Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Afacere comert online
Last Updated: Jan 28 2015 12:14, Started by
rinser
, Jan 27 2015 14:04
·
0
#1
Posted 27 January 2015 - 14:04
Buna ziua,
As avea nevoie de informatii privind comertul pe platforme ca Amazon sau eBay. Cunosc destul de bine eBay-ul, ce m-ar interesa in schimb ar fi cum se face pe partea cu legislatia aici in Romania? 1 Exista CAEN special pt comert online? 2 Daca platile se fac prin Paypal si cont bancar, extrasele acestora se pot folosi ca registru de casa? 3 Presupunand ca livrarile se vor trimite cu Posta Romana se intocmesc ceva acte pt vama, declaratii de export? Exista diferente fata de alte firme gen DHL sau Fedex? 4 Exista si alte lucruri la care trebuie atrasa atentia? 5 Exista ceva legislatie speciala privind comertul online in Romania? Eventuale facilitati? Multumesc pt eventuale raspunsuri, sugestii. |
#2
Posted 27 January 2015 - 14:17
1. Cautae Google Coduri Caen
2. Se cheama registru si sunt obligatorii pentru operatiunile cu banca (plati si incasari) 3. Posta are tarifele cele mai mici. Formalitatile se fac direct la ghiseu 4. Legea contabilitatii, legea societatilor comerciale, codul fiscal, codul muncii, legea gestionarului (asta sunt minimul de legi pe care ar trebui sa le lecturezi). Daca te faci pfa, legea pfa. 5. Facilitati nu prea, doar daca esti tanar intreprinzator, sediul la tara sau ceva similar. Sunt ceva site-uri care ofera informatii mai explicite LE: foarte important: licente legale!!!!! Nu are rost sa risti. Sunt programe care merg si pe linux, dar pentru inceput recomand Windows si contabsql (varianta basic e gratis, fara limita de timp si actualizari, doar pentru nu stiu ce chestii trebuie platit suplimentar). Edited by Pololica, 27 January 2015 - 14:26. |
#3
Posted 27 January 2015 - 14:38
4791 - comert cu amanuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin internet
Eu iti recomand sa vorbesti cu acel contabil care se va ocupa de inregistrarea actelor tale. Mai ales acum la inceput e important sa va puneti de acord asupra a ceea ce e necesar sa faci pentru ca el sa poata inregistra totul conform legislatiei. Tot el o sa te lamureasca asupra diferentelor si avantajelor / dezavantajelor intre SRL / PFA, platitor / neplatitor TVA. Edited by Michidoo, 27 January 2015 - 14:39. |
#4
Posted 27 January 2015 - 16:01
Michidoo, on 27 ianuarie 2015 - 14:38, said:
Tot el o sa te lamureasca asupra diferentelor si avantajelor / dezavantajelor intre SRL / PFA, platitor / neplatitor TVA. Informaţie suplimentară de care am uitat şi mi-ai adus aminte: citeşte aici Şi da, vorbeşte cu cine îţi va face actele pentru firmă. O să-ţi facă o serie de recomandări. |
#6
Posted 28 January 2015 - 12:14
Banuiesc ca produsele le iei (fabrici?) din Romania. Daca vinzi la persoane fizice, chiar si in UE, atunci cel mai simplu cred ca e sa facturezi pe un PFA neplatitor de TVA.
La posta nu mi-au cerut niciodata acte pt vama, declaratii de export. Am mers cu coletul, am completat un formular de trimitere (mult mai simplu decat hartoagele pentru expedierea in tara) si a plecat. Doar ca pentru mine n-a fost niciodata profitabila chestia asta, pentru ca putini clienti de afara sunt dispusi sa plateasca 70-80 lei, cat costa posta pana in vreun stat gen UK, Croatia, Italia etc. Daca n-ai verificat inca tarifele postei, uite calculatorul aici. Desigur, curierul e si mai scump. Dar daca ai volum poti negocia ceva. Plus ca exista curieri specializati pe anumite rute, gen Romania-Bulgaria. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users