Cum fura Carrefour online?
Last Updated: Jan 31 2015 16:15, Started by
azazo9
, Jan 26 2015 14:51
·
0
#1
Posted 26 January 2015 - 14:51
Eram foarte incantati de Carrefour online eu si sotia pana cand anul acesta in ianuarie facem o comanda, o platim cu cardul si ea vine, mai putin cu multe produse platite deja (unele nu mai erau in stoc, altele au ... uitat sa le puna ....) si o suma mai mica pe factura cu aproape un milion. Asta se intampla in 7 ianuarie. Nici pana Azi, 26 ianuarie, Carrefour nu a catadicsit sa dea banii inapoi pe produsele nelivrate dare platite. Am telefonat, am scris, degeaba.
Spuneti-mi, este un caz de furt de bani ori ba? Am de gand sa fac plangere la politie pentru banii mei. |
#2
Posted 26 January 2015 - 15:07
1. Vezi pe card, banii sunt il HOLD, nu sunt luati.
2. Cand vor lua banii, vor lua o suma mai mica, adica produsele livrate. Banii se iau in mod normal in 30 de zile, daca nu se actioneaza manual. Bine ati venit in 2015! |
#3
Posted 26 January 2015 - 15:07
azazo9, on 26 ianuarie 2015 - 14:51, said:
Nici pana Azi, 26 ianuarie, Carrefour nu a catadicsit sa dea banii inapoi pe produsele nelivrate dare platite. Am telefonat, am scris, degeaba. Perioada legala de retur al banilor in caz de produse nelivrate/comanda anulata/etc este de maxim 30 de zile. L.E. Asta in cazul in care au decontat(adica ti-au retras suma de pe card) De unde incrancenarea aceasta rapida Politie/ANPC etc? Edited by dexterash, 26 January 2015 - 15:12. |
#4
Posted 26 January 2015 - 15:08
Lasa domle astea si ironia. Ca sa stopezi banii la plata platesti la banca mea 30 lei si timpul pierdut pana la banca cu cererea, mi-l dai tu?
Banii sunt luati din cont, ce hold, apar clar in extras ca platiti si retrasi, nu exista dubiu. Bine ai venit in 2015 tu, romane care nu stii ca la platile externe spre exemplu, ai platit in plus, iti dau banii imediat. Astia nici nu visau sa ii dea inapoi! Nu au raspuns la nici un mesaj, nici la sesizarile telefonice. Cum asa, perioada de retur 30 de zile? Adica ei imi iau banii necuvenit si eu stau s ama rog de ei sa ii dea inapoi? Nu.... nu asa, domnilor! Edited by azazo9, 26 January 2015 - 15:11. |
#5
Posted 26 January 2015 - 15:11
azazo9, on 26 ianuarie 2015 - 15:08, said:
Cum asa, perioada de retur 30 de zile? Adica ei imi iau banii necuvenit si eu stau s ama rog de ei sa ii dea inapoi? Nu.... nu asa, domnilor! Edited by dexterash, 26 January 2015 - 15:11. |
#6
Posted 26 January 2015 - 15:11
Ai 2 optiuni: suni la numarul de pe card si vorbesti cu ei pentru deblocarea partiala a sumei in functie de factura. Asta se face in cateva zile.
Astepti 30 de zile si se rezolva de la sine. 30 de zile este termenul normal. |
#7
Posted 26 January 2015 - 15:13
Poţi contesta banii în bancă pe baza facturii primite. În ING termenul de contestare e de 13 luni. Deci contestă şi banii ţi se vor întoarce.
Legat de furt, cred ca e cam greu de dovedit. Depinde de interpretare. |
#8
Posted 26 January 2015 - 15:14
lex404, on 26 ianuarie 2015 - 15:11, said:
Ai 2 optiuni: suni la numarul de pe card si vorbesti cu ei pentru deblocarea partiala a sumei in functie de factura. Asta se face in cateva zile. Astepti 30 de zile si se rezolva de la sine. 30 de zile este termenul normal. Astepti 30 de zile si se rezolva de la sine. 30 de zile este termenul |
#9
Posted 26 January 2015 - 15:17
adisz, on 26 ianuarie 2015 - 15:14, said:
Astepti 30 de zile si se rezolva de la sine. 30 de zile este termenul Exact, legal. Si treaba asta nu tine de carrefour ci de banca>carduri. CF nu a decontat suma in 2-3 zile pentru ca difera de factura. Orice modificare adusa face ca sumele sa stea in asteptare 30 de zile. Daca nu vrei sa astepti suni la numarul de pe card, depui o cerere pentru deblocarea sumei, ei investigheaza si grabesc procesul. Daca nu, astepti. ps. daca CF te fura deconta suma integrala. Dar nu poate, stati voi linistiti ca nu incaseaza ei bani in plus, mai ales prin procesator de plati unde se inregistreaza o chitanta automat. Poate doar cash... Edited by lex404, 26 January 2015 - 15:18. |
#10
Posted 26 January 2015 - 15:21
Ce pot spune este ca de Craciun am patit la fel, iar cand banii au fost luati, a fost luata suma de pe factura (produsele livrate).
Daca tot vrei sa iti toci nervii, mergi la banca, fa cerere sa investigheze plata, ataseaza factura primita. Nu e chiar caz FBI. |
|
#11
Posted 26 January 2015 - 15:26
Nu dau 30 de lei ca sa contest la plata, atat ia banca mea. Pe langa faptul ca a trecut aproape o luna, va spun ca nu aveau de gand sa dea banii inapoi, am vorbit la telefon.
Si legea o voi citi, sigur nu e vorba despre INCASARI NECUVENITE ci de alte cazuri. Ca sa nu mai spun ca au uitat sa livreze si 5 produse care nu apareau ca nefiind in stoc si pe care am sesizat ca nu le-au trimis dar banii i-au incasat. Dvs. vi se pare ok sa astepti 30 de zile sa dea banii inapoi, e vreo favoare asta... Sunt banii mei si trebuiau dati inapoi in maximum o saptamana. Pai asa, ganditi-va, iau de la fiecare comanda, cate un milion in plus, nu livreaza, banii in lasa in cont, fac dobanda si poate eu nu ma bani sa trec strada.... Vi se mai pare corect sa stai dupa banii tai 30 de zile? Nu este. |
#12
Posted 26 January 2015 - 15:31
Adevarul e ca la dobinzile din ziua de azi a facut Carrefour o avere din cei 100 lei luati de la tine.
Fa-ti credit card si acolo nu platesti decit cind vine factura, poate sa fie la sfirsitul lunii viitoare. |
#13
Posted 26 January 2015 - 15:38
nu pricepi ca ei nu au cum incasa bani in plus?!
Sa stii ca se face puscarie pentru asta ( adica contabilul care aproba incasarea sumei integrale, mai mare decat factura ). Contabilitatea nu-i o joaca. Hai sa iti explic, pe scurt, cum se plimba banii tai: Tu ai platit online. Banii s-au blocat ( nu sa-au luat! ). In mod normal, decontarea sumei se face in 2-3 zile lucratoare ( adica in 2-3 zile iti ia banii ). Insa CF a depus deja pentru decontarea sumei de pe factura. De aici intervine banca. Orice modificare a unei plati "in hold" sau nedecontare va tine sumele in asteptare 30 de zile tocmai pentru astfel de cazuri. Clientul bancii ori asteapta solutionarea de la sine, ori suna si rezolva. Dupa astea 30 de zile, suma se va deconta in functie de factura si tie iti vor intra in cont banii, adica diferenta. Totul e la banca acum, CF nu are nicio treaba. Toate bancile se misca cu astea 30 de zile. Si degeaba mergi la banca ca te pun sa suni la numarul de pe card, ei se ocupa de sumele blocate CF nu are cum incasa nici un leu in plus, daca nu il poate dovedi. Banii sunt inca la tine doar ca sunt blocati pentru decontare. Cam scumpa banca ta...dar e vorba de suma blocata nu de contestarea platii. banii tai nu sunt ajunsi la CF, deci ei nu castiga nimic din asta. Cum tu iti astepti "restul" asa si ei isi asteapta banii. ps. suna la numarul de pe card, ar trebui sa fie verde. Edited by lex404, 26 January 2015 - 15:40. |
#14
Posted 26 January 2015 - 15:47
Adm, on 26 ianuarie 2015 - 15:21, said:
Ce pot spune este ca de Craciun am patit la fel, iar cand banii au fost luati, a fost luata suma de pe factura (produsele livrate).......... la fel am patit si eu. a durat cam 10 zile pana s-au miscat, dar in final au luat doar cat a aparut pe factura, nu cat blocasera initial. |
#15
Posted 26 January 2015 - 15:55
Aveti dreptate cu totii.Dar cred ca si initiatorul are dreptul sa fie indignat pentru ca 26-7=19 zile.Cam mult totusi,nu-i asa?
f300 Nu-i vorba neaparat de cat profit a facut Carefour.Este vorba de cat de pagubit este initiatorul. Bineinteles daca totul s-a intamplat asa cum a scris. |
|
#16
Posted 26 January 2015 - 16:17
adisz, on 26 ianuarie 2015 - 15:55, said:
Este vorba de cat de pagubit este initiatorul. Da, cit e de pagubit. 19 zile la o dobinda de sa zicem 5% (e mult chiar pentru lei, dar sa zicem) 26 bani pentru 19 zile. DACA ar avea 5% pe contul ala de card, tare ma indoiesc. DACA ii considera banii dati pe perioada asta, lucru nu foarte sigur. |
#17
Posted 26 January 2015 - 16:43
Daca vrei sa nu mai ai problema asta, te duci si-ti cumperi singur ce ai nevoie..altfel, ea va tot aparea.
|
#18
Posted 26 January 2015 - 16:57
azazo9, on 26 ianuarie 2015 - 15:08, said:
Lasa domle astea si ironia. Ca sa stopezi banii la plata platesti la banca mea 30 lei si timpul pierdut pana la banca cu cererea, mi-l dai tu? Banii sunt luati din cont, ce hold, apar clar in extras ca platiti si retrasi, nu exista dubiu. Bine ai venit in 2015 tu, romane care nu stii ca la platile externe spre exemplu, ai platit in plus, iti dau banii imediat. Astia nici nu visau sa ii dea inapoi! Nu au raspuns la nici un mesaj, nici la sesizarile telefonice. Cum asa, perioada de retur 30 de zile? Adica ei imi iau banii necuvenit si eu stau s ama rog de ei sa ii dea inapoi? Nu.... nu asa, domnilor! Nu mai suferiti de sindromul unicului client si mai de cetati europeni.Au ajuns clientii sa aiba mai multe drepturi decat magazinele gand normal ar fi sa aiba si ala drepturi. Eu ca magazin daca intarzii cu o comanda 7 zile sare clientul de cur in sus ca se duce la ANPC,cand el cu manuta lui a bifat termen si conditii,dar nu le-a citit deloc (tipic romanesc-unii semneaza pe case si nu citesc contractele) in care scrie clar ca marfa ajunge la el intre 7 si 30 de zile in fuctie de furnizor. Cand ii trimit termen si conditii se mai potoleste.Un pic. Dar magazinele au ajuns sa aiba drepturi zero.Iti dau un exemplu:trimiti cu curierul o comanda.Clientul se razgandeste .Plata trasportului dus intors este platina de expeditor in acest caz. Daca ai 20 din astia te-ai linistit la profit pentru vreo 6 luni.Dar clientul e client si poate sa te f--a cum vrea el. Singura varianta rapida este sa iti ei marfa de banii aia pe care i-ai platit in plus.Contabiliceste si legal carefour are dreptate. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users