAG1454.jpg]

[img=http://s24.postimg.org/lxbv3d4lt/IMAG1453.jpg]

Edited by bazucker2009, 28 February 2015 - 11:00.


#15
bazucker2009

bazucker2009

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 09.06.2013
http://[ http://s11.postimg.org/r1qp6htvj/IMAG1453.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

 bazucker2009, on 28 februarie 2015 - 11:04, said:

http://[ http://s11.postimg.org/r1qp6htvj/IMAG1453.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

http://[ http://s13.postimg.org/41x56731v/IMAG1454.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


cam asa se prezinta pistoanele

#16
Mihai-I

Mihai-I

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 320
  • Înscris: 09.03.2014
De ce nu faci motorul complet daca tot te apuci? Presupun ca din 2001 pana acum nu ai umblat in el... schimba simeringuri, garnituri, segmenti, cuzineti, curata galeriile, fa rectificare de chiulasa, nu uita sa schimbi suruburile la chiulasa, schimba cureaua de distributie, uleiul...


#17
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Si mai ales garnitura la chiulasa...

#18
bazucker2009

bazucker2009

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 09.06.2013

 Mihai-I, on 28 februarie 2015 - 11:14, said:

De ce nu faci motorul complet daca tot te apuci? Presupun ca din 2001 pana acum nu ai umblat in el... schimba simeringuri, garnituri, segmenti, cuzineti, curata galeriile, fa rectificare de chiulasa, nu uita sa schimbi suruburile la chiulasa, schimba cureaua de distributie, uleiul...
In afara de segmenti si cuzineti schimb tot

intrebarea mea ce parere aveti de poze?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate