Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Uber in Bucuresti
Last Updated: Aug 09 2019 06:39, Started by
Adm
, Feb 25 2015 13:28
·
0
#1135
Posted 01 March 2016 - 05:11
#1136
Posted 01 March 2016 - 06:50
Nu știu cum face,, aduc șoferii bonu/facturi. Nu am înțeles exact pt ca nu m-a interesat dar știu sigur că atât dau.
|
#1137
Posted 01 March 2016 - 07:31
#1138
Posted 01 March 2016 - 12:10
spuneti-i omului sa priveasca inainte cand sofeaza, in loc sa se holbeze la pasagera din spate:
http://concurs.acasa.ro/uber |
#1139
Posted 04 March 2016 - 01:40
cam asa arata soferul Uber. )
[ http://1.bp.blogspot.com/-ld7aDkUvr2w/Vf6rzNe72ZI/AAAAAAAAACo/2FkYDyFKGqw/s1600/Sofer%2BUber.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#1141
Posted 17 March 2016 - 21:33
#1142
Posted 17 March 2016 - 22:25
maximg, on 09 februarie 2016 - 23:07, said:
Stai linistit , ca daca este sa compari , intre taximetristul ala si un contopist de birou , stilul ala la costumas si camasa albastra , ala care maninca un sandvis cu piine si frunze de salata , ca atit isi permite , taximetristul este pe plus . Ala macar simte viata , e liber ...nu ca ofilitii aia de birou , cocosati de program si rupti in fund de foame , de pe la multinationale ... Si nici macar aia care zic ca sint asa , mai la virf ...salarii mari , rate pe capul lor pina la pensie , stres de le bubuie capul ...desi par social mai sus , sint praf ... a3ds, on 29 februarie 2016 - 16:00, said: [ http://www.catavencii.ro/wp-content/uploads/2016/02/Catavencii-238-07_17-februarie-2016-mic_6_001-957x1024.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Un amic cu care nu m-am văzut de niște ani și cu care m-am întâlnit întâmplător acum vreo trei luni îmi zice: – Mi-am luat și eu zece licențe de taxi. Le-am cumpărat, 50 de mii de euro. – De ce le-a dat ăla care le avea? – Nu știu, frate, se săturase de făcut bani! Ne-am despărțit cu acele vorbe cu care se despart oamenii: ne mai vedem la o bere, poate treci pe la mine etc. Mă sună săptămâna trecută: – Frate, nu știi pe careva care ar vrea să cumpere niște licențe de taxi? – Ce licențe? – Alea ale mele. – Păi, nu ziceai că te umpli de bani? – Gata, m-am umplut, să mai facă și alții bani. – Mi-ai mai dărâmat un mit. Credeam că se fac bani cu licențele. – Se fac, stai liniștit, dar nu știu eu combinația. |
#1143
Posted 17 March 2016 - 23:10
tfmercedez, on 17 martie 2016 - 22:25, said:
Da da si strugurii's acrii. Sti tu ce sti. Pe mine ma doare fix -pix ...ca daca facem o paralela cu alt topic aparut recent , de cind cu criza , sint pe plus , si rata de economisire , este intre 50-70% pe luna , comparativ cu salariul ( am scris comparativ ...) si " tin " o casa,patru persoane , o armata de pisici , o duzina de pesti , totul undeva la o limita superioara . Deci care ar fi problema ? sa renunt la stilul asta , sa ma fac taximetrist ???? Taximetrist ???? Hai colegul , e prea de tot . Sa crezi ca a fi taximetrist este visul cuiva , trebuie sa gindesti foarte " jos " . Taximetria o vad ca o solutie de avarie pt cei limitati si care nu stiu sa faca nimic , iar taximetria " uber " ( verzi ca citit invers iese rebu ...) , o gluma sinistra ...ceva gen manea pe muzica de Bach |
#1147
Posted 26 March 2016 - 16:43
fokushima, on 29 februarie 2016 - 16:28, said:
si sa ca sa lucrezi cu o firma inseamna sa dai cel putin 30% din ce castigi lor. 20% Uber +30% firma + 20 % combustibil = soferul Uber munceste degeaba si isi rupe si masina trebuie sa fii extrem de disperat ca sa faci asta. |
#1148
Posted 21 April 2016 - 01:49
Nu stiu ce solutii sunt kos_funny, dar nu prea mai renteaza UBER. Din pacate si administratorii de la Uber sunt autisti si nu prea ii baga in seama pe parteneri. Ei au impresia ca se spala pe maini, odata ce ii obliga pe soferi sa aibe firme. Insa problema mare este ca Uber nu mai este rentabil pentru parteneri si in cazul asta, soferii or sa se retraga. Atunci sa vedem de la cine isi va mai lua Uber comisionul de 25% plus TVA intracomunitar de 5 %.
De ce spun ca sunt autisti? Le-am semnalat doua probleme punctuale: 1. Se ajunge la client, insa pasagerul nu este la locul indicat, ori da coordonatele gresit, ori este comod si vine in 5 10 minute, chiar un sfert de ora. Tu blochezi traficul, trebuie sa te misti, sa suni clientul etc. Le-am propus ca pornirea cursei sa inceapa odata ajuns la locul indicat de client, pentru ca el sa fie un pic constrans si sa ajunga mai repede la comanda. Intr-o seara am pierdut cel putin o ora si jumatate per total din aceste asteptari. Nu mai spun de benzina consumata, nervi pentru ca blocam traficul etc. 2 . Problema cu distribuirea curselor. Aplicatia mi-a dat curse de multe ori si la 6 km sau chiar 8 km. Daca pasagerul merge 3 km + 1 km ca sa iesi dintre blocuri, inseamna 10 km. Le-am sugerat celor de la Uber sa micsoreze distanta pentru comenzi. La ambele probleme mi s-a raspuns ca tariful minim este de 8 lei si este suficient. O aberatie mai mare ca asta nu am vazut. Din cei 8 lei, Uber opreste comisionul si soferului ii revin 6 lei. In acest caz cum naiba sa faci 10 km in Bucuresti, sa platesti benzina, taxe si impozite firma + masina, reparatii, asigurare etc. Practic vii cu bani de acasa, pentru ca Uber sa incaseze 30%. Ganditi-va ca foarte multe curse sunt de 6 lei. Si ultima problema pe care o ridic vizavi de UBER Ei te obliga sa ai personalitate juridica si sa faci contract cu Uber. In cazul asta Uber si-a luat mana in sensul ca ei iti furnizeaza o aplicatie si atat. In rest te priveste legalitatea, plata impozitelor etc. Insa lucrurile se schimba radical daca tu ca societate comerciala prestezi servicii de transport public.... automat trebuie sa ai licenta de transport. Deci sa fi partener Uber nu mai este rentabil. Exista solutii la aceste probleme, dar ar trebui sa ma angajez manager la ei, ca nu le dau sfaturi gratuite Edited by sisi2000, 21 April 2016 - 01:59. |
#1149
Posted 21 April 2016 - 02:28
1. Inseamna ca a rentat atat timp cat uberistii romani au facut evaziune, cot-la-cot cu UBER cel mare. E ok!
2. UBER nu este casa de binefacere sau ceva de genul acesta; UBER e pus pe facut bani. Punct. 3. Deci, ca sa fii legal, ai niste cheltuieli in plus? Ce chestie, domle... Si acum plangi ca tre' sa fii in legalitate? Si ca nu mai iese banu' daca esti in legalitate? Pai propune-i lui UBER sa mareasca tariful, ca sa fie totul legal, ca sa fie cheltuielile acoperite si ca sa aveti si voi profit. Sau doare cand tre' sa faceti profit legal si va omoara concurenta (taxi) cand face porcarii? Nu-i asa ca'i fain cand faci profit strict din evaziune si e nasol cand tre' sa fii in legalitate? Eu zic sa te mai gandesti la chestia asta... asa, la nivel national. |
|
#1150
Posted 21 April 2016 - 03:24
dexterash, on 21 aprilie 2016 - 02:28, said:
1. Inseamna ca a rentat atat timp cat uberistii romani au facut evaziune, cot-la-cot cu UBER cel mare. E ok! 2. UBER nu este casa de binefacere sau ceva de genul acesta; UBER e pus pe facut bani. Punct. 3. Deci, ca sa fii legal, ai niste cheltuieli in plus? Ce chestie, domle... Si acum plangi ca tre' sa fii in legalitate? Si ca nu mai iese banu' daca esti in legalitate? Pai propune-i lui UBER sa mareasca tariful, ca sa fie totul legal, ca sa fie cheltuielile acoperite si ca sa aveti si voi profit. Sau doare cand tre' sa faceti profit legal si va omoara concurenta (taxi) cand face porcarii? Nu-i asa ca'i fain cand faci profit strict din evaziune si e nasol cand tre' sa fii in legalitate? Eu zic sa te mai gandesti la chestia asta... asa, la nivel national. Dexterash cred ca esti in eroare. Nu vreau sa iau apararea Uber, dar nu cred ca ei nu isi platesc impozitele, ca sa ii numesti evazionisti. Iar chestia asta cu aplicatia Uber nu se poate numi taximetrie ca niciun uberist nu ia clienti de pe strada. Este ca un club, unde doar membrii au acces. E ca si cum tu cu vecinii de pe scara faceti un club si ii transporti doar pe ei. Asta nu inseamna ca faci taximetrie. De fapt aici este si controversa. Dexterash daca un domeniu nu este reglementat, asta nu inseamna ca e ilegal. Ii inteleg pe taximetristi ca sunt suparati pe Uber, dar totusi hai sa vedem lucrurile exact cum sunt. Evaziunea este in floare si la taxizmetristi. Cele mai multe masini de pe taxi sunt praf, iar despre soferii de pe taxi (nu toti) nu mai vorbim. Eu lucrez cu Uber de cateva zile si absolut toti pasagerii pe care i-am avut folosesc doar Uber si toti spun ca nu mai vor sa aiba treaba cu taximetristii, iar asta spune multe. Crede-ma viitorul taximetriei va fi acest gen de aplicatie, unde clientul este pe primul plan. Din pacate Uber are monopol. Probabil cand vor aparea concurenti, lucrurile se vor schimba. |
#1151
Posted 23 April 2016 - 06:17
Am vazut ieri un seat leon la care taximetristul a fost nevoit sa lipeasca pe usa spate cuvantul MANER si o sageata ca sa isi dea seama gusterii de unde sa deschida usa...
|
#1152
Posted 23 April 2016 - 07:14
N-auzi ca sisi2000 nu este taximetrist ci clubberist?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users