Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problema scaner.
Last Updated: Feb 27 2015 16:45, Started by
VladutzU2013
, Feb 26 2015 13:30
·
0
#1
Posted 26 February 2015 - 13:30
Am o imprimanta canon mp140 pixam si am o problema la functia scan.
Vr sa scanez niste foi multe cu text si sa le dau save in pc. Le-am dat save le salveaza ca imagini normale dar cand le dau print dupaia foaia iese alba la imprimanta dc? Daca le dau scan+print direct din imprimanta merg normal daca le dau print la copiile scanate din pc nu se vad. Am incercat sa le dau convert to pdf se vad dar foarte intrerupt ma gandesc sa nu fie si de la cartusul actual ca nu mai are tus. |
#2
Posted 26 February 2015 - 15:06
Daca printezi o pagina dintr-un alt fisier, sa zicem .doc, il printeaza?
Edited by nickyro, 26 February 2015 - 15:07. |
#3
Posted 26 February 2015 - 15:32
Da daca este in word da il printeaza. Dar nu clar intrerupt deoarece nu mai are tus.
O sa incerc oricum si maine cand imi vine cartusul nou. |
#4
Posted 26 February 2015 - 16:09
sa inteleg ca in imagini (daca le deschizi direct) se vede textul clar si tu pui titlul "problema scaner"?
unde ai lasat logica? |
#5
Posted 26 February 2015 - 17:45
Pai imaginile cu texte sunt scanate la scanerul imprimantei.
Acestea se vad clare. Oricum cred ca e cartusul de vina maine revin cu edit dupa cel inlocuiesc. |
#6
Posted 26 February 2015 - 18:41
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users