Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Frana de mana: mecanica sau electrica?
Last Updated: Dec 09 2015 08:07, Started by
Ioghi
, Jan 28 2015 17:42
·
0
#1
Posted 28 January 2015 - 17:42
Salut! Pe care dintre cele doua tipuri de frana o alegeti si de ce?
Attached FilesEdited by Ioghi, 28 January 2015 - 17:43. |
#2
Posted 28 January 2015 - 17:52
Cine alege masina dupa frana de mana?
Daca e de ales as alege la buton, nu stiu ce dezavantaje sunt insa arata mai bine interiorul. Edited by Sef-chenko, 28 January 2015 - 17:53. |
#4
Posted 28 January 2015 - 18:01
O prefer pe cea clasica, maneta, pe care-o poti doza. Mai vrei sa te joci iarna printr-o parcare goala...
Si-n caz de urgenta (am avut Dacia la care de trei ori mi-au sarit placutele de frana, cand au introdus rahaturile alea "ecologice", si m-am oprit cu frana de mana) cred c-o gasesti / actionezi mai usor. |
#7
Posted 28 January 2015 - 18:16
maneta 100%. Doamne.... in curand o sa si respiram apasand pe buton! Acum seros in caz de urgenta vreau maneta cu cablu nu buton.
Edited by alexpet, 28 January 2015 - 18:18. |
#8
Posted 28 January 2015 - 18:22
Pe cutiile automate actuale este ceva mai incomoda cea manuala. Cele care au frana de parcare electrica deblocheaza / blocheaza automat frana de parcare la plecare / oprire.
Cea electrica este mai comoda, insa mai pretentioasa, cea manuala iti ofera libertate ceva mai mare. Cateodata importanta. |
#9
Posted 28 January 2015 - 18:24
Prefer frana de mana 100% mecanica. Asa a si fost proiectata la origini, sa nu depinda de nimic altceva .
|
#10
Posted 28 January 2015 - 18:31
Fara indoiala as alege exact ce am acum pe masina, adica cea electrica.
As face-o pentru comoditatea pe care o aduce: la pornire sau oprire nu mai am treaba cu activarea sau dezactivarea ei. Nu mai trebuie s-o tin manual la plecarea din rampa, la semafor nu mai stau cu piciorul pe frana. Sper sa treaca toate masinile la electrica sa nu mai fi orbit noaptea la semafoare de cei din fata care tin piciorul pe frana. Probleme pana acum n-am avut cu ea, asa ca nu ma sperii de drobul cu sare la partea de urgenta, de care au amintit unii colegi, apasarea in mers a butonului are ca efect intrarea masinii in stare de franare de urgenta (frana maxima, avarii, etc). Evident, actionarea nu poate fi dozata, insa avantajele imi par mult mai mari decat dezavantajele |
|
#11
Posted 28 January 2015 - 18:35
Barboso, on 28 ianuarie 2015 - 18:01, said:
O prefer pe cea clasica, maneta, pe care-o poti doza. .......... din pacate implementarea e destul de complicata si am inteles ca reparatiile sunt foarte costisitoare. |
#13
Posted 28 January 2015 - 18:44
valitudor, on 28 ianuarie 2015 - 18:31, said:
la partea de urgenta, de care au amintit unii colegi, apasarea in mers a butonului In alta dezordine de idei, nu stiu cat de protejat este (banuiesc, totusi, ca este) de o apasare accidentala. _Smiley_, on 28 ianuarie 2015 - 18:35, said:
si cea electronica poate fi dozata. la fordul meu cand am peste 30 km/h frana e aplicata progresiv. Edited by Barboso, 28 January 2015 - 18:44. |
#14
Posted 28 January 2015 - 18:46
Cu nimeritul in caz de urgenta, sincer nu cred ca tocmai la ea m-as gandi
Din greseala am apasat odata pe ea, a inceput sa urle ceva prin masina dar altceva nimic. Am citit ulterior manualul si am vazut ca trebuie sa tin apasat butonul vreo 1 s sa intre. N-am mai incercat, dar m-a facut curios _Smiley_ ca zice ca actioneaza progresiv Una peste alta, nu cred ca m-as baza pe ea la urgenta, dar nu m-as mai baza nici pe una clasica, ca nu mai am reflexul sa caut maneta la cea clasica cu dreapta |
#15
Posted 28 January 2015 - 18:49
Deci mai buna-i cea clasica. Actioneaza instant, cat si cum vrei.
|
|
#16
Posted 28 January 2015 - 18:58
valitudor, on 28 ianuarie 2015 - 18:31, said:
Fara indoiala as alege exact ce am acum pe masina, adica cea electrica. As face-o pentru comoditatea pe care o aduce: la pornire sau oprire nu mai am treaba cu activarea sau dezactivarea ei. Nu mai trebuie s-o tin manual la plecarea din rampa, la semafor nu mai stau cu piciorul pe frana. Sper sa treaca toate masinile la electrica sa nu mai fi orbit noaptea la semafoare de cei din fata care tin piciorul pe frana. Probleme pana acum n-am avut cu ea, asa ca nu ma sperii de drobul cu sare la partea de urgenta, de care au amintit unii colegi, apasarea in mers a butonului are ca efect intrarea masinii in stare de franare de urgenta (frana maxima, avarii, etc). Evident, actionarea nu poate fi dozata, insa avantajele imi par mult mai mari decat dezavantajele |
#17
Posted 28 January 2015 - 19:02
De ce as tine-o din ambreiaj daca se ocupa frana de mana de asta? Ai dreptate, vai de voi
Barboso, on 28 ianuarie 2015 - 18:49, said:
Deci mai buna-i cea clasica. Actioneaza instant, cat si cum vrei. M-am mai gandit si eu de cateva ori la ce zici. Oricum, in mers nu cred ca actioneaza motorasele, ci tot ABS-ul, asa ca nu cred ca poate fi considerata un sistem alternativ de franare pentru, spre exemplu, perforarea unui furtun de franare. Da, din punctul asta de vedere este un dezavantaj Edited by valitudor, 28 January 2015 - 19:03. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users