Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Masini Electrice - Dezbatere realista
Last Updated: Nov 27 2019 14:07, Started by
danX
, Jan 31 2015 12:33
·
0
#1
Posted 31 January 2015 - 12:33
Discutand cu cunoscuti despre masini electrice si avand in vedere publicitatea de care are parte zilele astea Tesla, am zis sa dezbatem aici subiectul.
Presupunem un scenariu relativ realist si aplicabil poate in cativa ani si la noi cand o sa fim mai putini bananieri: Ai buget de masina noua, undeva la 500 - 1000 EUR pe luna. Statul ofera subventii serioase pentru automobilele cu propulsie alternativa. Dealerii de masini au sisteme de leasing operational avantajoase. Drumul tau zilnic e de 30-50 km. In zona in care locuiesti ai infrastructura pentru alimentare electrica, hidrogen, etc. Pentru excursii motorizate si drumuri foarte lungi poti inchiria sau ai deja o masina conventionala. As imparti masinile dupa urmatoarele categorii: 1) Pur electrice (de la Renault Twizzy la Tesla) 2) Electrice cu range extender pe benzina (atentie, nu hibride clasice) (Chevy Volt, BMW i3 cu range extender, BMW i8) 3) Pila de combustibil - Hidrogen (Honda FCX, Toyota Mirai, viitoarele modele Mercedes astfel dotate) Ce ati alege? Raspundeti obiectiv si argumentat, sunt foarte curios ce parere aveti. Daca nu vreti nici una dintre cele de mai sus, sunt curios care e argumentul. Edited by danX, 31 January 2015 - 12:35. |
#2
Posted 31 January 2015 - 12:47
Pentru drumul zilnic: masina pur electrica.
Pentru excursie, aleg trenul (tot electric, presupun..). Depinde cat costa incarcarea pentru fiecare varianta .. Plus situatia in care nu mai ai alimentare (pana de curent etc). |
#3
Posted 31 January 2015 - 12:47
Dupa randul 5 deja nu am mai citit.
Cum poti sa ai in acelasi paragraf "dezbatere realista" si "infrastructura pentru alimentare electrica, hidrogen, etc" ? |
#4
Posted 31 January 2015 - 12:49
Multe Volturi/Ampere nu au vazut niciodata priza. Vb de "company car" la care se deduce benzina dar nu si curentul.
|
#5
Posted 31 January 2015 - 12:51
sandel_u, on 31 ianuarie 2015 - 12:47, said:
Dupa randul 5 deja nu am mai citit. Cum poti sa ai in acelasi paragraf "dezbatere realista" si "infrastructura pentru alimentare electrica, hidrogen, etc" ? Vorbea ipotetic. Exista un trend, dar este incetinit de interesele companiilor petroliere. Se stie de toata lumea. |
#6
Posted 31 January 2015 - 12:51
Masina electrica are o mare problema. Iarna aeroterma consuma mai mult decat motorul. In oras cel putin, unde faci 100 de km in 4-5 ore.
Ei, la termic caldura e gratis. Daca iei si caldura in considerare, randamentul unui motor termic nu mai e deloc atat de mic. Si nu vad de ce nu ai lua-o. Edited by undercoverbrother, 31 January 2015 - 12:54. |
#8
Posted 31 January 2015 - 12:55
#9
Posted 31 January 2015 - 12:58
Fara dorinta de a face reclama la o revista anume, este un articol bine documentat privitor la testarea unei Kia Soul Ev ( aparut in auto-bild din ian 2015). Din pacate concluzia testerilor este dramatica : de 20.000 euro cumperi multa, multa,multa benzina.
Masina are un pret de aprox 37kEuro cu tva si iarna in Bucuresti ai o autonomie de 100km daca nu prea te incalzesti. |
#10
Posted 31 January 2015 - 13:04
In prezent, autonomia unei masini pur elecrica este foarte redusa pentru a putea fi luata in calcul. Pana se vor mai face ceva progrese in sensul asta, hibridele au un mare avantaj.
|
|
#11
Posted 31 January 2015 - 13:05
undercoverbrother, on 31 ianuarie 2015 - 12:55, said:
Adica tramvai/troleu/metrou? Da. Asta prin oras. Pentru mers la sinala (predeal) -> Trenul! N-ai grija masinii, roti de iarna, rovigneta, parcare etc etc. Iesi din tren, mergi putin pe un drum si gata, ai ajuns in statiune. Cel putin asta am facut eu acum cativa ani. La mare e putin mai complicat, ce-i drept. |
#12
Posted 31 January 2015 - 13:11
Ai familie, copii? Calatoresti doar de la Bucuresti la Sinaia sau la Constanta?
Ai suficiet timp la dispozitie incat sa te mulezi pe orarul trenului? Edited by undercoverbrother, 31 January 2015 - 13:11. |
#13
Posted 31 January 2015 - 13:11
Necasatorit si fara copil.
Dar ce, crezi ca nu poti calatori cu familia in tren? In alte tari, membrii familiei merg cu totii pe bicicleta prin parc. Desigur, alta infrastructura, civilizatie, posibilitati, alternative.... Edited by bogdan_z, 31 January 2015 - 13:12. |
#14
Posted 31 January 2015 - 13:13
Asa ma gandeam si eu. Multe lucruri simple se vor complica la un mom dat.
|
#15
Posted 31 January 2015 - 13:15
|
#16
Posted 31 January 2015 - 13:15
Eu as merge pe hidrogen cu pila! (varianta 3)
Cat va fi o trascaleta din asta? Edited by Quantum, 31 January 2015 - 13:23. |
#17
Posted 31 January 2015 - 13:16
De ce crezi ca se intarzie cu magistrala de metrou pana la Otopeni? Ca-s acele firme de taxi care ar pierde bani grei (pe langa acele... incidente numeroase prezentate la stiri..).
Fenechiu stia ca suntem singura capitala din UE fara legatura de metrou intre oras si aeroport. Acum s-a intors roata/foaia pentru el. Ca sa nu mai zic de .. unii dubiosi care circula in metrou/tren etc, strada.. Asta e, avantaje si dezavantaje. Edited by bogdan_z, 31 January 2015 - 13:17. |
#18
Posted 31 January 2015 - 13:17
Mi-as lua una electrica cu range extender, care sa se poata incarca si acasa. Acum depinde si de pret.
Cat despre infrastructura, cand vor incepe sa se inmulteasca posesorii de automobile electrice se vor inmulti si locurile unde poti sa iti incarci masina. Deocamdata nu se poate vorbi de Romania. Noi mai trebuie sa asteptam sa se vanda electricele la SH si dupa aia mai vedem ce facem |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users