Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni

Dalți gravare lemn

Didgeridoo
 Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...

Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo
 comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...

Internetul este neutilizabil fara...

Eroare cloud burn icopy face id
 DermaRoller ce este ?

Articole limba Germana

Cum se imparte legal o mostenire ...

Avem sanse sa avem energie electr...
 

Uber in Bucuresti

- - - - -
  • Please log in to reply
1267 replies to this topic

#1153
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012

View Postsisi2000, on 21 aprilie 2016 - 03:24, said:

Iar chestia asta cu aplicatia Uber nu se poate numi taximetrie ca niciun uberist nu ia clienti de pe strada. Este ca un club, unde doar membrii au acces. E ca si cum tu cu vecinii de pe scara faceti un club si ii transporti doar pe ei. Asta nu inseamna ca faci taximetrie. De fapt aici este si controversa. Dexterash daca un domeniu nu este reglementat, asta nu inseamna ca e ilegal. Ii inteleg pe taximetristi ca sunt suparati pe Uber, dar totusi hai sa vedem lucrurile exact cum sunt. Evaziunea este in floare si la taxizmetristi. Cele mai multe masini de pe taxi sunt praf, iar despre soferii de pe taxi (nu toti) nu mai vorbim. Eu lucrez cu Uber de cateva zile si absolut toti pasagerii pe care i-am avut folosesc doar Uber si toti spun ca nu mai vor sa aiba treaba cu taximetristii, iar asta spune multe.
Crede-ma viitorul taximetriei va fi acest gen de aplicatie, unde clientul este pe primul plan. Din pacate Uber are monopol. Probabil cand vor aparea concurenti, lucrurile se vor schimba.
Bag de seama ca stii foarte bine ca ceea ce faci e taximetrie, dar incerci sa pretinzi altceva Posted Image

Edited by TS030, 23 April 2016 - 20:18.


#1154
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
Interesant este ca eu, de exemplu, nu am mai "luat" un taxi de pe strada de vreun an jumatate, de cand au aparut aplicatiile locale. Probabil ca ar trebui sa inteleg ca domnii care vin la comanda nu sunt taximetristi si ca nu trebuiesc reglementati.

Ce nu inteleg, in schimb: daca dau comanda prin telefon e taximetrie? Sau pe Y!Messenger? Dileme, dileme...

#1155
fokushima

fokushima

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 114
  • Înscris: 05.05.2015

View Postsisi2000, on 21 aprilie 2016 - 03:24, said:

Dexterash cred ca esti in eroare. Nu vreau sa iau apararea Uber, dar nu cred ca ei nu isi platesc impozitele, ca sa ii numesti evazionisti. Iar chestia asta cu aplicatia Uber nu se poate numi taximetrie ca niciun uberist nu ia clienti de pe strada. Este ca un club, unde doar membrii au acces. E ca si cum tu cu vecinii de pe scara faceti un club si ii transporti doar pe ei. Asta nu inseamna ca faci taximetrie. De fapt aici este si controversa. Dexterash daca un domeniu nu este reglementat, asta nu inseamna ca e ilegal. Ii inteleg pe taximetristi ca sunt suparati pe Uber, dar totusi hai sa vedem lucrurile exact cum sunt. Evaziunea este in floare si la taxizmetristi. Cele mai multe masini de pe taxi sunt praf, iar despre soferii de pe taxi (nu toti) nu mai vorbim. Eu lucrez cu Uber de cateva zile si absolut toti pasagerii pe care i-am avut folosesc doar Uber si toti spun ca nu mai vor sa aiba treaba cu taximetristii, iar asta spune multe.
Crede-ma viitorul taximetriei va fi acest gen de aplicatie, unde clientul este pe primul plan. Din pacate Uber are monopol. Probabil cand vor aparea concurenti, lucrurile se vor schimba.


soferii uber se plangeau si acum 1 an. ochi sa ai sa citesti inainte sa te apuci de o treaba. Uber are practica asta peste tot nu numai in Romania. E pus DOAR pe profit si pe batjocorit soferii. Clientii sunt cei mai castigati Posted Image

daca taximetristii care iau si bacsis si au masini Logan de 400,000 km , abia se ajung dar masinile voastre care in majoriatatea cazurilor nu au 100.000 km si nu sunt Logan?! iti rupi masina pentru 3 lei cand ai putea sa faci banii astia ca livrator de pizza sau curier si nici nu ai mai avea grija taxelor si cum sa fii legal...ca oricum esti ilegal cu Uberul  Posted Image

http://uber-romania-...avi.blogspot.ro

Edited by fokushima, 24 April 2016 - 02:51.


#1156
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Uber se cara din Ungaria, Austin, si nici in Franta nu mai rezista mult.

http://www.digitaltr...ervice-hungary/
http://www.digitaltr...n-stop-service/
http://www.digitaltr...h-court-battle/

Edited by don_dannielo, 18 July 2016 - 23:51.


#1157
ZIGZAG20

ZIGZAG20

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,971
  • Înscris: 20.04.2013
[ https://newsroom.uber.com/romania/wp-content/uploads/sites/218/2016/07/Cluj-Laungh-blog-post-960x540px-01.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Quote

Cluj-Napoca, Uber-ul tău ajunge în curând! Mai exact, în prima săptămână din luna august. Astăzi avem vești bune pentru clujenii și turiștii care vizitează orașul: ne bucurăm să anunțăm lansarea serviciului uberX la Cluj Napoca, în inima Transilvaniei, unul dintre cele mai dinamice și inovatoare orașe din Europa Centrală și de Est.
Cluj Napoca a ales Uber: mii de clujeni care doresc să folosească Uber au descărcat aplicația în ultimele 6 luni. Ne dorim să facem transportul urban la fel de accesibil precum apa curentă – peste tot, pentru toată lumea. Ca urmare, începând de săptămâna viitoare, serviciul uberX va fi disponibil și în Cluj-Napoca, iar șoferii care doresc să câștige venituri suplimentare folosind propria mașină au oportunitatea să devină micro-antreprenori cu Uber.
De ce Uber? De ce Cluj-Napoca?
Cluj-Napoca este un oraș extraordinar, iar noi ne dorim să îl ajutăm să crească. Uber este o alternativă sigură, de încredere, transparentă și convenabilă la mijloacele existente de transport, atât pentru localnici, cât și pentru turiști
Uber este o oportunitate economică flexibilă pentru micro-antreprenorii locali care pot câștiga acum venituri suplimentare conducând propria lor mașină. 75% dintre venituri rămân la nivel local
Uber reduce numărul de mașini din trafic. Ne dorim să aducem mai mulți oameni în mai puține mașini – de exemplu, unul din patru utilizatori Uber din București spun că își utilizează mașina personală mai rar datorită Uber
Uber va fi un membru activ al comunității din Cluj-Napoca. Vom lucra împreună cu organizații non-guvernamentale și cu mediul academic pentru a susține inovația și antreprenoriatul și vom încheia parteneriate cu afaceri și proiecte locale
Vom anunța în curând data la care serviciul va deveni operațional în Cluj-Napoca. Între timp, șoferii care își doresc să devină micro-antreprenori și să câștige venituri suplimentare conducând propria mașină sunt invitați să se înregistreze aici pentru a deveni parteneri Uber în Cluj-Napoca.
Cum poți deveni partener Uber în Cluj-Napoca?
Dacă ai peste 21 de ani, ești cetățean rezident al României și ai obținut permisul de conducere în urmă cu cel puțin 1 an,  înregistrează-te aici ca partener Uber.
Atenție! Mașina pe care o conduci trebuie să fie mai nouă de 2001 (an de fabricație), să fie înmatriculată în România, să fie în minim 4 uși, să aibă RCA și ITP la zi și să nu aibă defecțiuni sau daune serioase
Adaugă apoi documentele necesare – vei avea nevoie de cazierul auto pe ultimii 5 ani, cazierul judiciar și buletinul tău de identitate
Uber creează oportunități economice flexibile pentru micro-antreprenorii locali care își doresc să câștige venituri suplimentare. De exemplu, în București, 37% dintre partenerii Uber sunt antreprenori sau liber profesioniști, 31% au un serviciu full-time, în timp ce 22% nu au o altă sursă de venit și conduc cu Uber în timp ce sunt în căutarea unui loc de muncă. 9 din 10 parteneri apreciază flexibilitatea și venitul în plus. Iar următorul poți fi tu! Află toate detaliile aici și înscrie-te ca partener Uber în Cluj-Napoca!
Au mai rămas câteva zile până când o cursă sigură și convenabilă va fi doar la un buton distanță. Doar cu Uber, în curând, în Cluj-Napoca!

Edited by ZIGZAG20, 27 July 2016 - 14:16.


#1158
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,434
  • Înscris: 15.06.2007

View Posta3ds, on 23 aprilie 2016 - 06:17, said:

Am vazut ieri un seat leon la care taximetristul a fost nevoit sa lipeasca pe usa spate cuvantul MANER si o sageata ca sa isi dea seama gusterii de unde sa deschida usa...
Pai avea si motive. Doar seat a copiat nu stiu ce model de alfa romeo cu manerul de la portierele din spate mai atipice.

Altfel, motive de rating mic pt soferii uberAttached File  uploadfromtaptalk1469864917945.jpg   25.29K   29 downloadsAttached File  uploadfromtaptalk1469864922906.jpg   37.97K   32 downloads

#1159
fokushima

fokushima

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 114
  • Înscris: 05.05.2015
dar nu au zis ca iti trebuie si SRL(firma) ca sa lucrezi PENTRU ei.  asta inseamna ca ei iti iau 25% + taxele pentru firma + combustibil+uzura masinii. iti mai raman vreo 20% banii tai Posted Image

Edited by fokushima, 31 July 2016 - 12:39.


#1160
M4V3RiCk_

M4V3RiCk_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,672
  • Înscris: 01.08.2007

View Postfokushima, on 31 iulie 2016 - 12:12, said:

dar nu au zis ca iti trebuie si SRL(firma) ca sa lucrezi PENTRU ei.  asta inseamna ca ei iti iau 25% + taxele pentru firma + combustibil+uzura masinii. iti mai raman vreo 20% banii tai Posted Image

Nu stiu de unde scoateti astea, serios !

Ca idee, Uber e inregistrat in Olanda. Cand esti platit esti platit din Olanda ! De ce Olanda? Ptr ca in Olanda o firma care e inregistrata aici si face comert/tranzactii in alte state comunitare ex Romania plateste taxe spre zero!.
In ceea ce priveste TVA-ul pe SRL, de asemeni acesta este zero ptr plati comunitare. Practic in contabilitate si la tva deductibil si la tva colectat se inregistraza aceeasi suma. Deci TVA zero de dat.
Mai departe...taxa pe venit. Ptr SRL-urile sub 65 000 de euro pe an venituri, acesta este de 3%. Si gata !
Se poate alege intre impozit pe profit sau impozit pe dividente, care din 2016 e... tot 3% -fata de 16% imp pe profit. In general alegi impozitul in functie de cum ai afacerea.
Daca ai rulaj mare, profit mic -alegi impozit pe profit. Daca ai venituri mici, profit mare...e clar !

Acum UBER Romania. Compania asta e un gigant, cu care nu te prea poti pune. Au incercat si ei marea cu sarea in Romanica si au avut succes bazanduse pe lehamitata oamenilor fata de taximetristi. (a majoritatea)

Pe ce s-a bazat ?! Bons-uri mari la inceput, tarif ca pe taxi, masini ingrijite-noi cu AC, soferi respectosi imbracati decent.

Intrebati orice duduie intre 14 si 44 de ani ce parere are despre taximetristii de Bucuresti ! E unanima.
Libidinosi, soiosi, care put, prost imbracati, care cer spaga ostentativ si nu se pot abtine de la apropo-uri cu tenta sexuala.
Asta e parerea domnisoarelor si a doamnelor, nu a mea ! Ca sa se inteleaga.

Din stastici Uber e folosit in proportie de peste 60% de catre reprezentatele sexului frumos. Deci a gasit repede nisa.

Acum dc zic taximetristii ca li se ia painea de la gura: Voi vedeti o doamna la 35 de ani imbracata bine, corporatista, parfumata, aranjata, etc sa se suie intr-un Logan fara AC cu 400 000 de km in bord care mai are un pic si tre dus direct la Remat? Ca eu nu !

Despre asta e vorba.

Viitorul suna naspa, da. Uber a venit aici sa faca bani, se foloseste de soferi sa isi faca un nume pana cand in 10-15 ani vor aparea masini autonome. Si atunci chiar ca va pierde toata lumea.
Astea sunt vremurile care le traim si cine nu intelege asta e pierdut.

Pe de alta parte spuneti ca soferii Uber sunt sclavi. Daca omul vrea sa munceasca si lui ii e bine asa, ce aveti bre cu omul ?!

Inca o data repet, Uber nu se adreseaza lui Tatza Florea din Rahova.
Tzata Florea tot cu taxi-ul va merge ca nu stie altceva.Card, pin, CVV ce e aia ?!

Sunt oameni care la 50 de ani nu-i mai angajeaza nimeni si au gasit in Uber o modatalitate sa mai faca un ban, nu sa traiasca. Ce aveti cu oamenii, nu stiu !

Se tot spune de lipsa licentei de transport. Pai sincer nu stiu ce piata capitalista si concurentetiala e aia in care licentele de transport pe Bucuresti sunt limitate.
Eu o vad ca fiind o piata monopolista, nu concurentiala.

Eu daca maine vreau licenta de transport si vreau sa o obtin in 10 zile se poate? Raspunsul e NU !

In general taximetristii nu apara altceva decat un sistem de tip mafiot, neconcurential.
Iar lumea s-a saturat de asta.

Sunt curios cine va castiga: Sistemul mafiot, sau o companie cu miliarde de dolari disponibili care sa puna cu botul pe labe si cel mai mare mahar de pe malul Dambovitei ?
Ca pana la urma banul dicteaza.

Edited by M4V3RiCk_, 06 August 2016 - 02:40.


#1161
crokodilu

crokodilu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,905
  • Înscris: 28.12.2006
Pai o discutie, cea principala, e pe tema legala, adica daca uberistii fac sau nu taximetrie, daca fac atunci trebuie licenta, conform legii. Acum ca legea e buna sau rea e alta discutie si nu are legatura cu subiectul.
De asemenea, ca taxi e slinos si uber e manierat cu donsoarele iar e alta discutie.

Edited by crokodilu, 06 August 2016 - 09:39.


#1162
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Sunt curios cati uberisti renunta.
Gresesc daca estimez ca 100%?

#1163
M4V3RiCk_

M4V3RiCk_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,672
  • Înscris: 01.08.2007
Cu licenta de transport e cu dus si intors.
Cica ti-ar trebui ptr microbuz de la 8+1. Fiindca sunt pline vamile Romaniei de microbuze de genul care fac transport international.
Asta nu ar fi o problema, cea mai grava problema e urmatoarea:

La microbuze de pana la 8+1 locuri, nu e nevoie de tahograf !
Practic soferul poate fi birjerit exemplar de catre patron sa conduca cate 12-14 chiar si 16 ore pe zi fara a avea inlocuitor.
Dar la asta nu se mai seziseaza nimeni !

De licenta de transport sub 8+1 locuri, eu nu am auzit.N-am gasit nicaieri in legislatie asta.

Totodata vine Johannis si spune ca "transportul public de persoane cu autovehicule" trebuie licentiat.
Acum ce naiba reprezinta "transport public" ?! Autovehicul e si Smart-ul e si autobuzul de 50 de locuri !

https://ro.wikipedia...ransport_public

Nici vorba de masini pana la 5 locuri.

Inclusiv seful comisiei de transport de pe camera deputatilor, Mihai Lupu, a specificat asta:

http://stirileprotv....-cu-fiscul.html

Atunci politia in baza a ce imobilizeaza vehicule ?! Fiindca legea ii cam contrazice si deja e un abuz.

Edited by M4V3RiCk_, 06 August 2016 - 20:48.


#1164
babanu5

babanu5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,012
  • Înscris: 20.03.2006
Tu vorbești de licență de rent-a-car cred. Până la 8+1 este copie conformă și mai sus trebuie licență de transport.
Uber nu este transport public, aici este scaparea. Pt a fi public, trebuie să se adreseze publicului larg, pe când Uber poate fi folosit doar de membrii care au acceptat niște termene și condiții atunci când si-au făcut contul.
Intră la rent-a-car pt ca trebuie ( chiar dacă mulți nu o fac) să introduci punctul de plecare și cel de sosire.
Sunt câteva chichite

#1165
M4V3RiCk_

M4V3RiCk_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,672
  • Înscris: 01.08.2007

View Postbabanu5, on 06 august 2016 - 21:24, said:

Tu vorbești de licență de rent-a-car cred. Până la 8+1 este copie conformă și mai sus trebuie licență de transport.
Uber nu este transport public, aici este scaparea. Pt a fi public, trebuie să se adreseze publicului larg, pe când Uber poate fi folosit doar de membrii care au acceptat niște termene și condiții atunci când si-au făcut contul.
Intră la rent-a-car pt ca trebuie ( chiar dacă mulți nu o fac) să introduci punctul de plecare și cel de sosire.
Sunt câteva chichite

Deci daca se suie Garcea in civil care si-a instalat Uber la tine in masina si pe traseu te opreste un echipaj ce ii zici ?

Dom`le nu exista nici o lege sa imi ceara licenta de transport la vehicule sub 8+1 locuri, la taxi pirat nu ma incadrez ca nu am emblema taxi pe masina/nici colanta, nici nu iau clienti din strada si  in ultimul rand cand ai aceptat sa folosesti UBER, ai aceptat si niste conditii.
Da, in alte tari chestiia de "accept" la ceva are valoare de contract si contractul e peste orice cacat de lege.

Daca tu ca patron aganjezi pe cineva si in contract scria ca ala/aia 30 de minute pe zi tre sa-i faca blowjob si semneaza ca e de acord,  pai conteza mai mult contractul semnat decat legea.

In Romania oare ce conteaza ?

Edited by M4V3RiCk_, 08 August 2016 - 00:08.


#1166
a3ds

a3ds

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 13,313
  • Înscris: 26.04.2015
Statul este tarfa cu care esti obligat sa te insori, asta-i realitatea.

#1167
babanu5

babanu5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,012
  • Înscris: 20.03.2006
Crezi că dacă puteau face ceva, nu făceau până acum?
Da, au făcut niște abuzuri în încercarea de a intimida șoferii dar si-au luat-o în mână, oamenii sunt înapoi pe strada.
Cine a fost băiat deștept si-a făcut firma de rent-a-car și doarme linistit. Oricum Uber îi ajută pe cei abuzati, le dă mașină și avocat. Sunt doar 2 cazuri, în rest, nu au ce face.

Pot urca și 3 garcea, atât timp cat șoferul nu ia bani de la ei, nu există temei legal, nici măcar sub legea autostopului nu intra

#1168
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,674
  • Înscris: 22.11.2007
http://gazetadecluj....ristii-clujeni/

Veniți să se lanseze pe piața clujeană, șoferii UBER n-au avut parte de o primire foarte călduroasă din partea taximetriștilor locali.
Clujust.ro relatează faptul că  patru șoferi ai UBER au primit o lecție de corecție de la câțiva taximetriști răzbunători.
Aparent, unul dintre angajații Uber ar fi intrat într-un conflict cu un taximetrist clujean, iar cel din urmă și-arfi chemat colegii în apărare.
Bărbatul de la UBER a sunat la poliție pentru a se plânge că este agresa, având în vedere că mai multe mașini ale unei companii de taxi din Cluj-Napoca i-au blocat autovehicului său.
În replică, mai mulți taximetriști s-au urcat ca și clienți în mașini conduse de șoferi parteneri Uber și au făcut comenzi la adresa Secției 6 de Poliție Cluj-Napoca, potrivit clujust.ro. În momentul în care s-au dat jos din mașini, au alertat polițiștii că se efectuează transport neautorizat de persoane. Șoferii Uber prinși astfel au replicat că-și duc niște prieteni cu mașina. Când au văzut că sunt amendați, au sunat, la ora 1 noaptea, un avocat din București și le-au spus polițiștilor că nu mai au nimic de declarat.
Patru șoferi Uber au primit amenzi de câte 25.000 de lei în baza legii 38/2003 privind transportul in regim de taxi si in regim de inchiriere. De asemenea, plăcuțele de înmatriculare au fost reținute 6 luni. La ora 2, Uber era suspendat la Cluj și nu se mai putea comanda masină.
Purtătorul de cuvânt al IPJ Cluj, Carmen Jucan, a confirmat activitatea de la Secția 6 de Poliție: ”Au fost aplicate patru sancțiuni contravenționale de 25.000 de lei pentru efectuarea de transport public de persoane în regim de taxi fără autorizație. Ca măsură complementară, au fost reținute certificatele de înmatriculare și plăcuțele”. Cele patru mașini din ”schema” Uber au rămas în curtea secției de poliție.

O lectie pe care au oferit-o taximetristii din Cluj precum si autoritatile de acolo! Dupa cum se vede consecintele sunt extrem de grave (ridicat talon, ridicat placute + amenda imensa).

#1169
ZIGZAG20

ZIGZAG20

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,971
  • Înscris: 20.04.2013
Nu știu eu am luat curse tot weekendul și nu am auzit nimic.

#1170
M4V3RiCk_

M4V3RiCk_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,672
  • Înscris: 01.08.2007

View Postbossake, on 08 august 2016 - 14:08, said:

http://gazetadecluj....ristii-clujeni/

Veniți să se lanseze pe piața clujeană, șoferii UBER n-au avut parte de o primire foarte călduroasă din partea taximetriștilor locali.
Clujust.ro relatează faptul că  patru șoferi ai UBER au primit o lecție de corecție de la câțiva taximetriști răzbunători.
Aparent, unul dintre angajații Uber ar fi intrat într-un conflict cu un taximetrist clujean, iar cel din urmă și-arfi chemat colegii în apărare.
Bărbatul de la UBER a sunat la poliție pentru a se plânge că este agresa, având în vedere că mai multe mașini ale unei companii de taxi din Cluj-Napoca i-au blocat autovehicului său.
În replică, mai mulți taximetriști s-au urcat ca și clienți în mașini conduse de șoferi parteneri Uber și au făcut comenzi la adresa Secției 6 de Poliție Cluj-Napoca, potrivit clujust.ro. În momentul în care s-au dat jos din mașini, au alertat polițiștii că se efectuează transport neautorizat de persoane. Șoferii Uber prinși astfel au replicat că-și duc niște prieteni cu mașina. Când au văzut că sunt amendați, au sunat, la ora 1 noaptea, un avocat din București și le-au spus polițiștilor că nu mai au nimic de declarat.
Patru șoferi Uber au primit amenzi de câte 25.000 de lei în baza legii 38/2003 privind transportul in regim de taxi si in regim de inchiriere. De asemenea, plăcuțele de înmatriculare au fost reținute 6 luni. La ora 2, Uber era suspendat la Cluj și nu se mai putea comanda masină.
Purtătorul de cuvânt al IPJ Cluj, Carmen Jucan, a confirmat activitatea de la Secția 6 de Poliție: ”Au fost aplicate patru sancțiuni contravenționale de 25.000 de lei pentru efectuarea de transport public de persoane în regim de taxi fără autorizație. Ca măsură complementară, au fost reținute certificatele de înmatriculare și plăcuțele”. Cele patru mașini din ”schema” Uber au rămas în curtea secției de poliție.

O lectie pe care au oferit-o taximetristii din Cluj precum si autoritatile de acolo! Dupa cum se vede consecintele sunt extrem de grave (ridicat talon, ridicat placute + amenda imensa).

Eu vad lega aici:

http://www.euroavoca...ege&idItem=1143

In baza a carui criteriu e incadrata activitatea Uber la taximetrie ?!

Plus ca acei taximetristi cand au folosit aplicatia Uber, au aceptat niste termeni si conditii.
Da, da...acel "I agree" cand instalti inclusiv software pirat, dar ptr 99% din romani e egal cu zero.

In alte tari cand dai "I agree" te supui deja legilor acelei companii, altfel esti rugat sa nu le folosesti produsul/serviciul neavand astfel nici o pretentie.

Romania? Mai avem mult pana departe !


Singurul lucru, la Cluj parca taxi-ul e 2.2 lei cand am fost ultima oara. Nu mai zic ca iti dau restul pana la ultimul banut si refuza spaga.
In Cluj nu o sa vezi spargatori de seminte sau taximetrist sa zica ca nu te duce pana acolo ca e prea aproape.

Edited by M4V3RiCk_, 08 August 2016 - 19:06.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate