Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Problema skoda superb/baterie
Last Updated: Feb 25 2015 21:00, Started by
mecanick
, Jan 27 2015 17:53
·
0
#1
Posted 27 January 2015 - 17:53
Salut, am o skoda superb si am pornit-o duminica, azi cand sa o pornesc nu a mai luat-o. Am pus redresorul pe baterie, am tinut 1 ora jumatate dupa tot lafel nu a pornit. La baterie este un furtunel care este legat de baterie si nu stiu ce rol are, am vrut sa iau bateria de pe masina. ce rol are furtunelul ? trebuie alta baterie ?
|
#2
Posted 27 January 2015 - 18:11
Furtunelul are rol de drenaj a eventualelor scurgeri de acid, pe care le directioneaza sub masina protejand astfel caroseria impotriva coroziunii. Cati ani are bateria? Nu a invartit deloc dupa ce ai incarcat-o? Posibil sa trebuiasca schimbata, dar e posibil ca si electromotorul sa fie defect.
|
#3
Posted 27 January 2015 - 18:13
mecanick, on 27 ianuarie 2015 - 17:53, said:
..... La baterie este un furtunel care este legat de baterie si nu stiu ce rol are, La baterie sunt legate 2 cabluri groase si atat. Cel rosu de + intra intr-o cutie de sigurante, iar cel negru, masa, este legat la masa masinii. Si atat. Asa ca mai bine chema pe cineva cu un instrument de masura. Later edit. la Skodita mea nu exista acest furtun de drenaj. Iar daca s-ar sparge acumulatorul, si s-ar scurge acidul sufuric, cum sa zic, inseamna ca e naspa rau. Accumulatorul e relativ aproape de parbriz. Deci daca tabla s-a indoit si a ajuns pana acolo, e clar ca ai o varza, nu masina..Si e foarte posbil ca aia cu coasa sa fie foarte aproape...Asa ca posibila corodare sa reprezinte cea mai mica problema.. Edited by Prien, 27 January 2015 - 18:18. |
#4
Posted 27 January 2015 - 18:36
Baga bani in buzunar, una baterie noua te asteapta cu drag!
|
#5
Posted 27 January 2015 - 18:40
Prien, on 27 ianuarie 2015 - 18:13, said:
Sa ma ia dracu daca am inteles. Hai sa o luam altfel. Si eu am tot Skoda. La baterie sunt legate 2 cabluri groase si atat. Cel rosu de + intra intr-o cutie de sigurante, iar cel negru, masa, este legat la masa masinii. Si atat. Asa ca mai bine chema pe cineva cu un instrument de masura. Later edit. la Skodita mea nu exista acest furtun de drenaj. Iar daca s-ar sparge acumulatorul, si s-ar scurge acidul sufuric, cum sa zic, inseamna ca e naspa rau. Accumulatorul e relativ aproape de parbriz. Deci daca tabla s-a indoit si a ajuns pana acolo, e clar ca ai o varza, nu masina..Si e foarte posbil ca aia cu coasa sa fie foarte aproape...Asa ca posibila corodare sa reprezinte cea mai mica problema.. |
#6
Posted 27 January 2015 - 18:40
70% e posibil sa fie cum zice cuantum dar 30% sunt sanse sa fie si altceva .
fa-i o verificare cu un tester de baterie . atunci o sa stii 100% cum sta treaba . |
#7
Posted 27 January 2015 - 18:42
Furtunelul ala intra in capacul bateriei intr-un orificiu cu care este prevazuta. Pe acolo nu o sa curga acid decat in cazul supraincarcarii, Daca faci accident si se sparge bateria e problema ta.
Attached Files |
#8
Posted 27 January 2015 - 18:44
@Prien, furtunul ala nu-i pt drenat acidul scurs din bateria sparta, e cat o tigara, porneste din partea de sus a bateriei, prin el ies gazele, eventual ceva stropi. Daca te uiti atent la bateria ta, vei vedea ca-n lateral, pe ambele parti are 2 dopuri de plastic, acolo se monteaza furtunul .
Legat de pornire, greu de ghicit de la distanta motivul, dupa sumedenia de detalii... |
#9
Posted 27 January 2015 - 19:00
mecanick, on 27 ianuarie 2015 - 17:53, said:
nu a mai luat-o. serginho74, on 27 ianuarie 2015 - 18:40, said:
sunt sanse sa fie si altceva . mecanick, on 27 ianuarie 2015 - 17:53, said:
Am pus redresorul pe baterie mecanick, on 27 ianuarie 2015 - 17:53, said:
trebuie alta baterie ? |
#10
Posted 27 January 2015 - 19:08
Lasati, bre furtunul ala, ca nu-i de-acolo buba. Ala se scoate din baterie, prin indepartare fizica (adica tragi de el) si se monteaza pe bateria noua.
mecanick, ne faci onoarea sa ne spui cam de cand ai bateria aia si cam ce soarta a avut ? Ma refer la intretinere, regimuri de mers, porniri multe, etc ... Erau cativa care dadeau in bobi pe forum, dar au fost banati. Edited by cristi.r, 27 January 2015 - 19:09. |
|
#11
Posted 28 January 2015 - 09:10
Furtunasul este pt gaze, nu pt acid.
Bateria daca e descarcata peste 50% nu o sa se incarce intr-o o ora jumatate. mai degraba in vreo 12 ore. Pune un voltmetru pe ea, cu cat e mai jos de 12.7/12.8 v cu atat e mai descarcata, voltajul baterie este direct proportionat cu denistatea acidului. 12.8v = 1.28 g/cm3. Daca e peste 12.6v si nu invarte, baterie defecta in proportie de 70% Date mai multe se poate? Diesel sau benzina? capacitate motor? putere baterie? Vechime baterie? Edited by robylup, 28 January 2015 - 09:11. |
#12
Posted 28 January 2015 - 10:14
dupa o ora jumate pe redresor e ca si cum nu ai pune-o.
daca redresorul nu are functie de pornire e normal ca nu porneste, pentru ca masina ca sa o ia are nevoie de o anumita turatie. d-aia unii constata ca pornesc mai bine ca inainte si dupa o revizie a electromotorului. |
#13
Posted 28 January 2015 - 17:06
cristi.r, on 27 ianuarie 2015 - 19:08, said:
Lasati, bre furtunul ala, ca nu-i de-acolo buba. Ala se scoate din baterie, prin indepartare fizica (adica tragi de el) si se monteaza pe bateria noua. mecanick, ne faci onoarea sa ne spui cam de cand ai bateria aia si cam ce soarta a avut ? Ma refer la intretinere, regimuri de mers, porniri multe, etc ... Erau cativa care dadeau in bobi pe forum, dar au fost banati. |
#14
Posted 29 January 2015 - 16:38
O ora jumatate pe redresor e nimic...12 sau 24 de ore era ok.
Oricum eu cred ca trebuie sa cumperi alta. |
#15
Posted 25 February 2015 - 21:00
ajungi si la 36 ore controlat, daca bateria e jos ca v care ii are descarcata. Oricum ca sa o tii 24-36h iti trebuie un redresor calumea performant(din gama profi)
|
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users