intrebari opel meriva
Last Updated: Jan 29 2015 07:47, Started by
xkos
, Jan 28 2015 01:00
·
0
#1
Posted 28 January 2015 - 01:00
tot e seara opelurilor pe aici.
Am pus intrebarea si pe forumul monomarca insa e mort , rar raspunde cineva pe acolo. La Audi erau saritori, la Opel plangi dar sa reveim. Am avut probleme cu egr, l-am schimbat, am pus garnituri noi, antigel etc, masina e in regula. Insa mai persista o problema. cand dau drumul la caldura uneori pica acul la temperatura, nu mai indica nimic. E vreun releu de vina? Am pus si alt termostat, la fel face, deci n-ar fi ala de vina. Ma mai intereseaza sa fac un schimb de distributie in zona Valcea, Arges ptr motorul z14 xep. Stiu ca consumabilele ( lant, intinzatoare, garnituri etc) sunt cam 1000-1400 si manopera am vazut ca e cam 600 lei, asta mi s-a comunicat la Bucuresti la Eds dar parca n-as bate drumul pana acolo. Thx Edited by xkos, 28 January 2015 - 01:03. |
#2
Posted 28 January 2015 - 07:35
Ai verificat si sondele de temperatura, Posibil ca una dintre ele sa fie defecta. daca acul de pe indicatorul de temperatura "pica" brusc odata cu cresterea temperaturi.
|
#3
Posted 28 January 2015 - 07:44
gata, am vazut despre ce e vb, o sa-l schimb. Ms de pont. Buba se manifesta asa, pornesc masina cu aeru oprit, creste temp dar cum dau drumu la caldura pica brusc
Edited by xkos, 28 January 2015 - 08:00. |
#4
Posted 28 January 2015 - 09:44
Este normal o scadere a temperaturi motorului atunci cand deschizi ventilatorul din habitaclu, agentul termic care trece prin radiaturul de incalzire habitaclu se raceste si totodata sonda de temperatura simte aceasta scadere a temperaturi, dar dupa ce se ajunge la temperatura optima de 90 grade, chiar si cu ventilatorul pornit nu trebuie sa cada acul brusc el trebuie sa lucreze in limitele normale 85-92 grade, , ventilatoarele de pe radiator pornesc cand ajunge la 92 grade?
|
#5
Posted 28 January 2015 - 13:17
Nu am dat importanta daca ventilatorul se invarte, am sa verific. Inteleg ca trebuie sa scada temperatura dar nu brusc si oricum cand e acu cazut parca nu baga nici caldura cine stie ce, slabut. Cu fostul termostat nu trecea de 81 grade temperatura, cu asta ajunge la un 85- si sub 90 grade, nu trece de 90 grade. Am mai inteles ca antigelu asta rosu trebuie schimbat la 2 ani, eu am completat acum cu hepu g12 +a apa distilata raport 1:1 ( am pierdut antigel la desfacerea egr-ului) ca asa zice la manual, insa parca n-as crede ca e asta de vina. Multumesc mult de ajutor.
Edited by xkos, 28 January 2015 - 13:20. |
#6
Posted 29 January 2015 - 07:47
Citeste aici poate iti dai seama cum functioneaza sistemul tau de racire. Schema este una universala, nu specifica motorului tau.
http://www.e-automob...tem-racire.html |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users