Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Uber in Bucuresti
Last Updated: Aug 09 2019 06:39, Started by
Adm
, Feb 25 2015 13:28
·
0
#469
Posted 20 June 2015 - 09:48
Iti dai seama ca piata regleaza rahaturile astea. Daca ar fi atat de rau cu UBER n-ar mai avea succesul pe care il au.Eu nu am o problema cu taximetristii, am mers cu taxiul ani de zile zilnic dar taximetria ca si meserie o consider o interventie artificiala in piata a statului care creeaza un monopol cu forta.
Si eu urasc statul sunt pirat. Nu mi se par normale taxele cu japca, urasc tot ce inseamna "pass a law create a business", de asta se duce totul pe penis si nu numai la noi. Din punctul meu de vedere, ar trebui sa faca oricine orice vrea cu proprietatea lui fara sa dea taxe de protectie la terti. Adica am masina, fac ce vreau cu ea, transport persoane sau porci. Nu te obliga nimeni sa urci. Nu mi se pare normal impozitul pe masina, necesitatea taxelor pentru orice kkt care tine birocratia asta jegoasa in viata. mini-rant over |
#470
Posted 20 June 2015 - 10:17
Dpdv. pur economic , de dreapta , sa zic asa numarul restrins de liciente taxi in Bucuresti este util si foarte util pt. taximetristi. In Berlin s-au dat liciente fara numar si taximetristii chitaie de foame , sau macar asta am citit eu pe site-urile lor.
Taxele oricum sint aberante , daca iti fac o poza cu asigurarea lesini instant. |
#471
Posted 20 June 2015 - 11:29
Asigurarea nu o bagi la categoria taxe.
E mare pentru a putea fi despagubiti cei pe care ii loviti, mai multi decat media normala. Au si firmele de asigurari statisticile lor. Edited by don_dannielo, 20 June 2015 - 11:29. |
#472
Posted 20 June 2015 - 12:22
don_dannielo, on 20 iunie 2015 - 11:29, said:
Asigurarea nu o bagi la categoria taxe. E mare pentru a putea fi despagubiti cei pe care ii loviti, mai multi decat media normala. Au si firmele de asigurari statisticile lor. Daca ai sti citi ne lovesc pe noi ti s-ar face pielea de gaina , asigurarile au gasit o nisa de furat , atita tot. Mainstream , nu-i asa ? |
#473
Posted 22 June 2015 - 03:32
Eu am facut un singur accident la viata mea si stateam pe loc, cu un.... taximetrist...iar in trafic, desi sunt mai putini decat restul sunt cei mai agresivi si care incurca cel mai mult. Dar sa sti ca va respect la fel ca pe oricare alt sofer cu toate ca uneori asa imi vine sa intru in cate unu cand tot el ma incurca grosolan nerespectand nici codul rutier, si nici bunul simt si tot el ma injura, dar asta e viata nu poti educa decat prin puterea exemplului, daca poti.
|
#474
Posted 23 June 2015 - 18:57
#476
Posted 25 June 2015 - 19:17
În Paris s-a lăsat cu deranj mare : http://adevarul.ro/t...000c/index.html
|
#477
Posted 25 June 2015 - 21:51
retele, on 25 iunie 2015 - 19:17, said:
În Paris s-a lăsat cu deranj mare : http://adevarul.ro/t...000c/index.html |
#478
Posted 25 June 2015 - 21:57
Majoritatea taximetristilor in paris sunt arabeti, negri etc
|
|
#480
Posted 26 June 2015 - 14:47
#481
Posted 26 June 2015 - 21:54
Nu francezii. Niste taximetristi cu tarife de lesini...
|
#483
Posted 27 June 2015 - 17:40
lil debul, on 20 iunie 2015 - 10:17, said: Taxele oricum sint aberante , daca iti fac o poza cu asigurarea lesini instant. Chiar sunt curioasa la ce cifra lesini tu... In alta ordine de idei, a trecut o luna si jumatate de Uber si am promis ca revin cu impresii despre cum merg lucrurile. Am incasat aproape 6.000 de lei (in mai multe transe, inclusiv bonusurile). Am facut asta in paralel cu jobul, deci e ok. Altfel, probabil as fi facut mai multi bani. Bine, din cei 6.000 cred ca aproximativ 2.000 s-au dus pe combustibil, vreo 500 pe spalatul masinii (de multe ori am spalat-o zilnic, a tot plouat) si tot cam asa a pe apa, suc si ciocolata (mi-am servit tot timpul clientii ), apoi vin taxele... |
|
#484
Posted 27 June 2015 - 17:52
cat sunt taxele?
nu pui si cheltuieli cu cauciucuri, revizii, placute? ca eu zic ca atat cat ai lucrat pt uber aproape se face de un schimb de ulei si poate unul de placute si ar mai fi uzura masinii, asta e greu de cuantificat direct in bani dar odata cu km ce se aduna inevitabil se apropie si momentul cand vor aparea probleme tehnice mai mici sau mai mari. Edited by bossake, 27 June 2015 - 17:55. |
#485
Posted 27 June 2015 - 18:04
Nu stiu, nu am platit taxele.
Am facut mai putin de 4.000 km (asta cu tot cu drumurile mele), revizia masinii am facut-o in aprilie, mai am pana la urmatoarea (o fac la 35.000 si acum masina are abia 18.000) si nici nu a costat chiar atat de mult (in jur de 800 de lei, a fost prima si au schimbat doar uleiul si filtrele). PS: Am avut noroc si am prins o gramada de drumuri lungi, inclusiv prin apropiere de oras (multe spre aeroport sau spre localitati din Ilfov ), asa ca nu s-au uzat foarte mult placutele, iar consumul de benzina a fost bunicel. |
#486
Posted 27 June 2015 - 18:15
Daca faci revizia la mers urban in Bucale la 17,000 de km iti bati joc de masina aia...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users