Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Căldura dată la maxim în magazine, mijloace de transport în comun
Last Updated: Feb 11 2015 14:50, Started by
djl
, Jan 28 2015 12:23
·
0
#1
Posted 28 January 2015 - 12:23
Afară e răcoare, deci oamenii se îmbracă mai gros. Dar unii propietari de magazine uită asta și dau căldura tare. Înțeleg că cei din magazin nu trebuie să stea înfofoliți, dar nici cei care intră nu trebuie să transpire.
Iar ieri, când erau 4 grade cu plus în 2 troleibuze din alea vechi mergea căldura la maxim, deși nu cred că era nevoie să se facă cuptor. |
#2
Posted 28 January 2015 - 12:30
Intreaba printre cunoscuti in stinga si-n dreapta ce e un termostat si la ce foloseste si-ai sa-ti dai seama de ce.
|
#3
Posted 28 January 2015 - 12:39
Da' termostatu' ala e batut in cuie pe o anume valoare???
Se poate regla pe ce temperatura vrea muschiu' tau, nu? |
#4
Posted 28 January 2015 - 12:48
djl, on 28 ianuarie 2015 - 12:23, said:
Afară e răcoare, deci oamenii se îmbracă mai gros. Dar unii propietari de magazine uită asta şi dau căldura tare. Înţeleg că cei din magazin nu trebuie să stea înfofoliţi, dar nici cei care intră nu trebuie să transpire. Iar ieri, când erau 4 grade cu plus în 2 troleibuze din alea vechi mergea căldura la maxim, deşi nu cred că era nevoie să se facă cuptor. djl, on 28 ianuarie 2015 - 12:23, said: Iar ieri, când erau 4 grade cu plus în 2 troleibuze din alea vechi mergea căldura la maxim, deşi nu cred că era nevoie să se facă cuptor. Tu n-ai de unde sa stii ca mergea caldura la maximum.Eventual doar sa presupui. Iar ca sa fie concludenta analiza ar trebui intrebati toti calatorii care au fost cu tine in troleibuzele respective.Din nou, tu n-ai de unde sa stii cum s-au simtit ceilalti.Poate celorlalti le-a fost frig.I-ai intrebat? |
#5
Posted 28 January 2015 - 12:50
djl, on 28 ianuarie 2015 - 12:23, said:
în 2 troleibuze din alea vechi mergea căldura la maxim, deşi nu cred că era nevoie să se facă cuptor. |
#6
Posted 28 January 2015 - 13:05
Aerotermele alea din troleibuze ştiu că nu au decât 2 poziţii.
În tramvai nu e aşa de cald în general şi nu se plânge lumea. |
#7
Posted 28 January 2015 - 13:08
In magazine ai vrea sa tii angajatii aia cu geaca, manusi si caciula?
oricum ai da-o, tot nu multumesti pe toata lumea, vezi topicul celalalt cu 'cat de frig e la voi', unde fiecare are o temperatura la care se simte bine. |
#8
Posted 28 January 2015 - 13:29
Un alt lucru bun aplicat "romaneste" la noi :
In magazine - exista termostat de ambient care e foarte bine gindit iar temperatura mediului pentru o buna desfasurare a activitatii de zi cu zi este de 21 grade celsius si iluminare la 4000 Kelvin , punct, nu ca ce zice ala, ca la alalalt ii cald sau frig . Dar termostatul nu-l stie regala nimeni , am avut surpriza ca intr-un sediu de banca sa fie 26 grade iar exterior -4 grade , daca nu stai bine cu motorasul o iei pe ulei si iesi cu picioarele inainte la asa diferenta de temperatura . In mijloacele de transport soferul cupleaza caldura de acolo in colo urmeaza : daca e prea cald Dorel de la atelier stie de ce , daca nu functioneaza caldura Protopopescu de la garaj e vinovat si oricite setari si trepte ar avea aeroterma tot una singura functioneaza pentru ca restul sunt "strapate" dupa regula reparatiilor tip Gherla - toate firele merg intr-un singur loc si acolo va spinzura un bec ce preia supratensiunea (deobicei balangane in fata autobuzului) . Din aceeasi categorie : Blocurile cu doua intrari la care una e blocata Daca pe o strada exista 40 stilpi de iluminat minim 2 nu functioneaza Daca o straduta e prea frumos asfaltata sigur este inchisa . Edited by xilo, 28 January 2015 - 13:35. |
#9
Posted 28 January 2015 - 13:49
djl, on 28 ianuarie 2015 - 13:05, said:
Aerotermele alea din troleibuze ştiu că nu au decât 2 poziţii. În tramvai nu e aşa de cald în general şi nu se plânge lumea. Mai djl esti cumva nou in oras ? In caz ca da, bine ai venit. Pe aici, daca vrei normalitate ori te lupti cu toate autoritatile si regiile, insa se prea poate ca roadele luptelor tale sa le culeaga stranepotii tai, ori te apuci de pe acuma si iti faci bagajul Uite, sa te mai dregi, vizavi de facut dus cand vrei: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/PUXfeIdlXAo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#10
Posted 28 January 2015 - 13:52
djl, on 28 ianuarie 2015 - 13:05, said:
Aerotermele alea din troleibuze ştiu că nu au decât 2 poziţii. În tramvai nu e aşa de cald în general şi nu se plânge lumea. |
|
#11
Posted 28 January 2015 - 14:46
Geaca are un fermoar, il poti folosi daca iti este cald. Caciula o poti da jos. Problema rezolvata.
|
#12
Posted 28 January 2015 - 15:37
Mare tampenie cu supraincalzirile astea, fie ca e vorba de trenuri, autobuze, microbuze, tramvaie sau masini. Asa si racesti, asa si se produce/amplifica mirosul de transpiratie, ai parte de disconfort si moleseala. Si cel putin in cazul trenurilor disconfortul asta e produs cu un extra-cost pentru operator, adic plateste mai mult la curent. Din fericire sunt tot mai rare vagoanele supraincalzite.
|
#13
Posted 28 January 2015 - 16:31
LunaCrystal, on 28 ianuarie 2015 - 15:37, said:
Mare tampenie cu supraincalzirile astea, fie ca e vorba de trenuri, autobuze, microbuze, tramvaie sau masini. Asa si racesti, asa si se produce/amplifica mirosul de transpiratie, ai parte de disconfort si moleseala. Si cel putin in cazul trenurilor disconfortul asta e produs cu un extra-cost pentru operator, adic plateste mai mult la curent. Din fericire sunt tot mai rare vagoanele supraincalzite. ai tu o treaba cu transpiratia. vezi ca daca transpiri mult si puti ca un dihor, s-ar putea sa fie o chestie hormonala. Cotabita era asa... |
#14
Posted 28 January 2015 - 16:48
xilo, on 28 ianuarie 2015 - 13:29, said:
temperatura mediului pentru o buna desfasurare a activitatii de zi cu zi este de 21 grade celsius La mine, cel putin, se confirma. andreic, on 28 ianuarie 2015 - 13:52, said:
te deschizi la geaca in mijlocul de transport, dai caciula jos eventual o tii in buzunar Shock-G, on 28 ianuarie 2015 - 14:46, said: Geaca are un fermoar, il poti folosi daca iti este cald. Caciula o poti da jos. Problema rezolvata. Si tare-as simti nevoia sa-mi scot si camasa. |
#15
Posted 28 January 2015 - 20:00
"afirmau c-ar fi pe la 17 grade."
Sustin . Eu am confundat/gresit temperatura optima in locuinta cu cea de la lucru . |
|
#17
Posted 31 January 2015 - 11:55
Aia ar fi bine, dar rar ii dau drumul ,,la maxim" la racoare.
|
#18
Posted 31 January 2015 - 12:14
Andantae, on 28 ianuarie 2015 - 16:31, said:
ai tu o treaba cu transpiratia. vezi ca daca transpiri mult si puti ca un dihor, s-ar putea sa fie o chestie hormonala. Cotabita era asa... Edited by andreic, 31 January 2015 - 12:15. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users