Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
probleme servodirectie
Last Updated: Jan 29 2015 15:31, Started by
bogdan_world
, Jan 26 2015 16:45
·
0
#1
Posted 26 January 2015 - 16:45
Am fost la un service pentru repararea pompei de servodirectie, dar merge la fel de greu si acum. Ei zic ca s-ar fi largit cureaua de distributie (pe care am schimbat-o acum maxim 4 luni). Ce ziceti este de la ce zic ei sau nu au facut treaba si sa ma duc sa iau banii inapoi?
|
#5
Posted 26 January 2015 - 17:00
Poate cureaua de transmisie s-a lărgit. Sincer nu am auzit până acum să fie pompa de direcție pe cureaua de distribuție.
|
#6
Posted 26 January 2015 - 18:00
ML320 are distributia pe lant, ala nu se intinde. La orice masina, cureaua sau lantul de distributie nu se intinde, in caz contrar - adio motor (defectiuni grave).
Servodirectia e pe cureaua de accesorii, daca cureaua e intinsa se aude un scartait atunci cand virezi stand pe loc, mai ales la viraj maxim. |
#7
Posted 26 January 2015 - 18:27
campary, on 26 ianuarie 2015 - 18:00, said:
ML320 are distributia pe lant, ala nu se intinde. La orice masina, cureaua sau lantul de distributie nu se intinde, in caz contrar - adio motor (defectiuni grave). ... Dimpotriva; toate tipurile de actionare a distributiei(lant gall sau curea dintata) sunt prevazute cu intinzatoare;altfel...dupa 20-30k km schimbi motorul... |
#8
Posted 26 January 2015 - 19:00
Gresit ! Toate tipurile de distributii sunt prevazute cu un sistem de tensionare (nu de intindere). In practica, le numim intinzatoare insa termenul este gresit. Rolul lor este de a aplica o anumita tensiune asupra curelei sau lantului de distributie. Nu toate aceste asazise intinzatoare sunt mobile (cu arc), exista si intinzatoare fixe cu ajutorul carora se stabileste o anumita tensiune care se aplica curelei, dupa care intinzatorul se blocheaza in aceasta pozitie in care ramane pe toata durata de folosire a curelei. Ex. Dacia Logan. Intimderea efectiva a materialului din care este facuta cureaua de distributie nu este permisa. Intinderea curelei s0ar traduce prin modificarea distantei intre dinti, fapt se ar duce la incalecarea dintilor curelei pe pinioanele din ansamblu, determinand ruperea curelei. Tocmai de aceea, curelele au o durata de utilizare stabilita de producator (60 000, 90 000, 120 000 Km).
|
#9
Posted 26 January 2015 - 19:23
Da...da...da,nu este intindere(lant sau curea) este tensionare... Tensionare,care trebuie facuta (fix sau variabil) in functie de intinderea materialului din ce este confectionat lantul sau cureaua ,dupa caz.Stiati ca unii ''meseriasi'' [repara distributiile pe lant ]prin eliminare de zale?!...aici nu este vorba de intinderea(alungirea )materialului ( a ecliselor-in speta)?
Daca in cazul curelelor de distributie dintate este folosita tensionare fixa (caz expus de dvs.-logan) la alte tipuri de motoare prevazute cu curea pt distributie se folosesc intinzatoare variabile,care doar tensioneaza cureaua si nu este posibila detensionarea fara interventia asupra intinzatorului... In toate cataloagele de reparatii am gasit intinzator si nu...[tensiometru]... |
#10
Posted 26 January 2015 - 19:53
Suna la acest nr de tel, este taticul Mercedesului, Costel 0722 218 350 repara de 25 de ani doar Mercedes
|
|
#11
Posted 26 January 2015 - 19:58
In cazul lanturilor, acei "meseriasi" numiti de mine carpaci, scot zalele din lant, nu neaparat datorita alungirii ecliselor, cat din cauza uzurii patinelor. Toate astea fiind cauzate de costurile destul de mari ale achizitionarii si schimbarii unei distributii pe lant.
Eu unul nu as apela niciodata la acei meseriasi care scurteaza lanturi, la drujba mai merge, chiar daca si aici e periculos, la masina - NU. Intinzatorul suna mai bine in limba engleza - tensioner. Edited by campary, 26 January 2015 - 20:02. |
#12
Posted 26 January 2015 - 22:08
#13
Posted 29 January 2015 - 15:31
M-am dus azi din nou la ei si spun ca problema ar fi de la caseta de directie ca nu mai este corelata cu noua pompa. Problema este ca acum merge mult mai greu decat inainte. De asemenea nu am alte probleme cu caseta (nu face zgomot, nu joaca volanul).
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users