Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrebari srl nou

Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

Este posibila in Android intrarea in Youtube versiunea completa?

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
cap_tepos

cap_tepos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,653
  • Înscris: 08.05.2006
In primul rand as dori sa-mi cer scuze anticipat daca nu am pus unde trebuie acest topic.
Sunt incepator in utilizarea deviceurilor cu Android confruntandu-ma cu problema imposibilitatii intrarii cu tableta mea e-boda A200 pe Youtube full-version. Doresc sa intru in Youtube full-version pentru ca in formatul de mobil, in care intra tableta implicit nu apar filmele pe care doresc sa le vizionez. Am incercat sa caut un buton full-version pe Youtube negasind. Am cautat pe google o posibilitate, mi-am intrebat prietenii dotati cu smartphoneuri Android-Samsung si n-am iesit la liman. Deci va rog, stimati utilizatori avansati si experimentati de deviceuri android, poate-mi sugerati o solutie (daca exista). Multumesc anticipat.

#2
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
instaleaza Opera mobile, intra la settings, user agent si alege desktop, apoi intra pe youtube
sau mai simplu foloseste https://play.google.....YTplayer&hl=en

#3
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,703
  • Înscris: 25.11.2014
Tu intri pe youtube din browser sau din aplicatie?

#4
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members