Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Renault~Dacia sau IT~F~RO !
Last Updated: Feb 08 2015 19:30, Started by
Kortana
, Jan 28 2015 23:55
·
0
#1
Posted 28 January 2015 - 23:55
Salut.
Sper ca nu am postat intr-un loc gresit. Am citit pe internet un articol interesant: http://www.automarke...icii-55102.html Si asta: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/cmrtQDFCgXY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Am inteles asa: francezii au colaborat cu Gordini pentru a incepe fabricarea unori masini ce ai va purta numele Renault Gordini. Gordini era italian care mai in tinerete a lucrat la Maserati in Italia. Deci, Dacia 1100 e 50% frantuzeasca si 50% italiana. Renault 5 Turbo a facut furori. Renault R8 la fel. Chiar a existat un Renault Alpine. Ceea ce se vede in filmul de pe Youtube e o dovada ca italienii iau ajutat pe francezi sa faca masini mai bune , inclusiv cele sport, chiar si in editie limitata. Nu stiam ca Dacia nu e 100% frantuzeasca , cum s-ar spune... ruda cu Renault. Credeam ca Gordini e francez dar ma inselasem, e italian. In Franta, asemnea modele erau foarte apreciate. La fel si in strainatate. In motorsport , americanii, germanii, itaienii erau primii care au realizat masini sport si competii cu acestea. A poi a urmat si francezii. Cind au revenit francezii in Romania dupa 1989, si se tot spunea ca datorita francezilor, Dacia exista si ca am luat licenta de la ei. Dar lor nu le-a reamintit ca datorita italienilor, Renault a progresa mult mai mult ? Cei care stiu mai bine ( mai clar ) care e adevarul, sa vorbeasca aici. In zilele noastre e un exemplar, mai modern Renault Clio RS Gordini Edition. Al doilea exemplar e Twingo Gordini. Amindoua in culoarea albastra cu dungi albe. Attached FilesEdited by Kortana, 29 January 2015 - 00:01. |
#2
Posted 29 January 2015 - 00:33
#3
Posted 29 January 2015 - 03:38
#5
Posted 29 January 2015 - 09:00
#6
Posted 29 January 2015 - 11:40
nu cred ca mai exista ceva din renault5 in clio! e doar evolutia fireasca a clasei.
|
#7
Posted 29 January 2015 - 13:31
sanderoalex, on 29 ianuarie 2015 - 11:40, said:
nu cred ca mai exista ceva din renault5 in clio! e doar evolutia fireasca a clasei. Dacia 500 ( Lastun ) seamana destul de bine cu Renault 5. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Kh5R6DZ68-M?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Kortana, 29 January 2015 - 13:33. |
#8
Posted 29 January 2015 - 18:32
Eu pe asta il stiam ca Gordini: https://www.google.r...1.jpg;4752;3168
|
#9
Posted 29 January 2015 - 18:55
nu inteleg la ca model te referi,dar daca e ala mai rotunjit ,ala e renault dauphine gordini,predecesorul lui r8.
|
#10
Posted 29 January 2015 - 19:42
Quantum, on 29 ianuarie 2015 - 18:32, said:
Eu pe asta il stiam ca Gordini: https://www.google.r...1.jpg;4752;3168 Edited by Kortana, 29 January 2015 - 19:42. |
|
#11
Posted 08 February 2015 - 19:30
Da, dar in vremea respectiva in talon era trecut doar ca Renault Gordini. Am avut asa ceva, si cam asta era trecut pe talonul vechi:
SNC00576a.jpg 166.75K 15 downloads SNC00557.jpg 234.29K 16 downloads Dacia 500 nu are absolut nici o treaba cu Renault-ul 5, e mult mai mic. Edited by calinkgb, 08 February 2015 - 19:31. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users