Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Masina universala la 10000 euro
Last Updated: Jul 25 2015 10:18, Started by
johnnydanut
, Feb 01 2015 10:07
·
0
#1
Posted 01 February 2015 - 10:07
Stau intr-o zona de munte si drumul e asfaltat si destul de bun insa are doua alunecari de teren pe traseu care se mai deniveleaza la ploi asa ca pana acum am fost chitit sa-mi iau un C5 cu suspensie hidraulica pentru a putea trece fara probleme peste acele denivelari iar in rest sa ma pot bucura de o masina de drum lung avand in vedere ca fac 18000 km pe an preponderent extraurban si cu un concediu de 4-5000 km inclus. N-as lua un suv sau crossover doar pentru 500m de drum prost tinand cont ca un suv consuma mult mai mult la drum intins. Masina o iau pentru 10 ani poate si as vrea sa fie euro 5 , portbagaj de 500 l si sa consume decent. Cea mai buna alegere era c5 insa nu stiu daca in banii astia gasesc unul acceptabil si ma gandeam poate-mi mai dati vreo idee ca sa fie plaja de cautare mai larga. Multumesc !
PS Este exclus Loganul caci am unul si e bun la toate insa nu la drum de 5000 km...... |
#2
Posted 01 February 2015 - 10:20
#3
Posted 01 February 2015 - 10:20
Pai ia C5 atunci. Totusi ar fi bine sa ai si o rep Citroen/Pejo nu f departe pt ca unele interventii inevitabile cand tii masina atatia ani ar fi bine sa le faci la rep.
Edited by undercoverbrother, 01 February 2015 - 10:23. |
#5
Posted 01 February 2015 - 10:28
Daca C5 la 10 mii te tine 10 ani, ma fac popa si-ti fac un tablou cu ea, sa treceti in eternitate si tu si trascaleta!
|
#6
Posted 01 February 2015 - 10:46
Quantum, on 01 februarie 2015 - 10:28, said:
Daca C5 la 10 mii te tine 10 ani, ma fac popa si-ti fac un tablou cu ea, sa treceti in eternitate si tu si trascaleta! PS Nu ca nu mi-as lua una nemteasca , ba unele imi plac enorm = Insignia , dar n-am gasit una care sa se potriveasca la nevoile si bugetul meu . Asta si pentru ca sunt un pic supraevaluate fata de alte marci. Edited by johnnydanut, 01 February 2015 - 10:52. |
#7
Posted 01 February 2015 - 10:52
Ai punctat corect : Xsara vecinului tau este din '98 ?
Pe vremea aia se mai faceau masini . Acum se fabrica petarde . Afirmatia de mai sus este absolut corecta ( cea colegului Quantum ). Problema nu o reprezinta colegul care a facut-o ci tu , care ai deja o parere si nu doresti decat ca alti colegi de forum sa ti-o confirme. Daca stii ca e asa buna , cumpara-o , nu mai intreba . Ia-ti C5 cu suspensie hidraulica . Este grozav pentru drumuri proaste. Edited by JurasikMan, 01 February 2015 - 10:55. |
#8
Posted 01 February 2015 - 11:18
JurasikMan, on 01 februarie 2015 - 10:52, said:
. Ia-ti C5 cu suspensie hidraulica . Este grozav pentru drumuri proaste. Ca posesor de masina cu suspensie hidropneumatica de peste 8 ani, pot sa spun ca nu este doar grozava, este fantastica .Intradevar se cere intretinuta un pic si mers cu grija, dar nu se poate compara cu suspensia de tabla. Mergi ore in sir fara pauza si crezi ca esti pe canapaeaua din sufragerie. Si senzatia cand treci peste denivelari si mai urci un pic masina sa nu o atingi.... doar cine a facut-o poate sa stie. sau sa mergi zeci de km cu 3 roti fara ca macar sa stii ca ai pana.( experienta personala). Stiu ca in Ro masinile sunt de 2 categorii, germane si altele, dar iesi mataluta un pic din tara, si numara masinile de pe orice strada la orice ora si ai va ai surpriza ca masinile frantuzesti au o pondere cel putin dubla fata de cele germane ( cu exceptia Germaniei, bineinteles ). |
#9
Posted 01 February 2015 - 11:18
Skoda Octavia Break cu kit de drumuri grele. Si nu trebuie sa fie tedeii.
|
#11
Posted 01 February 2015 - 11:31
Quantum, on 01 februarie 2015 - 10:28, said:
Daca C5 la 10 mii te tine 10 ani, ma fac popa si-ti fac un tablou cu ea, sa treceti in eternitate si tu si trascaleta! In rest, daca si asta e trascaleta, atunci toate masinile de 10 mii de euro sunt trascalete. Legat de Octavia, o dezavantajeaza consolele lungi. Socrul meu are una tot cu PDG, masina f buna, dar la intrarea/iesirea din curte a dat-o din prima zi cu fundul de pamant intr-un loc in care orice hatchback a mers fara probleme. Drumul mai jos decat curtea si inclinat spre partea cu curtea. Da, stiu, C5 le are si mai lungi dar se ridica destul de sus. Nu mai zic de comparatia dintre cele 2 la drum lung. Edited by undercoverbrother, 01 February 2015 - 11:32. |
#13
Posted 01 February 2015 - 13:35
Daca ai de gand sa o tii 10 ani parerea mea e sa te uiti la ceva de genul Octaviei 4x4 sau Subaru Forester. Niciodata ca fiabilitate Citroen nu a fost la nivelul lui Subaru, oricat de mult ar zice unii ca C5 rezista 10 ani... depinde si cum rezista si cati bani bagi in ea ca sa reziste. Ca intretinere Octavia este mai ieftina si mai usor de intretinut. Ideea este ca, desi Subaru are mecanica complexa pentru majoritatea mecanicilor, este o masina care nu prea cere bani. Foarte rar se intampla ca la un Subaru sa se strice ceva grav. Pe de alta parte, datorita imaginii foarte slabe in Romania, este posibil sa o gasesti la un pret foarte bun si mai putin rulata decat Octavia 4x4.
Dar nu ne-ai spus ce buget ai. |
#14
Posted 01 February 2015 - 14:10
Era bine daca faceai apologia Subarului dupa ce dadeai 25-30 de milioane pe UN amortizor sau pe UNA planetara spate. Poate de aia sunt ieftine.
Tine-l 10 ani cu scoruri din astea. In rest da, sunt de acord cu tine. Un amortizor sau o planetara nu sunt probleme grave la o masina. Crezi ca Foresterele de la Jandarmerie se tarau cu fundul de asfalt pt a-si sterge urma? Nu, aveau amortizoarele duce. http://www.subarufan...hp?topic=1354.0 Da, sunt solutii mai "ieftine" daca nu te deranjaza sa stea masina intr-o parte. Hai sa fim seriosi... Concediu de 5000 de km cu Forester? |
#15
Posted 01 February 2015 - 14:10
Esti amuzant uneori:
http://www.autokarma...8/10111/10221/0 http://www.unixauto....98&cMegnNr=2899 Pe de alta parte la cate masini se intampla sa schimbi planetarele? Omul nici nu va face off road extrem. Tatal meu nu a schimbat planetarele nici la Dacia lui 1300 pe care o tinut-o 15 ani si avea in total aproape 30. Ah, capul de planetara e altceva si daca te costa 500-600 de lei maxim un amortizor, poate te costa 1200 de lei un cap de planetara placat cu aur. |
|
#16
Posted 01 February 2015 - 14:18
Din pacate destul de des desi Subaru e masina fiabila la care nu cad chestii importante.
Nu merg linkurile. http://forum.club4x4...-Forester/page3 Oricum ai da-o masina papa bani cu 7 guri. Crede-ma ca m-a interesat masina si sincer sa-ti spun am ramas socat de ce am citit pe forumurile lor. |
#17
Posted 01 February 2015 - 14:23
Pai stai, ca deja parerile tale se bat cap in cap. Spui ca nu negi linkurile in care un amortizor bun e vreo 500 de lei (departe de 2500-3000 de lei cum spunei), dar in acelasi timp spui ca un Forester te usuca de bani.
Eu stiu 2 proprietari de Subaru, unul are Forester si unul Tribeca. Adevarul e ca amandoi fac foamea ca sa cumpere piese pentru masini... Se pare ca putini stiu ca exista masini care sa reziste cu piesele originale lejer peste 150000 de km, ceea ce la VW (in speta Skoda) este foarte greu sa gasesti. |
#18
Posted 01 February 2015 - 14:28
Si planetarele spate?
Sau oi fi ramas eu socat de pe vremea cand nu nu existau alternative |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users