Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

intrebari opel meriva

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
xkos

xkos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,627
  • Înscris: 23.07.2007
tot e seara opelurilor pe aici.
Am pus intrebarea si pe forumul monomarca insa e mort , rar raspunde cineva pe acolo. La Audi erau saritori, la Opel plangi dar sa reveim.
Am avut probleme cu egr, l-am schimbat, am pus garnituri noi, antigel etc, masina e in regula. Insa mai persista o problema. cand dau drumul la caldura uneori pica acul la temperatura, nu mai indica nimic. E vreun releu de vina? Am pus si alt termostat, la fel face, deci n-ar fi ala de vina.
Ma mai intereseaza sa fac un schimb de distributie in zona Valcea, Arges ptr motorul z14 xep. Stiu ca consumabilele ( lant, intinzatoare, garnituri  etc) sunt cam 1000-1400 si manopera am vazut ca e cam 600 lei, asta mi s-a comunicat la Bucuresti la Eds dar parca n-as bate drumul pana acolo. Thx

Edited by xkos, 28 January 2015 - 01:03.


#2
romulus69ro

romulus69ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,003
  • Înscris: 20.08.2012
Ai verificat si sondele de temperatura, Posibil ca una dintre ele sa fie defecta. daca  acul de pe indicatorul de temperatura "pica" brusc odata cu cresterea temperaturi.

#3
xkos

xkos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,627
  • Înscris: 23.07.2007
gata, am vazut despre ce e vb, o sa-l schimb. Ms de pont. Buba se manifesta asa, pornesc masina cu aeru oprit, creste temp dar cum dau drumu la caldura pica brusc

Edited by xkos, 28 January 2015 - 08:00.


#4
romulus69ro

romulus69ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,003
  • Înscris: 20.08.2012
Este normal o scadere a temperaturi motorului atunci cand deschizi ventilatorul din habitaclu, agentul termic care trece prin radiaturul de incalzire habitaclu se raceste si totodata sonda de temperatura simte aceasta scadere a temperaturi, dar dupa ce se ajunge la temperatura optima de 90 grade, chiar si cu ventilatorul pornit nu trebuie sa cada acul brusc  el trebuie sa lucreze in limitele normale 85-92 grade, , ventilatoarele de pe radiator pornesc cand ajunge la 92 grade?

#5
xkos

xkos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,627
  • Înscris: 23.07.2007
Nu am dat importanta daca ventilatorul se invarte, am sa verific. Inteleg ca trebuie sa scada temperatura dar nu brusc si oricum cand e acu cazut parca nu baga nici caldura cine stie ce, slabut. Cu fostul termostat nu trecea de 81 grade temperatura, cu asta ajunge la un 85- si sub 90 grade, nu trece de 90 grade. Am mai inteles ca antigelu asta rosu trebuie schimbat la 2 ani, eu am completat acum cu hepu g12 +a apa distilata raport 1:1 ( am pierdut antigel la desfacerea egr-ului) ca asa zice la manual, insa parca n-as crede ca e asta de vina. Multumesc mult de ajutor.

Edited by xkos, 28 January 2015 - 13:20.


#6
romulus69ro

romulus69ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,003
  • Înscris: 20.08.2012
Citeste aici poate iti dai seama cum functioneaza sistemul tau de racire. Schema este una universala, nu specifica motorului tau.

http://www.e-automob...tem-racire.html

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate