Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Distributie sarita de la punct
#1
Posted 28 February 2015 - 08:01
Detin un focus 1.6 16 v benzina din 2001,aseara am venit de la munca totul ok am parcat masina,am plecat in casa.Dimineata cand m-am dus la masina sa plec din nou la munca aceasta nu a mai vrut sa porneasca nici in ruptul capului.L-am chemat pe un unchi care e mecanic,a verificat-o,i-a pus testerul si nu a constata nicio eroare.In cele din urma a luat-o pe platforma la el la atelier,"a consultat-o' bine sin din cele din urma cand s-a uitat la distributie a gasit surubul de la intinzator slabit,iar distributia sarita de al punct.Mare mi-a fost mirarea sa aud asta stiind ca distributia fusese schimbata cu 5000 km in urma de un var de-al meu(fostul proprietar).Vazand asta si demontand chiuloasa a constatat 2 supape rupte pe evacuare,a verificat si pistoanele si acestea sunt ok,mi-a trimis chiuloasa la rectificat luni urmand sa o ia si sa termine de facut masina,mentionez ca toata distractia asta ma duce undeva la 500 ron.Multi imi spun afirmatii de genul "nu-l mai repara ca nu mai faci tu motor din ala du-te la dezmembrari si i-ati altu".Voi ce parere aveti chiar asa sa fie sa am mereu probleme cu acest motor din aceasta cauza?
|
#2
Posted 28 February 2015 - 08:14
Daca e verificat si refacut cu simt de raspundere atunci nu vor fi probleme. Un prim punct important este sa nu fie afectate pistoanele ca urmare a lovirii in supape. Urmatorul este sa fie verificate toate supapele, atat ca integritate majora cat si ca etanseitate pe scaune si la ghiduri. In final, un montaj corect, cu suruburi stranse la cuplu recomandat si cu pasta blocatoare acolo unde e necesara si nu ar trebui sa mai ai probleme.
|
#3
Posted 28 February 2015 - 08:14
salut,nu este problema asa mare ,o sa vezi ca o sa mearga mai bine ca inainte ,am montat multe chiulase care au fost foarte afectate de supape strambe si a fost ok .
|
#4
Posted 28 February 2015 - 08:21
bazucker2009, on 28 februarie 2015 - 08:01, said:
Detin un focus 1.6 16 v benzina din 2001,aseara am venit de la munca totul ok am parcat masina,am plecat in casa.Dimineata cand m-am dus la masina sa plec din nou la munca aceasta nu a mai vrut sa porneasca nici in ruptul capului.L-am chemat pe un unchi care e mecanic,a verificat-o,i-a pus testerul si nu a constata nicio eroare.In cele din urma a luat-o pe platforma la el la atelier,"a consultat-o' bine sin din cele din urma cand s-a uitat la distributie a gasit surubul de la intinzator slabit,iar distributia sarita de al punct.Mare mi-a fost mirarea sa aud asta stiind ca distributia fusese schimbata cu 5000 km in urma de un var de-al meu(fostul proprietar).Vazand asta si demontand chiuloasa a constatat 2 supape rupte pe evacuare,a verificat si pistoanele si acestea sunt ok,mi-a trimis chiuloasa la rectificat luni urmand sa o ia si sa termine de facut masina,mentionez ca toata distractia asta ma duce undeva la 500 ron.Multi imi spun afirmatii de genul "nu-l mai repara ca nu mai faci tu motor din ala du-te la dezmembrari si i-ati altu".Voi ce parere aveti chiar asa sa fie sa am mereu probleme cu acest motor din aceasta cauza? doru700, on 28 februarie 2015 - 08:14, said:
salut,nu este problema asa mare ,o sa vezi ca o sa mearga mai bine ca inainte ,am montat multe chiulase care au fost foarte afectate de supape strambe si a fost ok . |
#5
Posted 28 February 2015 - 08:30
Daca tot rectifici scaunele la supape , inlocuieste si semeringurile de la supape .
|
#6
Posted 28 February 2015 - 08:32
#7
Posted 28 February 2015 - 08:38
bazucker2009, on 28 februarie 2015 - 08:01, said:
Multi imi spun afirmatii de genul "nu-l mai repara ca nu mai faci tu motor din ala du-te la dezmembrari si i-ati altu".Voi ce parere aveti chiar asa sa fie sa am mereu probleme cu acest motor din aceasta cauza? doru700, on 28 februarie 2015 - 08:14, said:
salut,nu este problema asa mare ,o sa vezi ca o sa mearga mai bine ca inainte ,am montat multe chiulase care au fost foarte afectate de supape strambe si a fost ok . Edited by andreic, 28 February 2015 - 08:39. |
#8
Posted 28 February 2015 - 08:40
andreic, on 28 februarie 2015 - 08:38, said:
Nu se pricep, merge ca inainte motorul, fii fara grija. Supape noi + rectificare = compresie cel putin la fel ca inainte. Nu are de ce sa nu mearga bine. Un mecanic priceput va curata si evacuarea la asa o lucrare ca de aduna in timp si daca tot are acces e pacat sa nu curete si acolo. |
#9
Posted 28 February 2015 - 09:20
tidicristi, on 28 februarie 2015 - 08:30, said:
Daca tot rectifici scaunele la supape , inlocuieste si semeringurile de la supape . in chitul de montaj ai toate garniturile chiulasei minus cea de chiulasa, inclusiv simeringurile supapelor astea sunt common sense la o lucrare de genul asta, la voi nu? |
#10
Posted 28 February 2015 - 10:22
O să meargă mai bine ca înnainte, stai liniștit. Oricum, ai fost norocos scăpând doar cu atât.
Trebuie însă să tragi o învățătură de aici și să nu mai lași mașina pe mâna "meșterilor de ocazie", mai ales la operațiuni importante care pot avea consecințe grave dacă nu sunt efectuate corespunzător. Îți spun asta pentru că și eu sunt pățit. Am apelat la un "geniu" în mecanică să îmi schimbe amortizoarele pe față și era să mă răstorn cu mașina pe drum, pentru că tipul a considerat că nu e important să mai și strângă piulițele de la amortizoare și nici bieletele antirului. Probabil a crezut că e suficient să le pună pe poziție și atât. |
|
#11
Posted 28 February 2015 - 10:39
Mai am totusi o nelamurire,cum si a dat mecanicul seama ca pistoanele nu sunt afectate demontand doar chiuloasa fara sa le dea jos?
|
#12
Posted 28 February 2015 - 10:53
Daca nu ai avut "buba" asta in mers , ai avut noroc .Ai patit doar in momentul cind ai dat la automat , a vazut ce urme au lasat supapele pe piston , a verificat vizual , banuiesc ca a verificat cam ce joc au pistoanele in cilindru .
Cum au spus si colegii , stai fara grija , nu crapa asa usor un piston . Edited by tidicristi, 28 February 2015 - 11:02. |
#13
Posted 28 February 2015 - 10:58
bazucker2009, on 28 februarie 2015 - 10:39, said:
Mai am totusi o nelamurire,cum si a dat mecanicul seama ca pistoanele nu sunt afectate demontand doar chiuloasa fara sa le dea jos? tidicristi, on 28 februarie 2015 - 10:53, said:
Daca nu ai avut "buba" asta in mers , ai avut noroc .Ai patit doar in momentul cind ai dat la automat , a vazut ce urme au lasat supapele pe cilindru Edited by andreic, 28 February 2015 - 11:03. |
#14
Posted 28 February 2015 - 10:59
tidicristi, on 28 februarie 2015 - 10:53, said:
Daca nu ai avut "buba" asta in mers , ai avut noroc .Ai patit doar in momentul cind ai dat la automat , a vazut ce urme au lasat supapele pe cilindru , a verificat vizual , banuiesc ca a verificat cam ce joc au pistoanele in cilindru . Cum au spus si colegii , stai fara grija , nu crapa asa usor un piston . [img=http://s24.postimg.org/lxbv3d4lt/IMAG1453.jpg] Edited by bazucker2009, 28 February 2015 - 11:00. |
#15
Posted 28 February 2015 - 11:08
http://[ http://s11.postimg.org/r1qp6htvj/IMAG1453.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
bazucker2009, on 28 februarie 2015 - 11:04, said:
http://[ http://s11.postimg.org/r1qp6htvj/IMAG1453.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] http://[ http://s13.postimg.org/41x56731v/IMAG1454.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] cam asa se prezinta pistoanele |
|
#16
Posted 28 February 2015 - 11:14
De ce nu faci motorul complet daca tot te apuci? Presupun ca din 2001 pana acum nu ai umblat in el... schimba simeringuri, garnituri, segmenti, cuzineti, curata galeriile, fa rectificare de chiulasa, nu uita sa schimbi suruburile la chiulasa, schimba cureaua de distributie, uleiul...
|
#18
Posted 28 February 2015 - 11:21
Mihai-I, on 28 februarie 2015 - 11:14, said:
De ce nu faci motorul complet daca tot te apuci? Presupun ca din 2001 pana acum nu ai umblat in el... schimba simeringuri, garnituri, segmenti, cuzineti, curata galeriile, fa rectificare de chiulasa, nu uita sa schimbi suruburile la chiulasa, schimba cureaua de distributie, uleiul... intrebarea mea ce parere aveti de poze? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users