Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare parbriz la reprezentanta

Interogare baza de date

Probleme Hyundai/bobina inductie ?

Problema centrala IsoTwin Condens...
 telecomanda universala/Naim uniti...

Upgrade 3060 Ti vs 4070 ?

Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !
 Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...
 casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 

Problema skoda superb/baterie

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
mecanick

mecanick

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 28.12.2011
Salut, am o skoda superb si am pornit-o duminica, azi cand sa o pornesc nu a mai luat-o. Am pus redresorul pe baterie, am tinut 1 ora jumatate dupa tot lafel nu a pornit. La baterie este un furtunel care este legat de baterie si nu stiu ce rol are, am vrut sa iau bateria de pe masina. ce rol are furtunelul ? trebuie alta baterie ?

#2
campary

campary

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,330
  • Înscris: 16.09.2005
Furtunelul are rol de drenaj a eventualelor scurgeri de acid, pe care le directioneaza sub masina protejand astfel caroseria impotriva coroziunii. Cati ani are bateria? Nu a invartit deloc dupa ce ai incarcat-o? Posibil sa trebuiasca schimbata, dar e posibil ca si electromotorul sa fie defect.

#3
Prien

Prien

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,877
  • Înscris: 11.12.2006

 mecanick, on 27 ianuarie 2015 - 17:53, said:

..... La baterie este un furtunel care este legat de baterie si nu stiu ce rol are,
Sa ma ia dracu daca am inteles.  Hai sa o luam altfel. Si eu am tot Skoda.
La baterie sunt legate  2 cabluri groase si atat. Cel rosu de + intra intr-o cutie de sigurante, iar cel negru, masa, este legat la masa masinii. Si atat.
Asa ca mai bine chema pe cineva cu un instrument de masura.
Later edit. la Skodita mea nu exista acest furtun de drenaj. Iar daca s-ar sparge acumulatorul, si s-ar scurge acidul sufuric, cum sa zic, inseamna ca e naspa rau. Accumulatorul e relativ aproape de parbriz.
Deci daca tabla s-a indoit si a ajuns pana acolo, e clar ca ai o varza, nu masina..Si e foarte posbil ca aia cu coasa sa fie foarte aproape...Asa ca posibila corodare sa reprezinte cea mai mica problema..

Edited by Prien, 27 January 2015 - 18:18.


#4
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Baga bani in buzunar, una baterie noua te asteapta cu drag!

#5
takemeintoyourskin

takemeintoyourskin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 14.05.2010

 Prien, on 27 ianuarie 2015 - 18:13, said:

Sa ma ia dracu daca am inteles.  Hai sa o luam altfel. Si eu am tot Skoda.
La baterie sunt legate  2 cabluri groase si atat. Cel rosu de + intra intr-o cutie de sigurante, iar cel negru, masa, este legat la masa masinii. Si atat.
Asa ca mai bine chema pe cineva cu un instrument de masura.
Later edit. la Skodita mea nu exista acest furtun de drenaj. Iar daca s-ar sparge acumulatorul, si s-ar scurge acidul sufuric, cum sa zic, inseamna ca e naspa rau. Accumulatorul e relativ aproape de parbriz.
Deci daca tabla s-a indoit si a ajuns pana acolo, e clar ca ai o varza, nu masina..Si e foarte posbil ca aia cu coasa sa fie foarte aproape...Asa ca posibila corodare sa reprezinte cea mai mica problema..
se refera la scurgerile posibile din cauza unui defect de fabricatie, nu cauzate de un presupus accident.

#6
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
70% e posibil sa fie cum zice cuantum dar 30% sunt sanse sa fie si altceva .
fa-i o verificare cu un tester de baterie . atunci o sa stii 100% cum sta treaba .

#7
campary

campary

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,330
  • Înscris: 16.09.2005
Furtunelul ala intra in capacul bateriei intr-un orificiu cu care este prevazuta. Pe acolo nu o sa curga acid decat in cazul supraincarcarii, Daca faci accident si se sparge bateria e problema ta.

Attached Files



#8
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
@Prien, furtunul ala nu-i pt drenat acidul scurs din bateria sparta, e cat o tigara, porneste din partea de sus a bateriei, prin el ies gazele, eventual ceva stropi. Daca te uiti atent la bateria ta, vei vedea ca-n lateral, pe ambele parti are 2 dopuri de plastic, acolo se monteaza furtunul .
Legat de pornire, greu de ghicit de la distanta motivul, dupa sumedenia de detalii...

#9
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,649
  • Înscris: 23.04.2007

 mecanick, on 27 ianuarie 2015 - 17:53, said:

nu a mai luat-o.

 serginho74, on 27 ianuarie 2015 - 18:40, said:

sunt sanse sa fie si altceva .
Din moment ce "nu a mai luat-o" ... e clar ca e altceva  ... adica n-a stiut cum sa i-o "dea" ca sa o "ia" Posted Image

 mecanick, on 27 ianuarie 2015 - 17:53, said:

Am pus redresorul pe baterie
Bine ca n-ai pus invers - bateria pe redresor - ca la cit e de grea se mai spargea dracu' redresoru' Posted Image

 mecanick, on 27 ianuarie 2015 - 17:53, said:

trebuie alta baterie ?
Sau poate alt sofer Posted Image

#10
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Lasati, bre furtunul ala, ca nu-i de-acolo buba. Ala se scoate din baterie, prin indepartare fizica (adica tragi de el) si se monteaza pe bateria noua.

mecanick, ne faci onoarea sa ne spui cam de cand ai bateria aia si cam ce soarta a avut ? Ma refer la intretinere, regimuri de mers, porniri multe, etc ... Erau cativa care dadeau in bobi pe forum, dar au fost banati.

Edited by cristi.r, 27 January 2015 - 19:09.


#11
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009
Furtunasul este pt gaze, nu pt acid.
Bateria daca e descarcata peste 50% nu o sa se incarce intr-o o ora jumatate. mai degraba in vreo 12 ore.
Pune un voltmetru pe ea, cu cat e mai jos de 12.7/12.8 v  cu atat e mai descarcata, voltajul baterie este direct proportionat cu denistatea acidului. 12.8v = 1.28 g/cm3. Daca e peste 12.6v si nu invarte, baterie defecta in proportie de 70%
Date mai multe se poate? Diesel sau benzina? capacitate motor? putere baterie? Vechime baterie?

Edited by robylup, 28 January 2015 - 09:11.


#12
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,893
  • Înscris: 09.12.2004
dupa o ora jumate pe redresor e ca si cum nu ai pune-o.
daca redresorul nu are functie de pornire e normal ca nu porneste, pentru ca masina ca sa o ia are nevoie de o anumita turatie.
d-aia unii constata ca pornesc mai bine ca inainte si dupa o revizie a electromotorului.

#13
mecanick

mecanick

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 28.12.2011

 cristi.r, on 27 ianuarie 2015 - 19:08, said:

Lasati, bre furtunul ala, ca nu-i de-acolo buba. Ala se scoate din baterie, prin indepartare fizica (adica tragi de el) si se monteaza pe bateria noua.

mecanick, ne faci onoarea sa ne spui cam de cand ai bateria aia si cam ce soarta a avut ? Ma refer la intretinere, regimuri de mers, porniri multe, etc ... Erau cativa care dadeau in bobi pe forum, dar au fost banati.
bateria este de ani buni pe masina. 2 saptamani a stat in garaj nepornita.Cand am vrut sa ii dau o cheie se auzea electromotorul dar bateria canci, am desfacut bornele, am atasat redresorul am tinut-o 1 ora si ceva, i-am mai dat o cheie dar bateria tot moarta era. M-am gandit ca ori e bateria dusa ori e de la frig

#14
hexis

hexis

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 879
  • Înscris: 19.05.2009
O ora jumatate pe redresor e nimic...12 sau 24 de ore era ok.
Oricum eu cred ca trebuie sa cumperi alta.

#15
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
ajungi si la 36 ore controlat, daca bateria e jos ca v care ii are descarcata. Oricum ca sa o tii 24-36h iti trebuie un redresor calumea performant(din gama profi)

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate