Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata
 

Ce 4x4 compact sa aleg?

- - - - -
  • Please log in to reply
98 replies to this topic

#73
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Mda, VW e Dumnezeu cand e vorba de masini (not!). Am o apetenta pentru VAG, dar sa fim seriosi Rav 4, Forester, Outlander sunt putin mai competente pentru iesiri in afara asfaltului decat Tiguan, Kuga, ix35 et co.

#74
lucianer75

lucianer75

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 414
  • Înscris: 19.02.2012
Corect.

#75
buteliearagaz

buteliearagaz

    Contabilizez vorbe

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,137
  • Înscris: 13.12.2006
Ia un Land Rover Freelander 2 sau un Land Rover Discovery si nu o sa-ti para rau.

#76
lucianer75

lucianer75

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 414
  • Înscris: 19.02.2012
...si la Discovery sa cauti si sponsori pentru cheltuieli �

#77
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Posted Image
Este un post tras la indigo cu alte posturi similare , in care initiatorul are deja o parere formata si intreaba doar pentru a-si confirma alegerea facuta. Aici de vorbeste la gramada de Octavia 4x4 ,Duster, Discovery si Amarok. Aceste masini nu au nimic in comun una cu cealalta. Pentru cei care doresc o imbunatatire a informatiilor personale despre 4x4 , mai studiati si prin alte parti. Talmes-balmesul de pe aici , nu ajuta decat sa sporirea buimacetii din capul unui novice. MAsina 4x4 inseamna ce este la si sub nivelul sasiului. Toate posturile de pe aici se refera la ce este deasupra Posted Image . Forma unei masini si producatorul nu dau masinii respective veleitati de masina de teren . Tipul de transmisie , solutiile constructive , acestea fac diferenta , nu forma sacaunului si a portbagajului .
Cateodata ma intreb ..de ce incerc eu sa fac cuiva bine cu forta ? Daca omul are deja o parere , de ce sa nu il las sa arunce cu banii ? Poate are prea multi. Poate masina este cadou , castigala la barbut ..si atunci nu conteaza ce marca este.

#78
Taxon

Taxon

    Cârcotaș nesuferit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,073
  • Înscris: 19.01.2004

 Razvanx, on 29 ianuarie 2015 - 15:41, said:

Caut un 4x4 compact sh pentru 50% drumuri urbane, 50% drumuri infundate (noroi, zapada) pentru mers la servici, dupa anul 2008, preferabil sa nu sara motorul de 2000cc, fara bena.

Cam asta e si tema mea de gindire cu tinta intr-un viitor apropiat. Tinind cont ca o vreau si ca masina de familie pentru vacante, cred ca ma indrept catre x-Trail - pare cea care intruneste cele mai multe bife pe checklist-ul meu.

#79
dorinpopa

dorinpopa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 752
  • Înscris: 13.06.2010
Extrem de slabă oferta.

http://www.autovit.r...e][0]=automatic

#80
dorinpopa

dorinpopa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 752
  • Înscris: 13.06.2010
Pentru asta recomand un Amarok sau H2.
Dar nu, acolo nu sunt SUV-uri de oras, sunt SUV-uri cu ceva capabilități de teren, care permit o siguranță mai mare la volan în situații moderat dificile. Nu sunt masini de offroad, nu te poți apuca de competiție cu ele sau alte minuni. Vrei să stai un pic mai sus, vrei să poți ieși din noroaiele din Pipera, vrei să nu rămâi înzăpezit în Bucuruești, vrei să nu îți fie teamă că poți ajunge în șanț dacă lovești un câine pe șosea, unul din SUV-urle alea te pot ajuta.

După 15 ani de condus Dacie, Dacie, Matiz, Clio, Laguna, e interesant să vezi cum te percep alți șoferi când ești la volanul unui șifonier. Plus, mie îmi place să stresez cocalari cu BMW sau TDI-uri. :)

Ca de obicei, subliniez că un SUV cu 4x4 nu e invincibil și e nevoie de o perioadă de acomodare cu mașina, mai ales cu abordarea curbelor, pentru că șifonierul înalt are alt centru de greutate decât un sedan.

#81
ovidiun

ovidiun

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 01.10.2006
In curand (sper 2 saptamani) voi deveni fericitul posesor al unei Honda CR-V 1.6 4WD Lifestyle M/T. Batranul meu Santa Fe de aproape 9 ani e gelos de moare...:-) A fost (si este inca ...) o masina de nadejde care nu m-a lasat la greu, dar e timpul de schimbare...  Am testat Mazda cx5, Hyundai ix 35, Opel Antara, Kia Sportage, Subaru Forester... Honda a fost singura care m-a convins din postura de familist oleaca aventuros, dar care tine maxim la confort si siguranta... Cand pun mana pe ea, revin cu impresii mai detaliate.
P.S: mi-as fi dorit tot un Santa Fe, dar pretul a devenit nesimtit de mare... Nu se mai importa decat modelul de top si cu toate discounturile nu am obtinut sub 41.500 euro... E totusi Hyundai...

#82
madalinvandro

madalinvandro

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 17.06.2015
Buna ziua,
stie cineva de unde pot cumpara un limited slip rear differential pt Suzuki Grand Vitara?

#83
MELODY

MELODY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,539
  • Înscris: 21.03.2005
de curiozitate, initiatorul topicului ce a ales? :)

Cat despre Honda CR-V, din pacate la aspect e cam nasol, cel putin de la portiera a doua spre spate are o forma gheboasa... Nu mai face honda masinile superbe (cel putin rachetele alea de sosea)...

Edited by MELODY, 27 June 2015 - 00:09.


#84
ovidiun

ovidiun

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 01.10.2006
Salut!
Din nefericire nu pot sa vin cu nimic bun despre alegerea facuta...
Este cea mai mare teapa pe care mi-am luat-o in viata mea!
Am achizitionat pe firma 3 Honda CR-V 1.6 Diesel 4x4 160 CP, MT 6 viteze,  echiparea Lifestyle, de la Asko International, dealer official Honda.
In acest moment am demarat discutiile de returnare a lor. Motivul: problemele majore la filtrul de particule!
Masinile au cam o luna de la achizitie si intre 1000 si 2500 de km rulati.
In aceasta perioada de cosmar, una dintre ele a fost deja in service de 3 ori, ultima data fiimd dusa acum 10 zile si de atunci este la ei. Masina data ca replacement, a cedat si ea azi dimineata, afisand exact aceeasi problema cu filtrul de particule.
O a doua masina din cele 3 achizitionate a avut si ea o vizita la service cu probleme la acelasi celebru deja, filtrul de particule!
Nimeni  de la Honda nu stie ce sa faca cu oul asta fierbinte... In prezent nu au nici o solutie clara si serioasa la problema asta, noi perecandu-ne timpul mai mult ducand si luand masinile din service (doar cu eroarea resetata, dar fara a fi solutionat fondul problemei), decat folosindu-le...
Este foarte clar ca problema este una constructiva ce afecteaza cel putin intregul lot daca nu chiar modelul in sine...
In consecinta, pentru moment nu sfatuiesc pe nimeni sa aleaga aceasta masina, decat daca e masochist !!! Regret sa constat dar Honda CR-V nu mai este ce a fost candva...
Am deschis deja discutia cu dealerul pentru a vedea care este procedura de returnare/inlocuire a masinilor.
Sper ca postul meu sa ajute in luarea unor decizii corecte a tuturor celor in cautarea unei masini din aceasta categorie si vza promit sa va tin la curent cu evolutia lucrurilor, indiferent de directia in care acestea o vor lua...
Si ca tortul sa aibe motul pus, nici pana acum nu mi-au fost inmanate Cartile Tehnice ale masinilor si Manualele de exploatare, importatorul Honda Trading neavand nici pana acum aceste documente si carti tiparite in limba romana, desi legile in vigoare le interzic cu desavarsire comercializarea vehiculelor neinsotite de cele specificate mai sus!!!

Bafta tuturor!

#85
MELODY

MELODY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,539
  • Înscris: 21.03.2005
Da, nasol moment!
Chiar daca e un defect din fabrica, nu stiu cum poti sa le dai inapoi decat fie cu buy-back, caz in care pierzi la pret sau prin achizitie model superior (alta motorizare). Daca le-ai luat pe leasing, poti sa anunti leasing-ul ca nu le mai platesti si la revedere. Ai pierdut 1-2 rate (+avans, daca ai dat) si gata. Daca nu gasesti o alta cale cu dealer-ul, un fel de DOA, atunci asta va fi gaura (sau teapa) ta.
Dar indiferent de situatia asta, eu n-as fi luat motor sub 1.9-2.0. Cuplu real, moment, etc. CP sunt ok, dar daca nu sunt ajutati de un cuplu puternic, nu te ajuta cu nimic.

#86
sean70

sean70

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,166
  • Înscris: 20.01.2014
Nu cunosc Honda dar problema expusa de tine loveste in miturile despre fiabilitatea unor marci mult-laudate.
Pe de alta parte filtrul de particule se infunda la orice masina daca nu este utilizata corect...adica mers cu ea subturata,oras,drumuri scurte cu motorul sub regimul de temperatura optim...in cartea oricarei masini dotate cu DPF se specifica ce trebuie facut ca sa ai un filtru functional...in general se merge la drum intins cativa km cu turatii in jur de 2500-3000 rot/min,astfel incat sa se curete funinginea depusa...
In concluzie,talpa e solutia!

#87
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,023
  • Înscris: 09.01.2007
DPF e problematic la multe marci, la diesel.
In anumite conditii se poate face DPF off, dar nu stiu implicatiile la garantie si ITP.

Edited by overseas, 31 July 2015 - 14:54.


#88
Calitri

Calitri

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 11.05.2014
Salutare!

Vreau sa-mi achizitionezi un SUV, ce imi recomandat?

Cerinte:
Motor Diesel sub 2000ccm.
Garda la sol cat mai mare. (75% pe asfalt si 25% pe drumuri neasfaltate)
Sa fie 4x4 (nu permanent).
Consum cat mai mic.
Anul fabricatiei dupa 2006.
Minim Euro 4.
Pret maxim 8000€

Ce am gasit pana acuma, dar nu stiu nimic de ele:
Opel Antara
Chevrolet Captiva
Hiunday Tucson
Suzuki Grand Vitara

Multumesc!

#89
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,023
  • Înscris: 09.01.2007
Suzuki, cred ca e facut in Japonia

#90
lucianer75

lucianer75

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 414
  • Înscris: 19.02.2012
Nu o sa ai niciodata un consum f mic pe un diesel la astfel de masini. Cea mai buna combinatie....benzina+GPL....din proprie experienta. 2,35/l fata de 5,40-70/l la diesel.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate