factura proforma
Last Updated: Jan 27 2015 10:39, Started by
DT19
, Jan 26 2015 09:59
·
0
#1
Posted 26 January 2015 - 09:59
Am facut ieri o comanda la un magazin, dupa care m-am razgandit si le-am trimis un mail ca nu mai doresc sa cumpar de la ei.
Totusi azi dimineata, cu toate ca am trimis mailul de anulare a comenzii, am primit acest mesaj de la ei: " Stimate Domnule Banica, Va asteptam la sediul firmei din B-dul Dimitrie Pompeiu, nr. 5 D pentru achizitia de suruburi. Multumesc! -- Cu respect, Rodica Ploesteanu S.C Magic " Vreau sa stiu daca acest email primit presupune deja crearea facturii proforme legata de comanda la sediul magazinului. |
#2
Posted 26 January 2015 - 10:15
Factura proforma nu are nicio valoare. Se emite doar pentru a sti tu cat sa platesti si nu te obliga la nimic altceva.
Pot aparea probleme daca ai si un contract cu ei. Edited by Spadan, 26 January 2015 - 10:16. |
#3
Posted 26 January 2015 - 10:18
chiar daca se emite factura proforma aceasta nu are absolut nici o valoare fiscala in romania. si o factura fiscala (din aia cu serie) daca emit tot nu esti obligat s-o achiti daca nu ai semnat pe ea de primire. insista sa-ti anuleze comanda. mail-ul asta ti l-a dat vreun angajat fara sa citeasca mail-urile primite.
Edited by Fane, 26 January 2015 - 10:21. |
#4
Posted 26 January 2015 - 10:23
Fane, on 26 ianuarie 2015 - 10:18, said:
chiar daca se emite factura proforma aceasta nu are absolut nici o valoare fiscala in romania. chiar si o factura fiscala (din aia cu serie) daca emit tot nu esti obligat s-o achiti daca nu ai semnat pe ea de primire. insista sa-ti anuleze comanda. mail-ul asta ti l-a dat vreun angajat fara sa citeasca mail-urile primite. "Stimate Domnule Banica, Comanda este anulata! Multumesc! " sa inteleg ca nu mai e nicio problema, nu mai am de plata nimic? |
#5
Posted 26 January 2015 - 10:32
e totul ok, domnule Banica.
Edited by Fane, 26 January 2015 - 10:35. |
#6
Posted 26 January 2015 - 10:32
totusi, de ce iti faci atatea griji ?
Edited by OmulLLORT, 26 January 2015 - 10:33. |
#7
Posted 26 January 2015 - 12:30
Este cumva vorba despre comanda aia cu "x1000 de bucati"?
|
#9
Posted 26 January 2015 - 16:48
#10
Posted 26 January 2015 - 19:22
Cand o emiti poate sa nu aiba stampila si semnatura dar la primire trebuie semnata si parafata. Asa pot zice ca ti-am facturat 100 de ifonuri si astept banii nu ?
|
|
#11
Posted 26 January 2015 - 21:04
Remicade, on 26 ianuarie 2015 - 19:22, said:
Cand o emiti poate sa nu aiba stampila si semnatura dar la primire trebuie semnata si parafata. Asa pot zice ca ti-am facturat 100 de ifonuri si astept banii nu ? e vorba intradevar de facura care vizeaza produse in valoare de 7500 ron, totusi azi am anulat comanda telefonic si email. dupa care magazinul a confirmat telefonic si email anularea comenzii. mai este vreun risc? |
#12
Posted 26 January 2015 - 21:08
Daca tu nu intri in posesia fizica a bunurilor nu. O factura se poate anula in 2 secunde, ma rog e deranjul lor. Suruburi de 7.500 ???
|
#13
Posted 26 January 2015 - 21:12
Remicade, on 26 ianuarie 2015 - 21:08, said:
Daca tu nu intri in posesia fizica a bunurilor nu. O factura se poate anula in 2 secunde, ma rog e deranjul lor. Suruburi de 7.500 ??? intredevar e vorba de 5 piese feronerie (probabil 1 leu piesa) dar comandate din greseala la 1000 bucati fiecare piesa (alta optiune nu exista pe siteul lor).asa vand ei, la 1000 bucati minim. ulterior am primit confirmarea email/tel a anularii comenzii. Edited by DT19, 26 January 2015 - 21:16. |
#14
Posted 27 January 2015 - 00:24
#15
Posted 27 January 2015 - 00:34
|
#16
Posted 27 January 2015 - 09:24
Quote (28) Semnarea şi ştampilarea facturilor nu constituie elemente obligatorii pe care trebuie să le conţină factura. In alta ordine de idei, cand bifezi ca ai citit "Conditiile comerciale s.a." la inregistrare oare nu iti asumi si niste obligatii? Edited by jigaranu, 27 January 2015 - 09:26. |
#17
Posted 27 January 2015 - 09:31
Comanda transmisa urmata de factura echivaleaza cu existenta unui contract . Anularea comenzii constituie o modificare a acestui contract si trebuie acceptata de ambele parti .
Aici nu este cazul ,dar este posibil ca in urma unei comenzi primite , un comerciant sa efectueze anumite operatii si sa cheltuiasca niste bani pentru a onora acea comanda asa ca in momentul in care aceasta comanda este anulata este posibil ca el sa sufere un prejudiciu pe care este normal sa-l recupereze de la cel care a transmis initial comanda . |
#18
Posted 27 January 2015 - 10:33
Am impresia ca suruburile respective erau deja pe stoc .
Erau la vanzare , in spatiu public , nu cred ca vanzatorul a facut cheltuieli suplimentare . |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users