Uber in Bucuresti
Last Updated: Aug 09 2019 06:39, Started by
Adm
, Feb 25 2015 13:28
·
0
#577
Posted 25 July 2015 - 22:22
Daca si cand am o reclamatie de facut, ma adresez dispeceratului, nu soferului.
wizardofoz, on 25 iulie 2015 - 21:55, said:
Eu zic ca e foarte clar ce scrie acolo. Cine se simte mai asigurat cu Transpiratu SRL e liber sa se duca acolo. Toata discutia este despre libertatea MEA de a alege. Dar nu abera, cu gratie, pe teme/chestii pe care nu le cunosti sau intelegi. |
#578
Posted 26 July 2015 - 09:05
@wizardofoz
Nu ma înțelege greșit, mi se pare foarte tare UBER și chiar este bine venit (și primit) dar sa nu distorsionam realitatea. Cert este ca ce urmări ai tu și soția ta sau mama sau prieten în urma unui accident cu mașina personala aceleași urmări le ai ca și client uber, ca sunt bune sau rele, mulțumesc lui Dumnezeu, nu am de unde știi, nu am trecut prin asa ceva și nici nu vreau. |
#579
Posted 26 July 2015 - 09:17
Concluzia geniala e ca daca ai uber n-ai accidente mai usoare.
dexterash, on 25 iulie 2015 - 22:22, said: Dar nu abera, cu gratie, pe teme/chestii pe care nu le cunosti sau intelegi. Eu te inteleg pe tine dar cred ca tu nu ma intelegi pe mine. Obsesia cu contracte e o meteahna locala. Ea e naturala tinind cont de ce tzepe se trag in Romania. Firmele care tin si depind de reputatie nu mint pe website. Oral, se poate, desi nici atunci, dar pe website, in scris, nu. Stiu ca tu crezi ca websiteul ala nu are valoare juridica in Romania, dar el are in tara lor de bastina. Ca sa nu mai spun de reputatie si scandal care e problema cea mai mare de fapt. Daca Uber imi face o paguba de citeva mii de $ si nu vrea sa plateasca nici n-am nevoie de avocat si costuri de reprezentare, ma duc la small claims court cu un printout dupa website si il pun judecatorului pe masa. Sint metode de a face asta si din alte tari.. gideste-te ca e implicat unul care chiar sta in USA si vine din Romania si poate sa-i dea in judecata acasa la ei. |
#580
Posted 26 July 2015 - 16:27
Stimabile, topicul se cheama "UBER in Bucuresti". Ce legatura vezi tu cu SUA sau cu americanii nu inteleg... Mai ales ca, in Europa, UBER este inregistrat in Olanda.
Iar cand spun "contract" nu ma refer la vreo hartie scrisa, ci la ceea ce specifica aplucatia in T&C atunci cand o instalezi, o rulezi, etc. |
#581
Posted 26 July 2015 - 19:32
O curiozitate: de ce pe temperaturile astea taximetriștii merg cu geamurile deschise? Eu sunt partener Uber și mi-ar fi rușine față de cel pe care îl transport să nu țin clima pe o temperatură ok, taximetriștii chiar se zgârcesc la un litru de motorină sau benzină?
|
#582
Posted 26 July 2015 - 20:17
Taximetriștii si-ar monta pedale daca ar fi dupa ei. Să pedaleze clientul, evident.
|
#583
Posted 26 July 2015 - 20:45
dexterash, on 26 iulie 2015 - 16:27, said:
Stimabile, topicul se cheama "UBER in Bucuresti". Ce legatura vezi tu cu SUA sau cu americanii nu inteleg... Mai ales ca, in Europa, UBER este inregistrat in Olanda. Iar cand spun "contract" nu ma refer la vreo hartie scrisa, ci la ceea ce specifica aplucatia in T&C atunci cand o instalezi, o rulezi, etc. E irelevant ca e in Bucuresti. Compania si siteul sint globale. |
#584
Posted 26 July 2015 - 20:47
Deci eu, ca cetatean bucurestean, unde ma adresez in caz de probleme?
|
#585
Posted 27 July 2015 - 07:06
Cum adică unde te adresezi? Dă un exemplu concret de situație și cui te-ai adresat.
Îți dau și eu un exemplu, care mi s-a întâmplat de multe ori în ultimii ani: vineri sau sâmbătă seara la dispeceratele firmelor de taxi nu răspunde nimeni/sună ocupat, prin aplicație nu găsești taxi și vrei să pleci din centru. Ce faci? Apelezi la un taxi din stație. Drumul până laa mine acasă costă în mod normal foarte puțin, stau aproape (să zicem 10 lei cu tot cu șpagă). Cât crezi că mi se cere? 30-50 de lei. Cui mă adresez atunci pentru a ajunge acasă la prețul corect? |
#586
Posted 27 July 2015 - 13:00
Discutia era despre asigurari: cine despagubeste, cine verifica daca soferii UBER au RCA, daca bunurile pasagerului sunt asigurate(in caz de accident din cauza transportatorului) etc.
|
|
#587
Posted 27 July 2015 - 20:23
inside_spy, on 26 iulie 2015 - 19:32, said:
O curiozitate: de ce pe temperaturile astea taximetriștii merg cu geamurile deschise? Eu sunt partener Uber și mi-ar fi rușine față de cel pe care îl transport să nu țin clima pe o temperatură ok, taximetriștii chiar se zgârcesc la un litru de motorină sau benzină? E ingrozitor sa nu poti sa pleci relaxat cu ea de pe loc fara sa o turezi bine, asadar inchizi AC-ul si rezolvi o problema. La cam toate masinile cu motor mic, mai ales pe benzina, e vizibil fenomenul. Plus... Unii poate nu au. Multi au masinile chele, cele mai ieftine, doar cu casefoton aftermarket ca sa-si asculte muzica in voie. |
#588
Posted 27 July 2015 - 22:52
o buna parte din taxiuri nu au aer conditionat.
dar din postura de uberist chiar nu trebuie judecate masinile fara ac de pe taxi. spun asta pt ca taximetristii aia daca nu ar fi obligati sa plateasca 1000 de rahaturi taxe, impozite, autorizatii, licente, atestate si-ar fi permis cu siguranta masini cu Ac, si-ar fi permis cu siguranta masini mai bune decat Logan, si-ar fi permis sa le schimbe mai repede si asa mai departe . |
#589
Posted 28 July 2015 - 04:35
Eu inca astept transportatorii(in regim shared) sa ma lamureasca despre asigurari, despre modul in care se pot face plangeri si despre cadrul legal/cum pot sa ma adresez/plang de calitate/ce standarde de calitate exista si cine ma protejeaza(adicalea carei justitii, ca cetatean roman din Bucuresti, de exemplu) si in ce conditii.
P.S. Si, de exemplu, unde ma plang - legal - pentru un CEL(Check Engine Light(s)) aprins. Edited by dexterash, 28 July 2015 - 04:38. |
#590
Posted 28 July 2015 - 05:07
dexterash, on 27 iulie 2015 - 13:00, said:
Discutia era despre asigurari: cine despagubeste, cine verifica daca soferii UBER au RCA, daca bunurile pasagerului sunt asigurate(in caz de accident din cauza transportatorului) etc. Sti vorba aia, daca nu iti place nu mananci. Nu e obligatoriu sa te deplasezi cu uber. Uber din start e un mod alternativ de transport. In nici un caz nu e un taxi sau ceva e doar un mod de a chwltui mai putini bani pe drum. Inteleg ca si tariful e mult mai m8c decat la taxiuri. I teleg ca nu poti sa iti iei teapa cu plata si in plus poti sa nici nu ai bani la tine, ci doar telefonul. Vrei asigurare, masina luxuoasa, sofer decent etc inchiriezi o limuzina, dar nu e ieftin. Mai ales daca vrei asigurare si UBER nu ofera de ce te plangi aici? Foloseste cu incredere taxiul. Dar... |
#591
Posted 28 July 2015 - 09:17
test_driver, on 28 iulie 2015 - 05:07, said:
Inteleg ca si tariful e mult mai m8c decat la taxiuri. Dar nu dai bacsis, ceea ce in general la taxi dai, 2-3 lei, deci tot cam pe acolo e. In orice caz, nu e "mult mai mic". Ce n-am aflat inca, e ce se intampla daca cumva n-ai bani pe card. Sau daca cursa va face mai mult decat ai pe card (trecand peste improbabilitatea de a nu avea pe un card 15 lei sau cat o face o cursa oarecare). Ma refer dpdv legal. Se presupune ca bani la tine n-ai, cash, plus ca ei ar trebui extrasi automat de pe card. Ce se intampla? inside_spy, idei? |
|
#592
Posted 28 July 2015 - 14:15
cazi la pace, aia de pe uber nu sunt ca taximetristii
glumesc, nu toti taximetristii sunt de rahat. presupun ca daca n-ai bani pe card, exista o portita, gen platesti cash, faci un scurt... Edited by a3ds, 28 July 2015 - 14:18. |
#593
Posted 28 July 2015 - 14:29
nu folosesc uber dar aproape sigur in situatia descrisa mai sus contul celui care merge va fi pe minus .
nici nu se pune problema sa platesti cash. Edited by bossake, 28 July 2015 - 14:30. |
#594
Posted 28 July 2015 - 17:09
d4m4g3, on 28 iulie 2015 - 09:17, said: Ce n-am aflat inca, e ce se intampla daca cumva n-ai bani pe card. Sau daca cursa va face mai mult decat ai pe card (trecand peste improbabilitatea de a nu avea pe un card 15 lei sau cat o face o cursa oarecare). Ma refer dpdv legal. Se presupune ca bani la tine n-ai, cash, plus ca ei ar trebui extrasi automat de pe card. Ce se intampla? inside_spy, idei? In primul rand, ma gandesc ca majoritatea folosesc cardul de credit. Dar, totusi, in situatia in care un client foloseste cardul de debit pentru Uber, atunci e responsabilitatea Uber sa ia banutii de la sofer, eu ca partener Uber nu am un contract cu clientul. Din cate am auzit (nu ma pricep asa tare la banci, carduri si chestii financiare), cardul ala va trece pe minus pana va fi acoperita tranzactia (asta daca banca accepta minusul respectiv). Daca banca nu accepta tranzactia, cu siguranta clientului ii va fi cerut in aplicatie un alt card data viitoare cand va dori sa mearga cu Uber, iar de pe noul card vor fi luati si banutii pentru cursa facuta anterior. Edited by inside_spy, 28 July 2015 - 17:10. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users